Delikatny żel do mycia twarzy ALOES Bielenda // Gel facial limpiador con aloe de Bielenda


Na moim blogu mogliście już znaleźć wiele recenzji różnych kosmetyków do demakijażu. Nigdy nie ukrywałam ,że do demakijażu co jakiś czas lubię testować nowe produkty. Od jakiegoś czasu zaczęłam używać delikatny żel do mycia twarzy z ALOESEM firmy BIELENDA. Prawda, że wygląda na bardzo niepozorny kosmetyk? Bardzo go polubiłam i pozwoliłam sobie o nim wspomnieć. Zapraszam na recenzję.

En mi blog ya se puede encontrar muchas reseñas de diversos cosméticos desmaquillantes. Nunca no ocultaba que me gusta mucho probar nuevos productos limpiadores. Desde hace algún tiempo, comencé a utilizar el gel facial limpiador suave con aloe de Bielenda. Es cierto, que se ve cosmético muy discreto? Me gustó mucho y me permití mencionar de el. Los invito a leer.

Opakowanie: Plastikowa, miękka tubka z zamknięciem na zatrzask. Na opakowaniu znajdziemy  informacje od producenta oraz skład. Design jest bardzo prosty, ale mimo to przykuwa uwagę.

 Paquete: tubo suave de plástico con cierre de botón. El embalaje contiene la información del fabricante y la composición. El diseño es muy simple, pero llama la atención.
Konsystencja: Żel jest przezroczysty i dość gęsty. Podoba mi się ,że nie jest ona galaretowata jak w przypadku niektórych kosmetyków tego typu.  Znajdziemy w niej drobinki, które bardzo szybko się rozpuszczają podczas oczyszczania twarzy. Słabo się pieni.

Consistencia: El gel es claro y bastante grueso. Me gusta que no es rara como en algunos cosméticos de este tipo. En ella encontramos una partículas que se disuelven rápidamente durante limpieza de la cara. Un poco espumante.
Działanie: Skóra po jego użyciu jest odświeżona i dobrze nawilżona. Świetnie nadaje się do codziennej pielęgnacji. Ze zmywaniem makijażu są już spore problemy. Nie usuwa go w takim stopniu jak to robią płyny micelarne czy toniki. Fajnie się sprawdza przy myciu twarzy rano. Żel nie powoduje podrażnień i nie ściąga skóry. Kosmetyk jest bardzo delikatny i nie wysusza.

Acción: La piel después de su uso es fresca y bien hidratada. Es ideal para el cuidado diario. Para el lavado de maquillaje ya hay un montón de problemas. No desmaquilla tanto como lo hacen los aguas micelares o lociones. Es ideal para lavar la cara por la mañana. El gel no irrita la piel y no la tira. Cosmético es muy suave y no seca.
Zapach: Bardzo przyjemny i odprężający. Niestety znika bardzo szybko po umyciu twarzy.

Olor: Muy agradable y relajante. Desafortunadamente desaparece muy rápidamente después de lavarse la cara.

Wydajność: Dzięki gęstej konsystencji żel jest bardzo wydajny. Do oczyszczenia całek twarzy wystarczy niewielka jego ilość. W przypadku usuwania makijażu bywa różnie, bo czynność trzeba powtórzyć kilka razy.

Rendimiento: El gel gracias a su consistencia espesa es muy eficiente. Para limpiar cara es necesaria sólo una pequeña cantidad. Al retirar el maquillaje a veces es diferente, ya que la acción se debe repetir varias veces.

Skład: W składzie znajdziemy witaminę E i Pantenol (witamina B5), który działa łagodząco i regenerująco, nawilża i wygładza. Nie zawiera szkodliwych parabenów oraz parafiny.

Composición: En la composición se puede encontrar la vitamina E y pantenol (vitamina B5), que suaviza y regenera, hidra. No contiene nocivos parabenos y parafina.

Dostępność: Wybrane drogerie kosmetyczne, markety oraz sklepy internetowe.

Disponibilidad: Algunas farmacias, tiendas de cosméticos y tiendas online.

Cena: 12 zł/ 150 ml

Precio: 12 zł/ 150 ml
Podsumowując jest to bardzo dobry i polski kosmetyk. Jestem z niego zadowolona i mogę go polecić osobom, które szukają czegoś dobrego do mycia twarzy.

