Róż minerlany Amilie Minerals // Colorete mineral de Amilie Minerals

Dzisiaj ponownie na blogu goszczą kosmetyki mineralne Amilie Minerals. Tym razem chciałabym Wam przedstawić mineralny róż Apple Blossom. Wiele z Was już wie, że nie wyobrażam sobie makijażu bez różu lub bronzera szczególnie w lecie. Nie potrafię wyjść z domu bez muśniętych policzków. Czy kosmetyk Amilie skradł moje serce? Zapraszam na recenzję.

Hoy, una vez más en mi blog podéis encontrar cosméticos minerales Amilie Minerals. Esta vez me gustaría presentar colorete mineral Apple Blossom. Muchos de vosotros ya sabéis que no me puedo imaginar el maquillaje sin rubor o bronceador sobre todo durante verano. No puedo salir de casa sin mejillas rosas. Si cosmético Amilie robó mi corazón? Os invito a reseña.



Ciepły, przygaszony różowy róż do policzków. Niezwykle uroczy, dziewczęcy odcień. Delikatnie podkreśla policzek, dając naturalny, zdrowy, świeży wygląd.
Róż posiada gładką, jedwabistą konsystencję dzięki której aplikacja kosmetyku to czysta przyjemność. Budowany stopień krycia pozwala na uzyskanie dowolnej intensywności koloru.

Mika. Może zawierać: Dwutlenek Tytanu, Tlenki Żelaza, Ultramaryna.
Mikanaturalny minerał. Drobinki miki działają jak małe kryształy, które odbijają i rozpraszają światło, dzięki czemu ukrywają niedoskonałości i sprawiają, że skóra jest promienna i rozjaśniona.
Dwutlenek Tytanunaturalny minerał. Posiada właściwości antybakteryjne (polecany dla skóry trądzikowej). Jest też naturalnym filtrem przeciwsłonecznym. Znajduje zastosowanie zwłaszcza w kosmetykach dla dzieci lub dla osób o skórze wrażliwej
Tlenki żelaza, Ultramaryna – pigmenty

Róż znajduje się w plastikowym, odkręcanym słoiczku z sitkiem o pojemności 4g. Dziurki przez, które wysypujemy kosmetyk można szczelnie zamknąć. Wystarczy jeden ruch przezroczystej osłonki i produkt jest unieruchomiony :D. Moim zdaniem 4 g różu, odnosząc się do wydajności jest na prawdę sporą zawartością ( porównując róż mineralny Lily-Lolo zawiera tylko 3g.). Jestem pewna ,że starczy mi na długo i szybko go nie zużyję. Opakowanie bardzo dobrze się domyka, dzięki czemu kosmetyk nie wydostaje się ze środka. Bez obaw możemy z nim podróżować. Jeden słoiczek kosztuje 29,00 zł. Możecie go dostać tutaj.

Colorete está en un frasco de plástico con tornillo tapón tamiz con una capacidad de 4 g. Los agujeros por los que se vierte cosmético pueden ser cerrados. Sólo un movimiento y el producto se quedaatascado: D. En mi opinión, 4 g de rubor, en referencia al rendimiento es realmente un gran contenido (en comparación colorete mineral Lily Lolo contiene sólo 3 gramos.). Estoy segura de que sera suficiente durante mucho tiempo y  no lo acabare rápidamente. Packaging se cierre muy bien, por lo que cosmético no escapa del interior. Sin preocupaciones podemos viajar con él. Un frasco cuesta 29,00 zł. Podéis obtenerlo aqui.
Róż jest bardzo dobrze napigmentowany. Posiada intensywny kolor, który pięknie prezentuje się na policzkach. Daje subtelne wykończenie.

Rubor está muy bien pigmentado. Tiene un color intenso que se ve hermoso en mejillas. Da un acabado sutil.

Konsystencja różu jest jedwabista, kremowa w swej suchości i z łatwością przylega do pędzla. Dobrze rozprowadza się na skórze i nie powoduje plam. Kosmetyk nie zapycha i nie uczula. Nie dostałam po nim nieprzyjemnego wysypu.

La consistencia es de color rosa y cremosa en su seca gracias a esto se adhiere fácilmente a la brocha. Se extiende bien en la piel y no causa manchas. Cosmético no obstruye y no sensibiliza. No tuve incómoda erupción en la cara después del uso.

