Mandarynkowe masło do ciała BingoSpa // Manteca corporal con mandarin BingoSpa


Latem uwielbiam używać kosmetyki do ciała o owocowych i orzeźwiających zapachach. Mam na myśli balsamy, mleczka do ciała, różnego rodzaju kremy i masła. Jakiś czas temu dostałam do testów mandarynkowe mydło do ciała BingoSpa. Prawda ,że brzmi apetycznie i zachęcająco? Zapraszam na recenzję.

En el verano me encanta usar cosméticos para el cuerpo con aromas refrescantes de frutas refrescantes. Quiero decir que se trata a lociones corporales, cremas diversas y mantequillas Hace un tiempo me puse a probar manteca para el cuerpo con aroma de mandarina de BingoSpa. Es cierto, que todo esto sueña muy rico? Los invito a revisión.


Lekkie extra masło BingoSpa do ciała o urzekającym zapachu soczystych, sycylijskich mandarynek.
Niezwykłe bogactwo odżywczych substancji, witamin i antyutleniaczy zawartych podstawowym składniku którym jest masło kakaowe -  sprawia, że skóra jest intensywnie odżywiona, nawilżona i zrelaksowana. Naturalne antyoksydanty chronią skórę przed działaniem wolnych rodników. 

Masło kakaowe jest biozgodne ze skórą, co oznacza, że jest w pełni tolerowane przez skórę i nie powoduje uczuleń.  Wszystkie składniki odżywcze są błyskawicznie wchłaniane.  
Extra masło BingoSpa  pielęgnuje skórę, sprawia, że staje się ona jedwabiście gładka i pachnąca. Doskonale ją nawilża, odżywia i wzmacnia warstwę lipidową, chroniąc skórę przed czynnikami atmosferycznymi - mrozem, wiatrem, wilgocią, promieniowaniem UV.
Extra masło BingoSpa to wydobyty z wnętrza owoców, radosny i słodki zapach mandarynek, który zapewnia energię i witalność oraz wprowadza w doskonały nastrój.

Masło znajduje się w przezroczystym, plastikowym opakowaniu o pojemności 250 g. Niestety kosmetyk nie był zabezpieczony żadnym wieczkiem , przez co nie możemy mieć pewności ,że wcześniej nikt do niego nie zaglądał.

Manteca se encuentra en un envase de plástico transparente con una capacidad de 250 g.Por desgracia, no estaba protegida por ninguna tapa y por lo que no podemos estar seguros de que nadie antes había guardado en este cosmético.

Kosmetyk ma gęsta i zbitą konsystencję. Bardzo łatwo wydobywa się go z opakowania i aplikuje. Łatwo rozprowadza się po skórze i dość szybko się wchłania. Niestety jest ono mało wydajne bo potrzebujemy dużą porcję , żeby dokładnie posmarować wybraną część ciała. Masło posiada nieziemski i delikatny zapach. Nie oddaje woni mandarynek a bardziej kojarzy mi się z zapachem pomarańczy, ale mimo to jest bardzo słodkawy i długo utrzymuje się na skórze. Chyba jestem uzależniona od niego :)
Cosmético tiene textura gruesa y densa. Muy fácilmente es extraerlo del paquete y aplicarlo. Se extiende fácilmente sobre la piel y se absorbe rápidamente. Por desgracia, es ineficiente porque necesito una gran parte de mantequilla para cubrir completamente la parte seleccionada del cuerpo. La mantequilla tiene una fragancia sobrenatural y delicada. No refleja el aroma de mandarinas y más me recuerda el olor de las naranjas, pero aún así es muy dulce y permanece largo tiempo en la piel. Supongo que soy dependiente de él :)

Dobrze nawilża i pozostawia skórę gładką.  Poziom nawilżenia jest na prawdę wysoki jak na zwykłe masło.
Hidra muy bien y deja la piel suave. El nivel de humedad es muy alto para tal mantequilla ordinaria.

Niestety trzeba podkreślić, że masło w swoim składzie zawiera różnorodne parabeny, które są bardzo szkodliwe. Jest ono dostępne jeszcze w innych wersjach zapachowych: melonowej, brzoskwiniowej oraz migdałowej.

Desafortunadamente, hay que mencionar que la mantequilla en su composición contiene una variedad de parabenos, que son muy perjudiciales. También está disponible en otros olores: el melón, el melocotón y almendras.

Masło przypadło mi do gustu i na pewno się skuszę na jeszcze jedno opakowanie. Mogę je polecić osobom, które są miłośnikami owocowych zapachów i szukają dobrego kosmetyku nawilżającego.