En resumen, esto es cosmético polaco y muy bueno. Estoy contenta de él y se lo recomiendo a la gente que busca algo bueno para lavarse la cara.

Dziewczyny, jakie kosmetyki do demakijażu i oczyszczania używacie? Lubicie żele do mycia twarzy? Podzielcie się swoimi ulubieńcami.

Chicas, ¿qué cosméticos desmaquillantes y limpiadoras usáis? ¿Les gustan geles limpiadores? Comparten sus favoritos.

159 komentarzy:

  1. This may be good for the cleansing gel! I also have products from other types of Aloe, only the face cream. kiss
    http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do not have a face cream with aloe vera. I need to buy :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Aloes :) Żel jest świetny, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aloes ma genialne właściwości pielęgnacyjne podobnie jak masło shea ;)

      Usuń
  3. Na pewno kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda fajnie. Może się na niego skuszę jak wykończę moje zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. It looks so fresh !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  6. nice product!

    http://ourbittersweetaddiction.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Moja też :) Aloes ma genialne właściwości :)

      Usuń
  8. O zaciekawiłaś mnie :-) szkoda tylko, że nigdzie go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jest duży problem z jego dostępnością :( W Rossmannie nigdy go nie spotkałam. Trzeba na prawdę dobrze szukać żeby znaleźć ten kosmetyk :)

      Usuń
  9. Ja nie lubię Bielendy i już jakiś czas unikam ich kosmetyków. Do demakijażu tylko i wyłącznie woda micelarną marki B. . Recenzje możesz znaleźć na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam recenzję tej wody ;) Ja jeszcze się nie zraziłam do kosmetyków tej firmy ;) Dlaczego nie lubisz? ;>

      Usuń
  10. Tiene buena pinta, aunque no conozco esa marca ;)
    Lo importante es que no irrite y limpie en profundidad.

    Besos!
    www.lunarheiress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si y por esto me gustó mucho :) Para mi buen cosmético limpiador debería no irritar la piel :)

      Besos

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. ja też :) Mam kilka kosmetyków tej firmy i bardzo sobie chwalę :)

      Usuń
  12. ja lubie swój żel od Vivetia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie używałam tego żelu :) Pierwszy raz słyszę o takiej marce :O

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Aloes w kosmetykach jest fantastyczny :) Na pewno będziesz zadowolona z tego żelu ;)

      Usuń
  14. Me ha encantado! En España puedo encontrarlo. Un beso!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Creo que puedes ;) Tienes que buscar porque en el paquete tiene descripción en espańol :)

      Un beso grande

      Usuń
  15. I think aloe is a good product!
    Nice blog btw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy ten żel... ja ostatnio jestem oddana płynom micelarnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham płyny micelarne ;) Najbardziej przypadł mi do gustu micel Biodermy ;)

      Usuń
  17. bardzo go lubię !
    obserwuję, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdzie go nie widziałam, a mam ochotę spróbować. Pora wyruszyć na poszukiwania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jego znalezieniem możesz mieć niestety duży problem :(

      Usuń
  19. produkt do cery delikatnej to coś dla mnie:)zapach na pewno też jest w porządku a więc z pewnością go wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa forma oczyszczania makijażu:) nie próbowałam nigdy żelu do demakijażu:) muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię, wszystko co ma w sobie aloes :)kiedyś miałam go w łapkach i już miałam go wziąć, ale odłożyłam i teraz żałuje w sumie :P Jak tylko skoncze zel z biodermy to idę po niego! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. brzmi ciekawie :) z płynu micelarnego nie zrezygnuję ale faktycznie do porannego mycia twarzy może być dobry, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  23. Like the idea you could use it daily and to remove makeup.
    http://tifi11@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Would we exchange our blogs in the blogroll, what do you mean? :) I have an international blogroll on my blog ♥ Isa

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam i świetnie mi służył :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam :) I staram się już nie testować żeli do twarzy, bo łatwo mi ją sobie na nowo spaskudzić a póki co, mam swój ulubiony i idealny, a jest nim żel z Iwostinu Purritinu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. nie miałam, ale widzę, że warto kupić :)

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam żele do mycia twarzy <333

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam go, ale kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hola amiga , graciaw por tu visita y por la invitacion paraconocer tu blog.
    Ew verdad que tu blog tiene todo para law mujeres.
    Yo tambien uso un gel de aloe , y me gusta mucho
    Un abraco

