Owocowe spotkanie z woskami Yankee Candle // Encuentro frutado con ceras perfumadas Yankee Candle


Zgodnie z obietnicą dzisiaj chciałabym Wam opisać pierwsze woski. Wybrałam owocowe zapachy, bo jest to świetny sposób, by jeszcze przez chwilę poczuć tegoroczne wakację nie martwiąc się zbliżającą jesienią. Jesteście ciekawe jakie wrażenia wywarła na mnie poniższa kompozycja? Zapraszam!

Como había prometido, hoy quiero describir primeras ceras perfumadas Yankee Candle. Elegí  olores frutados, porque es una gran manera para sentir este verano sin preocuparnos por el otoño que está cercándose. ¿Queréis conocer mi experiencia con siguiente composición? Os invito a leer.



*SWEET STRAWBERRY
Pierwszy z wybranych wosków, to Sweet Strawberry. Zaraz po odpaleniu w całym domu niesamowicie pachnie. Zapach nie jest mdły ani za bardo intensywny, znakomicie odpręża.  Wosk pachnie świeżymi, dopiero co zerwanymi truskawkami. Nie myślałam, że cokolwiek jest w stanie odzwierciedlić ten zapach. Jest on bardzo intensywny i utrzymuje się długo po zgaszeniu. Czuję, że się nie rozstanę z tym woskiem aż do czerwca, kiedy to znowu będę mogła kupić świeże truskawki. Chciałoby się go zjeśc zamiast palić. Wosk topi się bardzo powoli, więc starcza na dość długo. Polecam go każdej z Was po ciężkim dniu w pracy/szkole.

*SWEET STRAWBERRY
Primero de ceras elegidas es Sweet Strawberry. Inmediatamente después de quemarla toda la casa huele increíble. El olor no es aburrido o muy pesado, es relajante. Cera huele fresas frescas , recién escogidas. Yo no creía que algo es capaz de reflejar olor de fresas frescas. Es muy intenso y dura mucho tiempo después de la extinción. Siento que no deje de usar esta cera hasta junio, cuando pueda comprar fresas frescas en el mercado. Uno podría querer comerla en vez de fumar. La cera se derrite muy lentamente , por lo que basta para mucho tiempo. Se la recomiendo a todos que son cansados después de un día duro en trabajo / escuela.


*SPARKLING LEMON
Jako drugi z kolei wypróbowałam Sparkling Lemon. Tak jak za pierwszym razem nie zawiodłam się i mój pokój szybko został wypełniony tym cudownym i odświeżającym aromatem. Tą tartę bardziej polecam na orzeźwienie. Sprawdzi się idealnie, chociażby w poniedziałkowy ciężki poranek. Zapach od razu postawił mnie na nogi i tchnął świeżą energią. Jest niesamowity. Woń jest bardzo przyjemna z charakterystyczną dla cytrusów kwaskową nutą. Idealnie odzwierciedla orzeźwiającą cytrynę.

*SPARKLING LEMON

Como segundo he probado Sparkling Lemon. Al igual que la primera vez no me decepcion
é y mi habitación se llenó rápidamente con la maravillosa y refrescante aroma. Esta tarta recomiendo para buen refresco. Funciona perfectamente, incluso en lunes muy duro por la mañana. El olor de inmediato me puso sobre mis pies y expiró energía fresca. Es increíble. Esta aroma es muy agradable, con característica nota cítrica amarga. Ideal refleja un limón refrescante.

*FRUIT FUSION
Jeśli był pierwszy i drugi, to musi być i 3 przedstawiciel rodziny Yankee Candle. Jest nim Fruit Fusion. Jak sama nazwa wskazuję jest to połączenie kilku owoców, które razem niesamowicie pobudzają człowieka. Z mixu na pierwsze miejsce wysuwa się pomarańcz najsilniej emitująca swój zapach. Po chwili do głosu dochodzi lemon i truskawka hmmm... Super połączenie na zbliżające się jesienne dni. Choć prze chwilę można poczuć lato, słońce i wakacje. Kolor wosku przypomina mi nadmorski zachód słońca w opuszczonej rybackiej wiosce.

