Wygładzający balsam do ciała Charmine Rose // Balsamo corporal Charmine Rose

7/11/2013 59 Komentarz




Prawie codziennie używam do pielęgnacji ciała krem, masło czy też balsam. Ostatnio zaczęłam testować wygładzający balsam do ciała firmy Charmine Rose. Jest to produkt , który zawiera w swoim składzie m.in świeże komórki owoców, proteiny soji i jest przeznaczony do skóry suchej. Chcecie poznać moją opinię na jego temat? Zapraszam do lektury.

Casi todos los días utilizo crema de cuidado corporal, manteca o loción. Recientemente empecé a probar loción corporal de empresa Charmine Rose. Es un producto que se compone entre otros de células de fruta, proteínas de soja y es adecuado para la piel seca. ¿Quieren conocer mi opinión sobre este producto? Los invito a leer.


Aromatyczny balsam Charmine Rose ze świeżymi komórkami owoców i kompleksem wygładzającym do codziennej pielęgnacji całego ciała. Skutecznie nawilża skórę, pozostawiając ją satynową i gładką w dotyku. Nie pozostawia tłustego filmu. Aktywny kompleks wygładzający natychmiastowo poprawia napięcie, kolor i jędrność skóry oraz redukuje efekt "pomarańczowej skórki". Pozostawia na skórze przyjemny zapach świeżych egzotycznych owoców.
  • natychmiastowo podnosi poziom nawilżenia skóry,
  • wygładza i napina skórę,
  • wspomaga redukcję efektu "pomarańczowej skórki",
  • wzmacnia ściany naczyń krwionośnych,
  • łagodzi podrażnienia i przyspiesza regenerację,
  • pozostawia skórę gładką i satynową bez uczucia lepkości,
  • pozostawia przyjemny egzotyczny aromat na skórze
Składniki aktywne: Świeże komórki owoców, niacynamid, olej tamanu, proteiny soji, kofeina, palmitynian retinolu (witamina A), bisabobol, alantoina.
Kosmetyk znajduje się w plastikowej, przezroczystej butelce o pojemności 200 ml. Wielkim plusem jest pompka, która ułatwia aplikację balsamu.

Cosmético se encuentra una botella de plástico, transparente con una capacidad de 200 ml. La gran ventaja es la bomba que facilita la aplicación de bálsamo.

Olej tamanu, który znajduje się w składzie kosmetyku pozyskiwany jest z owoców polinezyjskiego drzewa Tamanu. Zaliczany jest do olejów o wysokiej zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT) niezbędnych do utrzymania zdrowej i odpowiednio nawilżonej skóry.

Aceite de Tamanu, que se encuentra en la composición del cosmético es obtenido de la fruta polinesia árbol Tamanu. Es uno de los aceites con un alto contenido de ácidos grasos insaturados (ácidos grasos esenciales) que son necesarios para mantener una piel sana y adecuadamente hidratada.

Balsam posiada rzadką konsystencję i się wchłania w mgnieniu oka. Nie mam strasznie suchej skóry i przed jego zastosowaniem obawiałam się ,że będzie dla mnie zbyt ciężki ,ale na szczęście ta nie jest. Wchłania się bardzo szybko nawet teraz kiedy jest tak strasznie gorąco.

Locion tiene una consistencia cremosa y se absorbe en menos que canta un gallo. No tengo la piel terriblemente seca y antes de su uso tenía miedo que sería demasiado pesado para mí, pero afortunadamente no lo es. Se absorbe muy rapido incluso ahora cuando hace un calor terrible.
 Zauważyłam ,że moja skóra jest bardziej elastyczna i lepiej nawilżona nawet w takich miejscach jak łokcie. Nie zanotowałam jednak ,żeby w jakikolwiek sposób wspomagał redukcję efektu "pomarańczowej skórki".  Najważniejsze jest jednak to ,że doskonale nawilża.

