Subtelny peeling do ciała Awokado Bielenda // Exfoliante corporal sutil Aguacate de Bielenda

Peeling jest nieodłącznym kosmetykiem w mojej pielęgnacji ciała. Nie wyobrażam sobie tygodnia bez złuszczenia starego naskórka. Dzisiaj na tapetę postanowiłam wziąć jeden z moich ulubionych peelingów. Mowa oczywiście o ścieraku Awokado znanej firmy kosmetycznej Bielenda. Awokado w kosmetykach bardzo dobrze nawilża i pielęgnuje skórę. Chcecie si,e przekonać, czy produkt złuszczający, który w swoim składzie posiada ten owoc może nawilżać? Zapraszam na recenzję.

Exfoliante siempre es presento en mi cuidado corporal. No puedo imaginarme una semana sin retirar las células muertas de piel. Hoy me decidió escribir sobre uno de mis favoritos exfoliantes. Hablo por supuesto sobre scrub con aguacate de empresa de cosméticos Bielenda. Los aguacates en diferentes cosméticos muy bien hidratan y nutren la piel. ¿Queréis comprobar si aguacate presento en la composición de este exfoliante puede también hidratar? Los invito a mi pequeña reseña.

Peeling znajduje się w plastikowym, zielonym słoiczku. Dodatkowo był zabezpieczony kartonowym opakowaniem, na którym znalazły się obietnice producenta i skład.

Exfoliante se encuentra en un frasco de plástico verde. Además, estaba protegido por un embalaje de cartón en cual se puede leer promesas de productor y composición.

 Kosmetyk ma słodki i bardzo delikatny zapach. Mnie osobiście kojarzy się z jakimiś tropikalnymi owocami. Na pewno nie jest to tylko aromat awokado.

El cosmético tiene muy dulce y delicado aroma. Personalmente me recuerda algunas frutas tropicales. Sin duda no es sólo el aroma de aguacate.
W składzie peelingu znajdziemy m.in olej kokosowy i palmowy oraz parabeny. Posiada dość gęstą i zwartą konsystencję. Jest ona lekko tłustawa i dzięki temu bardzo łatwo się rozprowadza na skórze. W żelu znajdują się pestki awokado oraz drobne drobinki, które dobrze złuszczają.

 En su composición encontramos aceite de coco, de palma y diferentes parabenos. Tiene una consistencia muy densa y compacta. Es ligeramente graso y por lo tanto se extiende muy fácil sobre la piel. El gel contiene partículas de aguacate y otras pequeñas que exfolian muy bien.

Skóra po użyciu peelingu jest gładka, lekko tłustawa oraz dobrze nawilżona. Jest to mój pierwszy kosmetyk złuszczający po którym, nie muszę używać balsamu lub masła.

Za 200 g. kosmetyku trzeba zapłacić ok. 15 zł.

La piel después de uso es suave, ligeramente grasa y bien hidratada. Esto es mi primero exfoliante después de cual no uso crema o mantequilla.

Por 200 g. de cosmético hay que pagar alrededor de
4.98.

Peeling spełnia swoje podstawowe zadanie i bardzo go za to lubię. W dodatku pięknie pachnie i nawilża. Uważam, że w tym przypadku obietnice producenta są jak najbardziej uzasadnione.

Exfoliante cumple su tarea fundamental y me gusta mucho por esto. Además tiene muy bonito olor y bien hidra. Creo que en este caso las promesas del fabricante están justificadas.

Znacie peeling Awokado firmy Bielenda?
Conocéis exfoliante  Agucate de Bielenda?