    OdpowiedzUsuń
  31. moja skóra i włosy bardzo lubią aloes, więc możliwe, że wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks for stopping by me. Your blog is very interesting
    Kisses
    Alessandra

    OdpowiedzUsuń
  33. Me gusta mucho la presencia y textura que nos muestras, y el aloe, que suele ir estupendamente. Muaks!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie słyszałam nigdy o tym żelu, ale bardzo ciekawy produkt z tego co widzę, godny uwagi :)
    Moim ulubieńcem w dziedzinie mycia buźki jest Vichy Normaderm- ten zielony ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Esta firma si que la conozco, pero este tipo de producto normalmente lo uso simplemente para la higiene facial, para desmaquillarme me parece que no cubre mis expectativas ;)

    http://be-beauti-ful.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  36. Los productos de aloe vera suelen ir bastante bien, saludos!

    OdpowiedzUsuń
  37. przydałby mi się ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  38. This sounds really great!!! xx

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawie wygląda. :)
    Ja do demakijażu używam żelu L'oreala (niestety, z tego co się orientuję, to nie ma go już w sprzedaży), a do takiego lżejszego to toniku Yves Rocher. Jeśli chodzi o żele do mycia twarzy, to jeszcze nie mam swojego ulubieńca.:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Parece un producto genial

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam, ale lubię kiedy kosmetyk zmywa chociaż trochę z mojego makijażu i nie muszę się bawić w czyszczenie wacikami i płynami..

    OdpowiedzUsuń
  42. This looks like a great gel!! Aloe is the best!
    ~Sara
    Sincerely, Sara

    OdpowiedzUsuń
  43. Myślę, że jak najbardziej ten kosmetyk jest dla mnie. Uwielbiam żele do mycia twarzy, ale ciężko jest znaleźć taki, który nie będzie wysuszał mojej już i tak dość suchej skóry twarzy. Na pewno nie próbowałabym nim zmywac makijażu, a stosowałabym rano. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  44. lovelyyy! www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  45. hi dear..
    thank you for sharing:)

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie świetnie sprawdza się żel z BeBeauty o którym właśnie jest post ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hello,
    Thank you for visiting us and following Red Rose Alley. You have a lovely blog with many good tips.

    Come over and see my dressing/vanity table. I think you may enjoy it. It's nice to meet new friends.

    ~Sheri at Red Rose Alley

    OdpowiedzUsuń
  48. Oh, I forgot to mention, I am part Polish too, on my Father's side.

    ~Sheri at Red Rose Alley

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie używałam jeszcze tego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo lubię ten produkt:D

    OdpowiedzUsuń
  51. nie miałam jeszcze, ale bez żelu do mycia twarzy to jak bez ręki ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Hi! You have a wonderful blog here! I follow you with GFC, thanks for following me too ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. lubie testowac nowe zele do mycia :) teraz uzywam " balance Me "

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubię tą firmę, dobrze wiedzieć, że ma w swojej ofercie coś ciekawego!

    OdpowiedzUsuń
  55. Żele do mycia twarzy to jedna z moich ulubionych kategorii kosmetycznych. Moim odkryciem roku jest żel Fitomed, ale uwielbiam też żel Sanoflore w zielonym opakowaniu. Zawsze mam dwa żele otwarte w łazience. Jeden wieczorny, który mocniej oczyszcza (najpierw demakijaż płynem micelarnym, później mycie żelem), a na rano coś delikatniejszego. Przyznaję, że na ten Bielendy pewnie nie zwróciłabym uwagi, a może niesłusznie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Such beautiful colours on your blog! See? i came to visit right away! :)

    Nice to meet you my new blog-friend! We;ll be intouch! :)

    Greetings from Greece!

    Eva

    OdpowiedzUsuń
  57. Hey girl, this looks like a great face scrub. It's wonderful that you present all these products on your blog to us. Thank you for your lovely comment, xoxo
    http://www.hollylovespaul.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. You take such great photos! (:

    OdpowiedzUsuń
  59. WOW! I like natural cleansers and this one looks fantastic! I am wondering If i can find it on line to come to greece!
    I think ALOE is a SOS product for many uses!
    Kisses from Greece
    Mary

    fairymakeuptales.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  60. nie stosowałam go, ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja do twarzy lubię produkty z Synergen oraz mydełko siarkowe a makijaż zmywam mieszanką olejków.