Me di cuenta de que mi piel es más elástica y más hidratada, incluso en lugares como los codos. Sin embargo, este cosmetico no reduce de cualquier manera el efecto de "piel de naranja". Lo más importante, sin embargo, es que hidra y lo hace muy bien.
Zapach balsamu jest bardzo przyjemny, słodki, ale nie mdły. Jest to na pewno woń egzotycznym owoców. Jestem pewna, że każda z Was nie pozostałaby obojętna na tak cudowny aromat.

El olor de este balsamo me resulta tremendamente agradable, es bastante dulce, pero no empalaga.
En definitiva, es una fragancia de frutas exóticas. Estoy segura de que cada uno de ustedes no va a permanecer indiferente cuando huele un aroma tan maravilloso.

Podsumowując bardzo przypadł mi do gustu ponieważ doskonale nawilża, uelastycznia i zostawia słodki zapach na skórze.

Cena kosmetyku: 48 zł
Dostępność: sklep internetowy Charmine Rose

En resumen me gustó mucho porque hidra, tonifica y deja una fragancia dulce en la piel.
Precio: 48 zł
Disponibilidad: Pagina de Charmine Rose
 
Znacie kosmetyki Charmine Rose? Jakie balsamy do ciała używacie?
Conocen los cosmeticos de Charmine Rose? Que bálsamos corporales usan?

59 komentarzy:

  1. Pierwszy raz czytam o takiej firmie, bardzo chętnie się z nimi "zapoznam" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Parece ser tudo de bom!
    Beijos!!!!!!
    nailmypassion.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam jeszcze o tej firmie , ja na codzień na razie jestem wierna masełkom z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nie znam tej firmy. Cena trochę przytłacza. Jednak z tego, co piszesz, produkt możliwej, że jest tego wart. Ja zmagam się z przesuszoną skórą na łokciach. Dopiero warstewka masła żurawinowego z BU jest sobie w stanie poradzić z tym problemem. Jednak jest to produkt dość ciężki i stosuję go tylko na noc. Być może cudeńko, o którym piszesz, spisałoby się w tej kwestii rewelacyjnie.
    PS. Czas najwyższy zacząć obserwować. Jestem Twoim 1490 obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie spotkąłam się z tymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej firmy używałam tylko peeling kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, koniecznie muszę wypróbować :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie brzmi, nic od nich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tych kosmetyków, nie słyszałam wcześniej o tej firmie. działanie mi się jak najbardziej podoba, szczególnie to szybkie wchłanianie - nie znoszę tłustego filmu... ale cena, ach cena jest dość wysoka :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. great post and products honey!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Esta marca no la conocía,pero parece estupendo!
    Un beso guapa

    www.ineedhangers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda interesująco, ale nie skuszę się. Nie potrzebuję praktycznie żadnego nawilżania ciała, ewentualnie zimą, ale i wtedy potrzeba mojej skóry na nawilżanie jest bardzo mała, dlatego nie zdecyduję się raczej na kosmetyk w tej cenie, który oprócz nawilżenie nie ma nic do zaoferowania ;) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ese aroma me encantaría, saludos!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ese o uno de bote muy parecido lo he probado y va genial
    Andrea Carro MiPerchaPesa.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  15. Me parece genial, pero donde se puede encontrar..... Bs..

