Masło do ust Caramel Cream Nivea // Manteca labial Caramel Cream Nivea

W grudniu do naszych sklepów zawitały balsamy do ust NIVEA w postaci masełek. Nie przepadam za pomadkami ochronnymi tej firmy, więc dlatego też nie rzuciłam się na zakup nowych produktów. Jestem uzależniona od Carmexa i tak już chyba zostanie. Zaryzykowałam i wybrałam na spróbowanie jedno z szerokiej gamy zapachowej. Wybór wcale nie był łatwy, bo wiele dziewczyn zachwalało je wszystkie. Skusiłam się na masełko NIVEA z karmelową wersją. Przygotowałam dla Was bardzo krótką i treściwą opinię.  Zdaję sobie sprawę z tego, że wiele z Was zna już te balsamy lepiej niż własną kieszeń ale, mimo to zapraszam :) Moja recenzja powinna przede wszystim zainteresować hiszpańskojęzyczne czytelniczki.

En diciembre en nuestras tiendas aparecieron bálsamo para los labios de Nivea en forma manteca. No me gustan los labiales de protección de esta marca y por eso no me apresure a comprar nuevos productos. Soy adicta a Carmex y así probablemente lo hará. Me arriesgué y decidí probar una manteca labial de  amplia gama de fragancias. La elección no fue fácil, ya que muchas chicas han alabado todas. Mi elección recayó en la versión caramelo. Preparé para vosotros  muy breve e informativa reseña. Me doy cuenta de que muchos de ustedes ya están familiarizados con estas mantecas mejor que mi mano, pero aun así invito a leer :) Mi opinión debería interesar mis lectores españoles.



Masełko zapakowane jest w płaskiej, metalowej puszcze, która była zabezpieczona dodatkowo kartonem. Nie przepadam za taką formą opakowania ponieważ zdecydowanie wolę sztyfty. Puszka otwiera się bardzo łatwo. Nie miałam nawet większych problemów przy otwieraniu jej mokrymi rękoma. Duży plus dla producenta. Podoba mi się prosty design, który przyciąga uwagę.


La manteca se encuentra en una unión plana de metal , que estaba protegida por cartón de papel. No me gusta esta forma de envasado porque prefiero labiales tradicionales. Se puede abrirla con mucha facilidad. No tuve problemas con abrirla con las manos mojadas. Una gran ventaja para el fabricante. Me gusta su diseño simple que llama la atención.
 

Kosmetyk posiada kremową i delikatną konsystencję. Byłam przekonana ,że będzie ona zbliżona do wazeliny, a tu miła niespodzianka. Bardzo dobrze się rozprowadza i nie powoduje mrowienia na ustach jak to robi Carmex.


Cosmético tiene una textura cremosa y suave. Yo estaba convencido de que sería similar a la vaselina, y me sorprendió mucho. Se extiende muy bien y no da efecto hormigueo en los labios como lo hace Carmex.

Masełko nadaje ustom delikatny i ładny połysk. Świetnie nawilża i pielęgnuje.

Manteca da un brillo suave y agradable en los labios. Muy bien hidra y nutre.

Dodatkowo posiada obłędny zapach. Mhmmmmmm. Za każdym razem, kiedy je wącham czuję ogromny głód. Woń utrzymuje się dość długo na ustach, ale wiadomo , że do pierwszego jedzenia.

Además tiene un olor maravilloso. Mhmmmmmm. Cada vez que lo huelo me siento gran hambre. El olor persiste durante mucho tiempo en los labios, pero es claro que hasta la primera comida.

 Kusi mnie wypróbowanie wersji waniliowej & makadamia oraz malinowej. Masło polecam wszystkim, którzy uwielbiają różnego rodzaju mazidła i balsamy do ust. Idealnie sprawdzi się zarówno latem jak i zimą. Gwarantuje apetyczną pielęgnację naszym ustom. 

 Tengo ganas de probar la versión de vainilla & nueces de macadamia y frambuesa. Se la recomendaría a personas que aman usar diferentes bálsamos labiales. Es ideal para el verano y el invierno. Garantizara cuidado apetitoso y muy dulce para nuestros labios.

