Jesienne trendy w makijażu 2013 // Tendencias maquillaje para otoño 2013

Wielkimi krokami zbliża się do nas jesień a razem z nią nowe makijażowe tendencje. Większość trendów jest inspirowanych chłodnymi oraz typowymi dla tej pory roku kolorami: złoto, czerwień, zieleń. Nie musicie stosować wszystkich poniższych propozycji. Wystarczy, że wprowadzicie niektóre z nich do waszego codziennego makijażu. Pożegnajcie lato w doskonałym guście! Co znajdziemy w makijażowych tendencjach na jesień 2013? Zapraszam.

La temporada otoñal viene con nuevas tendencias en el maquillaje. La mayoría de las tendencias es inspirada en los tonos fríos y típicos para esta época del año: oro, rojo, verde. No tenéis que utilizar todas estas propuestas. Sólo que introduzcáis algunos de ellos en vuestro maquillaje diario. Decís adiós verano en muy buen gusto! Que encontramos en las tendencias de maquillaje para este otoño? Os invito a leer.

1. CAT EYES
Furorą tej jesieni będzie podkreślenie oczu w stylu cat eyes.  Kolor czarny jest królem w tego typu makijażu, ale zawsze możecie użyć zielonych, fioletowych i turkusowych eyelinerów. Tajemnicą cat eyes jest zastosowanie eyelinera jak najbliżej rzęs w celu zakrycia koloru skóry. Jesień to idealny czas na bardzo odważne kreski.

1. CAT EYES
Sensación este otoño será delineado los ojos en estilo de gato (cat eyes). El color negro es el rey en este tipo de maquillaje, pero siempre se puede utilizar eyeliner verde, morado o turquesa. Secreto de los ojos de gato es usar delineador lo más cerca a las pestañas para cubrir el color de la piel. El otoño es el momento perfecto para una línea gruesa.


2. POMARAŃCZOWE TONY
Czerwień zawsze będzie w modzie, ale tym razem zostanie wyparta przez pomarańczowe tony.  Cienie w tym kolorze doskonale podkreślą oczy i odzwierciedlą spadające liście. Pomarańcz dobrze wygląda na każdym odcieniu skóry.  

2. TONOS NARANJADOS
Rojo siempre estará de moda, pero esta vez va a ser desplazada por los tonos anaranjados. Sombras en este color destacan perfectamente a tus ojos y reflejan las hojas que caen. Naranja se ve bien en cualquier tono de piel.
3. SZAROŚCI
Szare odcienie są idealne na jesienny smoky eyes. Nadają spojrzeniu tajemniczości.

3. GRISES
Los tonos grises son perfectos para los ojos ahumados. Dan a tu mirada un poco de misterio.
4.USTA W SOCZYSTEJ CZERWIENI
Tej jesieni nie możesz wyjść bez czerwieni na ustach. W modzie będą zarówno błyszczące jak i matowe pomadki.

4. LABIOS ROJOS
Este otoño no puedes salir sin labios rojos. En la moda serán barras de labios brillante y mate
.

5. USTA W KOLORZE WINA
Fiolety oraz winne kolory są obowiązkowe tej jesieni. Nie obawiaj się ciemniejszych tonów na swoich ustach. 

5.LABIOS EN COLOR VINO
Granates y colores vino son obligatorios este otoño. No tengas miedo a los tonos más oscuros en la boca.


6.GLITTERS
Jesienią postaw na cienie z glitetersami. Jesiennymi wieczorami będą wyglądać olśniewająco na twoich powiekach. Idealne na tą porę roku.

6.GLITTERS
Este otoño usa las sombras con glitters. Durante noches de otoño sombras dan impresionante efecto tus párpados. Perfectos para esta época del año.

Co sądzicie o powyższych propozycjach? Podobają Wam się najnowsze trendy?
 Que pensáis sobres estas tendencias? Os gustan?

79 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą czerwień na ustach :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) czerwień chyba nigdy nie wyjdzie z mody :)

      Usuń
  2. Ja najbardziej lubię oko w stylu cat eyes i usta nude . ;) Chociaż podobają mi się usta w mocnych kolorach , ale ja sama w nich się źle czuję i dobrze nie wyglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie umiem zrobić cat eyes :( próbowałam wiele razy i zawsze dziwnie to wychodzi :D muszę się nauczyć ;) ja kocham czerwień na ustach, ale w delikatnym wydaniu :)

      Usuń
  3. ja tam trendami się tak nie przejmuje w makijażu, ważne żeby był on dopasowany do typu urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też prawda :) nie każdy od razu musi stosować nowe trendy ;) ja jestem zwolenniczką delikatnego makijażu :)

      Usuń
  4. podoba mi się ten glitters:)wygląda ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam glittersy :D na jesień najlepsze byłyby pomarańczowe ;)

      Usuń
  5. Usta w kolorze wina to mój ulubiony jesienny trend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstyd się przyznać, ale jeszcze się nie zaopatrzyłam w pomadkę o tym kolorze ;)

      Usuń
  6. Cara is amazing in those photos! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. usta w kolorze wina i glittersy zdecydowanie na tak!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam glittersy ;) ostatnio się zaopatrzyłam w kilka świecidełek :D nie wiedziałam, że będą popularne tej jesieni ;)

      Usuń
  8. A mi me gustan los tonos rojizos pero algo mas tenues .
    Besos !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi también :) no me gustan tonos fuertes ;)
      Besos

      Usuń
  9. Usta w kolorze wina kojarza mi sie z filmami o wampirach :) ale moze wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi usta w kolorze wina kojarzą się z pokazami mody i Oskarami :D

      Usuń
  10. Żadnego odkrycia w tym roku nie ma, modne to co zawsze, mocno zaakcentowane usta, kreska...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej się zgadzam :) tony pomarańczowe już od kilku lat są w modzie ;)

      Usuń
  11. podobaja mi się usta w kolorze wina :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nic mnie nie zaskoczyło. raczej typowe jesienne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie zaskoczyły tylko oczy w stylu cat eyes ;)

      Usuń
  13. Tienes un blog muy interesante y completo, menudo trabajo, y ¿como es que sabes español??, tienes algo que ver con España.
    Seguiremos en contacto, si tu quieres.
    Saludos cordiales y gracias por seguirme.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muchas gracias Vicen por tus palabras tan bonitas ;) Estudio iberistica en Polonia ;) Amo España!