85 komentarzy:

  1. Hmm ja nie znam ale Awokado bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. to prawda :) podoba mi się zarówno jego opakowanie jak i konsystencja :D

      Usuń
  3. thanx for visiting my blog love!
    Anyways, i followed your blog :)

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach tego peelingu ma mało wspolnego z avokado, dla mnie to raczej melonowa guma do zucia :)
    miły dla nosa i ciala jest tez peeling granat bielendy ( no i oczywiscie arbuzowy !)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) mi się kojarzy z owocami tropikalnymi m.in melonem :D Prawie w ogóle nie czuję w nim awokado ;)) Muszę wypróbować arbuzowy peeling <3

      Usuń
  5. Nie wiem dlaczego, ale Bielenda bardzo słabo się u mnie sprawdza i nie kupuję tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :( ja bardzo lubię kosmetyki tej firmy :D Najbardziej do gustu przypadł mi aloesowy żel do mycia twarzy :))

      Usuń
  6. Que textura! que raro! jo pues me parece genial, encima los productos con aguacate me encantan!


    http://elprobadordemery.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi también :) son muy buenos y delicados. Agucate muy bien hidra y cuida la piel :)

      Usuń
  7. Nigdy go nie próbowałam ale jak tylko wykończę mój obecny peeling na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) jaki peeling aktualnie używasz? :)

      Usuń
  8. tego peelingu nie miałam ale uwielbiam masełko z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie miałam masła z tej serii :( mam ochotę wypróbować jakieś masło Bielenda :D

      Usuń
  9. U mnie się niestety nie sprawdzał, wręcz wysuszał skórę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :( myślałam, że u wszystkich się sprawdza

      Usuń
  10. U mnie w kosmetyczce także znajdują się Bielenda,ale w postaci kremu BB do cery naczyniowej. Ma piękny zapach kasztanowca. Co do awokado to wiele razy widziałam go w Rossmannie i Naturze,ale zawsze decyduje się na peeling kawa-cukier. Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam teraz, że Bielenda planuje wypuścić na rynek CC kremy :) Ja jeszcze nie miałam okazji przetestować BB kremu tej firmy ;)

      Usuń
  11. ja bym chętnie wypróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam go dawno temu, ale niestety wysuszał moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie myślałam, że peeling z awokado w składzie może wysuszać

      Usuń
  13. miałam krem do twarzy z tej serii i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z tej serii mam tylko ten peeling ;))

      Usuń
  14. wow...seems great dear
    xoxo
    happy day

    NEW POST!!!
    FOLLOW ME ON:
    The simple life of rich people blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten peeling i byłam z niego zadowolona, używałam go w sumie dość długo, ale do czasu.... w pewnym momencie zaczął moją skórę niemiłosiernie podrażniać, dziwne rzeczy z nią się działy po jego użyciu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u siebie na całe szczęście nic takiego nie zauważyłam ;) peeling pewnie nie jest przeznaczony do wrażliwej i bardzo wrażliwej skóry i dlatego zaczyna podrażniać :(

      Usuń
  16. Nie znam, nie miałam. Ale wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie średnio sie spisał, zapach nie zachwycił i skóra mnie piekła po depilacji jak go użyłam :( ale masełko jest moim ulubieńcem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę wypróbować masło :) widziałam na blogach, że zbiera pozytywne opinie :D

      Usuń
  18. muszę go spróbować ciekawie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda apetycznie, ale wydaje mi się, że mojej skórze by nie odpowiadał ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne ma działanie skoro potem nie musisz nic używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego jestem z niego bardzo zadowolona :) Awokado w peelingu, to świetny pomysł ;)

      Usuń
  21. Nigdy nie miałam peelingów z Bieledny, ten na zdjęciach wygląda bardzo ciekawie. Obawiam się, że parafina jednak dawałaby u mnie niemiłe uczucie tłustości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się obawiałam parafiny :) na szczęście u mnie żadnych nieporządanych efektów nie spowodowała :D na mnie źle działa parafina w różnych kremach ;)

      Usuń
  22. La exfoliación es una buena compañera de una bonita piel.Este producto parece que cumple lo prometido.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si :) cumple prometido ;) me gusta mucho. Es uno de mis exfoliantes favoritos ;)

      Usuń
  23. waw fantastico questo scrubs!!^_^.....mi ispira molto!!!!....

