Owocowe żele pod prysznic Lirene // Geles frutas de ducha de Lirene

Od żelu pod prysznic wymagam ładnego zapachu, dobrego mycia oraz wystarczającego nawilżenia. Jak już dobrze wiecie w ramach współpracy z Laboratorium Kosmetycznym dr Irena Eris otrzymałam zestaw trzech żeli pod prysznic. Od razu zabrałam się za ich testowanie. Chcecie się przekonać, czy przypadły mi do gustu w takim samym stopniu jak żele Balea i Original Source? Zapraszam na potrójną recenzję.

De gel de ducha necesito un olor agradable, una buena limpieza y suficiente humedad. Como bien sabéis gracias a la cooperación con el laboratorio Dr Irena Eris recibió  tres geles de ducha. De inmediato los tomó a pruebas. ¿Quiereis saber si me gustaron tanto como geles Balea y Original Source? Os invito a leer mi reseña triple.



Żel pod prysznic - RAJSKI GRANAT Urzekająco świeża formuła żelu kryje w sobie rozkoszną i pełną słodyczy nutę dojrzałego granatu, która pomoże zamienić codzienny prysznic w chwilę relaksu i zapomnienia. Zawarty w żelu wyciąg z granatu doskonale odżywia, pozostawiając skórę gładką i delikatną przez cały dzień.

Gel de Ducha - GRANADA PARAÍSO. Hermosamente fórmula gel fresco esconde un encantador y lleno de dulzura nota de granada madura, que puede cambiar la ducha diaria en un momento de relajación y olvido. Incluido en gel el extracto de granada perfectamente nutre, deja  la piel suave y flexible durante todo el día.

Żel pod prysznic - KUSZĄCA GRUSZKA. Lekka formuła żelu łączy w sobie aromatyczną i pełną energii nutę soczystej gruszki ze słodyczą jabłka i melona.    Zawarty w żelu wyciąg z gruszki pielęgnuje skórę, pozostawiając ją miękką i jedwabiście delikatną przez cały dzień.

Gel de Ducha - PERA TENTADOR. Ligera fórmula de gel combina aromático y lleno de energía nota con la dulzura de las peras con dulzura manzanas y melón. Incluido en gel el extracto de pera  nutre la piel, dejándola suave y sedosa durante todo el día.
Żel pod prysznic - SOCZYSTE WINOGRONA. Kusząco świeża formuła żelu łączy w sobie aromatyczną słodycz soczystych winogron przełamaną orzeźwiającym zapachem cytrusów. Zawarty w żelu wyciąg z winogron nawilża skórę, pozostawiając ją aksamitnie miękką i delikatną. 

Gel de Ducha - UVAS FRESCAS. Fórmula fresco tentadora de gel combina la dulzura aromática de uvas jugosas rota con el refrescante aroma de los cítricos. Incluido en gel los extractos de uvas gel hidran la piel, dejándola suave y sedosa.
Opakowanie: Każdy żel znajduje się w plastikowej, przezroczystej butelce o pojemności 250 ml. Jest ona zamykana na zatrzask. Na opakowaniach możemy doszukać się składu oraz informacji od producenta. Moją uwagę przykuł ich design, który odzwierciedla soczyste kolory owoców. Żółty - gruszka, zielony- winogrono a czerwony to granat.

Empaquete cosmético: Cada gel es paqueado en una botella de plástico, transparente con una capacidad de 250 ml. Se cierre con una tapón tipo click. En botella se puede encontrar la composición y la información del fabricante. Sus diseños me llamaron la atención porque reflejan los colores vivos de la frutas. Amarillo - pera, uvas - verde y rojo es granate.
Konsystencja: Typowa dla kosmetyku pod prysznic. Nie jest wodnista i nie leje się przez ręce przez co jest przyjemna w aplikacji. Żele bardzo dobrze się pienią.

Consistencia: Típica de geles de duchas. Es acuosa y no escapa a través de las manos. Es  agradable a la aplicación. Geles muy bien se espuman.

Zapach: Wszystkie zapachy są bajeczne, orzeźwiające i bardzo przyjemne. Są idealne na obecną porę roku. W dodatku utrzymują się długo na skórze. Zakochałam się w winogronowym i gruszkowym. Po raz pierwszy mam kosmetyk o gruszkowym aromacie, więc nic dziwnego.