Balsamy niestety nie są dostępne w Hiszpanii i ciężko mi powiedzieć kiedy to nastąpi.
Las lociones no son por desgracia disponible en España, y es difícil saber cuándo van a ser.

Cena: ok. 10 zł
Precio: en países europeos  9-10€
 
Dostępność: sklepy, drogerie
Disponibilidad: tiendas, perfumerías, tiendas on-line

Próbowałyście? Jakie są wasze ulubione wersje zapachowe? Podzielcie się
Habéis probado labiales de Nivea? Que opinan?

186 komentarzy:

  1. caramel? great!!! :)

    http://ourbittersweetaddiction.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale to pewnie tylko kwestia czasu, bo czytam o tym produkcie sam pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że to tylko ja tak późno skusiłam się na ten kosmetyk :) Produkt warty wypróbowania mimo tego ,że jest firmy za którą średnio przepadam :)

      Usuń
  3. moja koleżanka go ma i jest z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszą mnie te masła gdyby nie sposób aplikacji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sposób aplikacji nie przeszkadza, ale mimo wszystko wolę tradycyjne balsamy w sztyfcie ;)

      Usuń
  5. Mam na zbyciu to maselko, znudzilo mi sie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz karmelowe, czy inną wersję zapachową? ;>

      Usuń
  6. nie mialam, nie znam i nie uzywam maseł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc jest to moje pierwsze masło do ust. Wcześniej nie miałam okazji wypróbować, ale wiele razy kusiły mnie masełka The Body Shop :)

      Usuń
  7. Nie miałam ich jeszcze, bo używam na razie Carmexu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wykończyłam Carmex i postanowiłam przerzucić się na nowość Nivea ;) Nie żałuję :)

      Usuń
  8. mam to masełko tak jak ty - karmelowe i nie mogę powiedzieć złego słowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam :D Trochę szkoda, że swoim zapachem nie przypomina karmelu :(

      Usuń
  9. Koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ;) Widziałam ,że teraz są one w promocyjnych cenach :)

      Usuń
  10. Ciekawy kosmetyk :)
    Na pewno zakupie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale jakoś nie przepadam za balsamami do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam balsamy do ust ;) Nie wyobrażam sobie bez nich dnia :)) Nawet na noc nakładam balsam do ust głęboko nawilżający Decubal

      Usuń
  12. La siguen vendiendo? Yo conocía que hubiera bálsamos!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si :) Claro que la siguen vendiendo ;) Nivea en su oferta tiene bálsamos y mantecas labiales :)

      Usuń
  13. I would love to try that! Caramel yumm :) xo

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ;) Myślałam ,że ta recenzja okaże się niepotrzebna, bo już wszystkie blogerki znają masełka Nivea :D

      Usuń
  15. Ja jeszcze nie próbowałam, ale ta kamelowa wersja, i malinowa, kusząąą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusi malinowa i waniliowa & makadamia. Podobno ta ostatnia pachnie jeszcze ładniej niż karmelowa ;) Umieram z ciekawości!

      Usuń
  16. uwielbiam! miałam tylko malinowy, ale czekam aż mi się skończy, żeby ten wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apcia :) Ja jak dokończę karmelowy, to wypróbuję malinowy :D

      Usuń
  17. mam juz tyle mazidel do ust, ale uwielbiam je wiec chyba i to kupie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam sporo, ale masła do ust nie miałam :) Po za tym balsam o takiej konsystencji warto mieć pod ręką ;)

      Usuń
  18. Miałam na niego ochotę. Ale przy ilości sztyftów, balsamów, balsamików, pomadek, które posiadam, zwyczajnie odpuściłam. Ale w sumie... warto mieć w każdej kieszeni czy torebce. I wyszło szydło z worka - mam zbyt mało torebek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uljetta jak najbardziej się z Tobą zgadzam :) Uważam ,że masełko Nivea powinno się znaleźć w każdej torebce :D

      Usuń
  19. niestety jestem uczulona na nivea:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoda :( Ja nie przepadam za tą firmą, ale niektóre ich kosmetyki potrafią zaskoczyć i zrobić pozytywne wrażenie :) Mam mieszane odczucia...

