Odżywka do włosów z kokosem i kwiatem tiare Balea / Acondicionador para pelo con coco y flor tiare de Balea


Mam włosy farbowane i zawsze staram się dobierać kosmetyki odpowiednie do ich potrzeb. Każda z Was słyszała o kosmetykach Balea, które niestety nie są dostępne w Polsce. Tym razem postanowiłam wypróbować odżywkę tej marki i sprawdzić jak zadziała na moje biedne i zniszczone farbowaniem włosy.

Tengo el pelo teñido y siempre trato de elegir los cosméticos adecuados para su necesidades. Cada una de vosotras ha oído de los cosméticos Balea, que por desgracia no están disponibles en Polonia. Esta vez decidí probar acondicionar de esta marca  y ver cómo funciona en mi pobre y dañado por la coloración cabello.


Odżywka znajduje się w plastikowym biało-niebieskim opakowaniu o pojemności 300 ml. Niestety ciężko jest wydobyć resztki produktu, gdyż butelka jest wykonana z twardego plastiku. Zawsze można ją odwrócić do góry nogami i czekać aż końcówka odżywki spłynie.

Acondicionador de pelo se encuentra en botella recipiente de plástico con una capacidad de 300 ml. Por desgracia, es difícil extraer los restos del producto porque botella está hecho de plástico duro. Siempre puedes darle la vuelta y esperar hasta el final del acondicionador fluye.

Kosmetyk posiada białą, gęstą i treściwą konsystencję. Nie znoszę odżywek, które uciekają przez palce. Bardzo dobrze rozprowadza się na włosach i jest łatwa do zmycia.

Cosmético tiene una textura blanca, gruesa y carnosa. Odio los acondicionadores que escapan entre los dedos. Se extiende muy bien sobre el cabello y es fácil de lavar.

Ma intensywny, ale niezbyt nachalny kokosowy zapach. Muszę przyznać, że długo utrzymuje się na włosach. 

Tiene un aroma intenso de coco, pero no demasiado agresivo. Debo admitir que permanece largo tiempo en el cabello.

Po zastosowaniu odżywki od razu zauważyłam, że moje włosy były gładsze, nawilżone i błyszczące. Dodatkowo posiadały przepiękny kokosowy zapach. Nie zauważyłam wydobycia koloru. W tej kwestii nic się nie zmieniło.  Kosmetyk nie obciąża i nie podrażnia.
 
Después de aplicar el acondicionador mi pelo era más suave, hidratado y brillante. Además ten
ía un hermoso aroma de coco. Mi color de pelo no era más intenso. En este sentido, nada ha cambiado. Cosmético no carga y no irrita.

Niestety odżywka w swoim składzie zawiera alkohol, który bardzo lubi wysuszać włosy.
 
Desafortunadamente acondicionador en su composición contiene el alcohol, que muy a menudo seca cabello.

Za niewielkie pieniądze mamy na prawdę dobrą odżywkę, która spełnia swoje zadanie. Jedyną wadą jaką widzę jest dostępność, bo w Polsce w dalszym ciągu nie możemy kupić kosmetyków tej marki.

Por poco dinero  tenemos muy buen acondicionador que hace su trabajo. El único inconveniente que veo es la disponibilidad, ya que en Polonia todavía no se puede comprar cosméticos de esta marca.

Odżywkę możecie kupić w DM ok 0.65€ ( 2,75 zł) oraz na Allegro za ok. 6-7 zł.
Acondicionador se puede comprar en DM 0,65 € (2,75 PLN) y en Allegro por unos 6-7 PLN.

Lubicie kosmetyki Balea? Jakie są wasze ulubione produkty tej marki?
Os gustáis cosméticos Balea? ¿Cuáles son vuestros productos favoritos de esta marca?

