Odżywka Isana Połysk Jedwabiu // Acondicionador para pelo de ISANA

Po wycofaniu ze sprzedaży odżywki ISANY z olejkiem babassu musiałam znaleźć sobie inną na zastępstwo. Postanowiłam wypróbować polecaną przez wiele osób odżywkę "Połysk jedwabiu". Prawda, że brzmi bardzo ładnie? Czy faktycznie nadaje śliczny połysk włosom? Zapraszam na recenzję.

Después de la retirada de la venta de acondicionador para pelo de ISANA con aceite de babasú tuve buscar otro cosmético de este tipo para un reemplazo. Decidí probar recomendado por muchas personas acondicionador "Brillo de la Seda". Es cierto que suena muy bien? ¿Pero si realmente da al cabello un brillo hermoso? Los invito a conocer mi opinión. 

Opakowanie: Odżywka znajduje się w plastikowym opakowaniu, które możemy postawić do "góry nogami" i dzięki temu łatwo wydobędziemy resztki produktu.  Nie podoba mi się jej zamknięcie, bo bardzo często w plastikowej klapce zbiera się woda.

Paquete: El acondicionador se encuentra en una envase de plástico que se puede ponerla en "boca abajo" y por lo tanto fácilmente se extrae residuos del producto. No me gusta modo de que se cierre, ya que muy a menudo en una tapa de plástico se recoge agua.

Zapach: Pudrowo- różany i  w dodatku bardzo intensywny , ale mimo tego w żaden sposób mi nie przeszkadza. Utrzymuje się dość długo na włosach. Fanki różanych zapachów na pewno się z nim polubią. Ja podchodzę do niego dość neutralnie.

 Olor: Típico rosa y además muy intenso, pero aún así de ninguna manera no me molesta. Se mantiene en mi pelo durante mucho tiempo. A los fanes de fragancia de rosa sin duda les va a gustar. Me acerco a este aroma bastante neutral.
Konsystencja:  Kosmetyk posiada różową, zbitą i gęstą konsystencję. Bardzo dobrze rozprowadza się na włosach. Właśnie dlatego tak bardzo lubię odżywki ISANY.

Consistencia: Cosmético tiene una rosa, densa y espesa consistencia. Muy fácil de extender sobre el cabello. Por eso me gustan tanto acondicionadores de ISANA.
Działanie: Nie obciąża włosów, ale nadaje im piękny blask. Ułatwia rozczesywanie. Moje włosy po zastosowaniu odżywki są przyjemne w dotyku, miękkie, gładkie i wyglądają na zadbane. Podobny efekt zauważyłam używając wycofany już kosmetyk z olejkiem babassu.

Acción: No pesa el pelo, pero les da un brillo agradable. Facilita el peinado. Mi pelo después de aplicar este acondicionador es agradable al tacto, suave, liso y limpio. Un efecto similar observe con acondicionador ya retirado con aceite de babasú.
Skład: Jest krótki i treściwy. Znajdziemy tutaj Pantenol, który odpowiada za nawilżenie, wygładzenie włosów oraz witaminę B3, czyli kwas nikotynowy wpływający na ich zdrowy wygląd.

Composición: Es corta y concisa. Encontramos aquí Pantenol, que es responsable de la hidratación, alisando el cabello y la vitamina B3, o ácido nicotínico que afecta a su apariencia saludable.

Stosowanie: Używałam jej do mycia włosów metodą OMO i sprawdziła się genialnie. Próbowałam też zastosować ją jako szampon, ale nie spodobał mi się efekt.

Aplicación: Solía ​​lavarse el pelo por OMO y resultó ser genial. Traté también de usarlo como un champú, pero no me gustó el efecto.

Wydajność: Bardzo dobra. Po miesiącu regularnego stosowania ubyło dopiero pół butelki.

Rendimiento: Muy bueno. Después de un mes de uso regular desapareció sólo la mitad de una botella.

Cena:  5 zł/ 300 ml
Precio: 5 zł/ 300 ml

Dostępność: Wyłącznie drogerie Rossmann 

Disponibilidad: droguerías Rossmann

Pojemność: 300 ml
Capacidad: 300 ml

Lubicie odżywki ISANY? Jak się u Was sprawdzają?
Les gustan acondicionadores para pelo de ISANA? Cómo funcionan en vuestro cabello?