      Usuń
  14. Efekt kocich oczu bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też :) muszę się nauczyć robić takie kreski eyelinerem :D

      Usuń
  15. Perfect inspirations!
    I love red lips and black eye-liner ... it looks very classy and femine :)

    jungleoflipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię czerwonego koloru na ustach :D kompletnie mi nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nie pasuje granatowy :) kocham czerwień <3

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. dla mnie też :) cudownie wygląda ten efekt ;)

      Usuń
  18. Los tonos cobre y naranja para los ojos me encantan, y los tonos rojo y vino para los labios también. Un besazo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi también :) color naranja es mi favorito ;)

      Usuń
  19. dla mnie szarości- rewelacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Olá,vim conhecer seu Blog,amei e já estou super seguindo,parabéns,seu cantinho é bem legal.

    Gostaria de te convidar para conhecer meu Blog e se gostar e puder seguir também,será muito bem vinda...deixa um recadinho pra mim! :)

    http://emcasademaria.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  21. I'm still trying to perfect my cat eyes and this images are going to inspire me thanks.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój makijaż nie będzie trendy tej jesieni;P Nie moje klimaty... Nic, może na wiosnę się lepiej wpasuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Me encantan los labios rojos y en colores fuertes !! Y el eye liner, muy estilo pin up ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jakoś nie interesuję sie trendami w makijażu ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znalazłam nic dla siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ten trend z ustami czerwonymi i w kolorze wina :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj takie kreski są świetne, czerwone usta również! :-)
    I ten pomarańcz na powiekach jest super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hola desde España: me gustan las nuevas propuestas de maquillaje para el otoño. Mis favoritos son los colores en granate y los labios en color rojo. Seguimos en contacto

    OdpowiedzUsuń
  29. czerwień na ustach jesienią musi być !

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tam ogólnie nie lubię czerwieni na ustacH:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muy buen resumen de las tendencias! Me alegro de que se sigan llevando los tonos rojos y oscuros en los labios.
    Un beso :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oh thanks a lot dear!! :D All beautiful tendences!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Winne pomadki są super :D szkoda, że ja w nich kiepsko wyglądam bo bym nosiła cały czas :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Me gustan los ojos ahumados

    Besos,Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Podobają mi się te trendy jesienne, a najbardziej chyba te pomarańczowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Los cat eyes y los labios rojos no pueden faltar en ningún otoño. Besiños.

    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podobają mi się kocie, graficzne kreski i usta w kolorze wina! To będą moje typy na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  38. wszystko jak najbardziej w moim guście, no może poza pomarańczą :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czerwień akurat mi nie pasuje, ale za to z chęcia poddałabym sie trendowi pomarańczu na powiekach.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  40. Me gusta la tendencia de los grises, saludos!

    OdpowiedzUsuń
  41. me gustan muchisimo los delineados gatunos y los looks grises asi que encantada estoy !!
    Un besote

    OdpowiedzUsuń
  42. Un post genial!! Me encanta el cat eye! ^^

    un besito

    thelovelywildside.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  43. Me gusta la idea de labios en rojo vino, así no destacan tanto como el rojo vivo ^^
    Por otro lado me alegra saber que los ahumados también se seguirán llevando.
    SAludos

    OdpowiedzUsuń
  44. la verdad es que me gustan todas, y me encanta incorporar productos de tendencia cada temporada!

    Feliz sábado desde eintagmitpepa.blogspot.com
    Tu guía chachi de Berlín! Quieres conocerme mejor? Visita cosasdepepas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Precisos colores,los tonos rojizos nos encantan.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  46. me encantan los tonos rojizos!!
    un beso!
    http://elvestidordefanny.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  47. Amazing make-up!!!
    Would you liker to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  48. Loved the colors! Very cool! :)

    http://virgulasdodestino.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  49. Usta w kolorze wina to jest to :) Szukam błyszczyka idealnego, właśnie w winnym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam jesień!:) a co do makijażu są cudne i szarość do mnie najbardziej przemawia..:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ooo a ja akurat sobie kupiłam pomarańczowy cień:)
    nawet są spoko te wchodzące trendy:)
    o dziwo:)

    OdpowiedzUsuń
  52. czerwień na ustach podoba mi się bardzo, ale chyba nie mam odwagi aby nosić ją na co dzień :) poza tym średnio te trendy do mnie trafiają.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  53. bonito artículo!! :) no me gusta tanto el color naranja, pero me encantan labios rojos, los cat eyes, grises, y también los glitters aunque no estoy segura cuanto me atrevo a llevarlos :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow
    Your blog is just amazing O_O
    Thank you for the sweet comments on mine..You are truly an inspiration. And I officially a follower.

    Kisses from Canada
    ❤anamascara.blogspot.ca❤

    OdpowiedzUsuń
  55. brokaty, kocie oczy i ciemne kolory na powiekach to zdecydowanie moje trendy!

    OdpowiedzUsuń
  56. Kocie oczy zawsze beda moim nr 1 :)
    Pozdrawiam!

    effiesdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Good post but i think for real llife is nicw just 4 and 5 pictures

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)