Pokonaj suche włosy maseczką z awokado // Derrota cabello seco con mascarilla de aguacate

Nie od dziś wiadomo, że owoce w maseczkach wpływają bardzo korzystnie na nasze włosy. Wiele z Was tak samo jak ja boryka się z problemem suchych i ociężałych włosów. Dzisiaj przedstawię Wam moje ostatnie odkrycie, a mianowicie domową maseczkę z awokado. Awokado jest doskonałym i pomocnym składnikiem w uzyskaniu cudownych włosów. Chcesz by twoje włosy były zdrowsze i lepiej wyglądały? Nie zastanawiaj się i leć do sklepu po ten wspaniały owoc. Tymczasem poznaj sprawdzony przepis na jedną z lepszych naturalnych maseczek.

Es ampliamente conocido que las máscaras de frutas tienen influencia muy positiva en nuestro cabello. Muchos de vosotros como yo tienen cabello seco y lento. Hoy os quiero presentar mi último descubrimiento, la mascarilla de aguacate. El aguacate es un ingrediente bueno y útil para conseguir el pelo maravilloso. ¿Quieres que tu cabello esté saludable y luce mejor? No lo dudes y corre a la tienda a comprar esta fruta maravillosa. Mientras tanto, conoce la receta para una de mejores mascarillas naturales.



Jak często ją używam?
Maseczkę aplikuję dwa, a czasami nawet trzy razy w tygodniu na ok.30 minut.

¿Con qué frecuencia debo usarla?
Aplico la máscara dos y a veces tres veces por semana durante unos 30 minutos.

Jak ją przygotować?
1. Usuwam pestkę i skórkę z awokado
2. Awokado wrzucam do miski i rozgniatam wrzucam do miski i rozgniatam. Następnie energicznie mieszam aż do uzyskania jednolitej konsystencji
3. Dodaję jajko oraz łyżeczkę oliwy z oliwek i mieszam
4. Maseczkę wstawiam do lodówki na dwie godziny
5. Całość nakładam na włosy i spłukuję po 30 minutach

Cómo prepararla?
1. Remuevo el hueso y la cáscara de aguacate
2. Aguacate tiro en un cuenco y lo aplastó. A continuación, mezclo enérgicamente hasta lograr una consistencia suave.

3. Añado un huevo y una cucharadita de aceite de oliva y mezclo
4. Máscara meto en la nevera durante dos horas
5. Aplico mascara en el cabello y la lavo después de 30 minutos

Efekty:
Moje włosy po zastosowaniu maseczki nabrały blasku, były gładkie i przyjemne w dotyku. Mieszanka doskonale je nawilżyła.  

Efectos:
Mi cabello después de usar la máscarilla tiene muy bonito brillo, es suave y agradables al tacto. Mascarilla hidra muy bien mi cabello.
 
Dla kogo?
Dla osób, które mają suche i słabo lśniące włosy.   

¿Para quién?
Para personas que tienen el pelo seco y ligeramente brillante.

Próbowałyście? Co myślicie o takich maseczkach?
Habéis probado? Que pensáis sobre mascarillas caseras?

83 komentarze:

  1. Genialny przepis! Lubię takie proste rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proste rozwiązania prawie zawsze są najlepsze ;))

      Usuń
    2. Dokładnie tak, w wielu dziedzinach :)

      Usuń
  2. Ostatnio wzięłam się za moje włosy, bo po słonecznym lecie są w nie najlepszej kondycji. Na pierwszy rzut poszła maseczka z miodem, ale na wersję z awokado może też się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię maseczkę z miodem, jogurtem i bananem :) Jest świetna na moje włosy :)

      Usuń
  3. Kiss!!! http://www.maridress.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym wypróbowała, ale nie mam czasu na takie zabawy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja póki mam wakacje, to się bawię :D

      Usuń
  5. nigdy nie majstrowałam nic z awokado. Ale co jak co maska wygląda trochę obrzydliwie... ale ważne ze skuteczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do pięknych nie należy :D Awokado doskonale nawilża :)

      Usuń
  6. Brzmi ciekawie ! Muszę spróbowac zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sounds amazing, will have to give this a go! I have dry hair too x
    Freya's Fashion Chapter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I would recommend to try :) Perfect for hair :)

      Usuń
  8. Jak tylko będę na bazaru kupię awokado i przetestuję!:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love hair masks!