    OdpowiedzUsuń
  62. do oczyyszczania twarzy- tylko bioderma różowa ;)

    jeśli masz ochotę na tiramisu- zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  63. Przyjemniaczek widzę, nie natknęłam się jeszcze na niego, aloes i cena na +, myślę, że się skuszę, gdy nasze drogi się zetkną :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ostatnio spaliłam sobie buźkę na słońcu i właśnie takiego produktu poszukiwałam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. sounds like a cool product!

    http://wishuponasmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. uwielbiam żele i peelingi,
    tego produktu jeszcze nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. I... don't know what any of this means, but I love anything with aloe vera in it.

    http://lasaloperie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Love anything with aloe! Sounds like a good product! :)

    http://itsjessicachoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Potwierdzam- jest bardzo dobry :). Delikatny, ale dobrze myje skórę. Mam też z tej aloesowej serii krem i balsam do ciała- nic nie można zarzucić tym kosmetykom :).

    OdpowiedzUsuń
  70. Hello there , nice to find each other, i love cosmetics and i can get an idea even if i dont know the language. where are you from, Portugal?Many kisses from me Mary and Greece!

    OdpowiedzUsuń
  71. Hello from Spain: I feel very good this facial cleanser. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń

  72. Olá amiga, vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Fiquei feliz por seguir-me!!! Seu
    Obrigada,blog é muito cativante!

    Beijos do Brasil, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  73. Podoba mi się! :) Opakowanie cudne, działanie też.. Czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  74. aloe is fantastic!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  75. Viva el Aloe Vera! ;)
    gracias por tu comment!
    DirtyCloset

    OdpowiedzUsuń
  76. Oooo international skin products, this is something that I've been looking for, but I'm not sure how I'd be able to get my hands on it in the States. Thank you for visiting my blog, I really appreciate it!

    xoxo,
    Genie

    www.uniqueandchicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. lubię kosmetyki bielendy, szczególnie te z linii bawełna :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Uf, dobrze, że pozytywnie go oceniasz. Bo włąśnie stoi na mojej półce i czeka na swoją kole :)

    OdpowiedzUsuń
  79. What a lovely sounding product.. I need something like this in my life xx

    Gemma | ♥ Miss Makeup Magpie

    OdpowiedzUsuń
  80. ciekawy produkt :) lubię bielendę i aloes w ich wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Gracias Anna por. Pasarte por mi blog, ya me he hecho seguidora del tuyo, me ha encantado ya que soy una aficionada a los productos para la piel y de maquillaje, me quedo por aquí, un besazo guapa!!!
    Misadorablescupcakes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. i like learning of products i don't get in the states.

    OdpowiedzUsuń
  83. chętnie bym ów żelik przetestowała na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Me gusta este roducto!besos
    dezazu.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  85. Nie miałam go, ale wydaje mi się, że byłby dobry dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Design jest prześliczny , od razu ten aloes na opakowaniu przykuł moją uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Jakoś nie przepadam za Bieleną, ale ksoemtyki z aloesem lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  88. We wczesnej młodości używałam kilku produktów z Bielendy i niestety nie pozostawiły u mnie dobrych wspomnień :(

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja bardzo lubie kosmetyki z tej firmy
    Tego jeszcze nie używałam ale chyba się skuszę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Gracias por la review guapa, el aloe vera para mi piel es lo mejor ^^

    Un besito,

    OdpowiedzUsuń
  91. No conocia la marca...

    Ya te sigo :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. Los productos con aloe vera me gustan mucho.
    Gracias por seguir mi blog, yo tambien te sigo, mira en mi perfil de blogger.

    OdpowiedzUsuń
  93. Se ven buenos estos productos. Yo tambien te sigo, gracias por seguirme.

    OdpowiedzUsuń
  94. Hola! Buen blog :) A mí también me gusta mucho probar diferentes cosméticos desmaquillantes ;)
    Thank you so much for follow me! I follow you too with bloglovin' ok? Besos :3

    OdpowiedzUsuń
  95. Nie widziałam jeszcze tego kosmetyku w ofercie Bielendy;/ a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  96. A czemu wcześniej nie trafiłam do Ciebie? :P
    Muszę to nadrobić a tymczasem pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  97. lubie kosmetyki z aloesem, ale szkoda, ze nie radzi sobie dobrze z makijażem;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Que buena pinta tiene!! te sigo.

