Peeling enzymatyczny Lirene // Exfoliante enzimático Lirene

Jakiś czas temu wypróbowałam peeling enzymatyczny Eveline. Muszę przyznać, że dzięki temu kosmetykowi nabrałam ochoty na poznanie innych produktów o podobnych właściwościach złuszczających. Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o peelingu enzymatycznym marki Lirene, który regularnie używam od lipca. Spodobał mi się od pierwszego momentu, ale postanowiłam przetestować go trochę dłużej, żeby mieć bardziej dokładną opinię na jego temat. Zapraszam!

Hace tiempo he probado exfoliante enzimático Eveline. Tengo que admitir que gracias a este cosmético tenia ganas de conocer a otros productos de similares características exfoliantes. Hoy quiero hablarte de exfoliante enzimático de Lirene que utilizo regularmente desde julio. Me gustó desde el primer momento, pero me decidí a probarlo un poco más para tener una opinión más precisa. Disfrute!




Este es el producto de belleza adecuado para ti, si tienes la piel sensible o propensa a la irritación, capilar o muy seca, que necesita ser limpiada, suave y restaurar el brillo. Exfoliante muy suavemente elimina la piel muerta, calma y refresca la cara y recupera su luminosidad. Exfoliante adecuado para piel en cada edad.

Kosmetyk dostajemy w różowej tubce o pojemności 75 ml. Podoba mi się jej design, który jest bardzo kobiecy i przyciąga nasz wzrok.

Cosmético obtenemos en un tubo de color rosa con una capacidad de 75 ml. Me gusta su diseño, que es muy femenino y atrae la mirada.

Peeling ma kremową, dość gęstą konsystencję. Bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy i jest łatwy do zmycia. Posiada przepiękny i delikatny zapach, który umila nam złuszczający zabieg.

Scrub tiene una consistencia cremosa, bastante gruesa. Se extiende muy bien en la cara y es fácil de lavar. Tiene un olor hermoso y delicado que hace este tratamiento más agradable.

Jest idealny do wszystkich typów skóry. Bez obaw mogą go używać osoby ze skórą wrażliwą, ale zmniejszając jego użycie do 1-2 razy tygodniowo. Nie mam cery wrażliwej i dlatego też stosuję go 2-3 razy na tydzień.

Es ideal para todo tipo de piel. No te preocupes porque también pueden utilizarlo las personas con piel sensible, pero reduciendo su uso a 1-2 veces a la semana. No tengo la piel sensible, por lo que lo uso 2-3 veces a la semana.

Po użyciu skóra pozostaje gładka, miękka i bardzo przyjemna w dotyku. Dotykając ją mam wrażenie jakbym dotykała dłońmi prawdziwy jedwab. Tym efektem peeling od samego początku mi zaimponował.

Después del uso, la piel es lisa, suave y agradable al tacto. Tocando la me siento como estoy tocando con mis manos la seda real. El efecto de este exfoliante desde el principio me impresionó.

Kosmetyk dogłębnie oczyszcza, nie podrażniając naszej skóry. W końcu zauważyłam, że pory na policzkach stały się bardziej czystsze. Czego chcieć więcej od peelingu enzymatycznego?
 
Cosmético limpia a fondo sin irritar la piel. Finalmente, me di cuenta de que los poros en mis mejillas se han vuelto más claros. ¿Qué puedo querer más de exfoliante enzimático?

Cena: 15 zł
Precio: 4.25 EUR. Pueden comprarlo aqui.

Jaki peeling aktualnie używacie? Lubicie enzymatyczne?
Cual exfoliante en este momento estáis usando? Les gustan exfoliantes enzimaticos?

101 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. koniecznie ;) na prawdę warto zwrócić uwagę na ten peeling ;)

      Usuń
  2. bardzo go lubię :) choć z reguły powinnam używać bardziej zdzierających peelingów, to ten ma zastosowanie w troche gorsze dni, kiedy moja twarz ma niechcianych "gości" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo :) jak potrzebuję bardziej zdzierający peeling, to sięgam po Joannę :)

      Usuń
  3. Dla M. powinien być idealny! Muszę jej o nim napomknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęca mnie ten efekt,chętnie go u siebie poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lirene w swojej ofercie posiada jeszcze peelingi drobnoziarniste i gruboziarniste ;)

