Brzoskwiniowy balsam do dłoni BingoSpa // Loción con melocotón para las manos de BingoSpa


Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moimi wrażeniami odnośnie brzoskwiniowego balsamu do dłoni BingoSpa. Kosmetyk nie tylko zachwycił mnie swoim zapachem ,ale i konsystencją. Zapraszam.

Hoy quiero compartir con ustedes mis impresiones acerca de loción con melocotón para las manos de BingoSpa . Cosmético no sólo me impresionó con su olor, pero con la consistencia. Los invito.

Opakowanie: Kosmetyk znajduje się w małym, plastikowym słoiku z wieczkiem. Taka forma opakowania jest bardzo łatwa przy aplikacji, ale mało higieniczna.  Niestety balsam nie był zabezpieczony żadnym sreberkiem, ale to już norma dla kosmetyków BingoSpa.

Paquete: Cosmético está situado en un pequeño frasco de plástico con una tapa. Esta forma de embalaje es muy fácil para la aplicación, pero no es muy higiénica. Desafortunadamente loción no estaba asegurado con ninguna plata, pero eso es normal para los cosméticos de BingoSpa.
Konsystencja: Balsam posiada dość lekką, białą konsystencję.  Przypomina ona delikatny mus ze zgniecionych brzoskwiń. Dobre się rozprowadza na skórze i bardzo szybko wchłania. Nie pozostawia tłustej i lepkiej powłoki.

Consistencia: Crema tiene una textura muy ligera. Me recuerda compota delicada de melocotones triturados. Se extiende bien en la piel y se absorbe rápidamente. No deja película aceitosa y pegajosa.
Zapach: Delikatny, brzoskwiniowy i mało chemiczny. Najbardziej mnie zaskoczył fakt, że się bardzo długo utrzymuje na skórze. Na pewno przypadnie do gustu wszystkim fanom owocowych aromatów.

Olor: Ligero, con melocotón y poco químico. Me sorprendió porque se mantuve durante mucho tiempo en la piel. Por supuesto será ideal para todos los aficionados de sabores frutales.

Działanie: Krem ze względu na swoją konsystencję jest idealny na lato. Moje dłonie są po nim dobrze nawilżone, przyjemne w dotyku oraz gładkie. Na pewno nie nawilża w takim stopniu jak to robi krem do rąk DECUBAL, ale jestem zadowolona z tego efektu. Dłonie wyglądają zadbanie i zdrowo.

Acción: La crema debido a su consistencia es perfecta para el verano. Mis manos son bien humectados, agradables al tacto y suaves. Por supuesto que no hidra tanto como lo hace crema de manos DECUBAL, pero estoy contenta con el resultado. Las manos se ven cuidados y sanos.

Wydajność: Produkt jest bardzo wydajny, bo wystarczy jego niewielka ilość, aby dokładnie posmarować dłonie.

Rendimiento: El producto es muy eficiente, ya que sólo una pequeña cantidad es necesaria para difundir manos.
Skład: W swoim składzie zawiera szkodliwe dla naszej skóry parabeny

Composición: Contiene perjudiciales parabenos para nuestra piel

Dostępność: Możecie go kupić w sklepie internetowym BingoSpa lub w większych drogeriach

Disponibilidad: Pueden comprarlo en tienda BingoSpa o en supermercados

Cena: 10 zł / 100 g
Precio: 10 zł / 100g

Podsumowanie: Balsam brzoskwiniowy do dłoni stał się jednym z moich ulubionych kosmetyków do pielęgnacji dłoni.  Jest to idealny produkt na obecną porę roku.

Resumen: Bálsamo con melocotón para las manos se ha convertido en uno de mis cuidados preferidos. Es un producto ideal para la temporada actual.

Co sądzicie o kosmetykach BingoSpa? Używałyście kiedyś balsam do dłoni?
Que piensan sobre cosméticos Bingospa? Han usado alguna vez bálsamo para las manos? 

