Maska regenerująca włosy suche i zniszczone Pilomax // Mascarilla regeneradora para pelo seco y dañado de Pilomax

Ostatnio na blogu mogliście przeczytać recenzję na temat suchego szamponu Batiste. Dzisiaj chcę Was zaprosić na kolejną notkę z serii pielęgnacja włosów. Przygotowałam dla Was recenzję maski regenerującej włosy suche i zniszczone ciemne Pilomax.  Zapraszam!

Recientemente en el blog pudisteis leer una reseña del champú seco Batiste. Hoy quiero invitaros a la próxima nota de una serie 'cuidado de mi cabello'. Preparé  reseña sobre mascarilla regeneradora para pelo seco y dañado de Pilomax. Os invito a leer!


Maseczka znajduje się w plastikowym, odkręcanym słoiku o pojemności 70 g.  Można ją też dostać w wersji 480 i 240 g. Bardzo łatwo jest ją wydobyć z opakowania.

Mascarilla se encuentra en un frasco con tapón de plástico con una capacidad de 70 g. También se puede obtener una versión de 480 y 240 g. Es muy fácil sacarla de este frasco.

Kosmetyk ma dla mnie odrażający zapach. Liczyłam, że będzie pachnieć jak drogeryjne maseczki, ale się rozczarowałam. Co można myśleć na temat maski do włosów, która tak mocno pachnie farbą? Zapach staje się nieznośny, tym bardziej, że utrzymuje się bardzo długo na włosach.

Cosmético para mí tiene olor desagradable. Tenía esperanza de que iba a oler como típicas mascarillas de supermercado pero me decepcione. ¿Qué se puede pensar sobre mascarilla que tiene olor de colorante de pelo?  Este olor está convirtiéndose en insoportable , especialmente que persiste durante un largo tiempo en el cabello .

Maska jest dość gęsta i dzięki temu łatwo się ją rozprowadza na włosach. Używałam ją dwa razy w tygodniu zgodnie z zaleceniami producenta. Prawie zawsze kosmetyk nakładałam po umyciu włosów. Muszę przyznać, że maska zmywała się bardzo łatwo i nie obciążała.

La máscara es bastante gruesa y por lo tanto es fácil de extender en cabello. Lo usé dos veces por semana según recomendación del fabricante. Casi siempre aplicaba cosmético después de lavar el cabello. Debo admitir que era muy fácil lavarla y no cargó mi pelo .

Włosy były bardzo gładkie, przyjemne w dotyku, błyszczące i elastyczne. Maska na prawdę zdziałała wiele. Byłam w stanie wybaczyć jej okropny i chemiczny zapach. Podobno im bardziej śmierdzący kosmetyk do włosów, tym lepszy efekt przynosi. Coś w tym musi być, bo ziołowe szampony też swoimi zapachami nie grzeszą , a są lepsze od tych drogeryjnych pachnących owocowo lub kwiatowo płynów.
 
El pelo es muy suave, agradable al tacto , brillante y elástico. Mascarilla ha trabajado realmente mucho. Fui capaz de perdonarla este olor químico y horrible. Al parecer , el cosmético del cabello más maloliente , mejor resultado trae. Algo así debe ser porque champús herbales que no huelen maravilloso son mejores que productos con olores frutos y florales.

Nie jestem w stanie powiedzieć, czy maska jest w stanie zregenerować zniszczone włosy. Stosowałam ją przez krótki okres czasu i nie będę się wypowiadać na ten temat. Opakowanie o pojemności 70 g. starczyło mi na 8 aplikacji.
 
No puedo decir si la mascarilla es capaz de regenerar el cabello dañado. Estado usando durante un corto período de tiempo y no voy a comentar este tema. Frasco con una capacidad de 70 g es suficientemente para 8 aplicaciones.

Polecam ją wszystkim, którzy tak jak ja chcą mieć ładnie wyglądające włosy. Fanki naturalnych kosmetyków będą zachwycone, bo maska nie zwiera SLS, SLES, parabenów i sylikonów. Przekonała mnie do siebie, ale na razie nie będę inwestować w większe opakowanie.


Se lo recomiendo a todas las personas que como yo quieren tener un cabello de aspecto agradable. Los aficionados de cosméticos naturales sean contentos porque la mascarilla no contiene SLS , SLES , parabenos y siliconas. Ella me convenció, pero por ahora no voy a comprar un paquete más grande.

Ceny:
70 g - 13 zł
240 g- 22,90 zł
480 g - 33,20 zł

Precios:
70 g - 13 PLN
240 g 22,90 PLN
480 g - 33,20 PLN

Znacie kosmetyki do włosów Pilomax? Co o nich sądzicie?
Conocéis cosméticos para pelo de Pilomax? Que pensáis sobre ellos?