    OdpowiedzUsuń
  99. Oj bardzo ciekawy kosmetyk. Nie dość, że ma bardzo dobry skład to jeszcze jest nasz krajowy:-)
    Super recenzja.
    Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  100. I like that detailed photo of the particles in the gel. Very cool!

    Oh to Be a Muse
    Shop Layered Muse

    OdpowiedzUsuń
  101. He escuchado hablar de ella con buena relación calidad-precio!! Yo también te sigo!! xx

    OdpowiedzUsuń
  102. Ya estoy por aqui guapa! siguiendote!!! gracias por seguirme. Muchos besos!

    http://www.missyloop.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Preciiso blog:)
    Gracias por seguirme ya te sigo;)
    Un besazo huapa
    mylittleworldfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. jak dotąd nie miałam..ale zapowiada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Gracias por dejar un comentario en mi blog, hablas ingles y español tambien, o Google lo traduce todo? :) anyways, tengo una pregunta para ti, bueno dos preguntas, una: hay algun boton para poder traducir tu blog? en ingles o español no importa, y dos: me encanta tu blogovin button, donde lo puedo conseguir? Gracias por todo siguiendote ahora :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Lubię żele, micele, mleczka... Używam wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  107. so perfect!
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  108. Stosuję raczej płyny micelarne i mleczka do demakijażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Hello sweetheart :)
    I didn't know this product. Can you tell me the price in €? Thank you very much!
    I'm following your beauty blog.
    Keep in touch.

    Kisses,
    Ana
    Sombras da Beleza Blog

    OdpowiedzUsuń
  110. Mam kilka kosmetykow z bielendy i jestem zadowolona:)))
    Zelu jeszcze nie probowalam!
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  111. Bardzo go lubię za to, że jest taki delikatny i nie ściąga. To jest mój drugi ulubiony specyfik do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  112. we love aloe vera. it is meant to be very good for your skin!

    www.mkstyleramblings.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  113. What a great product! It looks so fresh :)

    xo Anouk
    www.keysofanouk.nl

    OdpowiedzUsuń
  114. Sounds like a great product - I LOVE the packaging!

    P.S. I am following you now, as well. :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Aquí me tienes!! Tú también tienes un gran blog, ¡¡felicidades!!
    Te sigo desde ya.

    Un beso!!

    www.ideasparatuboda.net

    OdpowiedzUsuń
  116. musze zakupić:)
    * proszę wejdź na mojego bloga i kliknij w pierwsze słowo to dla mnie ważne:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Ale masz pięknego bloga i te zdjęcia :). Ja do demakijażu ostatnio używam płynu micelarnego z biedronki a do oczyszczania żelu i pianki z La roche-posay :).

    OdpowiedzUsuń
  118. Uwielbiam żele do mycia twarzy, nie mam swoich faworytów jednak w ostatnim czasie dominuje u mnie firma under twenty. Nie mam za wielkiego porównania z innymi produktami, mimo to w miarę jestem zadowolona:) Co do Twojego polecanego produktu na pewno urzekł by mnie zapach:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Parece ser bem cheiroso mesmo, adoro cremes! Adorei a dica, beijos

    OdpowiedzUsuń
  120. Uwielbiam kosmetyki z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  121. O bardzo zaciekawił mnie ten produkt, ostatnio mam fazę na wszystko co jest z aloesem

    OdpowiedzUsuń
  122. interessante!
    se ti va passa a trovarmi:http://viviconvivi.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  123. lubię aloes w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Great blog! I'm following you on GCF and Bloglovin. Bye!

    OdpowiedzUsuń
  125. Też go miałam i co do opakowania to jest bardzo mięciutkie ;)
    Nie stosowałam do demakijażu, raczej do mycia twarzy po prostu ;)
    Ale miałam z nim swoje lepsze i gorsze chwile ;)
    a co do odżywki z Isany to po Twojej recenzji postanowiłam ją kupić ;)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  126. skusiłaś mnie, jak znajdę to z chęcia wypróbuje, a tak nawiasem uwielabiam produkty z Bielendy, mam ich całą serię(masło do ciała z czarna oliwką, płyn dwufazowy, krem do twarzy z bawełną, maseczki do twarzy, olejek arganowy) i wszystkie sie u mnie sprawdziły. Bielenda ma bardzo dobre jakościowo kosmetyki w bardzo przystępnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  127. Oo.. Muszę się za nim rozejrzeć przy najbliższych większych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)