Krem BB Garnier do cery mieszanej i tłustej // Crema BB Garnier para pieles mixtas a grasas

Jestem wielką miłośniczką BB kremów. Jakiś czas temu postanowiłam wypróbować nowość od Garniera do cery tłustej i mieszanej. Nareszcie firma kosmetyczna stworzyła BB formułę dopasowaną do do tego typu skóry. Po miesiącu stosowania zdecydowałam się na napisanie obiektywnej recenzji na temat tego kosmetyku. Jesteście ciekawe, czy faktycznie jest taki idealny? Zapraszam do poniższej lektury.

Soy un gran fan de las cremas BB. Hace algún tiempo, me decidí a probar la nueva BB crema de Garnier para pieles grasas y mixtas. Finalmente alguna compañía de cosméticos ha creado una fórmula adaptada a este tipo de piel. Después de un mes de uso, decidí escribir un análisis objetivo del cosmético. Tienen curiosidad si realmente es la ideal? Los invito a leer el siguiente post.



Garnier BB Miracle Skin Perfector Oil Free jest przeznaczony dla cery tłustej lub mieszanej. Raz nałożony daje efekt perfekcyjne stonowanej skóry bez świecenia. Idealna konsystencja z optymalnym kryciem świetnie wtapia się w skórę oraz chroni skórę przed szkodliwymi promieniami UV.
Skrót `BB` w nazwie swojego kremu Garnier wywodzi od `Beauty Balm Perfector`, nie od `Blemish Balm Cream`. Wg deklaracji producenta jest to kosmetyk jedynie "inspirowany sukcesem azjatyckich kremów BB"
Skład: Aqua/Water, Cyclopentasiloxane, Alcohol Denat., Butylene Glycol, Ethylehyl Methoxycinnamate, PEG-10 Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Squalane, Bis-PEG /PPG-14/14 Dimethicone, Magnesium Sulfate, Talc, Nylon-12, Maltitol, Disodium Stearoyl Glutamate, Aluminium Xydroxide, Sorbitol, Perlite, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, [+/- May Contain CI 77891/Titanium Dioxide,CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides]
Konsystencja: Krem ma lekką i bardzo delikatną konsystencję. Jest na pewno rzadszy od zwykłego BB kremu Garniera i przypomina bazę pod makijaż.

Consistencia:  La crema tiene una textura ligera y muy suave. Seguramente es más rara que tiene anterior crema Garnier BB y me recuerda textura de base de maquillaje.

Krycie: Zwykły BB krem Garniera bardzo dobrze kryje, ale ten  robi to zdecydowanie lepiej. Podoba mi się ,że bardzo ładnie ujednolica koloryt i dokładnie pokrywa niedoskonałości oraz zaczerwienienia. 

Cobertura: Crema Garnier BB anterior  tiene una cobertura ligera pero esta cubre mucho mejor. Me gusta porque cubre por completo y cubre completamente las imperfecciones y rojeces.
 
Trwałość: Utrzymuje się na skórze maksymalnie przez kilka godzin, a później zaczyna znikać. Tak samo zachowuje się każdy przeciętny BB krem, więc rewolucji nie ma tu żadnej.

 Duración: Se mantiene en la piel durante hasta varias horas, y luego comienza a desaparecer. En este modo se comporta cualquier BB crema, así que no hay aquí revolución.

 Ton: Ja wybrałam jasny odcień, bo mam taką cerę. Niestety ten ton nie jest zbyt jasny jak się mogło wydawać. Dla mnie jest za ciemny...

Tono: elegí un tono claro porque tengo piel clara. Por desgracia, el tono no es muy claro como podría parecer. Para mí es muy oscuro ...
Aplikacja: Można go aplikować zarówno pędzelkiem jak i palcami. Ja wybieram druga opcję.  Krem bardzo szybko się wchłania i dobrze rozprowadza po skórze.

Aplicación:
Se puede aplicarla con un pincel o con los dedos. Yo elijo la segunda opción. La crema se absorba rápidamente y se extiende bien en la piel.


