Konwaliowe mydło Alterra // Jabón con olor de lirio de los valles Alterra


Zwykle używam mydeł w płynie, ale te w kostce nie są mi zupełnie obce. Mam niestety uraz do tych drugich, bo są wytwarzane ze zwierzęcego tłuszczu i pozostawiają biały osad. Na szczęście jakiś czas temu trafiłam na mydła Alterry, które nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego. Jestem wielką miłośniczką zapachu konwalii, więc wybór padł na kostkę o takiej właśnie woni. Zapraszam na recenzję.

Suelo usar jabones líquidos, pero el jabón en el tobillo no es totalmente extrańo para mí. Por desgracia, tengo un resentimiento contra este segundo , porque está hecho de grasa animal y deja un residuo blanco. Afortunadamente, hace algún tiempo encontré jabón de Alterra que no contiene ingredientes de origen animal. Soy una gran fan de olor de lirio de los valles, por lo que la elección recayó en el tobillo con esta aroma. Los invito a revisión.



Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Mydło z olejami roślinnymi Alterra z kwiecistą nutą konwalii majowej produkowane jest z wartościowych, czystych olejów roślinnych. Łagodnie myje skórę i pomaga jednocześnie zachować odpowiednie jej nawilżenie. Subtelny zapach rozpieści Twoje zmysły.
Gwarantowane cechy produktu:
- 100% czyste oleje roślinne,
- nie zawiera syntetycznych substancji konserwujących ani składników pochodzenia zwierzęcego,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.
Sodium Palmate, Sodium Cocoate, Aqua, Glycerin, Parfum, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Sodium Chloride, Tetrasodium Etidronate, Benzyl Alcohol, Cl 77891.
Mydło tak jak każde inne zapakowane jest w tekturowy kartonik. Na mydle zostało wyżłobione logo firmy, które po kilku myciach zanika. Jak widać na zdjęciach posiada typowo biały kolor.

Jabón como cualquier otro está paqueado en una caja de cartón. En el jabón fue tallado logotipo de empresa que se desvanece después de algunos lavados. Como se puede ver en las fotos es típicamente blanco 

Kosmetyk ma przepiękny i bardzo delikatny zapach konwalii, który kojarzy mi się z wiosną i majem. Niestety jest on nie trwały i nie utrzymuje się długo na skórze. Mydło dobrze się pieni i doskonale zmywa różne zanieczyszczenia.

Cosmético tiene un aroma hermoso y muy delicado de lirio de los valles, que me hace pensar en la primavera y el mayo. Por desgracia, no es permanente y no se queda mucho tiempo en la piel. Jabón se espuma bien y lava a fondo los distintos contaminantes

Zauważyłam ,że doskonale nawilża i delikatnie natłuszcza skórę. Nie spotkałam wcześniej mydła w kostce, które dawałoby takie efekty. Nie muszę używać balsamu po kąpieli, bo skóra jest już wystarczająco nawilżona i przyjemna w dotyku.

Me di cuenta de que hidra y con suavidad  nutre la piel. No he visto antes una barra de jabón, lo que daría tales resultados. No tengo que usar loción después del baño, ya que la piel es  suficientemente hidratada y cómoda al tacto.


Nie podrażnia i nie pozostawia białego osadu. Jestem ciekawa jakby się spisało przy myciu twarzy, ale wolę nie ryzykować. Wielkim plusem jest obecność olejków roślinnych w jego składzie.
Muszę wypróbować inne mydła Alterry.

No irrita y no deja un sólido blanco.Tengo curiosidad por si este jabón es adecuado a lavarse la cara, pero yo prefiero no arriesgarme. La gran ventaja es la presencia de aceites vegetales en su composición. Tengo que probar otros jabones de Alterra.

Mydło możecie kupić w Rossmannie za 1.99 zł/100 g.

El jabón se puede comprar en Rossmann por 1.99 zł/100 g.


Dziewczyny znacie mydła Alterry? Jakie są wasze ulubione wersje zapachowe?

Chicas conocen jabón naturales de Alterra? ¿Cuáles son sus versiones favoritas de la fragancia?

