Miłość z Londynu, czyli o suchym szamponie Batiste


Jestem pewna, że każda z Was słyszała o suchych szamponach Batiste. Używając tego kosmetyku zrozumiałam dlaczego jest tak bardzo popularny wśród stylistów. Wcześniej suche szampony używaliśmy w podróży i ekstremalnych sytuacjach, kiedy nie mogliśmy umyć włosów wodą. Teraz ten produkt jako wierny towarzysz znajduje się prawie we wszystkich kosmetyczkach i torbach. Na czym polega jego fenomen? Zapraszam na recenzję.

Estoy segura de que cada uno de ustedes ha oído de champús en secos Batiste. Usando este cosmético entendí por qué es tan popular entre estilistas. Anteriormente, hemos utilizado champús secos en los viajes y las situaciones extremas, cuando no pudimos lavar el cabello con agua. Ahora , este producto es nuestro fiel compañero en casi todos tocadores y bolsas. ¿Cuál es su fenómeno? Los invito a mi reseña.

Mało suchych szamponów zostawia na włosach tak piękny i świeży zapach. Jego woń przypomina mi wiśniowy kisiel. Kosmetyk wymaga bardzo dokładnej aplikacji i wmasowania. Spryskujemy włosy u nasady i wmasowujemy. Musimy go dobrze i równomiernie rozprowadzić, bo inaczej efekt będzie inny od zamierzonego. Problem pojawia się, kiedy ktoś ma długie włosy. Ja osobiście do aplikacji używam grzebienia, który nieznaczenie mi pomaga. Włosy w mgnieniu oka nabierają objętości, są wyraźnie czystsze i nie posiadają tłustej powłoki.

Pocos de champús secos dejan en el pelo tan hermoso y fresco aroma. Su olor me recuerda mermelada de cerezas. Cosmético requiere aplicación de alta precisión y el masaje. Pulverizamos todas las raíces y masajemos. Tenemos que distribuirlo bien y de forma equilibrada, de lo contrario el efecto será diferente a la prevista. El problema surge cuando una persona tiene el pelo largo. Yo personalmente uso un peine para la aplicación, que un poco, me ayuda. Pelo al instante logra volumen, es claramente más limpio y no tiene brillo aceitoso.

Jaki problem widzę stosując Batiste? Moje włosy są matowe i bardzo sztywne. Niestety każdy suchy szampon powoduje lekkie zmatowienie włosów. Kolejną wadą jest biały nalot, który jest bardzo widoczny w przypadku ciemniejszych włosów. Znowu potrzebna jest szczotka lub grzebień, żeby zmniejszyć ten efekt do minimum.

¿Cuál es el problema que veo con Batiste? Mi cabello es apelmazado y muy rígido. Desafortunadamente, cada champú seco provoca un ligero embotamiento de los cabellos. Otra desventaja es la capa de pintura blanca, que es muy notable en el caso de pelo más oscuro. Una vez más es necesario un cepillo o peine para reducir este efecto al mínimo.

Świeżość na moich włosach utrzymuje się maksymalnie do 3 godzin. Szampon nie obciąża włosów i ich nie plącze. Dodatkowo nie powoduje łupieżu i innych niedogodności.

Frescura en el pelo se mantiene hasta 3 horas. Champú no carga pelo y no lo enreda. No causa la caspa y otros inconvenientes.
Kosmetyk można kupić na allegro oraz w sklepach internetowych. Za buteleczkę o pojemności 200 ml trzeba zapłacić ok. 14-15 zł (3,19 EUR).

Cosmético se puede comprar en allegro (ebay) y tiendas online. Por la botella de 200 ml hay que pagar alrededor de 3,19 EUR.

Szampon jest dość wydajny i w przypadku miejscowego stosowania starczy na ok. 10 aplikacji.
Teraz mam ochotę wypróbować szampon Batiste do włosów brązowych.

El champú es muy eficiente y con uso local basta aproximadamente para 10 aplicaciones.
Ahora quiero probar un champú Batiste para cabello castaño.