Róż jest bardzo trwały i utrzymuje się cały dzień na skórze. Nie wymaga poprawek.

Colorete es muy resistente y se mantiene todo el día en la piel. No necesita doble aplicación.

Kosmetyki Amilie są w 100% mineralne. Są one pozbawione konserwantów (parabenów) a także innych szkodliwych chemicznych dodatków.

Cosméticos Amilie son 100% minerales. Ellos están libres de conservantes (parabenos), así como de otros aditivos químicos nocivos.
Róż mineralny Amilie dołącza do grona makijażowych ulubieńców. Zaskoczył mnie swoją trwałością, pięknym kolorem, konsystencją oraz składem. Kosmetyk ma też cudowne opakowanie, którego design jest ładniejszy od Lily Lolo.
 
Colorete mineral  Amilie entra en grupo de mis cosméticos favoritos de maquillaje. Me sorprendió con su durabilidad, color hermoso, textura y composición. Cosmético tiene un maravilloso paquete. Para mi el diseño es más bonito que Lily Lolo.
 
Używacie latem róży mineralnych, czy wolicie bronzery? Mieliście już okazję wypróbować kosmetyki mineralne Amilie?

Utilizáis durante el verano coloretes o prefiereis bronceadores? Tenéis la oportunidad de probar los cosméticos minerales Amilie?

75 komentarzy:

  1. ja mam to samo:D kocham rozświetlacie, róże itd:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi nie działa okienko komentarzy (chyba aplikacja zaniemogla), więc piszę tutaj ;) ja mam obsesję na punkcie róży i rozswietlaczy.. Trafiły do mnie 2 produkty z tej firmy; podkład & właśnie róż. Mam ochotę na więcej, chociaż używam dopiero 3 tygodnie, ale używam naprawdę codziennie. Mogliby zrobić jakąś promocję. Jasne, że cena regularną nie jest zła, ale można poszaleć na wyprzedaży;)

      Usuń
  2. Bardzo przyjemny, delikatny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Es muy bonito! Yo llevo todo el verano con perlas bronceadoras de The Body Shop y la verdad es que estoy muy contenta.
    Besos
    Elena
    http://mycosmeticart.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż wygląda pięknie :) 4g to rzeczywiście dużo, no ale dobrego nigdy za wiele :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wygląda! Tak subtelnie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam różów, ale ten mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za różami, ale ten spodobał mi się:) Jest bardzo delikatny.
    Muszę w końcu skusić się coś z tej firmy, bo chyba nie spotkałam się jeszcze z negatywną opinią na ich temat:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Siempre me enseñan cosméticos nuevos que no conozco, genial

    Besos Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A mí también me gusta que mis mejillas tengan un tono rosita así que yo también me hecho un poco de colorete cuando salgo ;) Y este que nos muestras, sin parabenos, es fantástico!
    Un abrazo y pásate cuando quieras :3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny! :)
    dziś ostatni dzień rozdania- serdecznie zapraszam!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma fantastyczny kolor. Z mineralnych róży mam Lily lolo właśnie i EDM. Ale tej firmy nie mialam jeszcze w swoich rękach; -)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor:) Zapisałam link do sklepu, pewnie się kiedyś skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. szukam dla siebie właśnie różu..kto wie może się skusze :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentuje się bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Amilie - mam róż Dusty Pink i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I never try this brand but after reading this I will like to.
    http://tifi11@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem zachwycona Twoją urodą!

    a co do różu to kolor jest piękny, a sama marka bardzo mnie zaciekawiłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Róż piękny, ale zainteresował mnie Twój kierunek studiów! :D Uczyłaś się języka przed rozpoczęciem, czy dopiero na uczelni ? Mam ochotę wybrać się na jakiś język, co prawda myślałam o angielskim, którego uczę się już długo oraz francuskim ( z tego jestem noga :P), ale warto wybrać się na filologię?

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolorek, ale nie używałam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wygląda ten róż z twoją ładną twarzą *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. ten róż jak widzę, daje niesamowicie naturalny efekt :) świetnie się prezentuje na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam marki , ale efekt jaki daje ten róż bardzo mi się podoba, ładnie i delikatnie rozświetla :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Un color muy dulce. Besiños.

