Szampon kokos + kwiat tiare Balea


Ostatnio na blogu mogliście przeczytać o kokosowej odżywce Balea. Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat szamponu z tej samej serii. Zapraszam!

Últimamente en el blog podéis leer acerca de acondicionador para cabello con coco de Balea. Hoy quiero compartir con vosotros mi opinión sobre el champú de la misma serie. Os invito!

Kosmetyk podobnie jak odżywka znajduje się w plastikowym biało-niebieskim opakowaniu o pojemności 300 ml. Butelka posiada porządne zamknięcie, które czasem jest ciężko otworzyć zwłaszcza mokrymi dłońmi. Za to mamy pewność, że kosmetyk się nie wyleje. 

El cosmético se encuentra en recipiente de plástico azul y blanco con una capacidad de 300 ml. Botella tiene un cierre digno que a veces es difícil de abrir, especialmente con las manos mojadas. Pero estamos seguros de que champú no se escapará de paquete.
Szampon pachnie prawdziwym kokosem. Jego zapach jest bardzo intensywny, ale mało chemiczny. Mycie tym szamponem włosów jest prawdziwą przyjemnością. Woń długo utrzymuje się na włosach.

Champú huele real a coco. Su aroma es muy intensp pero poca químico. Lavar el cabello con este champú es un verdadero placer. El olor permanece largo tiempo en el pelo.
Produkt posiada dość wodnistą konsystencję, przez co jest mało wydajny. Dobrze się pieni i spłukuje. 

El producto tiene una consistencia muy acuosa y por eso no es muy eficiente. Se espuma  y lava muy bien.
Szampon dobrze myje, czyli spełnia swoje podstawowe zadanie. W dodatku doskonale zmywa oleje, co jest wielką zaletą. Nie podrażnia i nie powoduje łupieżu. Włosy po jego użyciu są przyjemne w dotyku, miękkie i lekko błyszczące. Chciałam zobaczyć jak się będą po nim rozczesywać włosy i nie użyłam odżywki. Ku mojemu zdziwieniu całkiem dobrze się rozczesywały.

Champú limpia bien, es decir que cumple su tarea principal. Además lava bien diferentes aceites - es gran ventaja. No irrita y no causa la caspa. Cabello después de usarlo es agradable al tacto, suave y ligeramente brillante. Quería ver cómo va a peinarse mi cabello después de este champú y no utilizó acondicionador. Para mi gran sorpresa porque se peinaron bastante bien.


Na pewno nie mogę powiedzieć, że zachowuje kolor. Każdy szampon przyczynia się do blaknięcia farbowanej barwy naszych włosów. Nie spotkałam jeszcze szamponu, który, by utrwalił kolor za sprawą aktywnych filtrów UV. Może po prostu nie mam szczęścia i wybieram kosmetyki do mycia, które przyczyniają się do utraty farbowanego koloru włosów.

Niestety, szampon swoim składzie zawiera szkodliwe SLS.

Ciertamente no puedo decir que registra color. Cada champú ayuda a desaparecer el color de nuestro cabello teñido. Nunca he visto champú que registraira el color a través de filtros UV activos. Tal vez no tengo suerte y elijo los cosméticos para la limpieza de cabello que contribuyen a la pérdida de color del cabello teñido.
Desgraciadamente champú contiene SLS dañino.
Cena szamponu przyciąga do jego zakupu. Kosztuje ok. 0,65 EUR ,czyli 2,70 zł. Kto, by się nie skusił na dobry kosmetyk do mycia włosów za 2,70 zł?

Precio de champú anima a comprarlo. Su precio es de unos 0,65 EUR - 2,70 PLN. ¿Quién no quisiera comprar buen champú por 0,65 EUR?


Miałyście do czynienia z szamponami Balea? Co o nich sądzicie?
Habéis tenido champús Balea? ¿Qué pensáis sobre ellos?