    OdpowiedzUsuń
  16. Firmy nie znam ale wygląda zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam z nim styczności, jak na razie osobiście jestem w trakcie używania ujędrniającego Garniera który wchłania się momentalnie i jest idealny na letnią pogodę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej firmy. Ale 48 zł za balsam to dość wygórowana cena :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słysze o tym balsamie, wydaje mi sie, że mógłby przypaść mi do gustu, bo także jestem sucharek. Szkoda, że cena dość spora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pues parece bastante tentador por lo que nos cuentas del perfume y por el tema hidratación. Yo ahora ando con una manteca de TBS de Vainilla que es un aroma que me encanta desde pequeña. Un besazo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie słodkie zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy raz słyszę o tej firmie , zapach by mi się na pewno spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej firmy, ale balsam wydaje się być przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja muszę mieć bardzo dobrze nawilżający balsam, więc stosuję Lipikar AP ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam tę markę, ale nic z niej dawno nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej marki ani nie stosowałam żadnego z ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Firmę znam i kilka razy na pracowni kosmetycznej zdarzyło mi się użyć ich peelingu enzymatycznego, który był bardzo dobry. A z balsamów to obecnie stosuję Dove Summer Glow :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo zaciekawił mnie jego skład, o firmie jeszcze nie słyszałam, ale produkt jest naprawdę zachęcający. ciekawy blog, muszę zacząć obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znałam wcześniej tej marki:) Jakoś nie przepadam za wcieraniem w siebie balsamów i kremów do ciała, kiedyż gdzieś nawet czytałam, że balsamy to chwilowy efekt wygładzenia czy nawilżenia i po zaprzestaniu używania ciało kobiety, która regularnie większość życia wcierała balsamy jest taka sama, jak u kobiety, która tego nigdy nie robiła.
    Skórę mam samą z siebie nawilżoną. A może po prostu jestem na to wcieranie zbyt leniwa;))

    OdpowiedzUsuń
  30. nie znam tej firmy, nigdy nie miałam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. miałam peeling kokosowy tej marki, pamiętam cudowny zapach, uwielbiałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  32. pierwsze słyszę ;x
    też się zawsze balsamuję, masłuję i w ogóle ;)
    Lubie się natłuszczać, bo sucha skóra to najgorsze co może być;/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. pierwszy raz go widze na oczy ! sprobowalabym ale nienawidze takich balsamow :C smaruje sie tylko jak musze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hola! He cerrado el blog "Love my little star" y por ahora sólo me quedaré con el nuevo que he creado que además es tienda.

    Para darlo a conocer estoy haciendo un sorteo de una loción corporal. Échale un vistazo y si te interesa apúntate al sorteo, es muy fácil! :)

    Un saludo!

    Sorteo en Belleza y Cosmética

    OdpowiedzUsuń
  35. nie słyszałam o tej firmie. Balsam wydaje się być interesujący :)
    ja na razie używam masła do ciała z FM :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Na lato w sam raz taki lekki produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Qué buena pinta tiene esta loción! No conocía los productos de esta marca!
    Muchas gracias por tu comentario, tienes un blog genial, también te sigo en bloglovin:)
    Un beso
    Quiestinquiestout

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny ten balsam. Bardzo podoba mi się jego opakowanie :) A ogólnie to pierwszy raz o nim słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. przyznam szczerze że jeszcze nie miałam okazji poznać się z tą marką, a szkoda po balsam wygląda zachęcająco :)
    ja aktualnie stosuję koncentrat wygładzający od tołpy - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Musi być na prawdę fajny :) Obecnie w zapasie mam..6 innych tego typu produktów, więc muszę je zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Tiene buen resultado por lo que veo, intentaré encontrarlo aquí. Ya te sigo! Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  42. Que gran post!! Muy buena recomendación :)

    Valentina-Mode

    OdpowiedzUsuń
  43. love your design! such clean and perfect

    xxx
    http://everythingblurry.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  44. Que post tan interesante!

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  45. Hey,
    Nice post..
    Would you like to follow each other..!!
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  46. idealny produkt dla mnie pomyśle o zakupie jak skończą mi się stare produkty

    OdpowiedzUsuń
  47. Miałam kiedyś balsam o tak rzadkiej konsystencji i nie nawilżał dobrze. O tym pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. seems like a great product! :)
    btw I love your layout<3

    OdpowiedzUsuń
  49. I Love body cream!

    Heave a great weekend!


    http://unhasclassicasemodernas.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  50. Thank you so much for your lovely comment and for following :)
    I follow back now :)

    Wow you have a wonderful layout :) Love it!

    Kisses,Maria

    OdpowiedzUsuń
  51. Ooo.. Ciekawy kosmetyk i z poręcznym opakowaniem z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  52. chyba kupię coś takiego, przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)