Dezodorant w chusteczkach CLEANIC // Desodorante en toallitas de CLEANIC

Czy dezodorant w chusteczce jest w stanie zastąpić antyperspirant? Dzisiaj za sprawą nowości CLEANIC postaram się odpowiedzieć na te pytanie. Na początku przyznam, że pierwszy raz spotykam się z taką formą dezodorantu. Chusteczki dostępne są w dwóch wersjach zapachowych: FRESH oraz SOFT. Jesteście ciekawe jak działa i czy się sprawdza podczas największych upałów? Zapraszam na recenzje.

Si desodorante en toallitas puede reemplazar antitperspirante? Hoy en día, gracias a la novedad de CLEANIC voy a tratar de responder a esta pregunta. En primer lugar, debo admitir que es la primera vez que me encuentro con este tipo de desodorante. Toallitas están disponibles en dos fragancias: FRESH y SOFT. Cómo funcionan y si son adecuados para días muy calientes? Los invito a mi reseña.

W opakowaniu znajdziemy 12 dużych chusteczek.  Podoba mi się jego różowa szata graficzna, która przyciąga wzrok i zachęca do kupna. Produkt zakleja się bardzo dobrze, dzięki czemu nasze chusteczki nie wysychają.
 
En el paquete se encuentran 12 grandes pañuelos. Me gusta su diseño gráfico de color rosa que llama la atención y anima a la compra. El producto esta cerrado muy bien, por lo que nuestros toallitas no se sequen.

 
 Chusteczki są bardzo dobrze nasączone związkami glinu, który zatrzymuje pocenie. Podoba mi się ich delikatny i przyjemny zapach.

  Las toallitas están bien empapados en compuestos de aluminio que deja de sudar. Me gusta sus suave y agradable fragancia.

Doskonale oczyszczają i odświeżają skórę. Od razu likwidują brzydki zapach. Efekt suchych pach utrzymuje się maksymalnie przez 8 godzin. Nie podrażniają skóry i  nie pozostawiają plam. Jestem zdziwiona ,że zwykłe chusteczki są w stanie zatrzymać pot.  W pierwszej chwili nawet na to nie liczyłam. 

Perfectamente limpian y refrescan la piel. Eliminan inmediatamente muy feo olor. El efecto de las axilas secas se mantiene durante 8 horas. No irritan la piel y no dejan manchas. Estoy sorprendida que toallitas son capaces de detener el sudor. Al principio, ni siquiera estaba pensando en eso.

 

Dezodorant w chusteczce jest w stanie zastąpić nam zwykły antyperspirant. Takie rozwiązanie jest idealne w pracy, podróży i dosłownie wszędzie. Chusteczki zmieszczą się w każdej torbie i kieszeni ponieważ zabierają bardzo mało miejsca.
  
 Desodorante en toallitas puede reemplazar nuestro antiperspirante. Esta solución es ideal para trabo, viaje y en todas partes. Toallitas caben en cualquier bolso y mochila ya que ocupan muy poco espacio.

Aktualnie dezodorant w chusteczkach możecie dostać w Biedronce w promocyjnej cenie za 2,99 zł. Polecam wszystkim wypróbowanie powyższej nowości, bo na prawdę warto.
 
Actualmente, desodorantes en toallitas pueden comprar en Biedronka con el precio especial 2,99 zł. Las recomiendo porque de verdad valen la pena.

Próbowałyście dezodorantu w chusteczkach? Co o nim sądzicie?
Habéis probado desodorante en toallitas? Que opináis?

81 komentarzy:

  1. nigdy nie używałam, bo nie byłam przekonana do takich chusteczek :)
    ale widzę, że naprawdę warto się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie kusi mnie taka forma antyperspirantu, ale ciekawe rozwiązanie :) lubię kulkę zieloną VIchy i chyba przy niej zostanę .
    Cena świetna tych chusteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak szybko schnie po nich skóra? I czy nie brudzą ubrań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Nominuję Cię do Liebster Blog Award:)

      Usuń
  4. Wybróbuje, sporo o nich słyszałam, jednak Twoja recenzja jest pierwszą recenzją jaką czytam na ich temat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te chusteczki, sprawdzają się w awaryjnych sytuacjach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie kupiłam niedawno te chusteczki ale jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaopatrze sie przy okazji nastepnej wizyty w pl , przydadza sie do samolotu

    OdpowiedzUsuń
  8. Na podróż lub do pracy idealny,chyba się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super:) Fajna forma do torebki:)
    Pozdrawiam- Anna

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice one !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mialam, alwe te chusteczki robia niezla furorę u blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie to już niezły chwyt marketingowy ;) niedługo szampony będą w chusteczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam jeszcze o dezodorancie w chusteczce.

    OdpowiedzUsuń
  14. No nieźle.Nie spodziewałam się, ze sobie poradzi

    OdpowiedzUsuń
  15. hi dear,
    I just follow you ao GFC and Bloglovin.
    I'll be thrilled if you follow me back.
    xoxo
    http://www.corina-popa.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie jestem do nich przekonana:/

    OdpowiedzUsuń
  17. I never seen that product pretty interesting.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Patrzyłam dzisiaj na niego będąc na zakupach w drogerii, ale chyba jestem zwolenniczką tradycyjnych kulek i sztyftów. Aczkolwiek moja blogerska ciekawość prędzej czy później każe mi tę formę wypróbować :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. nie próbowałam ale wczoraj byłam w biedronce i też były dezodoranty w chusteczce, zaciekawiły mnie, pierwszy raz coś takiego spotkałam ale jak na razie w zupełności wystarczy mi zwykły antypespirant :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie próbowałam, ale chętnie zakupię:D

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem bardzo ciekawa...za taką cenę na pewno warto wypróbować...w sumie nigdy o takim nie słyszałam...pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam, kusiło, ale co do czego to nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz o tym słyszymy :). z pewnością są doskonałe do szybkiego odświeżenia.

