Nawilżający krem pod oczy i na powieki OEPAROL


Od bardzo dawna szukam dobrego kremu pod oczy. Żaden z tych znalezionych w sieci oraz perfumeriach nie spełnił moich wszystkich oczekiwań. Czyżby były one aż tak bardzo wygórowane? Potrzebowałam cudu, żeby nie aplikować 3 warstw korektora. W końcu trafiłam na krem pod oczy OEPAROL Hydrosense, który wkupił się w moje łaski. Chcecie poznać dobry a zarazem tani krem pod oczy? Zapraszam!

Durante mucho tiempo estoy buscando una buena crema contorno de ojos. Ninguna de las que encontré en la red y perfumerías no cumplió todas mis expectativas. ¿Podría ser que mis requisitos son tan poco razonables? Necesitaba un milagro para no aplicar tres capas de corrector. Finalmente encontré una buena crema contorno de ojos Oeparol Hydrosense que cumplió mis esperanzas. ¿Quiereis conocer buena y sin embargo barata crema contorno de ojos? Os invito a leer!

Kosmetyk znajduje się w plastikowej, nieprzezroczystej tubce o pojemności 15 ml. Jego opakowanie jest typowe dla kremów pod oczy.

Cosmético en encuentra en un tubo opaco de plástico, con una capacidad de 15 ml. El embalaje es típico para cremas contornos de ojos.
Krem używam od ponad miesiąca zarówno rano jak i wieczorem. Wklepuję go delikatnie w okolicach oczu jak i na samych powiekach. Posiada on dość gęstą, lekko tłustawą konsystencję. Bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania nie pozostawiając tłustej i lepiącej się warstwy. Kosmetyk posiada piękny, delikatny zapach. Dla porównania mój poprzedni krem pod oczy DECUBAL nie grzeszył przyjemnym aromatem.

Uso esta crema durante más de un mes, tanto por la mañana y por la noche. La aplico ligeramente alrededor de los ojos y en párpados. Tiene una textura muy gruesa, ligeramente grasa. Se extiende muy bien, se absorbe rápidamente sin dejar capas grasosas y pegajosas. Producto tiene un precioso y delicado aroma. Para la comparación, mi anterior crema contorno de ojos de DECUBAL no tenia tan agradable olor.

Przejdźmy teraz do samego działania, bo to jest najważniejszą kwestią. Krem od razu po nałożeniu przynosi ulgę i doskonale nawilża. Taki efekt utrzymuje się przez większość dnia. Kosmetyk delikatnie ujędrnia skórę w okolicach oczu. Nie podrażnia i nie uczula. Idealnie nadaje się pod makijaż. Nie wpływa na niego w żaden sposób. O poprzednich kremach nie mogłam tego powiedzieć, więc jestem bardzo mile zaskoczona.

Pasemos ahora a los efectos porque este es el tema más importante. Crema inmediatamente después de la aplicación trae alivio y muy buena hidratación. Este efecto se mantiene durante la mayor parte del día. Cosmético reafirma suavemente la piel alrededor de los ojos. No irrita y no sensibiliza. Permite el maquillaje posterior. No lo afecta de ninguna manera. No puedo decir lo mismo sobre cremas anteriores , así que estoy muy sorprendida.

Krem spełnił moje wszystkie oczekiwania, a mianowicie: nawilżenie, wygładzenie, ujędrnienie oraz rozświetlenie. Poleca go przede wszystkim dziewczynom, którym zależy na dobrym nawilżeniu
 okolic oczu.

La crema ha cumplido todas mis expectativas es decir : la hidratación, el alisar, reafirmación e iluminación. La recomiendo a todas chicas que quieren una buena crema hidratante contorno de ojos.

Kosmetyk OEPAROL możecie dostać w aptekach za ok.12 zł.
Cosmético Oeparol se puede obtener en las farmacias por unos 12 PLN.


Jakie są wasze ulubione kremy pod oczy? Podzielcie się.

¿Cuáles son vuestras cremas contorno de ojos favoritas? Dividen.