    Gemma
    http://www.taipeistreetstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ale z olbrzymią przyjemnością poznam. Jeśli efekty są, to dlaczego nie? (:

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe ale nie wiem czy bym się odwarzyła nałożyć ja na włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Great blog! Thanks for following! Following you back!

    OdpowiedzUsuń
  13. maseczka wydaje się bardzo fajna, ale niestety nie przepadam za domowymi produktami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wypróbuję w jakiś wolny wieczór:) Lubię domowe maseczki, ale od dawna już ich nie stosowałam ze względu na brak czasu (gotowce są łatwiejsze i szybsze). Kiedyś regularnie robiłam maseczkę z żółtka, cytryny i oleju rycynowego i miałam wtedy naprawdę fajne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for the inspiration, I must try them!

    http://ilgiardinodellafate.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się!!

    Chętnie skorzystam z Twojego przepisu :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  17. Zwykle jestem leniwa, i nie chce mi się robić własnorobionych :) Ale ta brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  18. O świetna sprawa:) Tylko u mnie ciężko avocado dostać:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Great food post and I love avocado!

    www.chrissabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie taka maseczka sprawdza się genialnie, używałam jej już nie raz :D

    OdpowiedzUsuń
  21. I love trying out homemade mask will want to give it a try since its hard not to eat the avocados it one of my favorite.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie probowalam :) czas to zmienic xd

    OdpowiedzUsuń
  23. ale estetyczny blog <3 cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wyprobowalabym z checia ';D

    Zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pues mira por donde que siempre tengo aguacates en casa porque me encantan,me animaré!
    BESOS!

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacja! dzięki za przepis!:) jeszcze nigdy wcześniej nie spotkałam się z nim a maseczka jest w sam raz dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na maseczkę !

    Na naszym blogu dostałaś nominację do Liebster Blog Awards :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie maseczki :)
    Zapraszam do mnie na nową odsłone bloga i troche zmiane tematów na powazniejsze... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nunca he probado la mascarilla de aguacate, creo tendré q q hacerlo

    Besos, Rebeca
    Http:// princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. He oído todo cosas buenas sobre esta mascarilla casera, así que tendré que probar :) Gracias por la info. Besiños.

    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
  31. really interesting, I'll try ... I hope to be able!
    I like your blog, would you like to follow each other?
    kisses
    mavi

    http://maviebasta.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  32. I love home made masks, thanks for the article! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. super sprawa :)
    zapraszam na faszerowane ziemniaczki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę polecić siostrze ona ma suche włosy dzięki za wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  35. THANK YOU SOOOOO MUCH for your purpose! I´ll try it!!!!!!!
    Monica.
    MFABlog en www.elblogdemonica.es

    OdpowiedzUsuń
  36. Te he dejado un TAG en mi blog, cielo. He estado sin internet así que no sé si ya lo has hecho o no. Pero si no me haría ilusión que lo hicieras para poder conocerte un poco más. :D ¡Un abracito!

    OdpowiedzUsuń
  37. I will prepare it to my daughters. They have a very dry hair so need products like this!

    OdpowiedzUsuń
  38. Useful recipe!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    OdpowiedzUsuń
  39. super przepis, kiedyś robiłam maseczkę z awokado na buzię ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Yo usaba una mascarilla de aguacate que me encantaba, pero la retiraron del mercado :(
    Hacerla uno mismo es un buen recurso !!

