Żel pod prysznic kwiat maku ISANA // Gel de ducha de ISANA


Żele ISANY robią furorę w blogowym świecie. Uwielbiam je ze względu na szeroką gamę zapachów i cenę. Dzisiaj postanowiłam wziąć na tapetę makowy żel, z którym bardzo się zaprzyjaźniłam. Zapraszam na recenzję.

 Geles de ducha de ISANA han creado un gran revuelo en el mundo de los blogs cosméticos. Los amo debido a la amplia gama de sabores y precio. Hoy he decidido escribir algo sobre el gel con semilla de amapola, cual realmente me gustó mucho. Los invito a leer mi reseña.

Żel znajduje się w przezroczystej, plastikowej butelce o pojemności 300 ml. Podoba mi się bardzo design opakowania, bo jest prosty , ale mimo tego przyciąga naszą uwagę. Butelka zamykana jest na zatrzask i posiada dozownik w postaci małej dziurki.

El gel se encuentra en una botella de plástico transparente con una capacidad de 300 ml. Me gusta el diseño del paquete, ya que es simple, pero todavía atrae nuestra atención. Botella se cierra con un broche de presión y un dispensador en forma de un pequeño agujero.

Kolor żelu jest czerwony, więc identycznie wpasowuje się w kolorystykę maku. Konsystencja jest wodnista ,rzadka i przez to przelewa się przez ręce. Żeby umyć całe ciało potrzebujemy sporą ilość kosmetyku, więc jest słabo wydajny. W dodatku średnio się pieni, ale żele ISANY już takie są. Nie możemy narzekać, bo za taką cenę dostajemy na prawdę porządny kosmetyk do kąpieli.

Es de color rojo, por lo que se ajusta exactamente con el color de amapolas. La consistencia es acuosa, delgada y por lo tanto se desborda de las manos. Para lavar todo cuerpo necesito una gran cantidad de cosmético, por lo que es débilmente eficiente. Además, es el gel de baja espuma, pero los geles de ISANA son así. No podemos estar insatisfechos porque por el precio tan bajo obtenemos un buen cosmético para baño.

Zapach żelu jest obłędny. Jest to najpiękniejszy aromat jaki do tej pory miałam okazję spotkać. Nie da się go łatwo opisać, ale spróbuję w kilku słowach. Nieziemska, letnia, delikatna, świeża i niechemiczna woń.

Oler de este gel es una locura. Es el más hermoso aroma que hasta ahora ha tenido la oportunidad de conocer. No puede ser fácil de describir, pero voy a tratar en pocas palabras. Sobrenatural, verano, delicado, fresco y no químico olor.

Dobrze myje. Nie wysusza skóry, ale delikatnie ją nawilża. Najważniejsze jednak ,że nie pozostawia tłustej powłoki jak robią to inne żele pod prysznic. Skóra po umyciu jest gładka i przyjemna w dotyku. Że w żaden sposób nie podrażnia i nie uczula.

Bien lava. No seca la piel , pero la hidra con suavidad. Lo más importante, sin embargo, que no deja una película grasa como lo hacen otros geles de ducha. Después de lavar la piel es suave y agradable al tacto. De ninguna manera no irrita y no sensibiliza.
Szkoda, że jest to edycja limitowana i szybko zniknie z rossmannowskich półek.
Żel wypadł bardzo dobrze i mogę go polecić każdemu.
Możecie go dostać w Rossmannie za ok. 4 zł.

Es una lástima que esta es una edición limitada y desaparece rápidamente de los estantes en Rossmann.
Gel funcionó muy bien y se lo recomiendo a todos .
Se puede conseguir en Rossmann por unos 4 zł.

Znacie żele ISANY? Jakie wersje zapachowe próbowałyście?
Conocen los geles de ducha de ISANA? Que aromas habéis probado?

77 komentarzy:

  1. Jestem strasznie ciekawa tego zapachu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! To jutro idę do Rossmanna :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zapach tego żelu :)
    Uwielbiam limitki. Według mnie najlepiej pachną

    OdpowiedzUsuń
  4. No lo h probado

    Besos Rebeca
    Http://princess-re.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie przepadam za żelami z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba się przejdę jeszcze po ten zapach :D uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam isanę ale inne zapachy, następnym razem może ten wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszyscy się zachwycają tym zapachem, a ja biedna mam taki zapas innych żeli :P
    miałam wersje kokosowa i hmm nie pamiętam jaki zapach ale fioletowego koloru :_