Dostępne jest na stronie BingoSpa za 24 zł.

Esta mantequilla me gustó mucho y comprare otro recipiente. Se lo recomiendo a las personas que son amantes de sabores frutales y están buscando una buena crema hidratante.

Disponible en el sitio web BingoSpa de 24 zł.
 

Używałyście? Jakie są wasze wrażenia? Jakie masła do ciała polecacie?

Han usado? Cuales mantecas corporales pueden recomendar?


83 komentarze:

  1. Niestety ma w składzie parafinę, a ja jej unikam... a już się cieszyłam, że fajny produkt... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parafina i parabeny najbardziej mnie denerwują :(

      Usuń
  2. pomarańczowe ani mandarynkowe zapachy u mnie w domu nie przejdą, bo mąż jest alergikiem na cytrusy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Ja jestem wielką miłośniczką zapachów cytrusowych i nie wiem jakbym wytrzymała bez nich :)

      Usuń
  3. Szkoda, że ma parafinę w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam zapach pomarańczy,mandarynek i brzoskwiń wiec to coś dla mnie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Najbardziej jednak ubóstwiam zapach brzoskwiń <3

      Usuń
  5. Lubię takie 'smakołyki'. Fajne i lekkie na lato. I oczywiście o pięknym zapachu. Szkoda jednak, że pojawiła się parafina i inne parabeny na kolejnych miejscach składu. Ale już czuję ten zapach... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest cudowny i orzeźwiający :) Będę musiała wypróbować mandarynkowe masło do ciała The Body Shop. Tam skład jest bardziej przystępny ;)

      Usuń
  6. Lubię je za zapach, trochę przeszkadza mi jego dziwna konsystencja i sposób w jaki rozsmarowuje się na skórze. Ale generalnie jest to fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją konsystencją na pewno nie przypomina tych od Perfecty ;)

      Usuń
  7. No la conocía, tiene buena pinta

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie go zużyłam, ale będę miło wspominać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze na pewno będę próbować inne wersje zapachowe :D

      Usuń
  9. Już wyobrażm sobie ten zapach! Skusiłaś mnie! Poza tym od dawna chcę wypróbować kosmetyki BingoSpa :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci polecić z czystym sumieniem ;) Firma BingoSpa w swojej ofercie ma na prawdę dobre i w przystępnych cenach kosmetyki :) Możesz też wypróbować inną wersję zapachową tego masła :D

      Usuń
  10. Wszystko fajnie, tylko szkoda, że posiada parafine :(

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłabym dla samego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna mam na to masełko ochotę :) Chyba się skuszę i wypróbuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię owocowe świeże zapachy, ale ostatnio staram się unikać tych różnych parabenów... :)
    Dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się staram unikać, ale czasem nie ma wyjścia ;)

      Usuń
  14. seems really great product dear
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Grazie per la visita!
    Ricambio il follower con piacere!

    kiss,Elle
    http://redischic.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że wrzucili parafinę. Ale i tak mam na nie ochotę z powodu zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem po co ta parafina w składzie :( Wszystko psuje...

      Usuń
  17. Skład mogłby być fajniejszy. Ja masła uznaję tylko jesienią i zimą, latem są dla mnie za ciężkie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie owocowe kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam masła do ciała:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też mam tylko, że balsam i o brzoskwiniowym zapachu :) Uwielbiam takie kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam brzoskwiniowy balsam <3 Pachnie obłędnie!

      Usuń
  21. zapach musi byc niesamowity;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach na pewno obłędny *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przepadam za pomarańczowymi/mandarynkowymi aromatami, ale widzę, że masełko występuje też w melonowej wersji - to coś dla mnie :) szkoda tylko, że skład taki sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak tylko je wykończę, to na pewno przerzucę się na wersję melonową :) Strasznie jestem ciekawa jak pachnie :D

      Usuń
  24. Wow, kosmetyk o mandarynkowym zapachu - z tym się jeszcze nie spotkałam. :)

    Tylko niestety kupić nie mogę bo mam za duży zapas mazideł do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój pierwszy kosmetyk o mandarynkowym zapachu :D

      Usuń
  25. Mandarynka? Musi super pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam, ale za zapach z pewnością bym polubiła :))

    OdpowiedzUsuń
  27. ja jestem fanka kakowego masla Isany, ale na akie owocowe tez chetnie bym sie skusila;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mogliby pokombinować ze składem i wyrzucić parabeny.
    Całkiem kusząco to masełko wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym wolała ,żeby w składzie nie było parabenów i parafiny :)

      Usuń
  29. masełko musi fantastycznie pachnieć ;)
    zakochałam się w wyglądzie twojego bloga. jest idealnie <3 robisz piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak piękne słowa :*

      Usuń
  30. awww, te balsamy i masła zawsze tak fajnie pachną, że ma się ochotę je zjeść...

