Lotion przeciw wypadaniu Receptury Babuszki Agafii // Loción herbal natural contra la caída del cabello de Babushka Agafya

7/25/2013 98 Komentarz


Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć kolejny doskonały rosyjski kosmetyk, a mianowicie naturalny ziołowy lotion przeciw wypadaniu włosów Babuszki Agafii. Na pierwszy efekty przyszło czekać sporo czasu, ale było warto. Uwielbiam różnego rodzaju wcierki do włosów i często po nie sięgam. Poniższa okazała się genialnym włosowym must have. Zapraszam na recenzję.

Hoy quiero presentarles otro de los grandes cosméticos rusos es decir loción herbal natural contra la caída del cabello de Babushka Agafya. Para ver los primeros resultados tuve que esperar mucho tiempo, pero valió la pena. Me encanta todo tipo de lociones naturales para pelo y muchas veces los uso. Este loción resultó ser un brillante cosmético que debería estar en cada estante. Los invito a mi reseña.

 Aqua with infusions of extracts: Inula Helenium, Silybum Marianum, Pulmonaria Officinalis, Alnus Glutinosa, Katon CG
Opakowanie:  Mało poręczna, plastikowa buteleczka. Nie jest ona przezroczysta i dlatego też nie możemy na bieżąco monitorować poziomu zużycia kosmetyku. W ogóle nie przypadł mi do gustu jej dozownik. Moim zdaniem kosmetyki takie jak mgiełki, lotiony powinny być zapakowane w butelki ze spryskiwaczami. W końcu chodzi o pryskanie włosów a nie o ich mycie.

Paquete: Una botella de plástico a mano. No es transparente, y por lo tanto no se puede controlar el nivel de consumo de cosmético. No me gustó el dispensador. En mi opinión, los cosméticos, tales como lociones deben ser envasados ​​en una botella con aspersor para perfume Al final se trata de salpicadura pelo y no lavado.

Zapach: Bardzo ładny, kwiatowy aromat. Utrzymuje się dość długo po aplikacji.

 Olor: Muy agradable, aroma floral. Se mantiene durante mucho tiempo después de la aplicación.

Konsystencja: Rzadka i wodnista. Przelewa się przez dłonie. Najważniejsze, że nie jest tłusta przez co lotion nie przetłuszcza włosów.

Consistencia: Rara y acuosa. Se verte por mis manos. Lo más importante, no es grasera y por lo tanto loción no grasa mi cabello.

Skład: Przeważają w nim składniki naturalne. Obecność alkoholu benzylowego.


Ingredientes: Prevalece en los ingredientes naturales. La presencia de alcohol bencílico.


Stosowanie: Wcierkę używałam codziennie
Uso: Este loción he usado cada día.


Działanie: Po miesiącu regularnego stosowania zauważyłam znaczną poprawę. Balsam faktycznie zmniejszył ilość wypadających włosów.  Od bardzo dawna borykałam się z tym problemem i zużyłam wiele kosmetyków, które w połowie nie przyniosły takiego rezultatu. Obietnice producenta są jak najbardziej uzasadnione. Produkt nie podrażnia skóry głowy i mimo obecności alkoholu nie wysusza włosów. Są one lekkie i nie posklejane.

Acción: Después de un mes de uso regular noté una mejora significativa. Bálsamo en realidad reduce la cantidad de caída del pelo. Durante mucho tiempo he estado luchando con este problema y utilice un montón de cosméticos que no han dado ningún resultado. Las promesas de los fabricantes están justificadas. El producto no irrita el cuero cabelludo y, a pesar de la presencia de alcohol no lo seco. Mi pelo es ligero y no se pega.

Wydajność:  Dobra. Butelka  o pojemności 150 ml starczyła mi na pełny miesiąc używania.

Rendimiento: Bueno. Una botella de 150 ml me basta para un mes de uso.