Znacie suche szampony Batiste? Jakie wersje możecie polecić?
Conocéis champús secos Batiste? Que versiones podéis recomendar?

99 komentarzy:

  1. Ja używam aktualnie Isany, mimo, że idea suchych szamponów do mnie nie przemówiła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ochotę wypróbować suchy szampon ISANY :) wiele na jego temat czytałam i myślę ,że warto :)

      Usuń
    2. Isanę sama niejednokrotnie używałam, właściwie po przeczytaniu o Batiste u Ciebie można stwierdzić że efekt będzie taki sam, jedyne co je różni to zapach. Isana ma kiepski wg mnie a skoro Batiste ma ładny to bym przy nim została, sama mam za miar zakupić jak zużyję zapasy ;)

      Usuń
    3. Czytałam ,że z suchych szamponów Batiste pachnie najładniej :) Dodatkowo zapach tego cherry utrzymuje się bardzo długo na włosach :) Isana jest dostępna w jednej wersji zapachowej?

      Usuń
    4. Używałam tylko zielonej ale ona w sumie ma chemiczny zapach wg mnie. Jest jeszcze niebieska ale nie wiem jak pachnie :)


      Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! :)
      http://hobby-beauty-health.blogspot.com/2013/09/nominacja-do-lba.html :)

      Usuń
  2. Ja mam Batiste Tropical i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, że nie wszystkim odpowiada zapach tropical :)

      Usuń
    2. Tropic jest dla część jak spray na komary, ale dla mnie to połączenie kokosa i anananasa z przewagą tego pierwszego. Za to Fresh jest przyjemny i w dodatku Unisex :)

      Usuń
  3. Nie miałam nie mogę się przekonać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cool, I would like to try this product...

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te szampony! najbardziej tropikalny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro druga osoba pisze, że uwielbia tropikalny, to może wypróbuję tą wersję :D Jestem ciekawa jak pachnie ;)

      Usuń
  6. Czytałam o nim różne opinie.Jedni go chwalą inni nienawidzą.Cieszę się że u ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czytałam, że u niektórych w ogóle się nie sprawdza i daje beznadziejny efekt :(

      Usuń
  7. Też różnie o nim słyszałam, ale większości się sprawdził :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. również jestem posiadaczką tropikalnej wersji szamponu, ale następnym razem skuszę się na ten, do brązowych włosów. Testuję również Isanę i jest ok, ale zdecydowanie bardziej odpowiada mi Batiste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie się zastanawiam nad tropikalnym i tym do brązowych włosów ;) Słyszałam ,że ISANA nie jest taka dobra jak Batiste ;)

      Usuń
  9. Od wielu lat planuję kupić i być może kiedyś wreszcie mi się to uda... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D koniecznie wypróbuj, bo to na prawdę bardzo fajny i przydatny kosmetyk ;)

      Usuń
  10. Słyszałam że można je kupić w Hebe i niedługo będę w pobliżu tej drogerii to chciałabym kupić żeby spróbować na sobie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie widziałam we wrześniowym katalogu Hebe szampony Batiste, ale nigdzie nie było podanych cen. Tak się zastanawiałam, czy Hebe nie ma zamiaru ich wprowadzić do swojej oferty :D

      Usuń
  11. I've been dying to try Batiste!!

    http://itsjessicachoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czuję potrzeby stosowania tego typu produktów, ale kiedyś na pewno się skuszę, choćby tylko po to by wypróbować na sobie tą legendę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony Batiste stały się prawdziwą legendą :D Chyba nie ma blogerki, która by o nich nie słyszała :)

      Usuń
  13. Jeszcze go nie używałam, ale jest całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Estou super curiosa por esse shampoo seco.
    Adorei a resenha. =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Apteka GEMINI oferuje je w sprzedaż a przynajmniej online.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno suche szampony Batiste mają być dostępne w Hebe :>

      Usuń
  16. Podobno niebawem te szampony maja się pojawić w Hebe. Ja nie próbowałam, ostatnio nie miałam problemów z przetłuszczaniem, ale niewykluczone, że wypróbuję jak skóra głowy zacznie się przetłuszczać. Kuszą mnie te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też słszałam, że mają być dostępne w Hebe :)) jestem z tego bardzo zadowolona ;) Koniecznie wypróbuj, bo na prawdę chociaż raz warto wypróbować suchy szampon :)

      Usuń
  17. Gracias por pasarte por mi blog. El tuyo ya me ha enamorado! Me encanta que cuides tanto los detalles y los post que das son muy buenos. Te sigo también por GFC y por facebook!