83 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że pomogłam recenzją :)

      Usuń
  2. Jak nawilża, wygładza, ujędrnia oraz rozświetla to koniecznie muszę go wypróbować. Czego więcej można chcieć od kremu pod oczy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) ja już nic więcej nie wymagam od kremu pod oczy :D Mam ochotę wypróbować jeszcze krem pod oczy XHEKPON, który jest numerem jeden w Hiszpani :D

      Usuń
  3. nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to żałuj, bo mają na prawdę dobre dermokosmetyki :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. polecam :) masz jeszcze do wyboru wersję z wiesiołkiem ;)

      Usuń
  5. Muy interesante!! Nunca he encontrado algún contorno que le vea resultados, y he usado muchos..... La puedo encontrar en España??....... Bs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. desgraciadamente no :( y has probado crema contorno de ojos Deliplus? Es muy popular en España

      Usuń
  6. Yo no utilizo ninguna crema especial para los ojos. Utilizo la misma que uso para la cara. Pero esta, por lo que nos has contado, tiene pinta de estar genial :)
    Un abrazo y pásate cuando quieras :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. antes yo también usaba cremas faciales pero alrededor de ojos vi pequeñas arrugas :(

      Usuń
  7. Oj ciekawy, szczególnie, że nie ma żelowej ani wodnistej konsystencji. O tej firmie nigdy nie słyszałam:-) i ma fajną cenę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiedziawszy, to mój pierwszy tak tani i dobry krem pod oczy :D

      Usuń
  8. Great review on this cream.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ehhh a ja szukam takiego co trochę zmarszczki wygładzi... obiecują, obiecują a żaden nie działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz wypróbować ten ;) na pewno nie będziesz zawiedziona. Ja mam większe zaufanie do dermokosmetyków niż do zwykłych kosmetyków ;)

      Usuń
  10. ja uzywam sylveco,łagodzacego kremu pod oczy - jestem zadowolona , choć mogłby coś porobić w kwestii zmarszczek :)
    Bardzo fajnie uzywało mi się też hypoalergicznego kremu z Flosleku z osmopurem :)
    Z firmy Oeparol mam płyn miecelarny i bardzo go polubilam

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie miałam jeszcze okazji wypróbować kremów Floslek :)

      Usuń
  11. lubię ten kremik, fajnie nawilża i spełnia moje wymagania :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że podzielasz moje zdanie :D

      Usuń
  12. ja również całkiem niedawno przekonałam się podczas używania dwóch próbek tego kremu, że pomimo dosyć niskiej ceny działa lepiej niż dużo droższe produkty tego typu. Zapewniając przede wszystkim wysoki stopień nawilżenia, a wiadomo jak skóra jest nawilżona to i gładsza, jędrniejsza i bardziej świetlista :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) dobre nawilżenie to klucz do sukcesu :)

      Usuń
  13. Looking good, I'll definitely try it

    http://ilgiardinodellafate.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam, ale najważniejsze, że się sprawdza u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki krem pod oczy używasz? :)

      Usuń
    2. Zazwyczaj używam żeli pod oczy z Flos-Leku, a 2 razy w tygodniu serum Ziaji Anno d`oro :) Ostatnio kupiłam jeszcze na wypróbowanie roll-on pod oczy Isany, tyle że z serii męskiej, ale jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

      Usuń
  15. niedrogi, spełniający podstawowe wymagania - jak dla mnie bardzo w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nie spełnił wszystkie oczekiwania :D

      Usuń
  16. Ja póki co używa Ziaji z wit. E. Nie potrzebuję wygórowanych wymagań, ale swego czasu skóre pod oczami miałam przesuszoną, ale w tej chwili to już nie występuje. Ale zapiszę sobie ten kremik, który polecasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam, że Ziaja ma swój własny krem pod oczy :D ja kiedyś miałam strasznie przesuszoną skórę, ale nareszcie znalazłam krem, który bardzo dobrze nawilża ;)

      Usuń
  17. Suuper ten krem:)
    jak skończe swój to oczywiście go wypróbuje;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pues no la he probado, parece buena
    No?

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si , esta es mi favorita crema contorno de ojos :)
      Besos

      Usuń
  19. brzmi fajnie, trochę tylko zastanawia mnie ten zapach :) ja uwielbiam krem pod oczy Pharmaceris z serii A, jest świetny (nie pachnie, z pompką próżniową), ale też dwa razy droższy od tego kremu, o którym piszesz :) może zaryzykuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować kremu pod oczy Pharmaceris. Zaryzykuj, bo warto :) Możesz jeszcze wypróbować krem pod oczy z serii z wiesiołkiem OEPAROL :)

      Usuń
  20. I love your posts, dear! :D Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak wykończę moje kremy to może się skuszę:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Szukam już dłuższy czas, testuję, próbuję, sprawdzam. I to ciągle nie to. Najgorsze jest, gdy taki produkt nie chce współgrać z makijażem. Jeśli jest tak, jak piszesz i u mnie sprawdzi się tak samo, to chyba zdobędę to, czego chcę. Wypróbuję go z pewnością (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo mnie na prawdę bardzo pozytywnie zaskoczył :)