 Podsumowanie: Mogę go polecić wszystkim, którzy tak jak ja borykają się z problemem wypadających włosów. Lotion jest bardzo dobrym dodatkiem do różnych tabletek wzmacniający np. ze skrzypem.  Jedyną wadą balsamu jest mało poręczne opakowanie, ale zawsze można go przelać do butelki ze spryskiwaczem. Warto zainwestować kilkanaście zł w tak dobry kosmetyk. Będę musiała wypróbować inne wcierki Babuszki Agafii.

Resumen: Se lo recomiendo a todos que como yo se enfrentan con el problema de la caída del cabello. Lotion es muy buena adición al diversas pastillas. El único inconveniente es no práctico paquete pero siempre se puede verterlo en una botella de spray. Vale la pena invertir unos pocos zlotych en tan bueno cosmético. Voy a probar otros lociones de Babushka Agafya.

Cena:  ok 20 zł

Precio: mas o menos 20 zl

Dostępność: sklepy internetowe: Kalina, Bioarp

Disponibilidad: tiendas online: Kalina, Bioarp


Pojemność: 150 ml

Capacidad: 150 ml

Jakie wcierki do włosów stosujecie? Znacie kosmetyki Babuszki Agafii?
Que lociones para pelo usan? Conocen los cosméticos de Babushka Agafya?

98 komentarzy:

  1. Nice one !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej wcierki jeszcze nie znam. Dotychczas używałam głównie z Jantara.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochotę wypróbować wcierkę z jantara :) Wiele dobrego przeczytałam na jej temat ;)

      Usuń
  3. nie znam tego.
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie z tego typu produktami jest taki problem, że jestem mało systematyczna, Zawsze zapomnę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się staram być systematyczna ;) Najczęściej wcieram na noc ;) Zawsze sobie powtarzam ,że samo nic nie przyjdzie :D

      Usuń
  5. Me gustan los productos naturales y este parece una buena opcion! si se me presenta la oportunidad, no dudare en probarlo! ^^

    Fashionably Sparkly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi también me gustan productos naturales ;) Tienen muy buena influencia para nuestra piel y cabello ;)

      Besos

      Usuń
  6. wygląda ciekawie, coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz delikatne lotiony do włosów, to na pewno się sprawdzi :)

      Usuń
  7. na mnie nic nie działa jeśli chodzi o wypadanie włosów ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie też nic nie działało. Brałam nawet wiele tabletek ze skrzypem i zero rezultatów. Dopiero zauważyłam poprawę odkąd zaczęłam używać lotion Babuszki Agafii. Warto wypróbować :)

      Usuń
  8. planuję zamówienie rosyjskich kosmetyków, co prawda moje włosy nie wypadają w nadmiarze ale może wypróbuję ten produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zobaczyć inne lotiony Babuszki Agafii. Z tego co wiem jest nawet odżywczy i wzmacniający :)

      Usuń
  9. Ja go kupiłam po 12 zł. Mam nadzieję, że pomoże mi na szybszy porost.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pomoże ;) Ja zauważyłam, że po nim włosy też zaczynają szybciej rosnąć. Najważniejsze jednak, że zauważyłam znaczną poprawę w kwestii wypadania włosów :)

      Usuń
  10. Nie miałam nic z rosyjskich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda ;) Ja jestem pod ogromnym wrażeniem tych kosmetyków ;) Najbardziej lubię serię Babuszki Agafii ;)

      Usuń
  11. Nie znam jej i nie miałam nigdy tej marki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam ,że rosyjskie kosmetyki są popularne wśród blogerek ;)

      Usuń
  12. Siempre suelo compra productos q al menos lleven al natural. Resultan fantásticos

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yo también :) Me encantan cosméticos sin parabenos y otros ingredientes químicos. Son fantásticos!

      Besos

      Usuń
  13. mam problem z wypadającymi włosami, więc ten olejek jest dla mnie jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz zadowolona z efektów :) Trzeba tylko systematyczności ;)

      Usuń
  14. nie znam, ale po tej recenzji chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię przekonałam swoją recenzją ;)

      Usuń
  15. Nawet nie wiedziałam,że oni mają wcierki!Może się szarpnę i zamówię przez neta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) Ja jak będę robić zakupy, to na pewno sięgną po jeszcze inną wcierkę. Zainteresowała mnie wzmacniająca.