Olor: Todos olores son fabulosos, refrescantes y muy bonitos. Son ideales para verano. Además se mantienen durante mucho tiempo sobre la piel. Me enamore con aroma de uva y pera. Por primera vez tengo un cosmético con sabor pera, por lo que mi amor no es nada extraño.

Działanie: Żele dobrzy oczyszczają i zmywają różne zanieczyszczenia. Nie podrażniają i nie wysuszają. Skóra po ich użyciu jest delikatnie nawilżona, gładka i przyjemna w dotyku. Wyjątkowo skutecznie pobudzają i tym samym są idealne na poranny prysznic.

Acción: Geles bien limpian y lavan diferentes contaminantes. No irritan y no secan. La piel después de su uso está un poco hidratada, suave y agradable al tacto. Muy bien refrescan y estimulan con eficacia y por lo tanto son ideales para una ducha por la mañana.

Wydajność: Średnia ze względu na ich konsystencję. Jestem pewna, że jedna butelka starczy na cały miesiąc użytkowania.

Rendimiento: Media, debido a su consistencia. Estoy segura de que una botella es suficiente para todo el mes de uso.

Cena: 7,99 zł
Dostępność: drogerie oraz większe sklepy

Precio: 2.00 €
Disponibilidad: Geles pueden comprar en esta pagina (english): grenade fruit, uvas, pera

Znacie żele Lirene?  Lubicie owocowe zapachy pod prysznicem?
Conocéis geles de ducha Lirene? ¿Os gustan los aromas frutales en cosméticos de ducha?

117 komentarzy:

  1. Mam ochotę zwłaszcza na rajski granat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma cudowny zapach tak samo jak pozostałe ;)

      Usuń
    2. i mnie granat podoba się najbardziej, zresztą, sporo rzeczy na tym blogu misie podoba :)
      obserwuję i zapraszam
      TrolldorA

      Usuń
  2. właśnie jestem na etapie wykańczania mojego żelu z TBS o zapachu papai i kolejny w kolejce jest lirene winogronowy! już nie mogę się doczekać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem uzależniona od winogronowego ;) Po raz pierwszy spotkałam kosmetyk, który rzeczywiście pachnie świeżymi winogronami ;)

      Usuń
  3. Miałam o zapachu winogron :) Ładny zapach, żel też nie był zły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi winogronowy najbardziej przypadł do gustu ;)

      Usuń
  4. Z Lierene miałam jakieś z oliwką.. ale ta gruszka na pokuszenie mnie bierze :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gruszka ma cudowny zapach ;) Ja jeszcze nie miałam żelu pod prysznic z oliwką. Musi doskonale nawilżać ;)

      Usuń
  5. uwielbiam się kąpać w takich zapachach, a na zimę jakiś kokos lub kakao :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zimą zdecydowanie wybieram marcepanowe, piernikowe i czekoladowe zapachy :) Nie przepadam za owocowymi zapachami, kiedy na dworze jest tak strasznie mroźno ;))

      Usuń
  6. No los conocía, tienen buena pinta y más con el precio tan bajito.
    Besitos!
    Milady
    http://miladysmakeup.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si es muy barato y bueno ;) Es mi favorito gel de ducha!
      Besos

      Usuń
  7. Nie miałam ich jeszcze :-) gruszkowej wersji bym nie kupila, bo nie lubię gruszek :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kocham gruszkową wersję ;) Nie przypadł mi za bardzo do gustu żel rajski granat.

      Usuń
  8. hmm może wypróbuję gruszkę jak skończy mi się Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam wersję gruszkową i byłam zachwycona zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zachwycona wersją gruszkową ;)

      Usuń
  10. Zapachy i kolory zachęcają, chociaż przyznam, że jak dotąd z Lirene nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to żałuj, bo owocowe żele pod prysznic są zniewalające ;)

      Usuń
  11. Parecen estupendos! Habrá que probarlos! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si ;) Son mis favoritos geles de ducha.