150 komentarzy:

  1. Jak dla mnie ta odżywka to taki średniak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie mogłaby być, ale nie podoba mi się w niej zapach... strasznie mdły

      Usuń
  2. Mam ją, ale użyłam na razie tylko raz. Zapach bardzo mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz spotkałam odżywkę o tak specyficznym zapachu... W ogóle nie przypadł mi do gustu

      Usuń
  3. zazdroszczę znajomości hiszpańskiego <3
    odżywki nie miałam, ale mam tę do farbowanych, niestety nie sprawdza się na razie :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta do włosów farbowanych sprawdziła się genialnie ;) Hiszpański to moja wielka pasja ;)

      Usuń
  4. maniaczkom różu z pewnością się ta odżywka spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie musisz mnie zapraszać na news, bo ja mam Ciebie na bloglovin' i rozpoczęłam regularną obserwację Twojego bloga :)*

    A ja tak tęsknię i płaczę za wersją z olejem babassu, za obojgiem: szamponem i odżywką. Tej jeszcze nie próbowałam, ale po tym co piszesz nic nie stoi na przeszkodzie, oby działały podobnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam Cię za ten hiszpański, ja jestem magistrem filologii angielskiej od czerwca, ale mam zamiar rozpocząć naukę jesczze jednego języka, zastanawiam się nad włoskim i hiszpańskim właśnie... I nie wiem, który wybrać :D

      Usuń
    2. Wybieraj hiszpański :) Ja miałam okazję poznać włoski i hiszpański, ale zakochałam się w tym drugim :) Hiszpański jest najpiękniejszym językiem świata na bazie łacińskiego ;) Jak znasz angielski, to jestem pewna, że łatwo się nauczysz hiszpańskiego ;)

      Usuń
  6. ciekawy produkt. Zaciekawił mnie blask

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie pokazałam blasku na włosach :) Mogłam zrobić jakieś foty :)

      Usuń
  7. Zastanawiałam się nad zakupem tej odżywki ale w końcu wzięłam też Isanę tylko taką w dużej butli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja waśnie się zastanawiam nad tymi odżywkami w dużych butelkach, ale postanowiłam najpierw wypróbować Aussie ;)

      Usuń
  8. Jak zużyję swoją odżywkę do codziennego stosowania, to chyba kupię tą;)

    OdpowiedzUsuń
  9. It looks really cool ! :)
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale może wypróbuję. Szkoda, że ta z olejkiem babassu została wycofana, bo nie zdążyłam jej wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez żałuję, że ją wycofali, bo była to moja ulubiona odżywka :(

      Usuń
  11. miałam inną wersję, ale niestety nie polubiłam. Jak dla mnie to taki średniak za 5zł..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję ,że wycofali tą wersję z olejkiem babassu. Ona była na prawdę dobra ;)

      Usuń
  12. Muszę zapoznać się ze słowem "OMO" bo już tyle razy się z tym spotkałam a wstyd się przyznać,że nie wiem co tzn ;/
    A przechodziłam już tyle razy koło tego specyfiku ale ani razu nie wpadł do mojego koszyczka ... pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMO to najprościej O – odżywka, M – mycie, O – odżywka :D Mam nadzieję ,że już zapamiętasz :)

      Usuń
  13. Nice review on the conditioner will love it if they sale it USA.
    http://tifi11@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello from Spain: I use the Loreal hair conditioner. I did not know this brand. Thank you for your recommendation. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jakoś zraziłam się do produktów Isana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie ;) Bardziej zraziłam się do kosmetyków Alterra :)

      Usuń
  16. Moja odżywka z babassu jest już na wykończeniu i poszukuję następcy. Myślę, że połysk jedwabiu będzie dobrym kandydatem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się u Ciebie też sprawdzi :) One są do siebie bardzo podobne ;)

      Usuń
  17. ja jeszcze nie miałam żadnej odżywki z Isany, muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ;) Masz szeroką gamę odżywek do wyboru :D

      Usuń
  18. Miałam ją kiedyś i jakoś nie przypadła mi do gustu, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdza :)
    Fajny pomysł na pisanie postów również po hiszpańsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Pisanie postów w języku hiszpańskim to dla mnie prawdziwa przyjemność :)