119 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie. Lubię takie lekkie owocowe balsamy, ale bardziej do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię owocowe balsamy do ciała. Po raz pierwszy miałam okazję używać balsam owocowy do dłoni :) Zawsze używałam tylko kremy do rąk :)

      Usuń
  2. I like spa creams and anything with fruits feels refreshing.
    http://tifi11@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fruity scents refreshing are perfect for summer ;)

      Usuń
  3. idealny produkt:)

    I haven't tried it but I believe you.
    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki z BingoSpa to ostatnio moi ulubieńcy mam manie na ich punkcie. Uwielbiam po prostu, tego nie miałam, ale już mi się podoba i pewnie z czasem zakupię. :)

    Z przyjemnością częściej będę zaglądała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo polubiłam kosmetyki BingoSpa :) Mam ich sporo w swojej kolekcji ;)

      Usuń
  5. Świetny blog, piękny design :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie troszkę nie poręczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i mało higieniczne ;) Czasami mam problem z odkręceniem plastikowego wieczka ;)

      Usuń
  7. z BingoSpa w końcu udało mi się kupić maskę do włosów z ekstraktem z drożdży - i jak na razie nic więcej z tej firmy nie mam. Myślę, że na pewno wypróbuję też inne kosmetyki. Bardzo zachęciłaś mnie do tego balsamu, jestem ciekawa jego zapachu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie próbowałam maski do włosów z ekstraktem z drożdży :) Wiele dobrego słyszałam na jej temat i mam ją zamiar wypróbować ;) Do włosów miałam tylko kolagenowe serum BingoSpa i średnio się spisało :(

      Usuń
  8. I see it is Polish - my husbands family was from Poland, but we do not speak any Polish. I thought it was. Our last name which may have been shortened is Czosek.

    OdpowiedzUsuń
  9. hey hun
    I just found your blog and I totally love it!
    it looks really nice and the content is very good!
    You can always check my blog and follow if you like it!
    xoxo from Greece

    Vicky
    www.fashionrailways.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm I like that my creams smell fresh and fruity! :)

    Gemma
    http://www.taipeistreetstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also;) This cream has a wonderful smell ;)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. zapach jest obłędny :) Po raz pierwszy mam brzoskwiniowy kosmetyk :D

      Usuń
  12. Mi na pewno spodoba się jego zapach, bo lubię owocowe wonie w kosmetykach :D Jak spotka to sobie kupię ;D Tak w ogóle to jestem też zadowolona z ich maski do włosów- karite i shea, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę wypróbować maskę do włosów ;) Wiem ,że mają drożdżowe maski do włosów, ale o karite i shea nie słyszałam :) Obejrzę ich ofertę i na pewno zaopatrzę się w jakąś maskę ;)

      Usuń
  13. Nie podoba mi się takie opakowanie balsamu do rąk :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki BingoSpa mają tylko takie opakowania :( Wolałabym żeby ten balsam znajdował się w wyciskanej tubce jak normalny krem do rąk ;)

      Usuń
  14. Ooo ciekawy produkt, lubię zapach brzoskwini i... kocham hiszpański!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kochasz hiszpański :) To najpiękniejszy język świata <3

      Usuń
  15. No wreszcie tu do Ciebie dotarłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna recenzja! :)
    obserwujemy? ja już :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybym miała lepszy dostęp do tej firmy to z pewnością bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za cudowny blog! Cieszę się, że tu trafiłam, bo uwielbiam blogi o kosmetykach, pielęgnacji :))

    Również obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Zapraszam częściej :>

      Usuń
  19. me encanta, uso multitud de cremas de manos, lo del aroma a melocoton me gusta muchisimo
    Un besote

    OdpowiedzUsuń
  20. seems good...love the peach scent
    xoxo
    happy day


    NEW POST!