Zapach: Ta wersja posiada zbyt alkoholowy zapach 

Olor:
Esta versión cuenta con olor demasiado alcohol

Opakowanie: Plastikowa, długa tubka o pojemności 40 ml
SPF: Starsze wersje BB kremu Garniera posiadały filtr 15, nowa ma filtr 20, więc jest idealna na lato.

SPF: Anteriores versiones de BB cremas de Garnier tenian SPF 15, pero esta tiene SPF 20 y es más ideal para verano.

Plamy: Trzeba powiedzieć ,że BB kremy Garniera trochę brudzą.

Manchas: No hace falta decir que cremas BB de Garnier manchan bastante.

Podsumowanie:  BB krem od Garniera jest dobrym rozwiązaniem, jeśli weźmiemy pod uwagę wysoki filtr SPF oraz krycie. Teraz na rynku kosmetycznym roi się od BB kremów znanych marek, które prześcigają się w ich produkcji. Trzeba jednak wiedzieć ,że te kremy mają mało wspólnego z tymi prawdziwymi, które przywędrowały do nas z Azji. Składy "najnowszych" BB kremów są  bardziej chemiczne od tych oryginalnych. W dodatku nie posiadają właściwości leczniczych. Lubię testować co jakiś czas nowe BB kremy, ale wiem ,że nie dorównują one nawet w połowie tym azjatyckim. 

Na pewno się sprawdzi u dziewczyn z ciemniejszą karnacją tym bardziej teraz w okresie letnim.

Resumen: Crema BB de Garnier es una buena solución si tenemos en cuenta el alto SPF y cobertura. Ahora en el mercado de cosméticos está lleno de cremas BB de diferentes marcas que compiten en su producción. Sin embargo, uno debe saber que estas cremas tienen poco que ver con lo real, que se trajo a nosotros desde Asia. Composiciones "últimos" cremas BB son más químicas que originales. Además, no tienen propiedades medicinales. Me encanta probar nuevas cremas BB, pero sé que no son como aquellas de Asia.  

Estoy segura que chicas con la piel más oscura sean felices y contentas con esta crema.

Co myślicie o BB kremach od Garniera? Podzielcie się swoimi wrażeniami.
Que piensan sobre cremas BB de Garnier? Escriben sus impresiones.

153 komentarze:

  1. Ya he utilizado la BB cream de Garnier, pero demasiado oscura para mi tono de piel a pesar de que era el tono. Ésta que es para mi tipo de piel no la he probado aún ya que estoy utilizando la BB de Dior, puede ser que algún día la pruebe ;)

    www.lunarheiress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedynie krem tonujący z Pharmaceris i chyba na tym poprzestanę, jakoś nie wierzę w nasze drogeryjne kremy BB :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, u mnie wpisał się krem BB od L'Occitane oraz Lirene.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam oba produkty BB Garniera ten w większym i mniejszym opakowaniu (prezentowany własnie u ciebie) Musze zgodzić sie z tobą iż ten większy ma gorsze krycie niż ten. Dla mnie ten ma lepsza konsystencje bardziej wnikającą przez co daje lepszy efekt. :)

    Dzięki za odwiedziny na blogu!
    Świetnie prowadzisz swojego bloga więc mam nadzieje iż nie będziesz miała nic przeciwko jeśli zaobserwuje!
    PS dzis dodam nową notkę a w niej moje pierwsze rozdanie! - Życze miłej niedzieli - Cam z beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie kremy bb garniera są za ciemne

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go byłam bardzo zadwolona z tym, że po kilku tygodniach mnie strasznie zapchał :/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go ale jakoś leży jeszcze nie wypróbowany

    OdpowiedzUsuń
  8. Very nice! I've just started a fashion blog recently and would love for you to check it out:

    http://choosfashion.blogspot.com/

    Follow for a follow? Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypróbowałabym, ale mam zbyt jasną skórę, żeby kolor mi przypasował :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chyba muszę się rozejrzeć za jakimś kremem BB! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome product, my dear:)

    Following you via facebook.