      Usuń
  23. Ja też mam wrażenie, że mi się może przydać. Z tego, co pisałaś, najlepsze, że nie pozostawia po sobie lepkiego filmu i że da się na niego nałożyć makijaż :) Powiedz mi, jak to cudo działa np na cienie pod oczyma? Dobrze je niweluje? I tak jeszcze z ciekawości, po ilu użyciach można się spodziewać widocznego efektu?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. delikatnie niweluje cienie pod oczami :) ja u siebie widoczne efekty zauważyłam po 2 tygodniach regularnego stosowania :)

      Usuń
  24. moje oczy są dość wrażliwe, szczególnie na żele pod oczy. będę pamiętać o tym kremie, bo nawilżenia w tych okolicach chyba nigdy nie będzie dość :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) nawilżenie zawsze mile widziane ;)

      Usuń
  25. Los contornos de ojos son mi debilidad: me encanta probar diferentes marcas y texturas. Para la noche necesito productos muy hidratantes y ya, con algún componente anti arrugas porque tengo líneas de expresión, pero para las mañanas me vienen muy bien los descongestivos, así que me ha gustado que éste cumpla las dos premisas. BESOS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi me gusta también probar cremas contornos de ojos de diferentes marcas. Quiero probar crema que es sólo disponible en España ;)

      Usuń
  26. O wydaje się bardzo fajny. Z wielką ochotą bym go wypróbowała. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. dokładnie ten kremik kupiłam wczoraj koleżance :) mam nadzieje że i ona będzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  28. parece una muy buena opcion!

    http://thestyleoflucia.com

    OdpowiedzUsuń
  29. It's funny, I had studied spanish for six years, and I can't say or write anything, I really dont get spanish :D
    But it's not so hard to read polish for czech people.

    I don't know this cosmetic, I have to find something about it, thanks for a tip :¨

    http://kralikvkrabici.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  30. dobre nawilżenie to podstawa pielęgnacji:D,fajnie,że Ci się sprawdza, nie wiedziałam , że oeparol wypuścił taką serię:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaciekawiłaś mnie, muszę o nim więcej poczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  32. 2 tygodnie i już efekty? I tak dobrze, ja stosuję ziaję od miesiąca i nic :P

    Co do mojego posta: no, uzbierałam 9 eyelinerów w sumie w przeciągu miesiąca, szybko mi poszło, jak poczułam, że już to potrafię xD Jak coś niedługo każdy doczeka się recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. the design of your blog looks so cute and nice :-) too bad I dont understand anything that you've written here

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice Review :)
    www.indianbeautyzone.com

    OdpowiedzUsuń
  35. musze sie w niego zaopatrzyc

    OdpowiedzUsuń
  36. chyba muszę się w niego zaopatrzyć ;P

    OdpowiedzUsuń
  37. Po Twojej recenzji na pewno go wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Molto utile!!! www.maridress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Będę musiała się rozejrzeć za kosmetykami tej firmy, bo jak dotąd ich nie miałam, a widzę, że są dość dobre. Krem pod oczy jak najbardziej by mi się przydał, zwłaszcza, że spełnił swoją rolę. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  40. Muszę go kupić, bo mój obecny krem pod oczy ciągle mnie podrażnia, a na dodatek nie nawilża i chyba przestanę go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  41. obecnie używam kremu pod oczy z the body shop, ale jak go wykończę to na bank tego wypróbuję, bo bardzo mnie do niego zachęciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Despues de lo visto y como tienes razón en decir que estas cremas dejan mucho que desear,miraremos si la encontramos.Gracias guapa por el consejo.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  43. Zawsze miałam zaufanie do tej firmy (choć uzywałam jedynie pomadki ochronnej), więc chętnie go wypróbuję skoro tak dobrze się spisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie sprawdza się Krem pod oczy i na powieki AA eco Dzika róża :)
    Ale tego o którym piszesz na pewno przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Para mi una textura demasiado grasa, pero desde luego si hidrata mucho a mucha gente le vendrá genial. Besiños.

    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
  46. This cream should be good :) !

    OdpowiedzUsuń
  47. I don´t use cream so I can´t help you.

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę wypróbować! Miałam już kilka kremow pod oczy i zaden tak na prawde mnie nie zadowolił, więc moze z tym sie uda!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przydałby się taki nawilżacz pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Zaciekawiłaś mnie tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajnie że jesteś zadowolona! :)
    Wzgląda na fajny lekki kremik do młodej skóry :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)