      Usuń
  20. też miałam te masło o tym zapachu:)
    a teraz mam wanilia i makadamia według mnie ten zapach jest lepszy od karmelu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia p też słyszałam, że zapach wanilia i makadamia jest o niebo lepszy od karmelu :) To masło swoim zapachem za bardzo nie przypomina słodkiego karmelu. Będę musiała wypróbować wanilia & makadamia i wtedy się wypowiem :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Ja będę musiała wypróbować ;) Kusi mnie :D

      Usuń
  22. Donde yo vivo no las hay :(

    http://be-beauti-ful.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bebeautiful yo lo se pero no entiendo porque en España no se vende estas mantecas labiales :( No es justo...

      Usuń
  23. Yo utilizo el típico cacao, se me secan un montón los labios así que siempre ando con productos labiales, sobretodo para ir a la playa!!!!

    Un besoteeeeeeeeeeee :)

    sivi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yo también cuando voy a la playa siempre tengo en mi bolso algún bálsamo labial :) Nunca no he usado el típico cacao. Tengo que probar ;)

      Un besote

      Usuń
  24. w najbliższym czasie postaram się sobie to kupić ;)

    obserwuję i liczę na rewanż ;*
    http://madisonbeckett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tych wszystkich wersji zapachowych wlasnie to karmelowe kusi mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj i jestem pewna ,że nie pożałujesz ;) Ja się zastanawiałam nad malinowym, ale w końcu zdecydowałam się na karmel. Nic nie poradzę, że kocham bardzo słodkie zapachy :D

      Usuń
  26. Chyba się skuszę ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest słodki i bardzo ładny :) Nie wiem jaki jest on w innych wersjach :)

      Usuń
  27. Es una pena que en España no estén porque la pinta es muy buena jajaja. besiños.

    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. También lamento mucho que en España no se vende estas mantecas :(

      Usuń
  28. raz próbowałam tego produktu u koleżanki. Jakoś specjalnie mnie nie urzekł, w zasadzie zastosowałam go raz więc nie mam na jego temat zbyt wiele do powiedzenia. Na pewno ma piękny zapach i dobrą konsystencję. Opakowanie również jest na duży plus. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach i konsystencja to wielkie zalety tego kosmetyku. Po jednym użyciu nie jesteś w stanie powiedzieć, czy dobrze nawilża i pielęgnuje ;)

      Usuń
  29. właśnie zaczynam przygodę z tym masełkiem - na razie jestem na TAK ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaprysku czekam na twoją recenzję :D Masz wersję karmelową? :>

      Usuń
  30. One of my favorites lip balm I use the original no taste since I like to apply before going to bed.
    http://tifi11@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. tego masełka nie miałam i nie znam, ale lubię wszelkiego rodzaju maziajki do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,że kiedyś skusisz się na wypróbowanie ;)) Ja też uwielbiam wszelkiego rodzaju mazidła do ust :D

      Usuń
  32. Mam tylko wersję waniliową. Bez szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam przekonana ,że wersja waniliowa jest lepsza od karmelowej :O

      Usuń
  33. Ale słodko! Do zakupu na pewno przekonałby mnie ten zapaszek i smak. Z drugiej strony nigdy nie byłam przekonana do tego typu pojemników/dozowników, gdzie trzeba poradzić sobie palcem. Tubki bardziej mnie zachęcały:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę tubki i sztyfty, ale mimo to przekonałam się do masełek Nivea ;) Nie lubię nakładać balsamu do ust palcem, bo jest to mało higieniczna forma aplikacji kosmetyku ;))

      Usuń
  34. z tego masełka najbardziej lubię zapach ciasteczek, bo to na pewno nie karmel, jednak na moich ustach pozostawia białą warstwę, nawet jeśli nałożę go minimalnie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie pozostawia białej warstwy. Daje bardzo ładny i delikatny połysk. Nie wiem czym to jest spowodowane. Mi ten zapach też przypomina ciasteczka ;)

      Usuń
  35. Miałam go w Zimie,jest po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daquerre ja w zimie jeszcze nie miałam okazji próbować ;)

      Usuń
  36. Mam jedno i nie przepadam za nim. Nie lubię masełek do ust, brudzenie palców i kosmetyku jest dla mnie bardzo niefajne :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za taką formą aplikacji :(