      Usuń
  12. Mnie ta gruszka kusi od dawna, ale mam tyle żeli odłożonych już w łazience w zapasie, że nie wiem gdzie bym kolejny wcisnęła. Kiedyś będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kusząca gruszka jest na prawdę kusząca :D mnie się bardzo spodobał zapach i ogólnie cały żel :)

      Usuń
    2. Mi też się najbardziej spodobała kusząca gruszka ;) Zapachy owoców są bardzo świeże dzięki czemu prysznic z ich udziałem przypomina mi letnią przechadzkę po sadzie ;))

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Gruszkowy i winogronowy są najpiękniejsze <3

      Usuń
  14. Me he enamorado del gel con olor a granada y del de pera *__* Voy a investigar los gastos de envío de la página, porque se me han antojado!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajj me alegro mucho que te gustaron ;)

      Usuń
  15. Od dawna kuszą mnie te żele Lirene, ale póki co stopuję przed ich kupnem bo na półkach zalega 12 innych żeli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten sam problem. Powoli nie wiem jak to wszystko zużyć :))

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. są śliczne ;) uwielbiam ich kolorystykę i design ;)

      Usuń
  17. Jeszcze nie miałam z nimi przyjemności :)
    ale tyle osób je chwali i opisuje, ze może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam :) Warto wypróbować chociażby jeden żel z powyższej kolekcji ;)

      Usuń
  18. Great looking products like the packaging grear review.
    http://tifi11@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja bym chciała gruszeczkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Qué buena pinta tienen! me ha tentado mucho el de pera, nunca he usado un gel con ese aroma. BESOS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gel con aroma de pera es impresionante y maravilloso ;)

      Usuń
  21. nice products !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy z nich tak mnie kusi :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię Lirene:D żele zawsze mi się sprawdzały i mają super zapachy!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam wersję z granatem. Była poprawna. Osobiście z żeli Lirene wolę serię z oliwką:) Na razie testuję żele naturalne i organiczne, ale być może kiedyś do Lirene wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę wypróbować serię z oliwką, bo pewnie doskonale nawilża ;)

      Usuń
  25. Yo también necesito un gel con oles agradables y frescos, de esos que luego quedar el baño con un buen olor... pero una vez más , como cazurra que soy para la cosmética... no conocía esta marca!!!!! :(

    un besitooooo

    sivi

    OdpowiedzUsuń
  26. Wczoraj obwachiwałam gruszkę. Jest cudna, ale mam w domu nadmiar żeli, więc nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ;) Moim zdaniem warto spróbować żel z powyższej listy, tym bardziej w okresie letnim, który już się powoli kończy :(

      Usuń
  27. lubię zapachy orzeźwiające do kąpieli , niestety moja skóra jest wrażliwa i większość takich zapachowych kosmetyków mnie strasznie podrażnia . Pozostają mi jedynie apteczne olejki do kąpieli , które niestety nie pachną zbyt ładnie ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ,że masz taki problem :( Ja z aptecznej półki miałam tylko olejek do kąpieli Decubal ;)

      Usuń
  28. Bardzo lubię tę firmę, jeszcze na żadnym produkcie się do tej pory nie zawiodłam, a owocowe zapachy to mój zdecydowany wybór tego lata:-) pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na lato wybieram tylko owocowe zapachy :) Są lekkie i doskonale orzeźwiają ;)

      Usuń
  29. Uwielbiam te żele! :) Mają śliczny zapach :)
    Obserwacja za obserwację? :)
    http://www.desenflamme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam rześkie zapachy - w sam raz na lato:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam tych żeli, ale winogronowego bym spróbowała^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie niesamowicie i bardzo kusząco ;)

      Usuń
  32. raczej wąchałabym je ciągle ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. ¡Quiero el de pera! Tienen que ser geniales!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Rajski granat to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gruszka kusi, oj kusi. Kiedyś już ją wąchałam, więc wiem o czym mówię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem uzależniona od zapachu gruszki :D

      Usuń
  36. Los tres me gustarían mucho, son olores que me agradan! saludos!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam owocowe zapachy pod prysznicem, a najbardziej marakuja, brzoskwinia, mango, kokos :-)
    Miałam kiedyś żel pomarańczowy z Lirene, był calkiem OK :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. O tak, zapachy są bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  39. nice products
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj kuszą kuszą:) Gruszka chyba najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja jednak nie przepadam za owocowymi zapachami. raczej wolę te czekoladowe, słodkie, kokosowe jeśli chodzi o kąpiele i prysznic :) ale niekoniecznie jako ogólne zapachy do domu :D