*FRUIT FUSION
Si era primera y segunda debe ser tercera representante de la familia Yankee Candle. Es la cera Fruit Fusion. Como el nombre sugiere, es una combinación de varias frutas que juntas estimulan la gente. De la mezcla para primero plano va naranja que emita fuertemente su fragancia. Luego viene limón y fresa hmmm ... Una combinación perfecta para próximos días de otoño. Aunque durante momento se puede sentir el sol del verano y las vacaciones. Color de esta cera me recuerda a una puesta de sol al mar en un pueblo de pescadores abandonado.


Woski możecie kupić na stronie sklepu goodies.pl.
Ceras se puede comprar en tienda online goodies.pl

Lubicie owocowe zapachy? Jakie są wasze ulubione?
Os gustan olores frutados? ¿Cuáles son vuestros favoritos? 

114 komentarzy:

  1. Super recenzja!:) Czytałem o nich gdzieś już na jakimś blogu:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/work.html

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! truskawkowy
    !
    Muszę w poniedziałek rozejrzeć się za domkiem dla nich a później kupić woski i palic:)
    zapraszam na nowości do mnie :*
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie rozejrz się za woskami, bo jesień zbliża się wielki krokami :D

      Usuń
  3. To jest tak słodkie, musi ładnie pachnieć, że po tych wszystkich truskawek, pyszne

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. truskawkowy wosk pachnie najpiękniej <3

      Usuń
  4. nigdy ich nie próbowałam, może tej zimy się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prawdę warto wypróbować :)) masz z czego wybierać :D

      Usuń
    2. mnie też przekonały, a sama z siebie bym po takie owocowe nie sięgnęła. Tym bardziej po truskawkę w obawie przed tą chemiczną.. :D

      Usuń
  5. Seems very cool! ^^
    I will get some! ^w^
    http://virgulasdodestino.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany, ja tyle czytałam o tych woskach... Miodzio! W październiku też się chyba pokuszę, skoro zapachy są tak niesamowicie intensywne :) Ja na pewno rzuciłabym się na kokosowy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 2 kokosowe woski :D już się nie mogę doczekać chwili, kiedy je wrzuce do kominka <3

      Usuń
  7. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie używałam tych wosków. Cholercia chyba trzeba wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ja wcześniej prawie w ogóle nie miałam do czynienia z tymi woskami :) Teraz mogę je dobrze poznać :)

      Usuń
  8. Mnie odpowiadałbym FruitFusion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pachnie jak egzotyczny sok z Hortexu :D

      Usuń
  9. I love this Yankee candles! Cute post :)
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  10. great pictures and those candles look so cute!

    www.chrissabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Limón y fresa son olores que nos gustan,porque son frutas muy de aquí y altos que estamos acostumbrados.Y oler el aroma de las fresas fuera de su temporada también nos atrae.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olor de fresa me encanta ;) es mi favorito!

      Usuń
  12. Tych zapachów nie miałam :). Kupiłam w lipcu 3 na próbę i bardzo spodobały mi się woski, na jesień kupię jakieś klimatyczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie palilame wosków. jestem strasznie ciekawa efektów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę je w końcu zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie da się przejść obojętnie obok takich słodko kuszących zapachów.. Muszę mieć je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  16. well, this is love beetwen me and YC and me and you (cuz u love it too :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam owocowe zapachy:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszędzie tyle dobrego o nich słyszę!!!Chyba w końcu kupię:)
    Śliczne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi me encantan las velas yankee candle!de las que enseñas no sabria con cual quedarme...me gustan todos los olores!!el de fresa..mmmmmmmm que rico!!besos guapa!

    OdpowiedzUsuń
  20. i love yankee candles!! by the way, how do you burn the small ones??? i have like 3 but i don't know what to put it in xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszą pachnieć pięknie :) Ja też mam jedną z wersji tych świeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello from Spain: I like fruit flavors. Thanks for your advice. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  23. great post! would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te woski. Strasznie mnie kusi Fruit Fusion i Sparkling Lemon.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przypuszczam, że wszystkie by mi się spodobały :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa jestem jak pachną bo wszyscy tak je chwalą na blogach

    OdpowiedzUsuń
  27. No sabría decirte cuál me gustaría más! Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię owocówki i pewnie by mi się spodobały.w zasadzie woskiem yc nie gardzę. żadnym;)