    Irene Gm.
    Trending Game / Facebook / Twitter / Instagram / Chicisimo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muchas gracias por tus palabras ;) me alegro mucho que te gusta aquí :) Besos

      Usuń
  18. Oh wow.. This is the first time that I hear of this products! I don't know what can I suggest you.. but you're wonderful, in any way! Kisses, my friend :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam wersje Volume i dla ciemnowlosych, obie sa super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ochotę wypróbować tą wersję dla ciemnowłosych :)

      Usuń
  20. ja mam ten o zapachu cytrynowym i jest super zapraszam na nowy post http://zakatek-inspiracji.blogspot.com/2013/09/diy-peeling-do-ust-w-kostce.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że jest suchy szampon Batiste o zapachu sytrynowym :)

      Usuń
  21. nie słyszałam o nich, wygląda ślicznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zakochałam w opakowaniach szamponów Batiste <3

      Usuń
  22. Jak dokładnie go używasz? Słyszałam coś o stosowaniu go podobnie do pianki do włosów, ale nie bardzo rozumiem ideę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozpylam Batiste u nasady włosów z maksymalnej odległości 30 cm. Od razu wmasuję i rozczesywuję ;) Dzięki rozczesywaniu znika biały nalot na włosach :)

      Usuń
  23. przeglądałam je ostatnio na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oglądając gazetkę Hebe widziałam, że wprowadzają te szampony do sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest kosmetyk bez którego nie potrafię się obejść:-)
    Faktycznie ma małe minusy, o których piszesz, ale jego zalety sprawiają, że zapominam o wadach:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mialam beauty formulas- dramat
    klorane- nienajgorszy
    teraz mam fructis- nie polecam :)

    Dziewczyny piszą, że batiste ma być w hebe? super. muszę przetestowac.

    OdpowiedzUsuń
  27. Osobiście nie lubię wiśni, ale ten zapach mnie przekonał :) Poza tym tropic i fresh też miałam i są przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja odpadam, chociaż mnie kusi, ale nie czeszę loków

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze stosuję jakieś zamienniki suchych szamponów, muszę kiedyś wypróbować ten:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ever tried!
    I used the dry shampoo of Fructis!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam dokładnie ten sam zapach,zgadzam się z recenzją,uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Yo no lo he probado en mi pelo, saludos!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest genialny, mam i używam, zapach boski, a samo działanie nic dodać nic ująć cudowny

    OdpowiedzUsuń
  34. jakoś nigdy nie mogłam się pzrekonać do tego typu szamponów, ale po Twojej recenzji może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. rzadko sięgam po takiego typu produkty, ale Batiste lubię:) na równi w sumie z Rene Futerer:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja nie znam ale koniecznie musze dorwac jakos ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  37. Very nice! It looks so lovely
    Kisses
    Alessandra

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ciekawe :D ma piękne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. No he probado ningún champú seo, pero he oído buenas críticas

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam jeden - tropikalny - i bardzo go polubiłam, ta wersja jest na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. I would love to try dry shampoo, seems to be as good.
    I loved the post!
    http://exageroderimel.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam suche szampony jednak ja cały czas preferuje Isane , Batiste jeszcze nie próbowałam ale słyszalam nie raz to fakt

    OdpowiedzUsuń
  43. na pewno kupię i to nie jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chciałabym kiedyś wypróbować, chociaż raczej sporadycznie używam suchych szamponów, więc nie mam po co kupować... ale opakowanie urocze :)

    I tak przy okazji, piękny layot ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, you have perfect blog, perfect photos! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. W tym miesiącu ma się pojawić w drogeriach HEBE. Już poszukuję... :D