    OdpowiedzUsuń
  41. Usamos mascarillas de compra y no parece difícil hacerla,así que probaremos.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  42. Super przepis. Będę musiała spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. grazie per essere passata da me, ti seguo

    OdpowiedzUsuń
  44. Absolutnie wierzę w dobroczynne właściwości awokado dla naszego ciała, ale jestem tak ogromną miłośniczką guacamole, że nie sądzę, by udało mi się powstrzymać, przed zjedzeniem go i w zamian tego położeniem na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super pomysł, na pewno spróbuje, dotychczas używałam podobnej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Swietny pomysl, tylko obawiam sie tego jajka ;) Moje wlosy jakos za nim nie przepadaja, wiec moze sprobowac opcji bez ;)?

    OdpowiedzUsuń
  47. wow, świetny pomysł! jeszcze nie próbowałam, ale czuje, że ten przepis wykorzystam w sobotnie domowe spa ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Avocado jem tonami, ale jakoś zawsze zapominam nałożyć je na włosy, a przydałoby się :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Lovely blog sweety! I've followed you on GFC and Bloglovin! <3
    http://shabanasultana.blogspot.com
    http://www.bloglovin.com/en/blog/9807829

    OdpowiedzUsuń
  50. Dodajesz do maseczki całe jajko? Podobno tylko żółtko ma właściwości nawilżające, a białko odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Mmmm que rico el aguacate! Cuando era chica tomaba licuado de aguacate con jugo de limón, lo recomiendo profundamente! jeje
    Besos,
    Angela
    www.GatitoJerome.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Nigdy nie próbowałam robić sobie sama maseczki do włosów, mam problem ze suchymi, więc chyba jutro będę szukać awokado ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Una receta estupenda, me la apunto.
    Besos

    Cocinando con Montse

    OdpowiedzUsuń
  54. Takiej maseczki domowej roboty jeszcze nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  55. Gracias por tu visita, ya estoy por aquí, una receta muy interesante, Un abrazo!!

    OdpowiedzUsuń
  56. It look very tasty :-) I love avocado I will have to try it because I have dry hair because of coloring them every month..very nice post!

    OdpowiedzUsuń
  57. Pomysł jest świetny, ale awokado nie dotarłobydo miseczki :)
    Teraz nabrałam ochoty na ryż awokado mmm

    OdpowiedzUsuń
  58. Thank you for visiting my blog and following me. I am also following you now. And you have an amazing blog with a amazing number of followers.
    Regards
    Patchoulii-Flog

    OdpowiedzUsuń
  59. Amore obrigada pela visitinha, já estou seguindo de volta:)
    Beijinhos

    Instagram: @jeicecoelho
    http://jeicinha.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  60. Chętnie wypróbuje tą maseczkę!:) Podoba mi się jej skład i podejrzewam, że włosy ładnie po niej pachną :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  61. looks awesome!

    xx fameliquorlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie dla mnie, nie mam suchych wlosów, wręcz przeciwnie, moje się przetłuszcają... ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. !Hola amiga¡ muy interesante la entrada...y tengo una pregunta y para las personas que nos aplicamos tinte en el cabello esta crema no afecta?
    besotes y abrazos de oso!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. No maseczka w sam raz dla moich włosów. Muszę wypróbować.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. mm Parece super bien!
    te sigo ya.
    http://catswalldrobe.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  66. Una mascarilla de aguacate - que idea tan genial!
    Siempre me preparo una con aceite de oliva, cafe, la yema del huevo y miel.
    Entonces ahora tengo que probar tu version de la mascarilla :)

    Saludos,
    Luchessa.org

    OdpowiedzUsuń
  67. Osobiście nie przepadam za mango, ale myślę, że moje włosy je polubią! :) Zapisuję tę notkę do zakładek i z pewnością w najbliższym czasie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  68. I ave tried this before and can say that it is a great hair mask! Love using all natural ingredients on my hair! I recommend it ! Great post :)

    kouturekittenblog

    Bloglovin’ I Follow Back :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)