    Have a wonderful Sunday,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam próbki BB z Rimmel-a bo chciałam sprawdzić czy dla mnie jest wystarczający , ale ten też jest ciekawy .
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Precisamente, ayer estuve a punto de comprarlo. Todavía no me atrevo a eligir mi primera BB cream y esta me parecia un buen comienzo! Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey dear, nice blog! I use the same BB cream.
    Want to follow each other on GFC and Bloglovin? Pls let me know!

    xx

    http://andysparkles.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Yo la suelo usar y no me va mal. Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie z taką opinią spotkałam się na blogach, że jest zbyt ciemny dla jasnej karnacji. Świetny pomysł na pisanie po hiszpańsku - to piękny język:) Miałam kiesy okazję się troszeczke pouczyć:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam żadnego azjatyckiego kremu BB, ale mogę się zgodzić nie mając go, że są lepsze od wszelkich innych kremów BB, biją je na głowę! Tego kremu BB od Garniera nie miałam i jakoś mnie do siebie nie zachęca. Miałam ten pierwszy i był dla mnei za ciemny, przy czym robił plamy, więc stwierdziłam że już żadnego nie kupię.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na mały haul!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hola, guapa! Encantada de conoceros a tí y a tu rincón, que me ha parecido muy interesante. La bb cream de garnier me encantó a mi también en esta versión, es mi segunda favorita tras la de clarins, y si hablamos de low cost, pues obviamente me quedo con esta. Un besazo y a leernos :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam jakiś tam inny i nie byłam zadowolona, świeciłam się po nim

    OdpowiedzUsuń
  20. A great review, I love diors nudeskin bb cream and ginvera bb cream. Now following you on GFC and bloglovin, xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Good review! Added you back on GFC

    Kiki Simone
    http://kikisimonefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja nie przepadam za takimi kremami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja jednak wolę azjatyckie bb kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam procutos Garnier!

    Buziaki
    http://unhas-de-gato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hola guapa!te devuelvo la visita yo tb te sigo desde ya...
    un besito!!

    http://sonymingoss.blogspot.com.es/

    Garnier siempre innovando;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Esse produto parece muito bom!
    Seguindo aqui...
    Bjus

    http://esmaltesdaminhacaixinha.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  27. NUnca experimentei esse bb cream da loreal.
    Mas cheiro de alcool não é comigo. Ainda mais gravida, tento evitar o maximo produtos com alcool! bjs

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładnie stapia się z kolorem skóry
    moi ulubieńcy BB pochodzą z Korei :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jakoś nie mogę przekonać sie do BB kremu Garniera. U mnie w kolejce czeka BB Givenchy. Ciekawa jestem jak wypadnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mam z Garnierowymi BB dobrych przeżyć... więc i ten specyfik się na pewno u mnie nie pojawi ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeśli BB to tylko koreańskie.

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  32. Não conhecia o BB cream da garnier , novidade pra mim!

    Beijos!

    http://unhasclassicasemodernas.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie skusiłam się na BB i jestem sceptyczna w stosunku do nich. Na co dzień staram się nie stosować podkładów, fluidów itp. ograniczając się jedynie do prasowanego pudru, dlatego w mojej toaletce jest to zbędny wynalazek :P

    OdpowiedzUsuń
  34. ja używam bb, bo nie znosze podkładów!z przyjemnascia oczywiscie równiez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. he leído excelentes criticas como esta sobre esta bb cream, mas aun no la he probado. Sin duda acabare por hacerlo.
    http://belswan77.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  36. Hola guapa!! gracia spor pasar por mi blog!!
    pues la verdad es que nunca uso bb creams pero me quiero mirar alguna que vea que es buena para usar por que la sveo super comodas para el dia a dia!!
    besos guapa!!

