Mój pierwszy raz w Hebe, czyli mini haul zakupowy // Mi primera vez en la Hebe, haul de compra

Będąc w Gdańsku nie mogłam sobie odmówić wizyty w Hebe. Moją myślą przewodnią była limitka Essence Me & My Ice Cream. Niestety z limitkowej kolekcji zostały tylko dwa pastelowe lakiery, które wzięłam bez wahania. Liczyłam na to, że będę mogła kupić rozświetlające kulki oraz śliczny róż. Przyjechałam trochę za późno i do tej pory jestem zła. Może we Wrocławiu dorwę jakieś smakołyki Essence Me & My Ice Cream. W Hebe akurat była promocja na błyszczyki Essence i zostały dwa ostatnie, które wylądowały w moim koszyku. W szafie Essence były pozostałości po Guerilla Gardening, ale ta kolekcja nie przypadła mi do gustu.

Róż i perełki rozświetlające Essence w dalszym ciągu spędzają mi sen z powiek.

Estando en Gdańsk no pude resistir sin visita en Hebe. Mi tema principal era colección Essence Me & My Ice Cream. Por desgracia, encontré solo dos lacas de uñas , que tomé sin dudar. Tenía la esperanza de que podía comprar bonitas perlas luminosas y colorete. Llegué un poco tarde y hasta ahora estoy repitiendo. Tal vez en Wrocław encontrare algo más de Me & My Ice Cream. En Hebe era descuento en labiales y dos últimos aterrizaron en mi cesta. En el armario e Essence eran los restos de la Guerrilla Gardening, pero esta colección no me gustó nada.

Colorete  y perlas iluminadas siguen despertando mi atención por la noche.
01 ben & cherries / 02 always in my mint
 04 Silky Red / Kiss Kiss Kiss

Udało Wam się coś kupić z limitki Essence Me & My Ice Cream?
Compráis algo de edición limitada Essence My & My Ice Cream?

107 komentarzy:

  1. Mam trzy błyszczyki tej firmy w tym 2 matowe:) Bardzo je lubię,też mam ten czerwony mat:)Niestety u mnie już wszystkie tej serii wykupiono;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Gdańsku został ostatni matowy :O Nigdy nie widziałam szaf Essence, które świecą pustkami :O

      Usuń
  2. Everything looks so cute !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja za wszelką cenę chciałam brzoskwiniowy, ale już go nie było ;(

      Usuń
  4. Mnie się nie udało,ale z tych błyszczyków będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem ;) Najbardziej przypadł mi do gustu matowy. Jest mega <3

      Usuń
  5. No kolorki śliczne :D i lakierów i błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne kolory lipglossów z Essence :) mam jeden z serii stay with me i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze jaśniejszy kolor błyszczyka z serii stay with me i jestem nim oczarowana <3

      Usuń
  7. hebe to moja ukochana drogeria. fajne błyszczyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do Hebe daleko :( Szkoda ,że w moim mieście nie ma tej drogerii :( Jestem oczarowana Hebe :D

      Usuń
  8. I'm in love with essence products, and those "stay with me" glosses are perfect!!
    Would you like to follow each other? It will be great!
    xxx

    Nelslicious // Facebook // Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. I ♥ Essence these products

    OdpowiedzUsuń
  10. kolory błyszczyków są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. to prawda :D szkoda, że nie upolowałam brzoskwiniowego :(

      Usuń
  12. W Hebe jeszcze nie robiłam zakupów^^

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne lakiery!:) ja niestety nie miałam możliwości by zajść do Hebe...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nigdy nie zawitałam do Hebe :) Błyszczyki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam tych kosmetyków z essence choć długo się przymierzam do ich zakupu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie dotarłam do Natury, ale z tej kolekcji zależy mi najbardziej na kulkach i naklejkach na paznokcie. Co do poprzedniej Guerilla Gardening mam lakier oraz lip cream, który kocham za piękny mocny różowy kolor i wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też nie odwiedziłam jeszcze nigdy hebe. Śliczne błyszczyki

    OdpowiedzUsuń
  18. I LOVE the Ben & Cherries colour and name!

    www.steffysworld.com

    OdpowiedzUsuń
  19. tej serii Ice Cream nie kojarzę, ale wydaje się ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo przyjemne zakupy:) lubię essence właśnie za błyszczyki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobre zakupy Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful nail polishes.
    have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo chciałabym zobaczyć jak ten matowy błyszczyk wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę kupić jakiś matowy, a u mnie nie ma tej edycji limitowanej :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Te błyszczyki są genialne !! Cały czas ich używam.

    OdpowiedzUsuń
  26. oj jak ja dawno nie byłam w Hebe a bardzo lubię tą drogerię:) fajne zakupki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. hej świetne rzeczy :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  28. Obkupiłaś się w same ekstra drobiazgi ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jeszcze nie widzialam tej limitki.
    Nie mialam jeszcze okazji zakupow w Hebe, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  30. Upolowałaś prześliczne lakiery! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. mam dwa lakiery z tej LE, ale już im szukam nowego domu ;) denerwują mnie pędzelki i to, że nawet trzy warstwy nie dają pełnego krycia... szkoda, bo na każdą limitkę rzucam się jak głupia i generalnie rzadko kiedy tego żałuję, ale te konkretne lakiery w ogóle mi nie przypasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam 2 błyszczyki z essence które uwielbiam i jest to blyszczacy i matowy. Wczoraj byłam w Hebe i patrzę, że są w promocji a tam kurcze pustki:(
    Ale cieszy mnie to, że Ty trafiłaś tak na nie, a te lakiery mają przepiekne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lakiery wydają się być całkiem fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja jeszcze nie miałam okazji tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja nie mam szczęścia, aby dorwać coś z limitek Essence ;(

