Kolorowa i pachnąca przesyłka // Envío colorido y fragante

Właśnie dzisiaj otrzymałam przesyłkę od sklepu goodies.pl. W paczce znalazło się 50 cudownych wosków Yankee Candle oraz uroczy biały kominek. Do tej pory miałam okazję wypróbować kilka zapachów, które mnie zachwyciły. Nie mogę się doczekać kiedy poznam je wszystkie. Jestem już przygotowana na ponury okres jesienno-zimowy. Raz na dwa tygodnie będziecie mogli przeczytać o trzech wybranych przeze mnie zapachach.

Według Was od którego zapachu zacząć? Jakie są wasze ulubione?
Hoy he recibido un paquete de tienda goodies.pl. En el paquete hay 50 maravillosos cera perfumadas de Yankee Candle y una preciosa chimenea blanca. Hasta ahora, he tenido la oportunidad de probar varias fragancias que me llamaron la atención. No puedo esperar para conocer a todos. Ya estoy muy bien preparada para la temporada otoño-invierno. Una vez durante dos semanas podéis leer sobre tres fragancias que seleccionaré.

Que olores quieres ver primeros? Tienes sus favoritos?

109 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tych zapachów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ Ci zazdroszczę ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama jestem pod wrażeniem ilości wosków :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. to prawda :) jestem nim zachwycona :> już stoi u mnie na biurku :)

      Usuń
  4. nic tylko zazdrościć, tylu cuowności ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajjj Ty też trafiłaś do grona szczęśliwców? :) Gratulacje! :) Zacznij od jakichś owocowych zapachów, niech jeszcze troszkę lato z nami pobędzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wonka080 jak najbardziej się zgadzam :) Trzeba przedłużyć wakacyjny klimat :)

      Usuń
    2. To czekamy na owocowe smaczki! :)

      Usuń
  6. Świetna przesyłka! :) Ile tam pięknych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) teraz mój pokój pachnie tymi wszystkimi zapachami :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. właśnie ten wosk przykuł moją uwagę ;) musi mieć niesamowity wiśniowy zapach :)

      Usuń
  8. Wow dużo ich,faktycznie umilą jesienno-zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już umilanie wieczorów zacznę od dzisiaj, bo na dworze zrobiło się tak zimno i szarawo :(

      Usuń
  9. Ale cudowna paczuszka!!! Uwielbiamy piękne zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) wyobraź sobie jak teraz pachnie mój pokój z taką zawartością paczuszki :D

      Usuń
  10. Sporo tego aż zazdroszczę.Jak znalazł na obecną porę roku która zbliża się wielkimi krokami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) już za oknem prawie jesień, więc woski będą idealnymi umilaczami :)

      Usuń
  11. aż tyle zapachów, też chcę :<

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjejej same cudowności <3 podziel sie !!! :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie ;) może zorganizuję jakieś rozdanie z woskami YC ;)

      Usuń
  13. Nice package love Yankee candle scent.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. oooooo ale zazdroszczę pewnie cały pokój pachnie YC :D ja właśnie palę sobie w kominku Soft Blanket :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jako pierwszy rozpalę soft blanket ;) oj pokój pachnie, pachnie :D

      Usuń
  15. assolutamente da provare!
    se ti va passa a trovarmi: viviconvivi.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudny zapasik, szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I love, really love this fragrances! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka ilość ojejku zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale to ślicznie wygląda na zdjęciach...

    OdpowiedzUsuń
  20. no to troche sobie popalisz:P

    OdpowiedzUsuń
  21. nice post chic chic

    http://unflowbakanobyjohaira.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  22. na jesień na pewno je zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może po przeczytaniu moich recenzji skusisz się na jakieś wybrane zapachy :D

      Usuń
  23. aaa, zazdroszczę!!! ;) ja nie miałam do czynienia jeszcze z żadnym woskiem ;( zupełnie nie po drodze mi do ich kupna, buu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, bo na prawdę pięknie pachną :)

      Usuń
  24. Ale to wszystko musi pięknie pachnieć;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Candles are very good I want one!
    http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  26. Coraz bardziej chodzą za mną te woski, szczególnie ten rumiankowy - to musi być prawdziwie przytulny zapach <3 w pierwszej kolejności popróbuję jednak z olejkami eterycznymi, kiedyś byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  27. kominek jest rewelacyjny! :) Piękny biały, właśnie takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. tylko pozazdrościć tylu zapachów!:) czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale boska paczuszka :D
    Po prostu raj dla nosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kominek... Nie znam tych wosków, ale i tak zazdroszczę:) Wyglądają cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. normalnie woski yankel robia furrore;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello i love your blog. If you follow me, immediately i following back. I am waiting. www.bebegimhersey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. 50 wosków? Łaaał!
    normalnie jakbyś dzień w dzień je topiła to starczy na taaaaaaaaaak długo, że och i ach! ZAZDROSZCZĘ BARDZO! :0