    OdpowiedzUsuń
  37. I've got it! and it's amazing ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Hola guapa! Tiene una pinta estupenda esa BB cream, yo las uso mucho, sobre todo en invierno de la marca Skin 79, lo malo en verano es que me hacen parecer demasiado blanca y en las fotos parezco un fantasma :D. Las fotos de tu blog me encantan, te quedan fenomenal, muy profesional ;) Un besote

    OdpowiedzUsuń
  39. Se la ve muy buena la conseguiré para probarla... Te sigo

    Besitos

    elclubdelamodaymas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Yo tambien uso las BB creams de Garnier y estoy fascinada.Ahora tengo la antiage, me encanta su textura.
    http://miramoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. a big kiss from your new follower,
    www.detailsdestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Yo tengo ganas de probarla. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  43. Obrigada pelo lindo comentario, seguindo aki tbm

    Bjos :)
    http://rachelmalheiros.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  44. Legal*-*
    pinkbjs
    http://pinkbelezura.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  45. Gostei da postagem!
    O produto parece ser muito bom, vou procurar aqui no Brasil!
    Seguindo
    Beijos
    http://esmalteetudo.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  46. I follow you! your blog is amazing!
    Ci permettiamo di invitare te e le tue amiche o amici a partecipare a questo
    Giveaway per vincere una t-shirt a tua scelta della collezione Kobe Riot
    Se non hai FB non è un problema!
    Buona serata,

    Eva e Valentina

    OdpowiedzUsuń
  47. I haven't tried this BB cream yet because it's so hard to find here in my area but I heard lots of good reviews about this. ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Me gustan mas las bases que las BB, todavia no he comprado ninguna jeje
    Un besote

    OdpowiedzUsuń
  49. love this post :)
    like your blog,would You like to follow each other ? just let me know dear :)
    XO MP

    OdpowiedzUsuń
  50. fajny kremik :)
    rowniez obserwuje ;) i zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Hey dear! I like so much your blog! As you wrote in mine I follow you, of course!

    Irina
    xx

    www.irinalovestyle.blogspot.com
    www.bloglovin.com/irinalovestyle
    www.twitter.com/irinalovestyle

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajny blog:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/07/heres-to-never-growing-up.html

    OdpowiedzUsuń
  53. we follow you back on bloglovin. :-)

    www.laukizia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Jakoś nigdy nie mogłam się przekonać do kremów BB, bo niezbyt wierzyłam w ich krycie. Ale skoro ten radzi sobie całkiem nieźle, chyba będzie pierwszym, który wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  55. so nice post!
    could yuo please make your posts also in english? would be so great!

    following you back!
    thedaydreamings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. miałam próbkę, ale niestety się nie sprawdził u mnie, zupełnie nie radził sobie z moją tłustą cerą ;(

    OdpowiedzUsuń
  57. Drogeryjne wersje BB kremów kompletnie do mnie nie przemawiają. Moim zdaniem lepiej zainwestować w produkt azjatycki.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja używałam ten BB ale i tak wolę azjatyckie. Dla tych którzy nie potrzebują mocnego krycia, są idealne!
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Great post! Thank you for translating it in to spanish and for visiting my blog! :)
    xoxo
    NL. <3
    http://nereealoves.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  60. A mí me encanta y la utilizo durante meses ya! Aunque la mía es para las pieles normales y lo bueno es que no tiene ese olor a alcohol :)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  61. Yo no la he probado, gracias por pasar por mi blog, te apetece seguirnos? Un beso

    OdpowiedzUsuń
  62. nie miałam jeszcze tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Olá! já te sigo de volta!!! obrigada pela visita adorei seu cantinho

    Não deixe de acessar nossa page no facebook também!! uma ótima semana a vc!! volte quando quiser!!

    beijos

    https://www.facebook.com/pages/Unhas-Superpoderosas/387291051375663?fref=ts

    http://unhassuperpoderosas.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  64. Thansk to have visited my blog. As you tell me, I follow you now on GFC and bloglovin, please follow me back.
    kiss
    Aurélie
    http://www.lespetitesbullesdemavie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Jakoś nie przepadam za BB...;p

    OdpowiedzUsuń
  66. Thanks for your comment ! I am following you now :)
    Emmy :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Gracias por seguir mi blog, me voy a volver. Me gusta que BB tiene una buena cobertura.