61 komentarzy:

  1. po przeczytaniu recenzji stwierdzam, że jest idealna dla mnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio przyglądałam się jej w aptece, ale jakoś mnie nie przekonała... chyba jednak wolę przetestować Biovax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam ,że Pilomax można kupić w aptece :D Ja mam ochotę wypróbować Biovax i na pewno po nią sięgnę przy najbliższej wizycie w Hebe :)

      Usuń
  3. Używałam i u mnie świetnie się sprawdziła ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo ciekawie, szkoda tylko, że ładnym zapachem nie grzeszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :( zbyt mocno pachnie farbą...

      Usuń
  5. Uwielbiam ją. Cuda robi z włosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) nie myślałam, że taki zwykły szaraczek jest w stanie tyle zdziałać :)

      Usuń
  6. Well I hope you come near the mask later if you really help those damaged hair, because I have damaged hair. :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu, ale mnie jakoś Wax`y w ogóle nie służą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :( ja tylko mam tą wersję ;) słyszałam, że jest jeszcze rumiankowa do włosów jasnych :D

      Usuń
  8. Moja Mama używa i jest bardzo zadowolona:) Sama nie miałam okazji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować :) na pewno będziesz zadowolona z efektów ;)

      Usuń
  9. oi amei saber sobre ela
    beijosssssssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta maska i nie zawiera SLS, więc jak najbardziej jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo :) po raz pierwszy spotykam maskę z takim składem ;)

      Usuń
  11. na pewno ją wypróbuje ale czeka na mnie zapas innych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja półka też jest zapełniona różnymi maseczkami i odżywkami do włosów :D Nie mam pojęcia kiedy to wszysto zużyję :)

      Usuń
  12. Hola guapa!! yo uso el de voltaje, es parecido y es muy bueno!!!

    estoy de sorteo!!
    http://callidoratumoda.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nunca no he probado mascarilla de voltaje ;)

      Besos

      Usuń
  13. masz bardzo ładne zdjęcia na blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdzie jej nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ją dostałam w ramach współpracy :) podobno kosmetyki Pilomax można kupić w aptece ;)

      Usuń
  15. Miałam ją,ale niestety na moje włosy wcale nie podziałała,za to ta z olejami jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapach tej maseczki jest rzeczywiście kiepski , działanie u mnie w sumie bez fajerwerków, ale ok:)

    OdpowiedzUsuń
  17. You get the coolest product I wish they sell in USA. Amazing review.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi ciekawie. mam ją na liście zakupów cały czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muy útil!!! :)

    xo

    Ester

    http://estaers-blog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie przeraża zapach:)
    i na dodatek mam jasne włosy

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie się sprawdziła i stosuję ją już drugi miesiąc. Do zapachu się przyzwyczaiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo dobrego słyszałam o tej masce :-)
    Szkoda tylko, że nieprzyjemnie pachnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muy buena información! tendré que mirarmela.

    besitos desde:
    http://wildhearttts.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię tę maskę:)
    Używałam jej nakładająć na godz. bądż dwie na włosy zakładałam czepek i owijałam ręcznikiem i byłam zadowolona:) Nawet miałam wrażenie jak by włosy szybciej mi rosły:)

    OdpowiedzUsuń
  25. hmmm ciekawa, z chęcią ją wypróbuję jak skończę swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pues por lo q dices no esta nada mal , lo malo el olor

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. nice post http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  28. słyszałam o niej tyle dobrego, ale sama nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam i sobie chwaliłam :)

    zapraszam na mini serniczek!

    OdpowiedzUsuń
  30. za jakiś czas na pewno się skuszę , na razie mam zapas innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hola preciosa:
    Llego un poco tarde, pero llego que es lo importante!!!
    he estado muy ocupada y tenia todo esto un poco abandonado, ahora retomo de nuevo las riendas y lo primero es pasar por vuestros blogs.
    Ya tienes una seguidora más... espero que sigamos en contacto!!!
    Saluditossssssssss

    OdpowiedzUsuń
  32. Wolę Biowaxa:) Nie lubię śmierdziuchów;P

    OdpowiedzUsuń
  33. hmmm, cały czas myślę nad spróbowaniem jakiejś maseczki z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam kosmetyków tej firmy,póki co:)
    Świetna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  35. wow I love them all!!
    I just found your blog and I really love it!!!
    love your content and your style!!!
    Just followed, hope you visit my blg and
    share your opinion!!
    Love
    Vicky

    www.fashionrailways.com

    OdpowiedzUsuń
  36. After sun summer, this kind of hair products are indispensable!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię tę maskę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Perfecta para repara el cabello después del verano.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)