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam te chusteczki :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Też sporo czytałam o nich, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować. Na pewno kupię, gdy tylko je zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze ich nie próbowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. To fantastyczny produkt na upały. można niezauważalnie poprawić swoją świeżość w damskiej toalecie, bez głośnego psikania dezodorantem lub męczenia się z produktem w kulce. jestem na tak! nie spodziewałam się! (:

    OdpowiedzUsuń
  28. great product, i like the package! kiss

    http://ourbittersweetaddiction.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  29. Vaya, no sabia que existian desodorante en toallitas, aunque yo no cambio mi desodorante de Lancaster por nada ! ;)

    http://be-beauti-ful.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  30. ostatnio miałam je w ręce ale zrezygnowała..teraz wiem, że przy następnych zakupach na pewno je kupię :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsze o takim wynalazku słyszę. Kiedyś na krótkie wyjazdy były by jak znalazł, muszę na przyszłość poszukać i kupić jak trafię.

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam, kręciłam się koło nich ale ostatecznie zrezygnowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam zamiar go zakupić, bo często ćwiczę i się przyda do odświeżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam tą samą wersję i całkiem fajnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czytam o nim już któryś raz i coraz bardziej mnie to zadziwia.Chyba w końcu zakupię z ciekawości :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale cudo pokazujesz!:) i w dodatku działa:-)
    Myślę, że warto się zaopatrzyć i mieć w torebce, super sprawa:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. widziałam w biedronce, ale nie chapłam ich, teraz żałuje :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie bym przetestowała ten produkt :) brzmi baaardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam obie wersje ;) bardzo dobry produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie miałam w ogóle w nie nie wierzyłam a tu jednak:)

    OdpowiedzUsuń
  42. davvero interessanti queste salviettine deodoranti..devono avere anche un buon profumo, peccato che qui in Italia ancora non si trovano!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawe te chusteczki, fajny pomysł, kiedy jest się w podróży :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Great idea! I'll try to get it in Girona!

    OdpowiedzUsuń
  45. Przy mojej nadmiernej potliwości nie zastąpi mocniejszych antyperspirantów na noc ale jest dobrą formą odświeżenia w ciągu dnia, działają lepiej niż zwykłe chusteczki nawilżone więc spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. No las he probado, di funciona sería genial

    Besos,Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Polubiłam je :) Są bardzo wygodne w użyciu i rzeczywiście odświeżają.

    OdpowiedzUsuń
  48. oj nie chyba taki wynalazek nie dla mnie ale producentowi gratuluje pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo lubię, i w pełni z Tobą się zgadzam, są świetne te chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny pomysł z tymi chusteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zaraz się zbieram i pędzę na zakupy do Biedronki! :)
    Ciekawe te chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. właśnie widziałam je ostatnio i nie mogłam się nadziwić że jest coś takiego :D dobrze wiedzieć, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Za takie pieniążki to nawet jakby się nie sprawdziły to szkoda nie będzie :)
    świetna alternatywa na wyjazdy :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. nigdy nie słyszałam o czymś takim. :P
    jak będę w Biedronce to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Pueden ser útil es para llevar en el bolso.
    Te seguimos
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  56. hmm ciekawe... nigdy o czymś takim nie slyszałam ;p

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Pues, por lo que cuentas, habrá que probarlas! A demás, unas toallitas son más fáciles de llevar en el bolso que un desodorante y así es más práctico ;) Gracias por descubrirme este producto!
    Un abrazo y, hay una nueva sección en mi blog, pásate si quieres :3

    OdpowiedzUsuń
  58. Hola Anna no sabía ni que existía ,me parece genial, espero poder encontrarlas aquí por Uruguay ya te contaré !! besos

    OdpowiedzUsuń
  59. Anna muchas gracias por pasar por mi blog, ya te sigo! espero poder verte más a menudo por allí, un beso!

    http://aallaroundme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Estas toallitas parecen un buen invento,
    con estos calores llevarlas en el bolso sería un acierto

    Te sigo

    OdpowiedzUsuń
  61. Muchas gracias por seguirme y por tu comentario, a mi también me ha gustado mucho tu blog asi que te sigo ya!un besazo wapaa!!http://elvestidordesandrab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ciekawy produkt ;) bardzo fajne rozwiązanie w czasie upałów! W każdej chwili można się odświeżyć. No i na wyjazdach świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  63. Pierwszy raz czytam o takiej formie dezodorantu ;)
    Kto wie może kiedyś wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  64. thanks for your comment hun, followed!

    xx fameliquorlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. jutro lecę do biedry po ten dezodorant:D

    OdpowiedzUsuń
  66. biłam się z myślami bo nie wiedziałam czy je kupić czy nie, ale teraz już zdecydowałam pora je wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Olá

    Obrigada pelo teu comentário e já aqui estou, mas tenho de voltar com mais calma.
    Beijinhos
    Helena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)