    Besos,

    Mony
    http://umblogsobreesmaltes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  68. Yo probé la anterior, la que era para pieles normales, y la verdad es que me dejaba la piel demasiado grasa. Esta no la he probado.

    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  69. Gostei muito da resenha do produto!!!
    Deve ser ótimo!!!
    Já estou seguindo e adorei conhecer seu blog!
    Bjs
    janamakesesmaltesecia.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  70. gdybym nie miala tyle do zakrycia na buzce to chetnie skusilabym sie na krem BB, ale jak na razie za malo kryjace sa dla mnie takie produkty:(

    OdpowiedzUsuń
  71. I haven´t tested yet, but I will soon
    xoxo

    thanks for visiting my blog

    http://elarmariodelanena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. great review!! i love garniers bb cream!! thanks so much for your sweet comment and for following! im following you back :)

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Przyznam szczerze,że widziałam może ze dwie-trzy opinie o tym starszym BB z Garniera i wszystkie były nieciekawe,Twój wpis bardziej mnie zachęcił do wypróbowania :D

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Miałam zwykłą wersję i nie lubiłam tego, że strasznie po nim się świeciła twarz. Za to mogę polecić BB z Dr Ireny Eris :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Great post!!!!!
    Hope you're having a awesome day!!!!
    http://fashiondiarylooks4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. nunca he probado, pero parece muy bueno.
    Estoy te siguiendo :DD
    Bjos!
    http://amonailart.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  77. Nunca experimentei e ja estou seguindo
    https://www.facebook.com/jeitosimplesdeser
    http://www.jeitosimplesdeser.com.br/
    bjim e boa tarde

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam Dzięki za odwiedziny. To blog tak dość ty. Jeśli uważasz, że możemy iść? a ty mi powiedz.

    Mogę nie przegap BB krem. Istotne jest, ponieważ mam.

    szczęśliwy tydzień
    (Przepraszam moje tłumaczenie w języku polskim)

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie używałam nigdy bb z garniera. Posiadam lekki krem+puder bb z under twenty i narazie mi wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  80. He venido a agradecer el cariño y decir que sigo también! Aquí en Brasil, el "BB Cream" super se utiliza, esta Garnier se ve muy bien! Ótima Semana, beijos!

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  81. dziękuję za komentarz ;) stosowałam i byłam zadowolona, jednak z odcieniem się zgadzam, dla mnie również była za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  82. i love bb cream...i use one's of l'oreal paris

    OdpowiedzUsuń
  83. Thanks for your comment, I follow your blog too :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Awesome product! So great:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  85. moja mama go ma.. ale ja sie nim nie smaruje bo nie wygląda lepiej nic inne podkłady na mojej twarzy

    OdpowiedzUsuń
  86. ja nie mialam jeszcze żadnego kremu BB, ale ten z Garniera zamierzam wypróbować jako pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Nie używałam jeszcze żadnego i nie zamierzam póki co :)
    Dziękuję za obserwację! Również obserwuję, tak tutaj pięknie! Chyba najładniejszy blog na jakim kiedykolwiek byłam *.*
    Pozdrawiam :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Sounds great!

    Marisa
    http://stylingdreams.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  89. Używam go na co dzień! jest lekki i idealny:) kolor jasny jest dla mnie w sam raz:)
    p.s. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  90. miałam starszę wersję i niestety u mnie się całkowicie nie sprawdził, a szkoda...
    hmmm może ten byłby lepszy

    OdpowiedzUsuń
  91. Świetny blog :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :D
    http://victoriaplaces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. great post, I'd like to try it !
    see you xx

    OdpowiedzUsuń
  93. Olá querida, adorei tua visitinha lá no blog :) seja bem vinda e volte sempre, ok? Adoro BB Cream, uso o da Maybelline - cor médio. Ainda não experimentei esse da Garnier. Não conseguir seguir teu blog, pois aparece esse erro: Not Found Error 404 e eu não tenho a mínima ideia do que será :(, beijocas

    OdpowiedzUsuń
  94. bardzo fajny blog,również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Grazie per essere passata. Ti seguo anche io con piacere!