107 komentarzy:

  1. Szamponu nie miałam, ale kiedyś pisałam Ci, że uwielbiam zapach tej serii, chociaż zaobserowałam, że kosmetyk kosmetykowi nie równy. W balsamie go uwielbiałam, maska do włosów dawała radę, a teraz żel pod prysznic mnie nawet drażni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu Ci się "przejadł" ten zapach ;-)

      Usuń
    2. Hej, to nie jest przejedzenie, widać niestety spore różnice:(

      Usuń
  2. PS. Zdradzisz mi na jakim "tle" robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam szampony z Balei, seria oil repair to moje kwc <3 tak samo szampon jagodowy, a ostatnio zaczęłam używać grejpfrutowego i jestem również zadowolona, po kokos bym nie sięgła bo nienawidzę tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tej wersji nie posiadam, natomiast jestem szczęśliwą posiadaczką serii mango i aloes, która przy moich wysokoporowatych włosach stała się numerem 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena niezła, nie miałam nigdy Balea.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszą mnie pozytywne recenzje tych produktów, ale mnie swego czasu Balea uczuliła - szampon i żel pod prysznic, więc nie wiem czy ponownie się zdecyduję :( Szkoda, żę w PL nie ma tak tanich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm a new inscribed on your blog, thank you very much for your subscription to my blog =)

    http://elymakeup06.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice review :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/09/introducing-coco-fashion-my-new.html

    OdpowiedzUsuń
  9. od niedawna mam ten szampon ale czeka na użycie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla samego zapachy kupiłabym go ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi! I'm here on your blog now! Thank you for joining mine!

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie miałam, ale uwielbiam kosmetyki kokosowe. Dla samego zapachu bym się skusiła, no i ta niska cena! Szkoda, że tak s=dużo SLS ma w swoim składzzie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. O nie widziałam jeszcze tego szamponu:)Zaciekawił mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żałuję, że sobie nie kupiłam szamponu jak byłam w Berlinie. Oj, jakoś lubię Baleę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo bym chciała go wypróbować, mam nadzieję, że będę miała okazję by go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam maskę z tej serii, jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. He usado champu balea y me ha gustado pero tienes razon ninguno mantiene el color.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mialam :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. układam właśnie listę na moje pierwsze zamówienie z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  20. thank you for your comment! I follow you back :)

    http://federicacastello.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  21. Me gusta mucho el olor de coco!! Me gusta también tu blog!!

    Solo cuesta 0.65 euro? MAGNIFICO!!

    Annalisa http://cosmeticsloversali.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten szampon nie tylko za cudowny, kokosowy zapach ale za skuteczność. Tylko niestety z dostępnością kiepsko :(

    OdpowiedzUsuń
  23. ja miałam malinowy szampon z Balei i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello from Spain: interesting. I love the smell of coconut. . Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  25. stosuję chociaż nie mam farbowanych włosów i o dziwo pasuje mi ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cena i kokos bardzo zachęcają; -) ale sls całkowicie go skreśla z mojej listy. .. szkoda bo kosmetyki o tym zapachu uwielbiam; -)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja się od dawna czaję na zbiorcze zakupy, ale przerażają mnie polskie ceny w sklepach internetowych w porównaniu do tych, które są w sklepie ;) trochę zdzierstwo, ale pewnie i tak kiedyś ulegnę z czystej ciekawości, a właśnie tej kokosowej linii jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  28. jesli pachnie kokosem, to u mnie już odpada na wstępie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Never saw that! Seems interesting! ^^

    http://virgulasdodestino.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  30. I assume that this shampoo smells nice like coconut.
    x
    Stella from a A Shiny Place

    OdpowiedzUsuń
  31. Używam teraz szamponu borówkowego z Balea i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Fajnie myje i nie plącze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pues no tiene mala pinta no? Y es barato

    Beso Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja ulubiona firma i drogeria:)
    Buziaki- Anna

    OdpowiedzUsuń
  34. z chęcią sprobuje i w doadtku ten zapch^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety znam tylko ze słyszenia...