      Usuń
  37. Muszę koniecznie wypróbować! Pewnie malina by mnie skusiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz będę próbować wersję malinową :)

      Usuń
  38. jestem w posiadaniu wersji z wanilią i tez bardzo go lubię, do tego stopnia, że ulubiony do tej pory tisane poszedł w odstawkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ukochany Carmex te poszedł na razie w odstawkę :D Myślałam, że żaden kosmetyk nie jest w stanie go zastąpić :)

      Usuń
  39. Ostres...jo no l'he vist aquest producte! Amb gust a caramel!!! Quina passada!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi también me gusta caramelo ;) Su olor en cosmético es muy dulce y agradable ;)

      Usuń
  40. Moja relacja była trudna, początek fatalny i miałam już wyrzucić je do kosza, ale ... pomyślałam, że może przedwcześnie ;) No i dobrze, że zostawiłam bo o dziwo spisuje się rewelacyjnie. Posiadam także karmelową wersję i planuję zakup kolejnego. Ze względu na aplikacje oraz opakowanie gości w mojej sypialni na równi z balsamem Reve de Miel z Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie próbowałam jeszcze balsamu Nuxe. Na dzień dzisiejszy mam sporą kolekcję balsamów i mazideł do ust. U mnie przygoda z masełkiem Nivea zaczęła się dobrze, więc nie miałam na całe szczęście żadnych dylematów :)

      Usuń
    2. A może zrobisz takie zestawienie w stylu The best of ...? :) Mam wymagające usta i każda opinia na temat produktów do ust jest cenna :)

      Usuń
  41. ciekawie się zapowiada:) ostatnio patrzylam się na nie w drogerii i zastanawiałam się nad zakupem jednak się rozmyśliłam i coś mi się wydaje, że chyba po niego wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda że nie kupiłaś :) Nad jaką wersją zapachową się zastanawiałaś? ;>

      Usuń
  42. Dziękuję! Co do masełka muuuuuuuuuuszę go miec i chce powachac wszystkie haha :D

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. mam wersję karmelową i waniliową i chociaż obie pachną obłędnie, to nie lubię ich używać laten - po pierwsze babranie palcem (to akurat cały rok), po drugie wysoko w składzie jest parafina, która siedzi mi na ustach i ani nie nawilża ani nic innego nie robi ;) ale późną jesienią i zimą jest super jako coś ochronnego! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie używam latem ;) Zobaczę jak się będzie spisywać zimą. Faktycznie parafina w składzie nie jest niczym dobrym. Na szczęście moim ustom nie szkodzi ;)

      Usuń
  44. te masełka są pyszniutkie :) ja mam waniliowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż chce się je zjeść :D Ja chcę teraz wypróbować waniliowe z makadamia oraz malinowe ;)

      Usuń
  45. Love this lip butter !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  46. posiadam karmel i malinę :) i uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Todos los prietos de nívea me encantan

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi así así :) Tengo mucha experiencia con cosméticos de esta empresa. Son testados en animales y no me gusta esto :(

      Usuń
  48. i like caramel, but unfortunately we have only raspberry and vanilla & macadamia here in croatia :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię pomadki marki Nivea i te wersje też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nivea is the only balm that I use. I love it so much! This sounds amazing.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. No la he probado pero, si has dicho que no se vende en España tampoco creo que pueda hacerlo... aunque me gustaría porque, por lo que has dicho, huele muy bien e hidrata mucho y eso le vendría genial a mis labios ;)
    Me ha gustado mucho esta entrada ^^
    Un abrazo y pásate cuando quieras :3

    OdpowiedzUsuń
  52. Przyjdź sprawdź swój post i kochany!
    Miłość produkty Nivea
    Buziaki
    = ^. ^ =
    http://unhas-de-gato.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  53. looks like a nice product!

    xx

    http://spoonfulofdiamonds.com
    http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

    OdpowiedzUsuń
  54. po pierwsze to właśnie się zastanawiam jak to się stało, że nie trafiłam tu wcześniej ? Cudowne miejsce w sieci..., na pewno zostanę tu na dłużej i będę wracać.