    Un bacio
    Romina
    My Dip in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  96. BB cream from Garnier looks very good. Though, my skin doesnt react well on garnier products. Ps. nice blog! Wanna follow each other on Bloglovin? Just let me know.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Nie uzywała, ale mnie zaciekawił :))
    Rowniez obserwuję:)
    Pozdrawiam
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  98. Thanks for the comment in my blog!! Following you :)

    www.beautyfrontline.com

    OdpowiedzUsuń
  99. This is a really great blog :)) Very useful :) I also have oily skin, and it's hard to find right make-up :) Followed your blog on Bloglovin' and GFC :*
    Hope you can follow me on bloglovin'

    http://www.bloglovin.com/blog/6355007/mixis-jewelry-box

    OdpowiedzUsuń
  100. I super love your blog! as in. I just translate the language to English.
    Great review by the way. I'll give this product a try. I love Garnier! :)

    PS.
    Thanks for visiting my blog. Following you now on Bloglovin :)

    xoxo,
    Gen
    genzelkisses.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Dokładnie! Miałam azjatycki. Przywiozłam go z wakacji w Tajlandii, krył idealnie, skóra po nim wręcz tryskała zdrowiem. Te dostępne w Polsce są raczej kremami tonującymi ale i tak wolę je od zwykłego podkładu. Teraz mam Rimmel ale lubię testować, mam cerę mieszaną więc pewnie się skuszę na Garniera choćby z uwagi na filtr:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Tiene mucha fama esta BB, me gsutaria probarla. Desde luego es una buena marca.

    OdpowiedzUsuń
  103. hola, yo la utilizo desde hace poco más de un año! es mi imprescindible!... el tono oscuro... y también para pieles mixtas grasas, es mi producto 100% recomendado! para todo el año! hidrata, da color, protege...
    bs

    RegaloPerfecto!_
    http://buenosdiasazaroa.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  104. ja nie do końca polubiłam się z tym kremem, wole tradycyjne lekkie podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Skoro tak dobrze kryje, to z chęcią kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  106. mam Garniera BB ale to mniejsze, "krótsze" opakowanie odcień jasny. ale jest beznadziejny ;/ pomijam moją mieszaną cerę , która tak czy siak robi sobie co chce;/
    może ten będzie lepszy ? kiedyś na pewno jeszcze któryś wypróbuje.
    pozdrawiam i może obserwujemy?? (jesteś może z WWa?)
    http://petiterobe-noire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. i´m following now;) at the moment i´m using that bb and i love it!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. I'm obsessed with BB cream! Thanks for your support on my blog...I am now following you back <3

    http://sydneycorporate.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  109. Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarzyk. Ja również obserwuję.
    Jakoś jeszcze nie miałam okazji wypróbować tego kremu, ale mnie zaciekawiło, choć zastanawiam się bo mam jasną karnację.
    Pozdrawiam. Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Jasne, ze obserwuje ;)

    Masz ponad 700 tysięcy wyświetleń?? Piekny wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Hola guapa! uso el traductor para leerte aunque a veces me es un poco dificil por que creo que el traductor se inventa las palabras:-) yo tambien he usado esta bb pero todas me van oscuras, besos

    Truquitosparalaschicas

    OdpowiedzUsuń
  112. ja używam zwykłego kremu bb, i polecam go ;-)

    OdpowiedzUsuń
  113. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  114. oh this is my newest favorite!its so easy to be put on and it smells like suncream,love it :) following you now too

    OdpowiedzUsuń
  115. Hello!
    Thank you for the visit and the comment at my blog!
    Follow me!

    Isotta
    DOTYOURI

    Facebook

    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  116. Grazie mille per il tuo commento, ti seguo e aspetto che ricambi!
    Se ti va possiamo seguirci anche via bloglovin, facebook e twitter.
    Torna presto a trovarmi su Cosa Mi Metto???
    Win an amazing pair of earrings!!!