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda bardzo fajnie, nie miałam jeszcze peelingów z Bielendy, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja go nie lubiłam... Dla mnie był za tłusty i zapach również nie trafił w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  26. After beach days, everybody needs a good peeling!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam masło do ciała z tej serii i uwielbiam je! Peeling też mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja będę musiała wypróbować masło :))

      Usuń
  28. Nie miałam, ale skoro taki dobry to się skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda bardzo kusząco i chwała mu za to, że się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello. Okay .... loved the blog .. I'm following here too ... fought for the visit in my blog ...
    kiss
    http://josyunhas.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam odpowiednik w wersji balsamu i pachnie cudownie!:) Na pilling chętnie się skusze :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować balsamu :)

      Usuń
  33. Uwielbiam peelingi w formie żelu do mycia pod prysznic:) Ten ma pewnie cudowny zapach!
    Pozdrawiam- Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie pachnie, ale nie jest to czysty zapach awokado :D

      Usuń
  34. This product looks great!

    Thanks for visiting and following my blog. Follow you now too :-).

    Xo

    OdpowiedzUsuń
  35. z chęcia kupię go;) ogolnie to mialam takie samo maslo do ciala i tez bylam zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz chcę wypróbować masło do ciała z tej serii :))

      Usuń
  36. Olá como vai você....adorei teu post...tudo ótimo em seu blog...já sou seguidoraa...!!!! Continue assim arrasando...ah e não se esqueça de dar um pulinho lá no meu blog e se gostar convido-te para me seguir... tem uma matéria importantíssima...divulgue compartilhe, também....um abraço e sucesso pra você com seu blog!!!

    Michelle e yasmin Barbosa

    http://unhasdecormichelleyasmin.blogspot.com.br/ e siga tambem http://madvitrinededesejos.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow it looks like a great product:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Passando para retribuir a visita, obrigado
    volte sempre , amei seu cantinho.

    beijos

    http://eueminhasplantinhas.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  39. Adorei tudo ;)Estou seguindo,segue de volta? Tem post novo no blog ,visita ~>http://espacoteencomanaliasantos.blogspot.com.br/2013/09/vestidos-mariana-sampaio.html
    beijos,sucesso pra você!

    OdpowiedzUsuń
  40. A textura desse esfoliante parece ser ótima, Gabusiek...
    Adorei seu nome =)
    Beijos
    Meu Filme virou Livro

    OdpowiedzUsuń
  41. Que buena pinta tiene
    Besos, Rebeca
    Http://princess-zarpe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Seems like a great produtc!!

    thelovelywildside.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam peeling ecokoralowy z tej firmy <3 <3 <3 szkoda ze jest taki cieżko dostępny :( Moszę przetestowac tez te wersję;)

    OdpowiedzUsuń
  44. WOW me quedo con el exfoliante sin duda. Qué textura tiene!! Una pasada de producto. Besiños.

    Sigo de SORTEO en el blog con cositas de Mac y Sleek:
    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Olá,

    Olha eu adoro esfoliante, e esse me pareceu muito bom realmente alias achei ele lindo parece um doce nê..rsrsrsr, enfim ótima dica.
    E obrigada pela visita, seja sempre muito bem vinda ao meu cantinho...:) á já estou te seguindo tb.

    Bjs

    blogperfumedepitanga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  46. Olá!Vim agradecer e retribuir a visita,que me deixou contente.Gostei do blog e estou te seguindo.O eu blog estaaará sempre de portas abertas para recebe-la..Abraço

    OdpowiedzUsuń
  47. Amei estou te seguindo!

    http://www.blogtopodendo.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  48. Tudo que é de abacate acaba sendo hidratante né, uma delícia!
    To te seguindo de volta!
    beijao

    OdpowiedzUsuń
  49. This is a really nice blog,
    I followed you so can you please follow me back?
    Thanks
    xxx
    Sasha
    passion4fashion01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Widziałam go nie raz na półce w sklepie ;) Myślę, że kiedyś zdecyduję się albo na peeling albo na masło :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta seria Bielendy jest moją ulubioną. Na peeling wciąż mam ochotę, muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)