    A po drugie... to fajnie, że natknęłam się na tą recenzję. Bo na mnie też z półki za każdym razem spoglądają te balsamy. Też jestem uzależniona od carmexu, ale zapachy tej Nivei no brzmią po prostu przepysznie - a jak i działanie chwalisz to kiedyś na pewno spróbuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam malinowe i zaluje zakupu.Dla mnie to zwykłą wazelina,nic więcej.Nie lubie tego produktu tak samo jak osławionego Carmexu:(

    OdpowiedzUsuń
  56. De Nivea tuve algún stick hace años y los dejé porque no notaba que me protegiesen o mejorasen los labios, pero este formato me ha llamado muchísimo la atención porque nunca he probado una manteca labial y además los sabores que nos cuentas, incluido este, parecen deliciosos. Un besazo!

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny jest na pewno, musze spróbowac ;)
    Ps. super blog.

    OdpowiedzUsuń
  58. to try!!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  59. Q gracia un cacao de caramelo! Creo q lo probaré;)
    Un beso

    Www.coolmebyana.com

    OdpowiedzUsuń
  60. od dluzszego czasu zastanawiam sie nad kupnem, ale dalej nie jestem przekonana :/

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow dobre, ale Nive krem spróbować!
    http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  62. Lubię masełko z Nivei, ale tej wersji jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. oh that Looks very nice!
    I hope that Comes to my Country Austria too!
    lot of greetings,
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  64. naczytałam się o nich tyle dobrego.. :D jedyna rzecz, która mnie denerwuje i tylko dlatego go jeszcze nie mam, to to, że trzeba grzebać w nim palcem:P ale chyba jednak się skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  65. It's wonderlful!!! In Italy, are not :(

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam malinkę ! Na początku myślałam, że przez tą słodycz produkt będzie wysuszał usta a tu proszę ! Świetnie nawilża mniami :)

    OdpowiedzUsuń
  67. mam takie tylko malinowe- po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jesli ma zapach karmelu to coś dla mnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Que buena pinta!! Que lastima que no se encuentren en España aún!!! :(:(
    Besiitos

    OdpowiedzUsuń
  70. uwielbiam te masełka! są rewelacyjne. miałam już to vanilla& macadamia, teraz używam właśnie calmel, a na liście zakupów mam to malinowe :).

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie używałam , ale mnie bardzo zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Los productos de Nivea son excelentes, este no lo he probado pero tiene excelente pinta
    Bsos

    OdpowiedzUsuń
  73. nie miałam jeszcze tego, ale bardzo mnie kusi ;D może na jesień kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  74. Tendré que probarla, confio en tu opinión! ;) Y además, el olor a caramelo es uno de mis favoritos!
    Besos

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  75. zamierzam przetestować to masełko w różnych wersjach zapachowych

    OdpowiedzUsuń
  76. mmm tiene que saber riquísimo :D yo lo compraría pero por aquí no hay, y aparte el precio me parece algo elevado... un saludo!

    OdpowiedzUsuń
  77. Oi minha linda, amei seu blog, já estou te seguindo viu!!!
    Aguardamos sua visita,Novo post no meu blog! Eu falo sobre NEW Esmalte
    Tr3nDyGiRL Fashion Blog
    http://tr3ndygirl.com
    Beijuus

    OdpowiedzUsuń
  78. Curioso, no me suena haber visto este producto en España. Buena información!
    Kisses,
    www.elbauldeeleanor.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Musi bosko pachnieć, jednak ja zostaje przy sztyftach do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  80. jak zrobiłaś te kółeczka na zdjęciu? bosko wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  81. ale smacznie to wygląda :) nie miałam przyznam sie a lubie nivea bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  82. never tried this but would like too .......
    thanks for the follow and follow back

    OdpowiedzUsuń
  83. może się skuszę, tylko na inny zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie przepadam za błyszczykami w takich opakowaniach, wole jednak w pomadkach. Mój faworyt to nivea fruity shine o cudnym zapachu truskawkowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. mam wersję z wanilią i macadamią i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  86. What a great post, I haven't tried that lip butter yet but caramel sounds sooo yummy ;) xoxo
    http://www.hollylovespaul.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja zawsze przed snem smaruję usta klasycznym kremem Nivea, ale bardzo chętnie zastopię go np. takim balsamem :)

    OdpowiedzUsuń
  88. ja posiadam wersję malinową <3 kusi mnie jeszcze wanilia&makadamia lub karmelowa :) Mój ulubiony balsam do ust... cóż nawilża, chroni, daje niesamowity wygląd wargom, cudownie pachnie i... smakuje! ;) absolutny ulubieniec.