      Usuń
  16. Great review I like that a small amount takes you a long way. Russia has great products.
    http;//tifi11@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I very like cosmetics Russia ;) Are very good for my hair

      Usuń
  17. oj jak dobrze ze go mam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. hm, pierwszy raz na oczy widzę!

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam nigdy tej marki..

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi me vendría genial, ya que sufro mucho la caída del pelo y además soy muy fan de cosméticos naturales.

    Besos
    www.lunarheiress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Entonces para ti es perfecto ;) Tienes que probarlo ;) Busca porque creo que en España (tiendas online) también puedes comprar cosméticos rusos :)

      Besos

      Usuń
  21. ciekawy, nie słyszałam o nim wcześniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja mam teraz mega problem z wypadaniem włosów, ale wlasnie czekam na przesyłkę wcierki z KLorane, zobaczę jak ona się spisze, a jak nie da rady na pewno rozważe zakup tego co pokazujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze tej wcierki :) Też jestem ciekawa i czekam na twoją recenzję. Jak by się nie sprawdziła, to wtedy możesz wypróbować Babuszkę Agafię :)

      Usuń
  23. Very interesting!
    Kisses
    Alessandra

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach :) wydają się być ciekawe i stosunkowo niedrogie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wielką miłośniczką rosyjskich kosmetyków ;) Najbardziej lubię szampony i odżywki do włosów bez SLS Baikal Herbals ;)

      Usuń
  25. Przydałby się taki lotion dla odmiany bo obecnie stosuję Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę w końcu wypróbować wcierkę z jantara ;) Myślę, że już najwyższa pora :D

      Usuń
  26. ja jestem chyba za leniwa, bo nie umiem przekonać się do tych wcierek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam leniwa, ale zobaczyłam efekty i wiem, że na prawdę warto ;) Dla mnie pielęgnacja włosów jest bardzo ważna ;)

      Usuń
  27. Będę musiała jej spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawa ta wcierka! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Olá,boa noite!
    Vim retribuir a visita que fizeste ao meu blog e também já sou sua seguidora!
    Adorei seu blog!
    Abraço da Ana!
    http://meurefugiomeucantinho.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  30. Qué bien que hayas encontrado un producto como ese que de verdad funcione :)
    Ojalá yo encuentre alguno parecido porque a mí la verdad es que se me cae bastante el cabello... jaja
    Un abrazo :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Este producto es fenomenal ;) Y que cosméticos usas para tu cabello? :)

      Usuń
    2. Yo uso un champú anticaspa o para pelo rizado, voy intercalando ;) y agua de peinado para fijar un poco el pelo después de ducharme ;)

      Usuń
  31. Powinnam w końcu się skusić na te rosyjskie kosmetyki :).

    OdpowiedzUsuń
  32. dobrze wiedzieć. wypadają mi włosy więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gracias por compartir tu experiencia sobre cosméticos tan poco conocidos y, sin embargo, muchos de ellos, por lo que veo, tan eficaces. Y gracias también por pasarte por mi blog. Un gran saludo.

    OdpowiedzUsuń
  34. pues me vendria fenomenal sinceramente, no se si se comercializara en España
    Un besote

    OdpowiedzUsuń
  35. mi włosy nie wypadają, ale zdaje się że fajny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aktualnie używam wcierki Jantar z bursztynem i jestem zadowolona - włosy mniej wypadają. Myślę, że recenzowany przez Ciebie produkt wypróbuję w przyszłości:)

    OdpowiedzUsuń
  37. No la he probado, nunca he utilizado una loción para la caída del cabello!!!!!



