Krem do twarzy 25 % masła shea // Crema facial con un 25% de manteca de karité


Wybaczcie mi długą nieobecność, ale miałam bardzo gorący okres na uczelni. Każdy kto studiuje ten wie ,że przed sesją zawsze jest pełno nauki. Postaram się nadrobić zaległości w pisaniu recenzji. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić krem do twarzy z 25% masłem shea. Zapraszam serdecznie.

Perdónanme por mi larga ausencia, pero tuve un período muy ocupado en la universidad. Cualquiera persona que estudia sabe perfectamente que antes de la sesión siempre hay mucho trabajo. Voy a tratar de escribir mas revisiones cosméticas. Hoy me gustaría presentarles una crema facial con un 25% de manteca de karité. Los invito.


Krem nawilżający z masłem shea (25%) z dodatkiem wyciągów z kiełków pszenicy i z kasztanowca, olejków makadamia i jojoba. Znakomity kosmetyk do pielęgnacji suchej skóry i normalnej, po aplikacji skóra jest zregenerowana, gładka i delikatnie natłuszczona. Dodatkową zaletą kremu jest delikatna konsystencja i przyjemny świeży zapach

Masło shea zawiera substancje tłuszczowe, witaminy A, E i F oraz naturalne filtry chroniące przed promieniowaniem UVB, ma właściwości łagodzące, mocno natłuszczające i wygładzające, chroni i wzmacnia cement międzykomórkowy oraz płaszcz hydrolipidowy skóry, stymuluje metabolizm komórkowy i wzmacnia lokalne krążenie kapilarne, skutecznie chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, jest wysoce cenione za swoje zmiękczające skórę właściwości, oraz zdolność leczenia podrażnionej powierzchni skóry.

Wyciąg z kasztanowca - uszczelnia i uelastycznia ścianki naczyń krwionośnych, zapobiega ich pękaniu, wzmacnia i udrożnia, dzięki czemu zapobiega powstawaniu „pajączków”

Wyciąg z kiełków pszenicy - jako jedno z najbogatszych źródeł witamin i pierwiastków mineralnych wykazuje działanie nawilżające, ujędrniające i uelastyczniające skórę.

Dzięki zawartości naturalnych olejów makadamia i jojoba krem łatwo przenika w głąb skóry i dobrze się wchłania. Skóra jest odżywiona, elastyczna i chroniona przed zewnętrznymi podrażnieniami.

Produkt przebadany dermatologicznie, nie testowany na zwierzętach, nie zawiera organizmów modyfikowanych genetycznie. Produkt wolny od parabenów (paraben free), olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej.


Crema hidratante con manteca de karité (25%) con la adición de extractos de germen de trigo y castañas, aceite de macadamia y jojoba. Excelente cosmético para la piel seca y piel normal que después de la aplicación se regenera, es suave y ligeramente engrasada. Una ventaja adicional de la crema es una textura delicada y un aroma fresco agradable.

La manteca de karité contiene sustancias grasas, vitaminas A, E y F, y filtros naturales para proteger nuestra piel contra los rayos UVB, tiene propiedades relajantes, altamente hidratantes y alisados, protege y refuerza la capa lipídica intracelular  de la piel, estimula el metabolismo celular y fortalece la circulación capilar local protege de los efectos nocivos de los factores externos, es muy apreciada por sus propiedades suavizantes de la piel y la posibilidad de curar la piel irritada.

Castaño de Indias - flexibiliza las paredes de los vasos sanguíneos, evitando que se rompan, fortalece y permeabilida, lo que impide la formación de "arañas"

Extracto de germen de trigo - como una de las más ricas fuentes de vitaminas y elementos minerales ha hidratar, reafirmar la piel y mejorar la elasticidad.
Gracias a los aceites naturales de crema de jojoba y macadamia penetra fácilmente en la piel y se absorbe fácilmente. La piel está nutrida, hidratada y protegida contra la irritación externa.
Probado dermatológicamente, no probado en animales, no contiene organismos modificados genéticamente. Este producto está libre de parabenos (parabenos), aceite mineral y el petróleo.
Krem znajduje się w małym, szklanym słoiczku o pojemności 50 ml. Dodatkowo był zapakowany w tekturowym kartoniku. Bardzo mi się podoba taka forma opakowania.
Crema se encuentra en un pequeño frasco de vidrio con una capacidad de 50 ml. Además, fue empaquetado en una caja de cartón. Me gusta mucho esta forma de envase.

Kosmetyk ma cudowny, delikatny zapach. Uwielbiam kremy, które posiadają bardzo przyjemną i mało chemiczną woń. Wyczuwam w nim aromat masła shea. Nakładanie go na twarz jest samą przyjemnością.
Cosmético tiene un maravilloso y delicado aroma. Me encantan cremas que tienen olor muy agradables y no químico. Siento aroma de la manteca de karité. Aplicarlo en la cara es un grande placer.

Posiada delikatną konsystencję i dzięki temu z łatwością rozprowadza się na twarzy i bardzo szybko wchłania. Krem o takiej konsystencji jest idealny na lato i pod makijaż. Ku mojemu zdziwieniu nie pozostawia tłustego filmu.
Tiene una textura suave y por lo que es fácil de extender sobre la cara, además se absorbe muy rápidamente. Crema de esta consistencia es perfecta para el verano y antes del maquillaje. Para mi es gran sorpresa, porque no deja una película grasa después de la aplicación.
Doskonale nawilża i wygładza. Zauważyłam ,że bardzo ładnie usuwa suche skórki. Nie podrażnia i nie zapycha. Używałam go zarówno na noc jak i na dzień. Dodatkowym plusem jest skład przepełniony naturalnymi składnikami. To właśnie ich obecność sprawia, że krem ma tak fantastyczne działanie. Jedynym minusem jest cena, bo za 50 ml musimy zapłacić ok 55 zł.


