Akademia zmysłów L'Occitane


Nie tak dawno otrzymałam propozycję przyłączenia się do Akademii Zmysłów L'Occitane. Po ostatnich nieprzyjemnościach z tą firmą długo się zastanawiałam zanim podjęłam ostateczną decyzję. Po poznaniu szczegółów  ten projekt bardzo mi się spodobał i postanowiłam do niego przystąpić. W ramach współpracy otrzymałam wczoraj pierwsze pudełko z kosmetykami, które w swoim składzie posiadają masło shea.

Hace poco tiempo recibí una propuesta para reunirme a la Academia de los Sentidos L'Occitane. Después de mi primera desagradable colaboración con esta empresa estaba pensando mucho antes de que tomé la decisión final. Luego me enteré de los detalles de este proyecto cuales realmente me gustaron y decidí unirme. Gracias a esta colaboración ayer recibí mi primera caja de cosméticos, que en su composición tienen manteca de karité.



1.Krem do ciała o zapachu fiołka 100 ml (pełnowymiarowy)
1. Crema corporal con extracto de violeta 100 ml (completo)
Krem pochodzi z limitowanej edycji, która jeszcze nie jest dostępna w sprzedaży. W swoim składzie posiada aż 25 % masła shea. Ekstrakt z fiołka ma zagwarantować cudowny i delikatny zapach. Jest idealny do suchej i bardzo suchej skóry ponieważ doskonale nawilża. Design kremu jest inspirowany naszyjnikiem z Burkina Faso, gdzie firma L'Occitane pozyskuje masło shea.

 La crema se presenta de una edición limitada que aún no está disponible para compra. En su composición tiene un 25% de manteca de karité. Extracto de violeta asegura un maravilloso y delicado olor. Es ideal para pieles secas y muy secas porque muy bien hidra. Diseño de la crema está inspirada en un collar de Burkina Faso, donde la empresa adquiere  manteca de karité.

2. Krem do rąk z masłem Shea 30 ml (pełnowymiarowy)
2. Crema de manos con manteca de karité 30 ml (completo) 
Jeden z bestsellerów L’OCCITANE, krem do rąk z dużą zawartością masła shea (20%) chroni, odżywia i zmiękcza skórę. Twoje ręce poczują się doskonale i nie będą się obawiać mrozu.                           
                                                                                                                        
Gracias al 20 % de manteca de karité que contiene, la Mini-Crema de Manos L’Occitane, se distingue por sus virtudes nutritivas y protectoras. Su generosa textura penetra rápidamente, para manos suaves y flexibles.

3. Próbki innych kosmetyków z masłem shea
3. Las muestras de otros cosméticos con manteca de karité
a) nawilżający krem do twarzy
a) crema facial hidrante
b) Fabulous Serum
b) Fabulous Serum
c) silnie odżywczy krem do ciała
c) crema corporal altamente nutritiva 

Co sądzicie o Akademii Zmysłów L'Occitane? Podoba Wam się pomysł tej firmy?
Qué pensáis sobre Academia de los sentidos L'Occitane? Os gusta idea de esta empresa?

92 komentarze:

  1. Fajne pudeleczko :) chetnie zapoznalabym sie z ta marka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na facebooku możesz się zgłosić do Akademii Zmysłów L'Occitane ;)

      Usuń
  2. Que bien ! me encanta esta marca !

    OdpowiedzUsuń
  3. Love L'Occitane cosmetics, especially soap!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam 2 i w zupełności zapach mi nie przypadł do gustu dla mnie śmierdziało to jak "off na komary"
    pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi przypadł do gustu zapach fiołkowego kremu do rąk :) Cudowny <3

      Usuń
  5. wow the products look great, great blog ♥

    Greeting,
    http://voyagevoyagelamonde.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/going-to-hell.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pudełeczko :) Firma chyba po ostatniej wpadce przemyślała kilka spraw i widać poprawiła się ;) Życzę owocnej współpracy i czekam na recenzje! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda po ostatniej wpadce postanowili się poprawić :) mam nadzieję, że nic nie zepsują :D Dziękuję :*

      Usuń
  8. lijepi paket loccitane proizvoda

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci zadowolenia bo dla mnie od tej strony firma jest spalona. Miałam okazję uczestniczyć w poprzednim "sorcie" i podziękowałam.
    Z tego wszystkiego pudełko mi się podoba najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uczestniczyłam w poprzednim i niesmak pozostał :( mimo wszystko widzę, że firma próbje naprawić swoje błędy i postanowiłam dać im jeszcze jedną szansę ;)

      Usuń
    2. Masz rację, niesmak pozostał :(
      Może tym razem będziesz bardziej zadowolona, tego Ci życzę :*

      Usuń
  10. i love L´Occitane, unfortunately, does not the translation! :( xoxo Babsi

    OdpowiedzUsuń
  11. Muchísimas gracias por seguirme. Por supuesto te sigo en Bloglovin y dónde quieras más.
    Estupendo blog. Espero que sigamos en contacto y lleguemos a ser buenas amigas blogueras.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muchas gracias por tan bonitas palabras ;) espero que sigamos en contacto ;)
      Besos

      Usuń
  12. oo ciekawie sie zapowiada :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś chciałam kupić ich właśnie ten mały kremik, ale się rozmyśliłam. I nie miałam jeszcze z ich produktami do czynienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie się nie wypowiem :D po bliższych testach powiem Ci, czy warto :)