    OdpowiedzUsuń
  36. ciao grazie per la tua visita! hai un blog molto interessante e i sono iscritta tra i tuoi follower.
    baci
    Elly <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz rację, nie ma takiego szamponu, który by nie wypłukiwał farby z włosów.
    Cieszę się, że jesteś zadowolona z tego szamponu, tym bardziej, że on naprawdę kosztuje grosze :)
    Lubię Balee, choć szamponu jeszcze nie miałam. Wyobrażam sobie, jak pięknie pachnie kokoskiem ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam z tej serii balsam do ciała i zakochałam się w zapachu! Żałuję, że nie kupiłam więcej kosmetyków z tej linii :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Muy bonito, me encanta el envase y la textura del champú. Tiene buena pinta :). Besiños.

    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
  40. no soy muy fan de los champús de dm, auque si de todas sus cremas corporales y geles de duchas, has probado ya el nuevo gel de fresa, es delicioso! Un saludo desde Berlin!

    OdpowiedzUsuń
  41. Great review! I would like to try this product!!!
    Thanks for sharing:)

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. shampoo de coco deve ser interesante!!!!!

    http://yolandyaboulevard.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  43. Mmmm musi pachnieć bosko! :) Widać, że dobrze działa i do tego ta cena :) Niestety nie mam dostępu do tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Hi sweety! Thank's for your comment, I follow you too now :)

    Kisses
    Elena
    http://www.agooglyeyes.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Hi, I am new follower! Thanks for stopping by my blog!

    kiss

    Valentina

    http://dress-and-lipstick.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  46. wow... it took a while to have the page translating by google, but this is a good review here. of course we can follow each other...
    http://sepatuholig.blogspot.com/
    IG @gracenjio

    OdpowiedzUsuń
  47. Cześć! Dziękuję bardzo za wizytę! Będziesz także trzymać się jako zwolennik.Przytulić

    OdpowiedzUsuń
  48. omg jaki tani... zapewne by mi sie spodobal jego zapach bo uwielbiam kokos ale SLS na pozcatku skaldu mnie odstrasza. Jesli chdozi o szampon utrwalajacy kolor polecam fitomed , mydlnica lekarska z henną :), pisalam wstepna recenzje jego na blogu. Uzywam go juz teraz ok 3 tygodni i jestem zachwycona, a co najlepsze znajomi widza zmiane koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hi! Great blog! Thanks for stopping by. Following you on bloglovin too.

    OdpowiedzUsuń
  50. Hi Girly! ^_^

    Thank You so much for visiting my blog, for your fashion-comment and for follow me!
    I like so much your blog and I find this blog: elegance, beautiful, colorful and chic!♥

    This post are so interest for me! ♥_♥

    Thanks Again, Girly!♥

    ♥Kisses♥

    Follow Me On = http://scentofafashiondreamer.blogspot.it/

    New Post On My Blog = ♥Robin Beck... Is Back! (Second Part)♥

    OdpowiedzUsuń
  51. grazie per la visita, bello il tuo blog.
    Ciao a presto
    http://cucinareinsiemeate2.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  52. Anything coconut-y smells great! Would love to try this! Lovin' your blog. Followed you on GFC. I hope you could visit my blog too. I've got giveaways you might wanna join. :)

    xoxo
    Pauchee C.
    http://www.paucheecasimiro.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciao bella..eccomi sono venuta a ricambiare...nuova follower!!..ti seguo con piacere!!..hai un blog troppo bello!!!!!!^_^.....