94 komentarze:

  1. Por aquí tampoco la hemos visto!!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zaciekawiłaś tą odżywka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji używać, ale przy okazji napewno będę chciała przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great review they do not sell the product in USA I wish they did.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla samego zapachu chcę ją przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj na prawdę ma niesamowity zapach :) dawno nie miałam tak bardzo kokosowego kosmetyku :D

      Usuń
  6. Interesująca ta odżywka, szczerze powiem, że głównie kusi mnie kokosowy zapach ;)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Właściwie lubię tę markę do tej pory mam szampon do pielęgnacji włosów używać tylko z aromatem malin :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę właśnie wypróbować malinowy szampon i odżywkę :)

      Usuń
  8. Mam z tej serii tylko balsam do ciała i teraz żałuję, że nie skusiłam się na więcej kosmetyków. Zapach niebywale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest cudowny i przede wszystkim trwały ;) ja się chyba skuszę na balsam do ciałą z tej serii ;)

      Usuń
  9. Musi pięknie pachnieć :) niestety jeszcze nie miałam styczności z tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja miałam do czynienia tylko z odżywką nawilżającą mango i aloes która do tej pory jest moim nr. 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała wypróbować ;) Powoli się przekonuję do kosmetyków Balea :))

      Usuń
  11. Tego produktu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinni wprowadzić DM do Polski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem jak najbardziej za :D ja bym wykupiła całe DM :D

      Usuń
  13. Podczas ostatnich zakupów w DM skusiłam się na serię z figami, żałuję, że nie na tą kokosową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się chyba skuszę na tą serię z figami :) Mam ochotę wypróbować mnóstwo kosmetyków do włosów Balea :D

      Usuń
  14. This seems to be a nice product! I might try it out too!

    XO
    http://great-fashion-passion.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam wszystko, co kokosowe <3
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi también me gustan más los acondicionadores con textura rica, son mucho más agradables!
    BESOS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si ;) y con esa textura se extienden fácilmente :)

      Usuń
  17. Która pozycja w składzie to SLS, bo nie mogę jej odnaleźć...:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żadna, bo się pomyliłam :) pisałam w tym samym czasie recenzję szamponu i odżywki z tej samej serii ;) już poprawione :) w składzie jest tylko szkodliwy alkohol

      Usuń
  18. Tiene pintas de oler genial...y la textura parece casi espuma!
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  19. Adorei a dica! Parece ser ótimo!
    Vim retribuir sua visita, seguindo aqui.
    Beijos!
    islary34.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. gdzie Ty masz SLS w tej odzywce? SLS to składnik myjący, jest w szamponach czy żelach a nie odzywkach...

    miałam maskę z tej serii, ale za rewelacyjna nie była...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaś w odżywce jest tylko alkohol. Pisałam dzisiaj dwie recenzje: szampon i odżywka z tej samej serii ;) Pomyliłam się. Dziękuję za uwagę ;)

      Usuń
  21. Sam zapach już mnie przyciąga;-) uwielbiam kokosowe kosmetyki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) nie potrafię żyć bez kokosowych kosmetyków ;)

      Usuń
  22. Chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam duet - szampon i odżywka - który aktualnie używam i jestem zadowolona działaniem, mimo że moje włosy nie są (i nigdy nie były) farbowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę ;) ja żałuję ,że zaczęłam farbować włosy :(

      Usuń
  24. Posiadam, ale maskę 2-minutową. Moje włosy co prawda nie są farbowane, ale olej kokosowy w końcu nie jest przeznaczony jedynie do takich włosów. Używałam maski kilka razy, ale moje włosy po zastosowaniu jakiejkolwiek odżywki czy maski są zbyt lekkie i zbyt wygładzone, że przy moich cienkich włosach, źle to wygląda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam o masce 2-minutowej :) ja też mam cienkie włosy, ale u mnie na całe szczęście nie ma takiego efektu.

      Usuń
  25. Kokoska jeszcze nie miałam, ale na pewno wypróbuje jak tylko nadarzy się okazja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować, bo na prawdę warto :)

      Usuń
  26. Hello, i'm here! Your blog it's so fine, so I'm became your follower too. A kiss. Cecilia (Frizzi e Pasticci)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podobał mi się blog.
    Obserwuję.

    bjodoce.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello, i'm here! Your blog it's so fine, so I'm became your follower too. A kiss. Cecilia (Frizzi e Pasticci)

    OdpowiedzUsuń
  29. żałuję, że tych odżywek nie ma w Polsce;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :( nie wiem dlaczego u nas nie mogą otworzyć DM

      Usuń
  30. Yo también me tino el pelo y siempre busco los más adecuados, a veces me justa encontrarlos

    Besos, Rebeca

    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam ich kosmetyki, ale do włosów jeszcze nic nie miałam:) koniecznie muszę wypróbować tą odżywkę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie posiadam farbowanych włosów, mimo to faktycznie kosmetyk warty uwagi:)Pozdrawiam Pola <3

    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Odzywka super.