      Usuń
  5. niedawno wykończyłam peeling enzymatyczny z Biochemii Urody i zapomniałam kupić nowy. Poszukam tego z Lirene z Holandii :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę o peelingu enzymatycznym z Biochemii Urody :)

      Usuń
  6. Hello from Spain: I never used this scrub. I used the Loreal. I like your advice. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't use scrub L'Oreal :) This is very good ;)

      Usuń
  7. Ja właśnie zaczęłam stosować serum złuszczające z kwasem glikolowym z Biodermy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ochotę na serum Biodermy :) do teraz jestem oczarowana ich płynem micelarnym Bioderma Sensibio H20 :)

      Usuń
  8. też uważam, że to dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki Lirene, więc i na ten przyjdzie kiedyś pora:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię ich kosmetyki :)

      Usuń
  10. Mam go i lubię, uzywam na zmianę z tym z Perfecty.

    OdpowiedzUsuń
  11. peeling enzymatyczny Nuno z Ziaji jak na razie gości w mojej łazience, ale jak się skończy to będę szukać nowego:) totalnie wygrywa ze zwykłymi peelingami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardziej wolę peelingi enzymatyczne od tych zwykłych :) dla mnie są bardiej delikatniejsze i tak samo skuteczne ;)

      Usuń
  12. Ciekawe jak zadziałałby na mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, nigdy nie miałam takiego peelingu :)pewnie kiedyś się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię peelingi enzymatyczne ;) ten wygląda interesująco! Chyba muszę się wybrać na zakupy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie, bo to peeling na prawdę wart zachodu :D ja jestem wielką miłośniczką peelingów enzymatycznych :)

      Usuń
  15. aktualnie testuję Ziaję i jest ok ;) z enzymatycznych polecam jeszcze ten z Biochemii Urody :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę kiedyś wypróbować ten z Biochemii Urody :)

      Usuń
  16. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale wygląda interesująco!!!
    Świetna recenzja!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się jej design:) super recenzja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też ;) design jest na prawdę śliczny :)

      Usuń
  18. bardzo lubię ten produkt:) ma sliczny zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks very good!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Delikatność i działanie rzadko idzie w parze, ale widzę, że jednak to możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy peelingach enzymatycznych wszystko jest możliwe ;))

      Usuń
  21. lubię od czasu do czasu delikatne działanie

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam peeling enzymatyczny z Perfekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również i jestem z niego zadowolona ;)

      Usuń
    2. ja jeszcze nie miałam z Perfecty ;) Na pewno kiedyś wypróbuję ;)

      Usuń
  23. Se nota que te ha gustado mucho esta exfoliante! Un producto más en la lista para probar.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  24. CHyba nigdy nie miałam peelingu enzymatycznego :). Uwielbiam mocne zdzieraki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wypróbuj i na pewno się do nich przekonasz :)

      Usuń
  25. jak zdenkuje enzymatyczny z perfecty to na pewno kupię ten :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for the tip :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. ja w saszetce miałam kiedyś peeling Eveline ;)

      Usuń
  28. Tego peelingu jeszcze nie miałam ale mam od Perfecty i jest bardzo dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię ten piling i był nawet w moim ostatnich ulubieńcach:) Nie zgadzam się jednak, że każda wrazliwa cera może ją używać, moją Mamę uczulił, więc patrzymy na skład! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że może uczulić :( Producent deklaruje, że jest idealny dla skóry wrażliwej

      Usuń
  30. Aktualnie używam Peeling Brusher z Garnier oraz peelingu z BeBeauty (oba polecam). Pomimo że wiele słyszałam o peelingach enzymatycznych, jeszcze żadnego nie miałam. Muszę koniecznie kupić ten z Lirene, bo zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam, bo jest godny uwagi :) Ja z BeBeauty mam żel oczyszczający z którego jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  31. Zbieram teraz na pelnowymiarowy peeling sampar- po zuzyciu probek oszalalam na jego punkcie:))
    Mam zamiar przetestowac jeszcze tolpe w saszetkach- alinarose pisala o nim ostatnio:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz słyszę o Tołpie w saszetkach :)

      Usuń
  32. Good idea... thanks!
    http://misscarrie79.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/pages/Misscarrie79-Fashion-Blog/125226864298074

    OdpowiedzUsuń
  33. I would like to try this product!!!
    Thanks for sharing:)

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Tiene muy buena pinta, la verdad. Solo lo venden en tu país? Porque aquí no me suena haberla visto. Besitos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si, solo se vende en Polonia pero puedes comprarlo online ;)

      Usuń
  35. No conocía este producto pero me gusta por lo que nos cuentas.
    Besos
    elena
    http://mycosmeticart.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Este exfoliante de verdad es genial :)

      Usuń
  36. mam go, ale niezbyt lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tenía muchas ganas de probar un enzimático, yo! Ahora ya tengo uno, a ver qué tal. Éste parece muy interesante. BESOS!