Hidra y suaviza muy bien. Me di cuenta de que elimino mi "pielitas" secas en la cara. No irrita y no estorba. Lo usaba tanto de noche y de día. Otra ventaja es su composición que contiene muchos ingredientes naturales. Es su presencia lo que hace que la crema tiene un rendimiento fantástico. El único inconveniente es el precio, ya que por 50 ml hay que pagar alrededor de 55 zł.

Krem zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Mogę go polecić osobom, które szukają głęboko nawilżającego kosmetyku do twarzy. Doskonale się sprawdzi w okresie letnim.
Creama me sorprendió muy positivamente. Se lo recomiendo a la gente que busca un  cosmético

profundo hidratante para la cara. Ideal para verano.

La crema se puede obtener en tienda online SpaKosmetyki aqui.

Cosmético consigo gracias la colaboración con la marca The Secret Soap STORE.


 

Zachęcam Was bardzo serdecznie do odwiedzania facebooka TSSS, gdzie znajdziecie mnóstwo konkursów i informacji na temat promocji.

Wszystkie czytelniczki mojego bloga mogą robić zakupy w sklepie spakosmetyki.pl ze zniżką 13%-ową wpisując poniższy kod.

Os invito a visitar facebook de TSSS, donde pueden encontrar una gran cantidad de competiciones y la información sobre promociones. 

Todos los lectores de mi blog pueden comprar en esta tienda spakosmetyki.pl con descuento 13% gracias el código de abajo.



Lubicie kosmetyki z masłem shea? Podzielcie się
Les gustan cosméticos con manteca de karité? Escriben

47 komentarzy:

  1. Opakowanie jest bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie opakowania:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Buen post!
    Estoy de sorteo en mi blog: www.piolineando.com
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię gdy kosmetyki zawierają masło shea :) bardzo fajny skład

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy, ale z pewnością ten kremik ląduje u mnie na liście do wypróbowania. Tym bardziej, że nie jest łątwo znaleźć rzeczywiście nawilżający, naturalny i w tak przystępnej cenie krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wysoka zawartość procentowa masła shea robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne opakowanie tego kremu, swoim wyglądem bardzo kusi :-) Skład również na plus

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też jestem zdziwiona że z takim składem krem okazuje się być lekkim , cena wcale nie duża jak na naturalny kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kremy z masłem shea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli się sprawdza to uważam, że cena nie gra roli ;) Szczególnie przy kosmetykach do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetny skład ! i do tego to opakowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj sesja sesja. mi został ostati egzamin, ale pisze go za jakiś czas!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jo pues se agradece un montón q tengan ese porcentaje. yo nunca he probado nada con manteca de karite

    Un besito desde  ❤sɔıʇǝɯsoɔƃuıʌol❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny pojemniczek :) nie znam tego produktu, mój brat jest po tej filologii ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Tomo nota porque tiene muy buena pinta! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. taki kremik z masłem shea na pewno super ale do mojej tłustej cery się nie nada;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tomamos nota!! Igual para la cara no, pero sí para hidratar el cuerpo en verano que se seca tanto la piel con el sol

    http://mumandme-trapitos.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny ten kremik, musze zajrzec na ich sronke:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Opakowanie całkiem ciekawe i sam krem też, ale cena skutecznie mnie odstrasza :( Nie mam wymagającej cery i nie potrzebuję narazie wydawać fortuny na krem ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. TSSS coraz bardziej kusi mnie swoimi produktami. 25% masła shea mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawie:)

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczo wygląda :)

    PS. Wróciłam do blogowania, serdecznie Cię do mnie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy produkt ;) ja używałam olejku z masła shea :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam masło shea w kosmetykach :) właśnie zauważyłam, że świetnie usuwa suche skórki(zauważone nie tylko na twarzy ale i na ciele) ;)
    także brzmi obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne opakowanie :) Skład też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że cena trochę zaporowa :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Un post genial, tomo nota!!
    Besitos

    www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Que chulo es el envase!! 1 saludito!!

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja nie słyszałam o tym maśle shea :) hmm..:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałam kupić ten krem ale w moim zielarskim nie było już i wzięłam Fitomed z którego eż jestem bardzo zadowolona;) ale kremy Sylveco też chcę spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Espero que los exámenes te hayan salido genial! Ahora toca disfrutar del veranito

    Un besote, Eli ♥
    Sortealia, entérate de todos los sorteos

    OdpowiedzUsuń
  34. jak bd miala okazje to kupie ten krem,mam nadzieje ze cena odzwierciedla jakos produktu;)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo lubię kosmetyki z masłem shea a ten kremik wygląda naprawdę zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Znam to, ten czas przed sesjami jest bardzo meczący . A co do kremu to dość ciekawy , nie miałam jeszcze go ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  37. Una entrada muy completa. La crema tiene muy buena pinta.
    Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  38. Te kosmetyki bardzo mnie kuszą, ale jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  39. buen post, tiene pinta de estar bien :D

    besos

    OdpowiedzUsuń
  40. eh sesja...nie spodziewałam się, że kiedyś to napisze, ale tęsknię za tym systemem eliminacji studentów;]

    OdpowiedzUsuń
  41. mam krem do rąk od nich z 25% masłem shea i jestem nim oczarowana:))

    OdpowiedzUsuń
  42. thanks dear, I am your follower too now!!! <xoxo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)