45 komentarzy:

  1. Też miałam to konwaliowe, ale niestety nie domywało dezodorantu w żelu i musiałam powrócić do zwykłego Dove, które lubię chyba nawet bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego mydełka, gdy skończą mi się zapasy to wypróbuję, bo lubię firmę alterra

    OdpowiedzUsuń
  3. oj juz dawno nie mialam mydelka w kostce`;) fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje nie jest białe, zostawia nalot po umyciu dziwną warstwę

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzyłam ostatnio na nie jak była w Rossmannie, teraz żałuję że nie wzięłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach konwalii :) Ale za mydłami w kostce nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z kolei twarz myję codziennie w kostkowych mydłach i je uwielbiam, ale tylko w tym celu, bo ręce myję już w płynnym.

    OdpowiedzUsuń
  8. wywąchałam wszystkie, jakie były w sklepie i wzięłam dwa pomarańczowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam konwalie, muszę je wypróbować jak skończę moje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto by pomyślał, że za tak małe pieniądze można dostać tak dobry produkt! Muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się mimo wszytko boję mydeł w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mnie zaciekawiło :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. o jak ja kocham zapach konwalii, fajnie że zatrzymali ten zapach w kostce mydła.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Tiene que oler genial! besos

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat nie miałam tego mydełka ;P. Z Alterry mam odżywkę do włosów ; )).

    OdpowiedzUsuń
  16. Odzwyczaiłam się od mydełek w kostkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie cierpię mydeł w płynie, okropnie przesuszają mi dłonie, używam tylko kostek :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam to mydełko i wąchałam, zamierzam kupić jak wykończę trochę zapasów

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze żadnego mydełka z Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam konwalie i nie mogłam się powstrzymać od zakupy tego mydełka, obecnie na nie oczekuje bo przyjedzie w paczce z PL :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię zapach konwalii. Muszę go poszukać w Rossmannie w mojej okolicy :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo no to bd musiała koniecznie wypróbować;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam mydła w kostce,choć z tych z ALTERRY miło wspominam jedynie aloesowe,którego nie ma już w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  24. Muy buenos productos!
    Estoy de sorteo en mi blog: www.piolineando.com
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chętnie używam mydeł w kostce do mycia rąk :-)
    Chętnie dodaję do obserwowanych :-)
    Tego nie znam, ale kocham zapach konwalii, więc to mydełko napewno kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. jakoś nie przepadam za mydłami w kostce, ale skoro to natłuszcza i nie trzeba się po nim balsamować to chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję serdecznie za odwiedziny. Bardzo się cieszę, ze watek o kobiecych kształtach się podoba. Dzisiaj będzie nowy wpis ‘ROZEK’. Spis treści i wstępne informacje o kształtach zamieściłam w pierwszym poście- http://katewo.blogspot.co.uk/2013/06/biblia-kobiecych-ksztatow-zaczynamy.html
    Buziaki pozdrawiam serdecznie 

    OdpowiedzUsuń
  28. konwaliowe czeka w kolejce, ale uzywalam juz nagietkowe i rozane :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam zapach konwalii :D

    OdpowiedzUsuń
  30. jakoś nie przepadam za mydłami w tej formie;D jakoś bardziej wolę te plynne!:))

    New Post

    OdpowiedzUsuń
  31. A mi los jabones artesanales me encantan, creo que son los mejores! Un besito mágico guaaapaaa

    OdpowiedzUsuń
  32. Esta clase de jabones me gustan por los olores tan buenos que tienen.
    Besitos

    www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Też nie przepadam za mydłami w kostce :) A obecnie mam jedno naturalne do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Great product! And amazing review:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  35. No suelo usar jabones en la cara ya que me la resecan demasiado. Utilizo geles o leches limpiadoras que no son tan agresivas. Besitos!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale u Ciebie jest przyjemnie :) aż nie chce się wychodzić :P
    a mydełko musi pachnieć cudownie uwielbiam zapach konwalii :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Te mydełka z Alterry są najczęściej używanymi w moim domu. bardzo je lubię. Konwaliowe, obok lawendowego i różanego, to moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kupuję nieustanie konwalię i różę, która przywołuje mi na myśl wspomnienia Babci, trzymającej w pięknym pudle włóczki wśród których leżały różane mydełka. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. To moje ulubione mydełka ale stosuję je tylko do rąk. Nie wysuszają skóry tak jak inne mydła. Próbowałam różnych zapachów ale akurat tego nie miałam :) Muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)