    OdpowiedzUsuń
  34. ojj aż zazdroszę..będziesz miała miło w wieczorne jesienne wieczorki :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ależ Ci teraz w pokoju będzie pachniało :D

    OdpowiedzUsuń
  36. WOW, ile cudnych wosków:) u mnie już od tygodnia się pali taki sam kominek :) pal Kochana i się rozkoszuj zapachami:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hola, gracias por visitar mi blog y aquí estoy para visitar el tuyo y me encuentro con todas estas ceras y la maravillosa chimenea.
    Besos
    Cocinando con Montse

    OdpowiedzUsuń
  38. pożycz mi jakiś! :D hahahah :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ojej, jaka paka <3

    zapraszam na ekspresowe ciasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. super, ale Ci zazdroszczę tylu wosków :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj nie pytaj, od którego zacząć; -) pewnie wszystkie pachną obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Beautiful pictures! I really love Yankee candles :) xo

    OdpowiedzUsuń
  43. Listo te sigo guapa!
    saludos
    L.
    www.lalouuula.com
    =)
    Me sigues?

    OdpowiedzUsuń
  44. Q de velas

    Besos Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.om

    OdpowiedzUsuń
  45. ilekroć oglądam paczki wosków dostaję nosopląsu :D uwielbiam tarty, mam kilka w swoich zbiorach i zaczęłam powoli uzupełniać jesienne zapachy. kominek jest przepiękny, muszę poszukać podobnego :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  46. que genial! pensé q eran jabones
    besos

    OdpowiedzUsuń
  47. tylko pozazdrościć!
    Może odwiedzę Cię w któryś wieczór z dobrą herbatką? ;)
    Mam dopiero swój pierwszy wosk yc i jestem ciekawa zapachu innych..

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow! A mi me encantan todo este tipo de cositas! Gracias por seguir mi blog! También te sigo por GFC

    Besos

    Bellassinperderlacabeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. oj zazdroszcze bardzo ! Super na jesienne wieczory ! pozdr

    OdpowiedzUsuń
  50. ya te sigo!!! :-)
    http://bbeautifulbymaria.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  51. Encantada de seguirte, tienes un blog muy interesante. Enhorabuena y gracias por visitar el mio. Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  52. Mmmmmm,desde aquí creemos percibir su aroma!!Que las disfrutes!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ladnie wygladaja te wóski, byc moze sie skusze w jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Tienes un blog estupendo y lleno de novedades, gracias por tu visita así he podido conocerte, besos!!

    OdpowiedzUsuń
  55. lovely photos :)

    the STYLE Fringe BLOG
    http://the-stylefringe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Beautiful package! I love yankee candles, my favourites right now are Fireside Treats and November Rain x

    OdpowiedzUsuń
  57. What a nice post and what a great blog! Just discovered it! :)
    Would you like to follow each other? Just visit my blog, follow on the platforms you want to follow each other and I will follow you back as soon as possible!

    Have a great day, you stylish person!

    Never Not Inspired

    OdpowiedzUsuń
  58. hi there,
    i like your blog and the stunning pics.

    woud you like to follow each other?
    Let me now <3

    http://marii-anela.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  59. Lovely blog and great pics. Thanks for your kind comment on my blog. Following you now via GFC :)

    OdpowiedzUsuń
  60. r: awn, thank you (: your blog it's very beautiful too !

    OdpowiedzUsuń
  61. Thanks for your comment & for following me.:)
    I like your blog and I'll follow you, too.
    http://seraphinalikesbeauty.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  62. Really nice blog, such an inspiration!
    Following you :)

    http://ilgiardinodellafate.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  63. Nice stuffs ^_^
    a-few-dots.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja uwielbiam większość zapachów, ale chyba jednak najbliżej mi do Soft Blanket :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Estoy loca por probar estas velitas! Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  66. Wow, so much of yankee candles <3 well, you have one new follower <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Ależ cudowności!
    Moje ulubione woski to Soft Blanket (nie będę tu oryginalna) i Jaśmin.

    Zapraszam do siebie:
    www.wingsofenvy.blogspot.com (blog po polsku)
    www.WingsOfEnvy.com (strona po angielsku)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)