    OdpowiedzUsuń
  42. brzmią bajecznie. Kusi mnie gruszka, bo uwielbiam gruszki :D

    OdpowiedzUsuń
  43. nie miałam jeszcze tych żeli ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. W lecie najbardziej lubię owocowe żele pod prysznic! :) Powącham je na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  45. Kuszą mnie te żele, zwłaszcza gruszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Tienen una pinta estupenda!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Widziałam, te żele na pułkach sklepowych, jednak jeszcze ich nie kupiłam;)
    Myślę, że wypróbuję rajski granat!;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hello from Spain: I also prefer a shower gel with a delicious scent. Interesting proposals .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię żele Lirene, pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajnie muszą pachnieć. Jak spotkam to pewnie się skuszę;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kuszą te owocowe smaczki, ale jakoś jeszcze nigdy nie udało mi się ich kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Me encantan los geles fresquitos y con un olor agradable

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Lubię żele Lirene, szczególnie te z oliwką, nad tymi zastanawiam się od dłuższego czasu, muszą smakowicie pachnieć :) Chwilowo mam zapad dwóch ogromnych butli Radoxa, kiedy je wykończę sięgnę po Lirene gruszkową lub winogronową :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Al leer la entrada casi he podido sentir su aroma :)
    Me encanta ducharme con olores frutales como estos ^^
    Un abrazo :3

    OdpowiedzUsuń
  55. El que más me gusta es el primero, el de granada, tiene un aspecto genial y seguro que huele de maravilla. Besiños.

    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie mialam ale chętnie bym wypróbowała są bardzo zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Miałam rajskiego granata i uwielbiam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jeszcze nie miałam tych żeli,ale lubię zapachy owocków;DRobisz świetne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Z chęcią bym wypróbowała każdy, bo jestem ciekawa tych zapachów;)

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo pięknie wyglądają i cena bardzo przestępna :)
    Przy najbliższej okazji zakupię i przetestuję (jak tylko skończą mi się moje żelowe zapasy :D )

    OdpowiedzUsuń
  61. dla mnie najważniejszy jest zapach i to jak długo się utrzymuje...miałam jeden żel z tej firmy i rzeczywiście nawet fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  62. Sięgnę po nie na pewno. Jestem bardzo ciekawa ich zapachu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. so cute and interesting post

    https://www.facebook.com/UnFlowBakanobyJohaira

    http://unflowbakanobyjohaira.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczne zdjęcia:) a nazwy poszczegółnych żeli brzmią bardzo kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Tienen muuy buena pinta, adoro el mundo de los aromas y en los geles es ideal encontrar el que se adapte bien a la piel y no reseque. En España aún no tenemos esa marca, o al menos yo no la he descubierto. Gracias por compartir, besitosss!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Thanks for following me. Following you back. How about bloglovin let me know. Will follow you back.
    www.thoughtsofpaps.com

    OdpowiedzUsuń
  67. po skończeniu swojego skuszę się na ten

    OdpowiedzUsuń
  68. Me encantan los geles con aromas frescos y suaves
    Gracias por la informacion
    besitos

    OdpowiedzUsuń
  69. Tych żeli jeszcze nie próbowałam ale lubię owocowe zapachy pod prysznicem szczególnie mydła pod prysznic ZIAJA z serii BLUBEL <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystkie są świetne, ale GRUSZKA rządzi!!

    OdpowiedzUsuń
  71. oj ja to bym chętnie przygarnęła wszystkie :D uwielbiam, gdy moją łazienkę przepełniają piękne zapachy ;) żele idealne na poranne orzeźwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie znam:)
    ale już sobie wyobrażam jak cudownie pachną;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Zakochałam się, muszę je mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Ta kusząca gruszka pewnie wspaniale pachnie :) Świetny blog, będę zaglądała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Hola!! que buena pinta tienen estos geles! Yo ahora estoy probando los de Ziaja, la pena es que el olor, una vez sales de la ducha desaparece... Creo que estos son una buena opción. Me pasaré por la web para ver si envían a España. Un besazo.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ciao complimenti per il tuo blog .Nuova Followers

    OdpowiedzUsuń
  77. uwielbiam gruszkowe aromaty, jeszcze nie widziałam ich w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)