    Dzieki za odwiedzenie Blush. z przyjemnoscia obserwuje Twojego bloga.

    xoxo
    Paula
    blush-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. I would like to try this product!!!
    Thank you so much for sharing:)

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. I love balea! Thanks for visiting my blog. xx
    Xo Jajka
    sometimes-sad-artist.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  36. Olá,
    Estou retribuindo a visitinha,bela resenha, mas aqui onde eu moro não vende.
    Abraços!!

    OdpowiedzUsuń
  37. nie znam tych odżywek niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Z tej serii miałam jedynie balsam do ciała. PIĘKNIE PACHNIAŁ.

    OdpowiedzUsuń
  39. może kiedyś będę miała :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mogliby w końcu wprowadzić DM do Polski. Na pewno mieliby niezły utarg :))
    Odżywka pewnie zabójczo pachnie

    OdpowiedzUsuń
  41. Kupiłam ją ostatnio, ale na razie użyłam jej tylko raz :) mam wrażenie, że dla moich włosów jest nieco za słaba, ale jeszcze się okaże. Na pewno jest odpowiednia dla włosów cienkich albo takich, które łatwo obciążyć :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Żałuję, że w czasie ostatnich zakupów w DMie nie kupiłam sobie jednej sztuki na próbę. Nadrobię następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hello from Spain: I love the smell of coconut. Awesome hair conditioner. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam tę odżywkę, niedawno ją wykończyłam :) U mnie niestety trochę obciążała włosy, ale lubiłam efekt ujarzmiania moich baby hair po niej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam, stoi na polce i czeka na swoja kolej ;) Na razie testuje inne odzywki z DM.

    OdpowiedzUsuń
  46. Obrigada pela visita!
    Seguindo!
    Beijoss
    http://lilinail.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku tej marki, ale moje włosy aktualnie są bardzo suche, więc bałabym się traktować je dodatkowo alkoholem. Wiele dobrego jednak się czyta o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam żel pod prysznic z tej serii zapachowej ;) Mam nadzieję, że zapach będzie się ujawniał również pod prysznicem.

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam zapach kokosa, to pierwszy argument który do mnie przemawia za zakupem tej odżywki! :D
    www.mrsvain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubię kosmetyki, które pachną kokosem :) Pewnie ma piękny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Olej kokosowy stosuję tylko do naleśników:D W odżywce nie miałam chyba. A nie, jednak miałam - to był wtedy koszmar zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Na allegro wychodzi znacznie drożej,może kiedyś jak będe za granicą to będę mieć okazję odwiedzić DM ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. Dziękuję bardzo za odwiedzenie mojego bloga! : D Twój blog jest tak piękne!
    I am a new follower!! :D

    www.artevolve.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  54. Wyobrażam sobie, jak pięknie pachnie ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszyscy tak kuszą produktami tej marki, że muszę w końcu coś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  56. Muchas gracias por pasarte por mi blog, yo también te sigo!

    besitos <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Muy interesante tu blog
    Un besazo

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak tylko będę miała okazję, to wypróbuję tą odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Love your post... New follower coocoo4coco.blogspot.com

      Usuń
  59. szkoda że zawiera alkohol ale po przeczytaniu twojej opinii i tak myślę że warto ją wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zauważyłam, że masz zupełnie inne wymagania tzn. Twoje włosy, bo wszystko co sprawdza się u Ciebie u mnie niestety nie znajduje zastosowania ;x
    pozdrawiam i zapraszam na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Great!

    Beijoos, Ana Carolina.
    http://simplesglamour.blogspot.com
    Instagram: @simplesglamour

    OdpowiedzUsuń
  62. Los productos con coco suelen ir muy bien, saludos!

    OdpowiedzUsuń
  63. Zanimljiv blog, pun korisnih saveta. Volim prirodnu kozmetiku, a BALEA je marka koju vrlo rado i vrlo često koristim. Ima je u Srbiji, a ja obično kupujem u Nemačkoj jer je mnog jeftinije.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)