    OdpowiedzUsuń
  117. this is a great product!

    thanx for your comment and following :-)
    follow u back on gfc and bloglovin !

    xxx Ros.e.

    OdpowiedzUsuń
  118. Thanks a lot to follow me,you've a great blog too,I follow you back,many kisses and see you soon :) Paolo

    OdpowiedzUsuń
  119. That BB looks good but I didnt try it. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Nice beauty blog! Thanks for your sweet comment :)

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Parece ser bom...
    Estou com dificuldades no meu tradutor, vc é de onde?

    ansiedadefeminina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Mam ten krem, jak dla mnie brak odcienia, bo jasny jest za jasny, a ciemny za ciemny ;( i jak wspomniałaś za bardzo czuć alkohol ;(

    OdpowiedzUsuń
  123. Ja bardzo lubie i stosuje BB z Pat&Rub;-) Ostatnio jednak mam jakies podrażnienia na twarzy, zaczęłam się zastanawiać, czy nie uczula mnie któryś z naturalnych składników tego kremu... W ramach kwarantanny kupiłam w aptece BB od La Roche Posay i jak narazie ten kremik całkiem przypadł mi do gustu :-)
    Odkąd uzywam BB, zrezygnowałam z podkładu :-)
    Pozdrawiam i obserwuję od dłuższego czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  124. mój azjatycki bebik też jest chemiczny :) a garniera chcę wypróbować na własnej skórze, ciekawa jestem jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  125. Thank you so much for your comment on my blog. I have the same cream and I'm pretty happy with it.
    Love from armarioenduddas :)

    OdpowiedzUsuń
  126. I ve tried a few times already to follow with GFC but it keeps giving me an error same with Pinturest. I will try back later. But I liked your facebook page and following you with Bloglovin. Please let me know if you know what the issue is, maybe their is a bug in the system. I will try again for sure.
    take care
    http://claudiapersi.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  127. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Behandling av kviser
    Restylane Sandnes
    Brystløft Stavanger
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals

    STAY BLESSINGS!
    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  128. Lubię te kremy BB,a le latem bo zimą są dla mnie za ciemne;)

    OdpowiedzUsuń
  129. One of my favorite products a must have.
    http://tifi11@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  130. I have this bb cream to, I can't live without it anymore! Love this cream :)

    OdpowiedzUsuń
  131. I love bb cream. It's very good for my skin. Kisses

    OdpowiedzUsuń
  132. Love this one.

    http://shoeaholicandmore.com

    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  133. I have the same one!

    http://thevulgariangirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. nie mam jeszcze żadnego BB ( o dziwo :D), chyba bede musiała zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Bardzo zawiodły mnie kremy BB, ale piszesz o nim w taki sposób że mam ochotę wypróbować ten jako kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  136. Hello! Greetings from the United States of America! I absolutely love your blog. I especially love this post, because the BB Cream is a favorite of mine. I think it works wonderfully, and a little bit does a long way therefore not using the entire bottle up quickly-- it lasts!

    Thank you for following my blog and commenting. You have A LOT of followers, wow! I wish I had that many !! Good job!!

    Looking forward to future posts of yours!!

    Rica xx
    www.LaBellaVitax0x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. miałam bb z maybelline i zawiódł mnie...

    OdpowiedzUsuń
  138. Miałam go i bardzo mi spasował, kolor Light jest idealny. Na tyle go polubiłam, że zagościł u mnie ponownie. To jeden z nielicznych produktów Garniera, który mi odpowiada pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  139. Eu tenho um parecido com este mas tenho a cor medium dark e é muito escura para minha pele, parece ser uma base comum.. me decepcionei com o produto :( uma pena!

    OdpowiedzUsuń
  140. miałam kilka próbek i nie za ciekawie moja znajomość z tym kremem BB sie zakończyła:/ miałam po nim straszny wysyp na twarzy:( i jeszcze denaturat w składzie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)