      Usuń
  14. No sé cómo no conocía tu blog! Lo sigo desde ya

    Un beso
    Lara
    BY MY HEELS

    OdpowiedzUsuń
  15. Gostei muito ;) Seu blog é lindo.
    Tem post novo no blog,com look meu.Vem dá uma olhada ~>http://espacoteencomanaliasantos.blogspot.com.br/2013/09/meu-look-saia-de-paete-blusa.html

    beijos e muuuito sucesso pra você:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Vaya paquete,nos gusta mucho esa marca.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna przesyłka ;) Na kremik do rąk już od dawna mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też dlatego cieszę się, że będę mogła go wreszcie wypróbować ;)

      Usuń
  18. Nie znam kosmetyków :) ale może się skuszę :) Zapraszam do mnie http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Paczka wygląda bardzo fajnie! jestem ciekawa recenzji tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog :) chętnie obserwuję :) http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Tiene muy buena pinta ya iras contanto que tal el resultado de los productos que tengo curiosidad. (A parte de la crema de manos no he probado nada más)

    S t y l e a n d P a p e r

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajjj :) con mucho gusto comparto mi opinión en este blog ;) ya voy a probar estos cosméticos ;)

      Usuń
  22. I love the L'Occitane products! Beautiful post!

    Lauren,
    http://atouchofsoutherngrace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Acabo de descubrir tu blog y me ha gustado mucho, tiene mucha personalidad.
    Te invito a pasar por el mio y si te gusta nos seguimos via blogger, un beso :)

    http://thebrunettesstyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muchas gracias ;) ya me voy y descubro tu blog ;) Besos

      Usuń
  24. Oi flor! que ótimos produtos adorei!
    Bjkinhas...

    http://artedepintarunhas.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. to prawda :) jestem ciekawa, czy co miesiąc będzie inna grafika na pudełku ;)

      Usuń
  26. Jakie urocze pudełeczko :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. no to jesteśmy wspólnie w tym gronie :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Boa parceria.

    tenha um bom fim de semana.

    bjs

    http://eueminhasplantinhas.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  29. great post. would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Qué gustazo de set, debe ser una gozada. Un besazo!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku ! Jaki piękny wygląd blogaa ! Awww..
    A tak po za tym to fajnie piszesz :D
    http://5ommphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uy, ¡qué buena pinta tiene esa crema de violeta! *u* La de manos ya la tengo y va genial, la verdad. Siempre siempre la llevo conmigo. ^-^
    Hoy propuse un reto de maquillajes inspirados en halloween y me haría muchísima ilusión que participases. ¿Te animas? Además entre todos los que lo hagáis realizaré un pequeño sorteo sorpresa. :3 ¡Espero que te unas! ^-^
    http://laisladelosmanzanos.blogspot.com.es/2013/09/reto-halloween-makeup-una-pequena-28.html

    OdpowiedzUsuń
  33. projekt ciekawy, i jeszcze mój ulubiony krem do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Parece ser muito bom esses produtos !!
    Eu já estou seguindo aqui, obrigada pela visita.
    Volte mais vezes ao B.L
    http://bhulago.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. ja też ;) wszystkie jakie miałam do tej pory doskonale nawilżały ;)

      Usuń
  36. Masz prześlicznie skomponowanego bloga, bardzo mi się tutaj podoba. ;-)
    Życzę ci pomyślnej pracy z ową firmą.

    Oczywiście, że obserwuje i dziękuję za komentarz. ;*
    +zapraszam na nowy post. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. really pretty blog! followed you back x

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam zapach fiołków więc myślę ,że przypadł mi by do gustu ten krem. :D
    Też obserwuje. :D
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Hello from Spain: I really like the brand Occitane. Nice box. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  40. exellent post. I'm already following .. loved the blog. Kisses http://derepente15uiinze.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  41. Hola, muy lindo tu blog e interesante... gracias por tu invitación, espero visitarte seguido, por todods los consejos y productos que muestras... un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  42. Hola, gracias por seguirme. Tienes un blog precioso, también te sigo

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję, ja nie wiedziałam nawet o akcji, a szkoda. Już dzisiaj na drugim blogu widzę to cudne pudełeczko ;) SUPER.

    OdpowiedzUsuń
  44. Me gustan mucho los productos d' Occitane...

    Gracias por pasar por mi blog y comentar !!

    Bss
    Sandra

    http://bauldessandra.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluje, może tym razem nie będzie tak źle.
    Obserwuje i liczę na to samo;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Hola guapa, tengo una duda eres de España y vives en otro lado, porque escribes genial en español Me encantó tu blog y te sigo. Cariños desde Uruguay

    OdpowiedzUsuń
  48. love occitane ! :)

    saralookbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. gratuluje nawiazania wspolpracy :). Oby testowane kosmetyki okazaly sie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo fajną propozycję dostałaś ;) gratuluje ;) a w pudęłku same wspaniałości dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Muchas gracias por tu visita, me han parecido muy interesante tus posts, te sigo ; )
    www.jesuiscoquette.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Very nice post! I translated it :p
    Love, Lea <3

    zucker-schlecken.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  53. Passando para retribuir a visita e parabéns pela parceria!!
    Também estou te seguindo.
    Abraços.Sandra

    OdpowiedzUsuń
  54. Passando para retribuir a visita e parabéns pela parceria!!
    Também estou te seguindo.
    Abraços.Sandra

    OdpowiedzUsuń
  55. waw non conoscevo questo marchio...che prodotti favolosi!!!!!!!!>_<...

    OdpowiedzUsuń
  56. Love their products!
    http://claudiapersi.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  57. hee hun,
    Thank you so much for your sweet comment on my blog!
    your blog looks great...and would love to follow you back!
    I'm also following you via bloglovin.

    take care

    xoxo

    kelpasdiary.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  58. Me llama la atención la caja, es maravillosa!!!
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  59. gratuluję, też otrzymałam takie pudełeczko, :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)