      Usuń
  19. ja z tej serii lubię nową z bawełną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie próbowałam jeszcze ;) Będę musiała się jej bliżej przyjrzeć :)

      Usuń
  20. ja kupiłam raz żel pod prysznic tej firmy i wysuszył mi skórę na całym ciele, dziękuję bardzo, nawet balsam po prysznicu nie pomógł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam żele por prysznic ISANA :) Żaden mi nic szkodliwego nie zrobił. Jaki to był żel? ;>

      Usuń
  21. szukam też zastępcy dla Isany z Babassu, może więc sięgnę po tę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci ją polecić z czystym sumieniem :) Zapach trochę odpycha, ale ważne ,że działa podobnie do tej z olejkiem z babassu :)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Este acondicionador para pelo es muy bueno :)

      Saludos!

      Usuń
  23. Chyba nawet babka na opakowaniu jest ta sama xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ta sama jest dla wszystkich odżywek ISANY :D

      Usuń
  24. Muszę ją wreszcie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tej jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz różany zapach, to możesz się na nią skusić :)

      Usuń
  26. wow, zapowiada się super ta odżywka =)

    OdpowiedzUsuń
  27. zapach pudrowo-różany? Nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za nim nie przepadam, ale widząc, że odżywka jest dobra, cierpliwie go znoszę ;)

      Usuń
  28. Bardzo zachęcająca recenzja, ale niestety nie lubię i nie używam odżywek do spłukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię takie odżywki :) U mnie odżywki bez spłukiwania w ogóle się nie sprawdzają... Nie widzę żadnych efektów :(

      Usuń
  29. Długo przymierzałam się do zakupu jakiejś odżywki z Isany i może zdecyduję się na tą, zadziwiająco dobra wydajność. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo wydajna a to wszystko przez treściwą konsystencję :)

      Usuń
  30. wiele razy zastanawiałam się nad odżywkami isany, ale na moje włosy byłaby chyba za słaba:D przyzwyczaiłam się do używania przy każdym myciu maski kallos'a i teraz chyba żadna odżywka na mnie nie zadziała tak jak bym chciała:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie zastanawiam nad maska Kallos'a. Wiele dobrych recenzji czytałam na jej temat :)

      Usuń
  31. Nigdy nie używałam, ale dobrze że opisujesz bo zawsze to łatwiej cos wybrac z półki jak sie zna jakieś opinie :))
    Obserwujemy ? Daj znac :)
    Pozdrawiam
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybierając kosmetyki kieruję się głównie opiniami innych :D

      Usuń
  32. mam ją i raczej ponownie nie kupie, wydajność bardzo dobra, ale zapach niezbyt mi się podoba.
    O wiele lepiej sprawdza sie u mnie odzywka z Alterry Granat i Aloes , polecam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zapach w ogóle nie przypadł do gustu ;) Teraz chcę wypróbować odżywkę Aussie :)

      Usuń
  33. Estou retribuindo a visita.
    Adorei o blog e estou seguindo.
    Bjs
    linda-e-loira.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  34. wow your blog looks really sleek

    alysia x
    http://retr0cede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie miałam żadnej odżywki z Isany. Lubię tę markę, choć rzadko kupuję, bo nieszczególnie chce mi się chodzić do Rossmana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam chodzić do Rossmanna :D Zawsze coś nowego upoluję ;)

      Usuń
  36. Nie mialam jeszcze tych odżywek, ale widzę, że są one bardzo chwalone na blogach :-)
    Fantastyczna cena!

    OdpowiedzUsuń
  37. nie miałam żadnej odżywki z Isany,dla moich włosów najlepsze są w sprayu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam mgiełki do włosów, ale przestałam kiedy zobaczyłam, że są z dnia na dzień co raz bardziej suche i zniszczone :(

      Usuń
  38. Chętnie bym zakupiła ale używam maseczki... a moja skóra jest typowo alergiczna i wrażliwa, że zmieniając ... lubię dostać uczulenie ;)

    Dzięki za odwiedziny !
    Zazdroszczę hiszpańskiego.. ach :)
    Polecam tę maseczkę z Joanny zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała wypróbować tą maskę z Joanny ,bo właśnie kończę Pantene ;)

      Usuń
  39. ja przez wzgląd na ŁZS nie mogę używać odżywek... hiszpański piękny język, sama uczyłam się rok, ale że tak powiem teraz to umiem się tylko przedstawic xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Język bardzo szybko się zapomina :) Niestety... Gdyby nie blog po hiszpańsku to też bym pewnie miała spore problemy, bo słówka szybko wylatują z głowy :D

      Usuń
  40. Lovely post!