    OdpowiedzUsuń
  36. Conozco esta marca , me gusta

    Besos Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. jak już się pojawi limitka essence to u mnie oczywiście brak funduszy:/ Fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja w hebe bylam 2 razy :) lakiery mnie zaintrygowaly. Kulek nie widzialam, ale z tego co czytam to musza byc fajne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. ja w Hebe byłam raz;p ale nic nie kupiłam xd :D

    OdpowiedzUsuń
  40. ja teraz też muszę odwiedzić hebe, ale bardziej dla szafy catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zakupy ;) Uwielbiam HEBE !!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Kurcze jaka szkoda, że u mnie nie ma tych produktów nigdzie:-/ błyszczyki mają cudne kolory♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne kolorki lakierów :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Lakierki są rozkoszne, czekam aż pokażesz je nam na swoich pazurkach! (:

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne lakiery :) A ja ubolewam, że w pobliżu mnie nie ma Hebe :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeszcze nigdy tam nie bylam, ale na pewno chce pojechać ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs w związku z pierwszymi urodzinkami mojego bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Seem very lively and lovely colours! ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery cudowne <3 U mnie nie udało się na nic załapać ;/



      http://sloiczek-tiananmen.blogspot.com/

      Usuń
  49. Już dawno nie kupiłam nic z limitki Essence ;) Ale kiedyś polowałam na każdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. błyszczyki to cos co lubie najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Początkowo zauroczona byłam tymi lakierami, ale po zobaczeniu swatchy i przeczytaniu o ich problematyczności dałam sobie spokój z kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ta lodowa limitka na początku mi się nawet podobała, ale z czasem jakoś zachwyt opadł i na nic nie zapolowałam :) może z catricowej afryki coś uda mi się kupić, bo kusi mnie róż i bronzer :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  53. te pomadko-błyszczyki z essence są cudowne, też mam mata tylko tego w malinowym odcieniu <3
    hebe jest cudowne, brak mi tej drogerii-apteki ;<

    OdpowiedzUsuń
  54. ja to ostatnio wolę wgl nie wchodzić do drogerii bo zostawiam tam 1/2 swojej pensji :P

    OdpowiedzUsuń
  55. I really love the cute nail polish :) xo

    OdpowiedzUsuń
  56. Grazie per essere passata a trovarmi ricambio molto volentieri la tua dolce visita :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Amazing blog,follow each other?please let me know then i follow you back immediately
    http://cinnamonanddanako.blogspot.co.uk/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudo ♥,♥ Pięknie prowadzisz bloga :)

    Zapraszam:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Prześliczne lakiery :) Zupełnie przestałam się orientować w nowych limitkach Essence. Jak widzę szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  60. Gracias por pasarte por mi blog y dejarme tu dirección. Me ha impresionado positivamente. Enhorabuena.
    Un beso.

    Why Not blog

    OdpowiedzUsuń
  61. jakie śliczne kolory. ;) zazdroszczę tych lakierów, uwielbiam takie jasne kolory na paznokciach. ;)
    pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Nice nailpolish color . Like

    OdpowiedzUsuń
  63. heh szczęściara:D chociaż w Gdańsku Hebe dopadłaś;) zawsze to coś:D zakupy świetne:)essence ma bardzo fajne perełki;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ostatnio byłam w Hebe z nadzieją na duże zakupy, a tu pustki w szafach... patrząc na cenówki które tam zostały nie musiałam pytać o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  65. Me gustan mucho tus compras, aunque me gustaría ver algún swatch para ver cómo quedan :)
    Un beso

    OdpowiedzUsuń
  66. kolory lakierów zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Pokochałam Twojego bloga od pierwszego wejścia. Tego jeszcze nie było:*:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Widzę, że polowanie możesz zaliczyć do udanych. Fajne kosmetyki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. U mnie w okolicy nie ma Hebe, wiec jeszcze tam nie bylam;) a zakupy chyba udane- jestem ciekawa lakierow.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  70. I know the Essence cosmetics.. I love it :)

    Thank you for visit La Shopper Ica

    OdpowiedzUsuń
  71. ..grazie per essere passata da me ..mi piace tantissimo il tuo blog e ti seguo molto volontieri anch'io!!! ciaoooooo

    OdpowiedzUsuń
  72. Thanks for visiting and following along at my blog.
    I am following back.

    Pia
    pjmscloset.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  73. w hebe maja dobre ceny perfum:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Lakiery mają bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Tez poluje na kulki, ale w mojej Naturze zawsze bieda jeśli chodzi o limitki:(
    Dopiero trafiłam na Twojego bloga, ale bardzo mi się podoba wizualnie, a ja jestem estetka, więc zostanę dłużej;)
    Pozdrawiam i cieszę się, że trafiłaś do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  76. tak bardzo chciałabym mieć coś z tej nowej limitki...lecz nie mam czasu się wybrać do Natury, a nawet jakbym to zrobiła to czuję pustki :(
    cieszę się, że do mnie zajrzałaś i proponuję zaglądać częściej :)
    gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. Those nail polish colors are perfect and beautiful!

    http://lasaloperie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Biegałam po drogeriach i co? Nigdzie nie było :(
    A tak mi się podobają. Bardzo je chciałam, no ale cóż.

    OdpowiedzUsuń
  79. ja mam niestety wszędzie daleko, nawet do rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)