    OdpowiedzUsuń
  89. I love Nivea products, I will try this one, seems great!

    ---
    I'm new here so feel free to check out my blog :)
    http://glamorshell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Od jakiegoś czasu kusi mnie reklama w tv by go wypróbować i pewnie bliżej jesieni go przetestuje ;))
    pozdrawiam
    obserwuje!:))

    OdpowiedzUsuń
  91. uwielbiam go, ma niesamowity zapach!<3

    OdpowiedzUsuń
  92. jeżeli karmel, to muszę wypróbować ♥

    OdpowiedzUsuń
  93. Tendre que probarla este invierno!
    FELIZ FINDE:)
    besitos

    OdpowiedzUsuń
  94. Uwielbiam i zdecydowanie wolę te masełka, niż carmex :) Ja miałam malinowe i waniliowe. Niestety nie miałam okazji użycia całych opakowań. Malina została zjedzona przez mojego psa, a to drugie przepadło w niewyjaśnionych okolicznościach. :) Przymierzam się do większych kosmetycznych zakupów i wtedy być może kupię karmelowe. :)
    Bardzo fajna recenzja, aż przyjemnie się czyta. :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Muszę kupić, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  96. Bardzo bym chciała kupić, ale mam swoją ulubioną pomadkę firmy NIVEA o smaku truskawkowym. Lubię testować nowe rzeczy , więc jeszcze się zastanowię.
    http://only-girl-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Muszę je w końcu kupić. Czytałam tyle pozytywnych recenzji na jego temat, a zawsze o nim zapominam.

    OdpowiedzUsuń
  98. czaje się na niego od dawna ale ciągle mi z nim nie po drodze jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
  99. słyszałam same pozytywne opinie o tym masełku :)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Creo que a Mexico aun no llegan!
    Ya te sigo por GFC 1907 y bloglovin 547
    http://donttrytoignoreme.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  101. Un buen producto, no lo he visto aún en el mercado.
    Excelente artículo, saludos!

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/
    (¯`'•.¸(♥)¸.•'´¯) Abrazos desde Uruguay! (¯`'•.¸(♥)¸.•'´¯)

    OdpowiedzUsuń
  102. Wow! Uwielbiam twojego bloga. Jesteś wspaniałą blogerką :))
    Zapraszam:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  103. Que buena pinta tiene!
    http://miramoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Nice post! I have never tried this lip butter from Nivea. I usually buy my body cream from this brand.
    I am following you know :) Would you like to follow each other?
    If you do let me know on my blog and tell me if you like it :) Bye :)

    Fashion Dupes | Facebook | Twitter | Instagram |Bloglovin' |Fashiolista

    OdpowiedzUsuń
  105. Gracias por pasarte :) te sigo desde ahora.

    Saludos!
    Milady
    http://miladysmakeup.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  106. Zdecydowanie wypróbuj wanilię! Jest do schrupania ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. No conocia este producto, se ve bien hidratante.

    OdpowiedzUsuń
  108. Hola wapa gracias por pasarte por mi blog y hacerte seguidora. Te sigo tambien, me gusta mucho el blog. Te espero de nuevo por el blog y estamos en contacto. Besos desde
    http://actualentodo.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  109. uwielbiam to masełko ;) choć malinowe bardziej mi podpasowało ;)

    a co do ziajimed i kremu matującego... niestety bardzo się nie sprawdził jeśli chodzi o matowienie. Znasz jakieś dobre kremy matujące?> ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. nie znamy żadnych masełek tej marki, ale kuszą i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  111. Hello dear!
    Your blog is beautiful!
    Thank u for you comment and follow!
    I follow you now!
    Kiss kiss C.
    http://fashionismyonlygod.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  112. i wonder if they sell that where i am! i want to try it.

    p.s. thanks for following me. i am following you back :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Its very good! ^^

    http://virgulasdodestino.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  114. hello!!!

    thank so much for visiting my blog and following me. I am now following you back!