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie komsetyki z isany :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi jednak jego zapach nie podobał się za bardzo, ale żele tej firmy ogólnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię żeli ISANA, jedynie płyny do kąpieli. Choć wersje limitowane bardzo podobają mi się zapachowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam na niego ochotę, ale akurat nie było z moim Rossmanie ;)
    kupiłam za to żel z olejkiem pomarańczowym z Isana Med i nie żałuję, bo pachnie bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie jest piękne ;) Ale niestety mnie żele Isana nie przekonują :/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam żadnego żelu z Isany ale narobilas mi chęci na nie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym zapachem mnie uwiodłaś... musi być cudowny, jak powiadasz najpiękniejszy... Wyglada bardzo zachęcająco, a cena temu jeszcze bardziej sprzyja ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great review on this product.
    http://tifi11@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie Isana jakoś nie zainteresowała... kilka razy zaglądałam na pólke ale jakoś nic nie wpadlo do koszyka:( ale cena do jakości jaką przedstawiasz jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale on ładnie wygląda :D pewnie pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe jak pachnie :)
    ja najbardziej z Isany lubię mleko z miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. tej wersji zapachowej nie miałam niestety, jakoś zawsze wykupiona była...
    Innych żeli z Isany miałam juz sporo - obecnie u mnie na stanie pomarańcza z jogurtem i kokos :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny jest ten zapach. Żałuję, że nie kupiłam więcej. Bardziej podobała mi się tylko wersja świąteczna, ale ja mam słabość do takich aromatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba jako jedna z niewielu nigdy w życiu nie miałam żelu Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. będę musiała go kiedyś potajemnie 'niuchnąć' ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. En España no se vende esta firma :(

    OdpowiedzUsuń
  26. En España no se vende esta firma :(





    Participa en nuestro SORTEO!
    http://lauraherder.blogspot.com.es/2013/07/brasil-belleza-presenta-stratti-la.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Es una pena cuando descatalogan algo que te gusta. No conozco la marca, supongo que en España no se vende. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  28. Qué curiosidad me ha dado! Como dicen las compis, por aquí no se encuentra pero me encantaría probarlo, la amapola es mi flor favorita :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Swojego czasu używałam żeli z isany ale z tym nie miałam styczności jeszcze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. To pewnie wyda Ci się dziwne, ale jeszcze nie używałam tych żeli :-P to trochę karygodne, bo są bardzo popularne i śmiesznie tanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. w mojej łazience ostatnio zagościł żel Isany Creme - Ol. W sklepie wydawało mi się, że to jest to, jednak w domu, podczas używania zapach mnie lekko dusi. Kojarzy mi się z figami. Ale Twój makowy wybór z pewnością powącham przy najbliższej wizycie w Rossamannie i może swój gorszy zamienię na Twój lepszy wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak trafię na niego to wezmę. To co najlepsze, to zawsze limitka ;(

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam z Isany żel z ekstraktem z jedwabiu i zapach jakoś nie powala... Ale za taką cenę żel jest całkiem niezły ;]

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam żele Isany! :) Są, tanie, myją i pięknie pachną! czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jestem ciekawa :)))

    zapraszam do udziału w 6 konkursach u mnie :)))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze nigdy nie mialam niczego o zapachu kwiatu maku... Az mnie kusi, zeby wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wąchałam go w Rossmannie, pachnie ślicznie ale musiałam się powstrzymać bo na półce pod prysznicem jak narazie są żele :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oo taniutki i bardzo ciekawy ;) Nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. To lubimy je z tych samych powodów :) Z przyjemnością wspominam arbuzowy LE, mam nadzieję że jeszcze kiedyś wróci ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam go, mam :P Zapach jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakoś nie kojarzę bym testowała ten żel, teraz wiem, że musze go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładnie się prezentuje, aczkolwiek ja bardzo lubię jak żel się pieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam żele Isany, ubolewam nad tym że wycofali żel o zapachu białej czekolady. :(((

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. nie miałam jeszcze żadnego ich żelu, ale muszę w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Muszę się wybrać do Rossa, bo to już nie pierwsza recenzja jaką czytam która wychwala ten żel:)

    OdpowiedzUsuń
  46. ten maczkowy najbardziej przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Un artículo excelente sobre el gel de ducha, me encantó tu entrada!
    Gracias por pasar, saludos!

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Lovely Greetings <3 ,kisses!

    OdpowiedzUsuń
  49. jeszcze nie miałam żelu Isany, chyba czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  50. tienes una nueva seguidora!!! besos!

    Ginger @ Chic by Night
    chicbynight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo mnie zainteresowałaś tym żelem, nie potrafię sobie wyobraźić tego makowego zapachu, ale jestem bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem bardzo ciekawa zapachu.
    Mania, mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. jeszcze nie miałam ale poczułam się skuszona :)
    kochana, powiedz mi proszę co jest tłem dla Twoich zdjęc? od dawna szukam czegoś w pastelowych barwach a jednocześnie właśnie takiego błyszczącego jak Twoje delikatne różowe tło :)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo polubiłam te żele :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Hey,

    Nice blog.. Would younlike to follow each other..!!
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Nice product review great job.
    http://tifi11@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie przeszkadza mi to "niepienienie się" - szkoda tylko, że to limitka.

    Pięknie u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie znam tego zapachu, ale muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  59. ooo już drugi raz go widzę, bardzo podoba mi się jego opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nice blog, & great post, dear.
    xoxo
    Christy

    http://www.am2pmchic.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem ciekawa zapachu, no i szkoda, że słabo się pieni, bo ja uwielbiam dużo piany ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Potwierdzam, zapach jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Lubię żele Isany, bo są tanie i mają wiele zapachów do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wow...your blog is perfect!!!!!!!!!!!!
    loveeeeee they layout with the birds!!!! :) :)
    thank you for following me!!
    ps...i don't understand your language :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps...ok i will try to translate in english!!
      from your profile i understood you are studying spanish???Right???

      Usuń
  65. opakowanie kusi, szkoda, że nie jest wydajny - wybaczyłabym mu już nawet średnie pienienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)