    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O teraz mi się naprawiło lol
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie latem używam bronzerów, ale w końcu musiałam kupić róż, bo przyda mi się na jesień. Straszną mam ochotę by kupić jakieś kosmetyki mineralny. Szczególnie mam na mysli pudry/róże/bronzery. Miałam kiedyś podkład mineralny i byłam bardzo, ale to bardzo z niego zadowolona;)
    Ten Twój tutaj z wielką chęcią bym wypóbowała, bo już samym opakowaniem i kolorkiem przyciąga;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładny kolor, chociaż ja wolę chyba odrobinkę ciemniejsze i bardziej wyraziste ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny ten róż :) ale nie miałam z nim styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ciągle myślę nad zakupem jakiegoś mineralnego pudru :)Bardzo ładny odcień różu, taki dziewczęcy i subtelny

    OdpowiedzUsuń
  29. bonita entrada un saludo.
    besos bella<3

    OdpowiedzUsuń
  30. QUE INCREIBLE! NO LO CONOCIA Y QUEDA FANTASTICOOOO

    OdpowiedzUsuń
  31. Tiene muy buena pinta! A ver si lo puedo probar ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam róże, a ten wygląda u Ciebie ślicznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. dziękuję za odwiedziny u mnie, mam nadzieję, że będziesz bywała częściej :)

    miło, że studiujesz filologię hiszpańską, sama to rozważałam, kiedyś kilka lat mieszkałam w Hiszpanii ;)

    mam nadzieję, że zostaniemy w blogowym kontakcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, róż jest śliczny! sama od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnek czegoś z amile minerals :)

      Usuń
  34. es precioso, yo no tengo ningun colorete mineral, me apunto la marca
    Un besote

    OdpowiedzUsuń
  35. Es un tono precioso y a tí te queda fantástico. Un besazo!

    OdpowiedzUsuń
  36. nie znam produktów tej firmy, ale róż wygląda bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  37. si se ve muy lindo! me encantan los polvos sueltos =)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wygląda naprawdę fantastycznie. Ja mineralny makijaż wykańczam zawsze dodatkowo wodą termalną. Mam wrażenie, że kosmetyk wtedy lepiej wtapia się w skórę i wygląda jeszcze lepiej (:

    OdpowiedzUsuń
  39. używam minerałów ale innych :)
    róż też obowiązkową chociaż zastanawiam się nad bronzerem :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Having a bubble gum pink blush its a must, such a pretty shade! Looks cool on you. Cheers.

    FashionDefensiveMidfield

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam jeszcze mineralnego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja właśnie się zastanawiam nad wprowadzeniem minerałów do mojej kosmetyczki. Róż ma prześliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajniutki odcień, taki jasny i naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja wciąż boję się zamawiać minerałki przez internet:(
    Piękny róż!

    OdpowiedzUsuń
  45. kosmetyk warty uwagi :) subtelny kolor, ciekawe wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  46. Love blog. I'm your new follover. If you want follow me back

    http://how2befashion.blogspot.com.es/

    Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  47. You are beautifull with this makeup! Really you are beatiful with and without it!

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna recenzja!!muszę wypróbować kiedyś ten róż;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja lubię właśnie takie delikatne róże - dużo bardziej od bronzerów ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Hola!! es un color precioso, a mi me encanta el rosa en las mejillas tb
    Un besito!!

    OdpowiedzUsuń
  51. od kiedy nauczyłam się nakładać minerały bardzo je polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  52. No los he probado pero tienen muy buena pinta! Además adoro los cosméticos naturales ;)

    Un beso.
    www.lunarheiress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczny ten róż, ja nie używam różu bo mam problem z jego nakładaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ladny ten roz!! :) Slicznie wyglada na buzce :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładny róż:) Czaję się na tą firmę już jakiś czas:) PS: ależ zazdroszczę Ci hiszpańskiego *-*

    OdpowiedzUsuń
  56. Ay, ¡es precioso! Seguro que acabo comprándomelo... <3 Muchas gracias por compartirlo. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. szkoda, ze nie widać faktycznych kolorów, mam teraz piękny primose od Era Minerals i chętnie dorzuce do kosmetyczki coś jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)