    OdpowiedzUsuń
  29. candlees :33

    xxxx

    http://pupdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja swoje świeczki kupuję w TK Maxx, świetne mają, szczególnie jak są przeceny to można trafic coś na prawdę super:) ostatnio w moje ręce trafiła świeczka Chocolate & Ginger, ale cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety nie znam tych wosków, ale popracuję nad tym żeby to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  32. firstly, we love the design of your blog. And secondly, all these candles sound so nice, especially sweet strawberry.

    www.mkstyleramblings.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  33. OMG yummy post dear
    www.indianbeautyzone.com

    OdpowiedzUsuń
  34. lubie YC, mam kilka wosków i swiec ale inne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  35. Już sobie wyobrażam ich zapach uwielbiam wszystko co owocowe:)

    OdpowiedzUsuń
  36. I love these candles to order such a thing :)
    http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  37. och super, brawo, ja najbardziej lubię pomarańczowy zapach

    OdpowiedzUsuń
  38. kilka dni temu zamówiłam moje pierwsze woski :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Już kolejny raz czytam o nich na blogu i nabieram coraz większej ochoty;P

    OdpowiedzUsuń
  40. Hey hey, are you having fun this Summer? It's sad it's almost gone :(
    I saw your blog once again and I had to leave a comment, the layout is amazing and I'm loving the posts. I'm coming back without doubt, keep going with this amazing job!
    Let's keep in touch.

    With love, Bárbara
    www.preppylemonade.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja uwielbiam zapach Mango Peach Salsa:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Love this brand of candles! soooo nice!
    valentine
    http://valelovesfashion.style.it

    OdpowiedzUsuń
  43. I'd love to try those!
    I really enjoy good scents and I bet those smell amazingly :)

    mykindofjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. muchas gracias por unirte a mi blog, acabo de unirme yo tambien al tuyo soy noemigf en el.
    besitos noe

    OdpowiedzUsuń
  45. wszystcy sie zachwycaja tymi swieczkami widze :)a egzamin miałam z GROMu czyli gramatyki opisowej z języka angielskiego

    OdpowiedzUsuń
  46. Me encantan las velas perfumadas, huele tan bien la casa....

    Besos Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. qué blog mas bonito!! enhorabuena por tu trabajo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego, ale okienko do komentarzy nie pokazuje mi się i muszę pisać za pomocą opcji 'odpowiedz'.
      I moje serce skradły te woski. Kilka dni temu kupiłam kolejne trzy, choć w szufladzie jest jeszcze cała masa tych, których jeszcze nie przetestowałam ;) Ale ale ale, chciałam powiedzieć, że masz baaardzo ładny kominek (:

      Usuń
  48. Hej ;)

    nigdy nie byłam fanką takich akcesoriów,ale być może powinnam zacząć;)

    OdpowiedzUsuń
  49. U mnie sezon palenia świeczek już sie zaczął, dlatego trzeba też rozejrzeć się za nowymi woskami:) wszystkie YC są świetne:) az trudno się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
  50. wygladają cudownie :).. i pewnie jeszcze lepiej pachna :)

    OdpowiedzUsuń
  51. This is such a pretty picture of a yellow rose.

    Happy September!

    ~Sheri

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj! Ja też jestem wielką fanką Yankee Candle. Z tych, które już miałam najbardziej podobał mi się zapachy "Clean cotton" i "Baby powder" - są przyjemne i delikatne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ostatnio wszędzie ich pełno, kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  54. lovelyy this! follow you. shall we also follow by facebook?
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  55. Great post :)

    Marisa Silva
    http://stylingdreams.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  56. They all look so good! Look wonderful :)
    kisses *