    OdpowiedzUsuń
  21. musi pięknie pachnieć ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam zapach brzoskwiń, wyobraź sobie, że musi być bardzo pachnące.
    Dziękujemy za odwiedziny

    rockcomluxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zapach musi być śliczny!!!
    uwielbiam szablon Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :* Zapach jest na prawdę śliczny :)

      Usuń
  24. ja kończę właśnie opakowanie palmowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi palmowy nie przypadł do gustu :) Miał jakiś taki specyficzny i mało przyjemny zapach :)

      Usuń
  25. żałuje że nie wzięłam go przy ostatnim zamówieniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo na prawdę warto :) Jest lepszy od palmowego balsamu do dłoni :)

      Usuń
  26. ¡Jamás había visto ese producto! besos

    http://envueltaencrema.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  27. za Bingo Spa też czekam i jestem ciekawa właśnie ich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę wypróbować wkoncu czegoś z BingoSpa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, bo mają na prawdę dobre kosmetyki w swojej ofercie ;)

      Usuń
  29. Tiene una pinta genial! no lo conocia, besos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si estoy totalmente de acuerdo contigo :) Besos

      Usuń
  30. ja mam wersję kokosową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze palmowy balsam do dłoni, ale tamten się nie umywa do tego pod względem zapachu :) Aromat brzoskwiniowy rządzi :D

      Usuń
  31. nie miałam jeszcze tego kremiku ale jestem maniaczką kremowania dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) Nie wyobrażam sobie dnia bez kremowania dłoni :D Mam już wiele kremów i ciągle przybywają mi nowe ;)

      Usuń
  32. La textura es de las que me gustan, se funde con la piel en seguida, se ve en las fotos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si :) Tiene muy buena y espesa consistencia ;) Estoy muy contenta de su textura ;)

      Besos

      Usuń
  33. Brzoskwiniowy ? O jeny! Zapewne pachnie nieziemsko. Muszę go mieć ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie pachnie ;) To mój pierwszy kosmetyk o takim zapachu i jestem zachwycona :)

      Usuń
  34. miałam brzoskwiniowy krem pod prysznic, pachniał ładnie ale nie brzoskwiniami.

    z BingoSpa bardzo lubię maski do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę ,że wszyscy zachwalają maski do włosów BingoSpa ;) Będę musiała wypróbować ;)

      Usuń
  35. Aż mam ochotę zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  36. I like this product
    Alessandra
    www.alessandrastyle.com

    OdpowiedzUsuń
  37. oh wonderful Review and i follow your blog too ;) xoxo Gossip Babsi

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie miałam nic z BingoSpa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ;) Pora coś wypróbować ;)

      Usuń
  39. Nie miałam go, ale za zapach z pewnością bym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W to nie wątpię :D Ten zapach każdemu by przypadł do gustu :)

      Usuń
  40. Me gusta porque es natural y por lo que dices no es pegajosa... y yo no soporto las cremas pegajosas ;). Besiños.

    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam do czynienia z tym kosmetykiem, ale Twój opis brzmi zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Thank you for visiting my blog! Follow you back:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. No conozco la marca, pero el bálsamo parece ser de muy buena calidad!
    Excelente post!
    saludos

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. jakoś mi z Bingo nie po drodze, ale pewnie kiedyś się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Olá, seguindo de volta! Adorei aqui.. lindo blog! Beijos do Brasil. Me segue nas outras redes sociais, Andreza Hoffmann.

    Blog - http://dezahoffmannmoda.blogspot.com.br/
    Vlog - http://www.youtube.com/user/DezaHoffmann
    G+1 - https://plus.google.com/113562360150793528706/posts
    Twitter - https://twitter.com/DezaHoffmann
    Fan page - http://www.facebook.com/pages/Blog-Del%C3%ADrio-Fashion/579696718716385

    OdpowiedzUsuń
  46. Very interesting blog!! I LOVE IT!!!

    http://elrincondenilde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. No conocía estos productos!!!!!!