    Besos

    http://ginger-maquillajealos50.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz widzę , ale by mi się przydał bo tak samo borykam się z wypadaniem włosów;/

    OdpowiedzUsuń
  39. Por supuesto que me quedo! Ahora despues le hecho un ojo bien grande a tu blog. Un beso!
    www.elbauldeeleanor.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gracias por pasarte por mi blog, no conocia ningun producto parecido. Me hago seguidora YA! besiitos

    OdpowiedzUsuń
  41. muszę sie na niego skusić koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. What beautiful photos!
    xox,
    Cee
    www.cocoandvera.com

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie się nie sprawdził. Ale zapach ma cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nice review :)
    www.indianbeautyzone.com

    OdpowiedzUsuń
  45. OO ! Cieszę się że tu trafiłam bo własnie od dłuższego czasu zastanawiam się nad tym produktem i jestem go bardzo ciekawa ! :) teraz widzę, że działa i że warto !

    OdpowiedzUsuń
  46. Już od dawna mam ochotę na ten lotion, po Twojej recenzji jeszcze większą ;) Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  47. u mnie niedlugo zacznie sie wypadanie wlosow ( na jesien tak jak koty i psy zmieniam siersc ;) )wiec moze powinnam zainwestowac w cos takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Produkt wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja nie mam problemów z wypadaniem włosów , więc nie potrzebują takich produktów oby nie był mi potrzebny :P

    OdpowiedzUsuń
  50. zaczynam się lubić z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  51. hej, obserwuję :* w którym mieście hiszpańskim studiujesz? czy w Polsce?
    Xoxo
    brownandpale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Właśnie skończyłam kurację Joanna Rzepa, a już czeka na mnie Jantar. Jak się z nim uporam to wypróbuję to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Włosy mi nie wypadają aż tak dużo, ale chętnie go kupię ! :) Super, że są takie blogi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie znam, ale ze mnie leń co do takich wcieraków :P

    OdpowiedzUsuń
  55. miałam i polubiłam się z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  56. takie buteleczki nie robią na mnie dobrego wrażenia.. zawsze kojarzą mi się ze starością, przemijalnością..

    OdpowiedzUsuń
  57. Al principio me ha sorprendido lo bien que escribes en castellano. Luego he visto que estabas estudiando. :)
    El post está muy bien, pero creo que no encontraré el producto aquí :(
    Regando mi cactus New outfit!

    OdpowiedzUsuń
  58. muszę kupić! od dawna szukam dobrego produktu na wypadanie włosów no i nic ciekawego nie mogę znaleźć! faktycznie szkoda, że nie jest w opakowaniu ze spryskiwaczem, bo musi być bardzo nieporęczne..no ale trudno jak działa to najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  59. twój blog wygląda przepięknie! wspaniały szablon!

    OdpowiedzUsuń
  60. esta muy bien este producto, pero por aquí en españa dudo q lo encuentre,.. jejeje

    un besitoo

    diariodeunapotinguera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Look's like a great product, great review !
    Thanks for the visit and for follow my blog, i just followed you back with google friend connect (gfc).
    Have a wonderful weekend !
    xoxo

    www.descontraidas.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ótimo post! :)
    Eu amei seu blog, é incrível. *-*
    Eu estou seguindo você. :) Beijos!
    contornoperfeito.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  63. Looks like an amazing product and review!! The package is so pretty too :) xo akiko
    Style Imported

    OdpowiedzUsuń
  64. ja sie już boję kupować kolejny preparat przeciw wypadaniu, do tego ze skrzypem miałam już parę rzeczy ehh to moja największa zmora. Szkoda, że nie dałaś pełnego składu chętnie bym sobie porównała z innymi kosmetykami, może pogrzebię trochę w necie :) Opis wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  65. zapraszam do wzięcia udziału w konkursie
    wystarczy jedno kliknięcie ! :d
    www.estiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Excelente, que bueno que has encontrado un producto que te sirva para la caída del cabello.
    Yo tengo el mismo problema.... ya llevo mas de un año visitando al dermatólogo y nada..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)