    OdpowiedzUsuń
  38. parafina na samym początku składu nie jest przez mnie pożądana, więc poszukam innego peelingu enzymatycznego bez tego "zapychacza"..

    OdpowiedzUsuń
  39. O jak niemiło, posiada parafinę tak wysoko? :( Używam peelingu drobnoziarnistego z tej firmy i jestem z niego bardzo zadowolona, dla cery wrażliwej w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny produkt. Tylko ta parafina..

    OdpowiedzUsuń
  41. kiedyś go miałam i bardzo dobrze sobie radził ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Trzeba będzie się za nim rozglądnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hello dear, great blog! Love it!

    Do you want to follow each other? Let me know hun!

    Have a nice day..

    Elizabeth.. http://elizabethlore.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  44. I´d like to have it!

    Sorteo internacional/International giveaway: http://envueltaencrema.blogspot.com.es/2013/09/sorteo-mac-vuelta-al-cole-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Wolę peelingi mechaniczne, aczkolwiek to enzymatyczne też czasem sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wydaje się być niezwykle ciekawy, ostatnio odkrywam plusy stosowania peelingów enzymatycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jakoś nie przepadam za peelingami enzymatycznymi, mam natomiast gruboziarnisty z Lirene i niestety nie jestem z niego zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  48. ja nie przepadam za enzymatycznymi,wolę bardziej drastyczne zdzieracze :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem ciekawa tego kosmetyku ;) zazwycaj używam peelingi gruboziarniste, ale warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem warto wypróbować od czasu do czasu peeling enzymatyczny :)

      Usuń
  50. Oj czuję, że polubiłabym się z nim:-) muszę koniecznie wypróbować;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Używałam :) Obecnie mam ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Tiene una pinta genial, aunque antes no tenía la piel sensible ahora sí así que me tocaría usarla 1 o 2 veces por semana. Pero me llama la atención, lo miraré. Besiños.

    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si tienes la piel muy delicada tienes que usarla 1-2 veces por semana ;)) Besos

      Usuń
  53. It looks good!

    xoxo, Ana Carolina.
    http://simplesglamour.blogspot.com
    Instagram e Twitter: @simplesglamour

    OdpowiedzUsuń
  54. nie mam zaufania do eveline.. dzialaja owszem ale na zcas keidy sie ich uzywa... Obecnie testuje koncentrat antycelulitowy

    OdpowiedzUsuń
  55. No onociaeste cometió, buen post

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. jak dla mnie nie powinno być w nim parafiny na drugim miejscu składu, od razu miałabym wypryski ;) ale dobrze, że się u Ciebie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  57. thanks for sharing! i love always peeling & scrub product!

    OdpowiedzUsuń
  58. Poczekam na jakąś promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  59. wolę tradycyjne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Oooh, I might need to try this!
    xx,
    Justina
    www.abentpieceofwire.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  62. nice post!
    http://antapal.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja z racji cery naczynkowej stosuję tylko peelingi enzymatyczne. Moim zdecydowanym faworytem w tej kategorii jest peeling z BU - nie znalazłam jeszcze nic lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Dobrze wiedzieć. Stosowałam peelingi Ziai i były dla mnie dobre, dopóki nie spotkałam się z papainą. Mieszam papainę z glinkami i takiego efektu rozjaśnionej, czystej i gładkiej cery nie miałam jeszcze po żadnym innym kosmetyku. Pisałam o tym u siebie, jeśli masz ochotę, to wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zachęca wygląd jak i zapewne zapach:) Delikatnie złuszczający i takie efekty. W takim razie warto przyjrzeć mu się z bliska:) Pozdrawiam Pola <3

    Zapraszam do mojego zwariowanego świata:)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)