    Besos

    http://ginger-maquillajealos50.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  48. Miałam już kilka produktów BS,ale tego jeszcze nie,przyznam,że nawet nie wiedziałam,że istnieje,chce go :D

    OdpowiedzUsuń
  49. mmm, uwielbiam owocowe zapachy! a jak jeszcze do tego dochodzi wspaniałe działanie, to muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Tak dużo czytam o kosmetykach bingo spa. Często pojawiają się na blogach. Zawsze jak czytam o tych zapachach mam ochotę szybko pobiec i coś kupić. Niestety w tylko jednym z olsztyńskich sklepów znalazłam ich produkty i to w niewielkiej ilości

    OdpowiedzUsuń
  51. Seems like it would be a nice, little hand cream. Thanks for the share and the review!

    Oh to Be a Muse
    Shop Layered Muse

    OdpowiedzUsuń
  52. Nice REview and seems good cream :)
    www.indianbeautyzone.com

    OdpowiedzUsuń
  53. nunca había visto este producto, ¿se vende en España?
    gracias por tu visita guapa!
    besote

    OdpowiedzUsuń
  54. I love creams! This seems to be very fragrant and good quality! Thanks for the visit and comment on my blog! I'm following you =)

    OdpowiedzUsuń
  55. hola guapa, gracias por pasar por mi blog, en cuanto quieras nos seguimos, un beso, http://elmundodetirsi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  56. jakoś mnie to BingoSpa nie pociąga ;) ale najważniejsze, że Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ojj domyślam się jak pięknie pachnie bo lubie BingoSpa za zapachy:)
    ja miałam palmowy balsam do dłoni, był fajny ale nie rewelacyjny;p

    OdpowiedzUsuń
  58. Que buen producto!!besos
    dezazu.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam zapach brzoskwiniowy w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  60. miałam wersję kokosową i też bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. No conocía este producto pero se ve genial!
    Un bso
    www.joslatorresmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo przydatna recenzja, ciekawy produkt :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  63. tiene muy buena pinta, dan ganas de olerlo =)
    un beso

    OdpowiedzUsuń
  64. tiene muy buena pinta!!! a mí me encantan los productos que tienen olor a melocotón! besitos!

    OdpowiedzUsuń
  65. thanks for your comment! :)
    following you back via gfc :) wanna follow each other via bloglovin too?
    keep in touch! check out my new post from paris <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Moje relacje z bingo spa nie należą do najbardziej udanych :)
    Świetnie, że Tobie podpasował ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. musi niesamowicie pachnieć ten balsam ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. miałam kiedyś ten balsam, całkiem przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  69. zastanawiałam się właśnie nad zakupem tego produktu ;)
    przekonałaś mnie :)

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Sporo się mówi o Bingo Spa i ich produktach, wiec chyba powinnam się rozejrzeć za ich produktami:)

    OdpowiedzUsuń
  71. brzmi ciekawie, do tego brzoskwiniowy zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja dopiero zaczynam przygodę z tą firmą, tego kosmetyku nie znam. Szkoda, że jeszcze nie wpadli na pomysł foliowania produktów, czy też nakładania sreberek na wieczka - mam wrażenie, że w maseczce, którą niedawno kupiłam od BingoSpa, ktoś już zamoczył przede mną palucha :/

    OdpowiedzUsuń
  73. Kusi mnie utrzymywanie się zapachu na skórze. W Auchanie widziałam kosmetyki BingoSpa, może ten też będzie :>

    OdpowiedzUsuń
  74. dla mnie najlepszy jest balsam kakaowy z ziaji :D

    http://verybeautylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Hola guapa lei un mensaje tuyo en español y vine a conocer tu blog pensé que eras nueva como yo, wooww que lindo Blog tienes de verdad te felicito....
    Hay y los productos que muestras se ven interesantes .
    Ojala pronto el mio siga asi a penas esta semana le he estado haciendo promoción ojala no me desanime a medio camino.

    Te invito a que pases a mi blog.
    http://got4sdefelicid4d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)