    OdpowiedzUsuń
  57. Hello dear,thank you so much for visiting my blog anjd for your nice comment!i am your new follower on gfc and on facebook!!
    http://shoppingtherapy153.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  58. Hello dear,thank you so much for visiting my blog anjd for your nice comment!i am your new follower on gfc and on facebook!!
    http://shoppingtherapy153.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  59. Tienen toda la pinta de ser unas velas perfumadas ideales...
    Keep it up sweety! :)
    Follow if u like:
    www.theforeignergirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  60. i'm a olf fan of your blog!!!
    thanks for the visit to my little blog!!!
    kisses
    mavi

    http://maviebasta.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  61. great post! love your blog! would you like to follow each other?
    let me know on my blog! :)
    xoxo
    Cecilia
    http://smilesavenue.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  62. great post! would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. I love strawberries candles :)
    Your blog is so cute. The template and layout are so pretty. I love the pastel colors.
    Anyways, thanks for visiting and following my blog on bloglovin.
    Following you too :)

    http://kinssy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Hey, if you want to, we can follow each other to on gfc. Just let me know :)

    http://kinssy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny post. Uwielbiam zapachy i zawsze wybieram odpowiedni do pory dnia, roku i nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  66. Tych świec YC nie miałam. Myślę, że u mnie szanse dostałaby truskawka. Czekam na kolejne recenzje świec;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  67. cały czas przymierzam się do kupienia jakiegoś wosku, ale co wchodzę do sklepu, nie mogę się zdecydować który wybrać....:D

    zapraszam na nową zakupową notkę!:D

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie używałam nigdy wosków, ale zamierzam sie juz jakis czas zeby jakis kupic:)
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  69. bardzo ładny desing bloga :) ciekawy post :)

    appiappi.blogspot.com wymiana obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  70. Es un post muy interesante para estar al día en cuanto aromas hogareños, en lo personal, prefiero abrir las ventanas y dejar entrar el olor del exterior, cierto es que no tengo fabricas ni nada así por donde yo vivo, je je. Los olores artificiales terminan cargandome, qu le vamos a hacer, será por que tengo buen olfato, pero a quien le guste y lo soporte, me parace mmuy buena opción esta que expones aquí.
    Por cierto te gustaría traducir al polaco mi último trabajo de HISTORIA DE LA MODA, va de Polonia y lo puedes ver en este LINK: http://modaenlahistoria.blogspot.com/2013/09/los-polacos.html
    Si lo haces, te pongo un enlace a tu blog o a donde tu me digas.
    Espero que te guste.
    Saludos cordiales.

    OdpowiedzUsuń
  71. Aż poczułam tą truskawkę u siebie w domu :D muszę się wreszcie zdecydować na jakieś zapachy, bo wszędzie głośno o YC :)
    Podoba mi się, że piszesz też po hiszpańsku :) Jestem ogromną fanką tego języka, chociaż niewiele już pamiętam :(

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    +dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  72. Benvenuta nella Buca!!! Bel blog!
    Ciao Lieta

    OdpowiedzUsuń
  73. Nice post!!
    http://alwaysssmiling.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  74. I love yankee candles they last fór ages!!!!!:)))
    Come and see me too on:

    www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  75. ♥ I am loving your blog!:)
    it is awesome!
    I followed you on bloglovin and GFC ♥
    thanks for leaved your comment on my blog was so sweet of you;)
    hope we’ll stay in touch♥
    Best wishes,

    Julieth Zuleta xoxo
    http://glamourattic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. hello, thanks for your visit in 1000 ^ _ ^
    interesting blog

    OdpowiedzUsuń
  77. Sama zbieram się do zakupu wosków, ale do tej pory jakoś to odkładałam. W piątek wyruszam na miasto i rozejrzę się za nimi. Mam już kilka sztuk na oku, jednak nauczyłam się, żeby nie ufać całkowicie opisom, choćby w przypadku zakupu nietrafionych perfum :D Chyba najbardziej na tę chwilę intryguje mnie baby powder. Muszę przyjrzeć się także tym letnim/morskim/wakacyjnym, bo uwielbiam zapach żelu Palmolive z solą morską i chciałabym znaleźć coś pachnącego choć trochę podobnie. Może akurat wśród wosków będzie zapach, jakiego szukam.

    OdpowiedzUsuń
  78. w tym sezonie uwiodly mnie zapachy truskawki czeresni i smoczego owocu od YC :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Oi minha flor!
    Obrigada por comentar no meu cantinho e já te sigo flor!
    Beijos e muito sucesso.

    Blog:
    neidebraga04.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  80. OMG I love love love your pictures! I'm following you back, so many thanks for visiting my blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)