    Ivana
    xo

    http://ruedetreschic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja właśnie zużyłam odżywkę z olejem z babassu (miałam w zapasach) i rozglądałam się po innych odżywkach Isany w poszukiwaniu zastępstwa, może skuszę się na tą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś w stanie znieść ten pudrowo-różany zapach, to możesz się na nią skusić :D W działaniu jest na prawdę dobra ;)

      Usuń
  42. muszę ja wypróbować. jest tania i łatwo dostępna, dziękuję za recenzję

    OdpowiedzUsuń
  43. Po Twojej recenzji muszę jej spróbować ;) Tamtą z babassu uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale zawsze co jest dobre muszą wycofać :( Nie wiem komu przeszkadzała ta odżywka...

      Usuń
  44. amazing blog,i follow you i hope you can follow me too..if you follow me on both 2 blogs http://appuntidicosmetica.blogspot.it/ and http://atuttabellezza.blogspot.it/ i will follow you also with an other account kisses from Italy :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Must be nice so I like this shampoo based on description!
      http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie odżywki z Issany sie nie sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń
  47. nie miałam nigdy:( ale chyba zapach chyba mnie przekonuje:) u mnie obecnie olejek arganowy po szamponie i poki co wystarcza:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam odżywkę jeszcze tą z olejkiem z babassu, do włosów farbowanych i taka przeciw elektryzowaniu się włosów. Są ok, ale maska z Kallosa jednak wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  49. jakoś nie przepadam za isaną... miałam kiedyś mydło kuchenne śmierdziało okrutnie!

    OdpowiedzUsuń
  50. zawsze z checia prubuje prodokty nadajace polysk (jako blondynka mam z tym problem )
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja niestety nie miałam okazji jeszcze spróbować kosmetyków tej firmy :( Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga, moja ulubiona zieleń! ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. nie przepadam za Isaną ale chyba tą wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Miałam tą odżywkę lecz u mnie nie zauważyłam ani połysku ani nic... nie zrobiła niczego z moimi włosami :(

    OdpowiedzUsuń
  54. Dla mnie to najsłabsza wersja rossmannowskiej Isanki, dla mnie najlepsza jest niebieska nawilżająca, uwielbiam ją zarówno do mycia włosów, jak i jako odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kiedyś miałam okazję używać tego kosmetyku i niestety nie byłam zadowolona, bardzo obciążała moje włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. ja miałam zieloną wersje szampon+odżywka Isana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. na mnie odżywka babassu nie zrobiła większego wrażenia, chociaż była całkiem OK. totalnie nie sprawdziła się za to żółtą - nie robiła nic, nawet nie ułatwiała rozczesywania... tej jeszcze nie miałam, może kiedyś się skuszę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystko, tylko nie różany zapach:/

    OdpowiedzUsuń
  59. Miałam szampony Isany i były bardzo fajne. Odżywek jeszcze nie miałam, ale na pewno spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. wow, aż ciężko uwierzyć, że za tak niską cenę można dostać fajną odżywkę:)

    pozdrawiam i obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  61. nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  62. intesting post. but i dont know how to follow you on GFC :D

    http://inspiredbyfashionlook.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajna recenzja i szok, że ta odżywka tak mało kosztuje :o
    Pozdrawiamy xx

    OdpowiedzUsuń
  64. NIe miałam żadnej odżywki z Isany, bo mam taki zapas, ze chyba już do końca życia nie będę musiała kupować ;p

    OdpowiedzUsuń
  65. I absolutely adore your blog. The makeup is wonderful and I'll really love to try that out!