    Hope to see you again soon!

    www.simplysassysstyle.blogspot.com

    Dawn

    OdpowiedzUsuń
  115. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  116. Beautiful blog, so full of ideas and inspiration.
    Thank for your pretty visit on my blog
    Carmen

    OdpowiedzUsuń
  117. Beautiful blog, so full of ideas and inspiration.
    Thank for your pretty visit on my blog
    Carmen

    OdpowiedzUsuń
  118. Hola cielo !!
    Te quería decir que dentro de poco GFC dejará de funcionar así que me gustaría que te unieras y me siguieras mediante Google+Followers en mi blog o que me sigas en Bloglovin (http://www.bloglovin.com/en/blog/4132035)
    Muchas gracias y muchos besos desde:
    http://apeteandco1.blogspot.com.es
    Si quieres que haga lo mismo házmelo saber

    OdpowiedzUsuń
  119. gracias por la recomendación, yo uso chapsan de toda la vida, pero igual pruebo esta!
    un besito,
    s

    OdpowiedzUsuń
  120. Stunning product ! I want to try it ! :)

    OdpowiedzUsuń
  121. mam wersje karmelowa i malinowa i w tej pierwszej j4estem zdecydowanie zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  122. I would love to have that one, but in Bosnia, where I am from,we have only vanilla &macadamia, and raspberry.
    Caramel looks yummie :-)

    OdpowiedzUsuń
  123. Es muy buena idea
    no lo conocía !!!

    gracias por tu visita

    saludos

    ^^

    OdpowiedzUsuń
  124. Puff, pues yo compré la de Strawberry Rose, creo que era, y me decepcionó un poco. Iba en busca de la de caramelo, pero me gustó mucho más cómo olía la otra xD Es cierto que es super suave, hidratante y huele genial, pero a mi me deja una película pálida en los labios que no me gusta, me los deja blanquecinos. Empecé a aplicármela por las noches por eso, pero no sé si mis labios no lo absorven bien o qué pasa, pero por las mañanas me despierto con restos blancos... Tengo que poner muy muy poco cantidad para que no me pase, pero si hago eso siento que se me quedan cortos de hidratación. Me da mucha rabia, porque sé que a la mayoría de gente le encanta, pero a mi no me ha funcionado :/

    Un beso y gracias por pasarte por mi blog! Estoy cotilleando el tuyo y definitivamente te sigo! :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Es super interesante una crema con olor a caramelo jeje me encanta.Muchos besotes
    ¡Visita mi nueva página, nos hemos mudado de Elle¡¡ http://yoymistacones.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. uwielbiam to masełko do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  127. Mam to masełko w wersji vanilla&macadamia, ale ogólnie to szału nie robi, wydaje mi się, że jest po prostu zwyczajnym masełkiem:D Ale za to zapach..... Och, obłędny:)
    Bardzo fajny blog, dodaję do ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  128. kusił mnie...ale jak sobie przypomniałam, że nienawidzę babrania paluchami w kosmetyku, to odwiodła mnie ta myśl od kupna

    OdpowiedzUsuń
  129. Trochę z obawą sięgałam po te masełka, ale bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły.
    Karmel jest przeapetyczny, ale to już wiesz :) Teraz używam maliny z różą, pachnie jak malinowy budyń ze świeżą nutką (to pewnie ta róża) i świetnie się go używa wiosna/lato. Wanilię poszłam powąchać pierwszy raz dosłownie przed chwilą (miałam w zapasach ale nie chciałam wcześniej otwierać) i pachnie obłędnie! :) Jeśli słodki zapach karmelu Ci się nie znudził, jako następne polecam właśnie waniliowe :)

    Mnie czasem opakowanie denerwuje, bo zdarza się, że nawet suchymi rękami nie mogę otworzyć.
    U Ciebie te masełka też są takie wydajne? :)

    OdpowiedzUsuń
  130. these Nivea lip butters are not available here but I´ve heard that they are really great, now my favourite lip balm is Smith´s Mocha Rose ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)