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam:)
    Dzięki za miły komentarz, cieszę się, że podoba Ci się mój blog:)
    Ja też dodaję do obserwowanych:) Sama nie robię recenzji kosmetyków, więc chętnie poczytam u Ciebie:)
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kusisz tym mleczkiem, może sobie sprawię :)

    Zapraszam ne letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak tu ładnie! Uwielbiam powiew świeżości na blogu! Jeszcze taki słodki post z masłem! Zaczynam się z siebie śmiać, ale im więcej czytam blogów związanych z pielęgnacją ciała i nie tylko, tym samym moja kosmetyczka zaczyna pękać w szwach! Jeszcze trochę i wyjeżdżając będę brała osobną walizkę! Zaciekawił mnie kierunek Twoich studiów, bądź bardziej fakt Twojego zainteresowania językiem hiszpańskim. Skąd się pojawiło?:) Oczywiście do tego zakątka pełnego zapachów będę powracać - zdecydowanie obserwuję! Pozdrawiam serdecznie Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiło się przypadkowo :D Jak byłam mała to zaczęłam oglądać telenowele i tak wszystko się zaczęło :) Dziękuje za tak miłe słowa :*

      Usuń
  34. mmm jak się patrzy to aż chciałoby się zjeść !

    OdpowiedzUsuń
  35. Me encanta el aroma a mandarina! Saludos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi también ;) Es tan delicado y bonito ;)

      Besos

      Usuń
  36. Tienen buena pinta pero las mantecas y mi piel no se llevan bien. Besiños.

    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajjjj que mala suerte :( Yo no podía vivir sin mantecas :D

      Usuń
  37. Uwielbiam masełka, a zapach tego bardzo do mnie przemawia. Aż wstyd, ale nigdy nie miałam nic z Bingo Spa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam masełka :) W takim razie pora to zmienić i wypróbować jakiś kosmetyk BingoSpa :D

      Usuń
  38. Tego akurat nie miałam, ale mam inne masełko tej firmy i bardzo je lubię za szybkie wchłanianie i piękny zapach.
    Poza tym śliczny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zupełnie nie znam kosmetyków tej marki... może kiedyś się skuszę. muszę to napisać - masz przepięknego bloga! czcionki, kolory, układ - jest cudowny, idealny :) już dawno żaden blog mi się tak nie podobał :) chyba będę wpadać nacieszyć oczy.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  40. i follow you too dear!kiss

    danslavalise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Really great product! :)

    Take a part at international Giveaway on my blog.
    http://itisap4ssion.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  42. lovely post ♥
    xx
    http://lynnkumoruna.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  43. Me gusta el olor a mandarina, seguro que huele fenomenal! Un besote mágico guapa!

    OdpowiedzUsuń
  44. cute blog! I’ll follow you!
    I have a fashion blog too, I hope u'll be one of my followers:-)
    thanks:-)
    VERONICA
    http://www.givemefashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny blog! Też obserwuje. :)
    misselegant06.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mandarynka musi świetnie pachnieć, na pewno kiedyś wypróbuję :)
    Dzieki za odwiedziny, oczywiście również obserwuję.
    xoxo, seyh

    acethylen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale mi zrobiłaś smaka na to masełko!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Rozdanie kosmetyczne u mnie :) Zapraszam!
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/06/rozdanie-kosmetyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  49. chciałabym je mieć i w weekend zamierzam zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  50. mniam! aż mam ochote je zjeść :>


    bardzo spodobał mi się Twój blog, panuje tu świetny klimat. czy mogłabym go dodać do obserwowanych? :>

    OdpowiedzUsuń
  51. This product looks amazing!
    Now following you on BL (:
    Fashion Ganache.
    http://fashionganache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Que buena que se ve!
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. mandarynkowe mydło?! zawsze i wszędzie <3
    ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. uwielbiam takie zapachy :D
    przypuszczam że jakbym spróbowała to równiez byłabym uzalezniona od tego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi there! Those products look amazing! Thanks for visiting my blog, and yes, I'd love to follow each other :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)