    Following u now via Goggle +/ bloglovin/ facebook. Follow me back if you like! ♥
    Say meow to me on:
    Miss Aggie Kwong
    Facebook: Miss Aggie Kwong

    OdpowiedzUsuń
  66. Amazing product! So great:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciao grazie per essere passata dal mio blog: http://cosmeticinat.blogspot.it/ ,..bel blog ti seguo anch io anche su bloglovin..baci :) :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Tej nie miałam, ale jak się pokończą moje obecne, to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  69. mam ostatnie pół opakowania wycofanej isany i teraz wypróbuję odżywkę z alterry granat i coś tam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. No conocía la marca, ni sé donde encontrarla, pero está muy bien saber tu opinión :)
    Un besito

    OdpowiedzUsuń
  71. Lovely blog, I'm glad you liked the photos! - Tasha xxx

    OdpowiedzUsuń
  72. No la conocía pero el producto tiene buena pinta

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ciao, grazie per esser passata e seguire il mio blog!
    Lieta di conoscerti, ricambio con piacere! :)

    TheFabulosity.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Kochana zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Nie przepadam za kosmetykami Isana, wolę Ziaję :))

    OdpowiedzUsuń
  76. Amei o seu blog!!

    Estou te seguindo...visite o meu e se gostar segue lá..Beijão
    anapaulinhaapas.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  77. Parece ser un muy buen producto, excelente post!
    abrazos, buen comienzo de semana.

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Wonderful post! Love it. :)

    classypeach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. mi się ona nie sprawdziła:(

    OdpowiedzUsuń
  80. Jej, mam wrażenie, że jestem jedyną osobą, która nie zdążyła wypróbować tej odżywki z babassu ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Moje włosy nawet ją lubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Zachęciłaś mnie! Jutro wybieram sie od Ross to na nią zapoluje :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Thank you so much for the lovely comment on my blog. My eyes are definitely on your blog. :).

    dressed2dnines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. fajny blog:) dziekuje za komentarz:) oczywiscie obserwuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Jeszcze nigdy nie skusiłam się na odżywkę z Isany. Może to zmienię. Są w bardzo przyzwoitych cenach, a skoro i efekt jakiś jest, to czemu nie (:

    OdpowiedzUsuń
  86. So you wrote so good review but in Russia i didn't see this before, but may be later) Thanks

    OdpowiedzUsuń
  87. miałam i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Great post, I don't know this product!
    If you want we can follow each other, tell me what do you think :)
    kisses,
    vogue4breakfast.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank's for the comment, following you too =)

      Usuń
  89. No conozco la firma :(
    Gracias por tu comentario y por quedarte en mi blog, yo tmabién me quedo por aquí ;)

    http://be-beauti-ful.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  90. wonderful-))))
    Thank you for your visit-)))

    OdpowiedzUsuń
  91. This look nice! :)

    Following you now dear :)

    teenfashioncorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Thansk of your nice comment on my blog sure i will follow you back :)

    http://kaika85.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  93. Following you now!
    Thanks for your nice commenton my blog!! :)
    Have great new week ahead!

    OdpowiedzUsuń
  94. Hi! I follow you on facebook under the name Judith.
    As Judith twitter.
    A blog called Judith.
    Thank you for your comment on my blog!

    http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  95. I haven't tried it yet but it sounds great!Very nice review!Thank you for your visit,i am your new follower!Have a lovely week!

    OdpowiedzUsuń
  96. buon inizio settimana (: Reb, xoxo.

    * Sul mio blog c'è un nuovo post dedicato
    a un outfit, fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2013/07/hot-pink-rebabito.html

    OdpowiedzUsuń
  97. Nie miałam jeszcze tej odżywki, ale miałam chyba szampon z tej serii i był całkiem dobry :).

    OdpowiedzUsuń
  98. Miałam szampon z tej serii i koszmarnie wysuszył mi włosy, zrobił mi siano nie do rozczesania... Patrząc na skład odżywki są w nim proteiny i używana nie za często powinna być ok, ale i tak mam jakiś dziwny uraz :(

    OdpowiedzUsuń
  99. z "jedwabistych" najbardziej lubię Liquid Silk Filler od Biosilk, bo świetnie wygładza i nie obciąża włosów
    na szczęście po jej zniknięciu z rynku odnalazła się w Hebe :)
    TrolldorA

    OdpowiedzUsuń
  100. Não conhecia!! Mas parece ser bacana! *-* não devem vender no Brasil, haha

    OdpowiedzUsuń
  101. nie używałam tej odżywki :D

    OdpowiedzUsuń
  102. nie miałam nic z Isany , ale być może się skuszę . Chociaż do tej pory moimi ulubieńcami dostępnymi tylko w Rossmannie jest Alterra . ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)