    OdpowiedzUsuń
  47. zdecydowanie bardziej wolę wersję volume xxl :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Muchas gracias por tu comentario en mi blog,yo tambien te sigo.
    Una pregunta,el champú en seco ¿no deja demasiado apelmazado el pelo?..Me gustaría probarlo...Bss
    natigarciaruiz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam wersję do włosów brązowych i bardzo ją lubię. Świetnie odżywi oklapniętą grzywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Interesante, me gustaría probarlo, nunca he probado un champú de este tipo. Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  51. kocham zapach tego szamponu :)
    ja go używam tylko w sytuacjach ekstremalnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja używam jako suchego szamponu pudru Babydream:)

    OdpowiedzUsuń
  53. od jakiegoś czasu przymierzam się do jego zakupu ;) poluję na wersję do ciemnych włosów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego, ale nie pojawia mi się okienko do komentarza, dlatego piszę jako 'odpowiedź'.
      Nie miałam jeszcze Batiste, ale mam w planach sprawdzić jego cudowność. Widziałam też, że jest wersja o ciemnym kolorze, dla ciemnowłosych. Fajna opcja, żeby nie było białego nalotu (:

      Usuń
  54. Siempre he escuche sobre este champu..!! nunca lo he probado me parece muy interesante...
    Gracias por visitar mi blog :)
    http://betweentastesandcolors.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam wersję Tropical, ale nie za bardzo przypadła mi do gustu. Mam ochotę spróbować tej wersji dla brunetek :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja używałam Batiste Cherry i byłam bardzo zadowolona. Wprawdzie mniejsze opakowanie starczyło tylko na 3-krotne odświeżenie moich długich włosów, ale na pewno skuszę się na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  57. me gusta este champu lo que le cambiaria es el olor!!!
    pero me gusta el efecto
    http://abbiegold007.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  58. Spisuje się u mnie znakomicie i tylko on tak długo przedłuża świeżość fryzury <3

    OdpowiedzUsuń
  59. ??? Why did you delete my comment? You also have the address of your page on my blog - So if it´s the problem, I don´t understand you

    OdpowiedzUsuń
  60. ja go ciągle mam w planach kupić ale jakoś nie wiem, boje się tego nalotu :) na pewno go kiedyś spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  61. Muito lindo tudo aqui.

    juliamodelodemodelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. i follow you, follow me back?

    lollipopnecklace.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  63. Me gusta mucho tu blog! sigue así! te sigo!

    Un abrazo de http://lapompita.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  64. Me gusta mucho tu blog! sigue así! te sigo!

    Un abrazo de http://lapompita.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  65. mam wersję dla szatynek :) w kryzysowych sytuacjach suchy szampon jest dla mnie wybawieniem! z racji, że mam kręcone włosy, nie używam do jego aplikacji szczotek ani grzebieni, po kilku sekundach po prostu wymasowuję go opuszkami palców. nie ma żadnego zmatowienia, włosy są czyste i odzyskują objętość na kilka godzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Woow this dry shapoo looks amazing!

    OdpowiedzUsuń
  67. I didn't know that this kind of shampoo exists!!! I have to get one!!!

    OdpowiedzUsuń
  68. The best dry shampoo with yummy parfume!! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Great Blog!
    I`m following u back! :)


    XOXO
    CherryPrincess

    OdpowiedzUsuń
  70. I love Batiste Dry Shampoo, prevents me washing my hair every single day and saves me so much more time! :) xx

    adaliascloset.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  71. Hmm na początku moim ulubionym suchym szamponem była tropikalna wersja Batiste. Później przerzuciłam się właśnie na tę wiśniową i pozostałam przy niej do dziś :)

    Zapraszam do siebie:
    http://wingsofenvy.blogspot.com (blog po polsku)
    www.WingsOfEnvy.com (strona po angielsku)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też bardzo lubię ten produkt, mimo że nasze pierwsze spotkanie nie było udane.. To byłą miłośc od drugiego wejrzenia :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)