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciao....grazie per essere passata dal mio blog....mi unisco ai tuoi follower per seguirti da vicino!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Nice!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  56. Hi! Thank you for visit my blog, now i'm your follower :)

    OdpowiedzUsuń
  57. I like yours blog and I will follow it and you know what? Maybe I can also learn your language too...ahahah

    OdpowiedzUsuń
  58. beautiful even your blog follow you gladly a greeting from Acchiappaidee

    OdpowiedzUsuń
  59. A mnie jakoś szampony z Balea bardzo wysuszają skalp :/

    OdpowiedzUsuń
  60. Hallo! Now i also follow you!!;-D
    A kiss
    Annalisa lacucinadellaportaccanto

    OdpowiedzUsuń
  61. absolutely beautiful
    check my blog if you want too:)
    NEW POST -> Tr3nDyGiRL Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja tam się nie boję SLS-ów, moje włosy na nie źle nie reagują, poza tym, dobre zmywanie olejów, 2,70 i zapach kokosa przekonują mnie wystarczająco! :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Hi, thank you for your lovely comment on my blog.

    You have a great blog, I´m following you now! :-)

    http://klaraspoint.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  64. Hello, thank you very much for your visit on my blog.... your blog is very nice... I follow you too. Have a nice day. (sorry for my bad english)

    OdpowiedzUsuń
  65. Interesante post!! gracias por visitarnos,

    un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  66. Tienes un blog interesantisimo! No dudes que me quedo aquí! Un besazo!

    OdpowiedzUsuń
  67. Tienes un fabuloso blog al que me hago seguidora muy gustosamente.
    Saludos y felíz tarde.

    OdpowiedzUsuń
  68. Un blog estupendo, me quedo por aquí. Un abrazo, Clara.

    OdpowiedzUsuń
  69. Tu blog es muy interesante, me quedo por aquí con mucho gusto. Besos maricacharros.

    OdpowiedzUsuń
  70. Cześć, dzięki za odwiedzenie mojego bloga. Twój jest świetny. Przytulić
    La Caja de las Delicias

    OdpowiedzUsuń
  71. Un post muy interesante, me quedo por aquí y me hago seguidora.
    Un beso

    OdpowiedzUsuń
  72. Un post muy interesante, me quedo por aquí y me hago seguidora.
    Un beso

    OdpowiedzUsuń
  73. Słyszałam o nim wiele dobrego!;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Muchas gracias por la visita ,me ha encantado venir a conocerte ,tienes un blog muy interesante voy a seguir dando una vuelta .
    Bicos mil wapa.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ciao! Grazie per aver visitato il mio blog!
    Mi piace moltissimo il tuo blog, complimenti...ti seguo con piacere ^_^

    OdpowiedzUsuń
  76. Holaa!!! :D
    Muchas gracias por el comentario y por seguirme!!!! :D

    Yo ya te sigo!!

    Espero verte mas a menudo por mi blog!!

    Un beso! ;)
    http://myworldlai.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  77. Nigdy nie miałam nic z tej firmy,ale będę chciała przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Hola mi niña

    Gracias por seguir mi blog el escondite

    Tienes un blog lleno de información muy importante,,Agradable

    Gracias por compartir
    Con cariño Victoria

    OdpowiedzUsuń
  79. nie miałam nigdy tej odżywki lecz bardzo mnie kusi ;D ale masz prześliczne zdjęcia ;D zdradzisz w czym je przerabiasz?;D

    OdpowiedzUsuń
  80. Un post genial aunque yo sigo siendo fiel a mi champu de Pantene
    Bss

    www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Thank you for your comment on my blog! you have a wonderful blog!
    Love coconut products :)

    OdpowiedzUsuń
  82. gracias por tu visita, también me quedo de seguidora para no perderme nada! Saludos

    OdpowiedzUsuń
  83. great post! I already follow you!

    http://loshoppingaitempidellacrisi.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  84. thanx for visiting my blog love!
    Followed you via gfc :)

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  86. Hola!
    Gracias por visitar mi blog, tu comentario, y seguirme, yo ya te estoy siguiendo también!
    Parece un producto genial!
    Besazos
    Http://www.withmyhips.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  87. I am following you on gfc and bloglovin. Follow back.

    www.vworldrocks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)