Wakacyjny spacer brzegiem morza z woskami Yankee Candle // Paseo de vacaciones junto al mar con ceras Yankee Candle

Dzisiaj po raz kolejny chciałabym Wam przybliżyć zapachy wosków, które otrzymałam w ramach współpracy od sklepu Goodies.pl. Tym razem do testów wybrałam bardzo wakacyjne zapachy: Sun&Sand, Pink Sands oraz Beach Wood. Zapraszam na wakacyjny spacer brzegiem morza.

Hoy una vez más, me gustaría presentar a vosotros ceras perfumadas que obtuve gracias a  la colaboración con tienda Goodies.pl. Esta vez decidí probar aromas de vacaciones : Sun&Sand , Pink Sands y Beach Wood. Os invito en paseo de vacaciones junto al mar.





YANKEE CANDLE BEACH WOOD
Jest to zapach, na którym najbardziej się zawiodłam. Wiele razy byłam nad morzem i doskonale wiem jak pachnie mokry kawałek drewna wyrzucony z wody podczas sztormu. Jest to dość ciężki  przypominający męskie perfumy zapach. Beach Wood nie przypadł mi do gustu. Nie jestem fanką ciężkich zapachów i dlatego też w tym wypadku jestem stanowczo na nie.


YANKEE CANDLE BEACH WOOD
Se trata de una fragancia que me más decepcionó. Muchas veces yo estaba en el mar y sé exactamente que olor tiene mojado pedazo de madera arrojado fuera del agua durante una tormenta. Olor de esta cera es bastante pesado como el perfume de los hombres. Beach Wood no me gustó nada. No soy una fan de los olores fuertes y por lo tanto en este caso estoy firmemente de no.


YANKEE CANDLE SUN&SAND
Pachnie cudownie! Zapach przypomina mi olejek NUXE. Jestem już od niego uzależniona. Czuję delikatny aromat piżma i lawendy. Na całe szczęście zapachu tego wosku nie odnajduję nuty cytryny i pomarańczy. Obawiałam się po przeczytaniu obietnic producenta, że taka mieszanka może się nie sprawdzić. Jest wprost przeciwnie. Połączenie tych wszystkich aromatów okazało się połączeniem w dziesiątkę. Dzięki temu Yankee Candle stworzyło moim zdaniem jeden z niepowtarzalnych wosków. Kto nie wąchał, niech żałuje! W każdym momencie, gdy zamykam oczy siedząc przy kominku przenoszę się na hamak na jednej z dzikich plaż i jestem odprężona.

YANKEE CANDLE SUN&SAND

Huele maravilloso! El olor me recuerda aceite de NUXE. Ya estoy adicta de el. Siento el delicado aroma de almizcle y lavanda. Afortunadamente en olor de la cera no me parecen notas de limón y naranja. Estaba preocupada después de leer promesas del fabricante que este mezclo no va a funcionar.Todo lo contrario! La combinación de todos estos sabores resultó ser una combinación del bote. En mi opinión Yankee Candle ha creado una de las mejores y únicas ceras perfumadas. ¿Quién no ha olido debe arrepentirse! Cada vez que cierro los ojos sentando junto a la chimenea me traslado a la hamaca en una de las playas salvajes y me siento relajada.


YANKEE CANDLE PINK SANDS
Odpalając ten wosk chciałam się przenieść na Bermudy. Moje oczekiwania zostały spełnione. Wosk posiada delikatny, egzotyczny, lekko tajemniczy i przede wszystkim rajski zapach. Odczuwam w nim delikatnie nutę kwiatową i egzotyczną. Przenosi mnie na plaże, na której mogę znaleźć egzotyczne owoce, niespotykane gatunki kwiatów i spokój..., którego tak bardzo nam brakuje po ciężkich dniach w pracy, czy w szkole. Wosk jest tak słodki, że czasem ma się ochotę go zjeść. Zdecydowanie mój faworyt wśród tej trójki.

YANKEE CANDLE PINK SANDS
Disparando esta cera quisiera trasladarme en las Bermudas. Mis esperanzas se cumplieron. Cera tiene un olor delicado exótico, un poco misterioso y sobre todo celestial. Siento en el delicada nota floral y exótica. Me lleva a la playa donde puedo encontrar frutas exóticas, especies de flores poco comunes y calma ... cual necesitamos mucho después de días duros en el trabajo o en la escuela. La cera es tan dulce que a veces se quiere comerla. Sin duda esta cera es mi favorita de las tres.





Przenieśliście się na jedną z dzikich plaż? Próbowałyście już rajskie zapachy Yankee Candle?
Os trasladáis en una de las playas salvajes? Habéis probado ya olores celestiales de Yankee Candle?

115 komentarzy:

  1. Sun & sand chętnie kupię:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sun & sand i pink sands są najpiękniejsze <3

      Usuń
  2. sun and sand chyba najbardziej by mi pasował :) Trzeba się w końcu zdobyć na zakup kominka i kilku wosków :D



    http://sloiczek-tiananmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sun and Sand pachnie bardzo słodko ;) Idealny zapach na przypomnienie sobie wakacji ;) Koniecznie kup kominek :D Na jesień będzie jak znalazł :)

      Usuń
  3. ah te woski...bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the yankee candle...and i like so much your blog!!!
    I follow you :-)
    kisses
    Meggy
    IMPOSSIBILE FERMARE I BATTITI //PAGINA FB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also love Yankee Candle ;) Thanks ;)

      Usuń
  5. love this scented candles dear
    xoxo
    happy week end

    NEW POST!!!
    FOLLOW ME ON:
    The simple life of rich people Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. dopiero od niedawna jestem maniaczka Yankee ;) musze zakupic owe tarty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) typowo wakacyjne zapachy :>

      Usuń
  7. uwielbiam zapachy tych wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I really love this candles. Are so perfumed!! A big kiss my sweet friend <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also love this candles :) Big kiss Ely <3

      Usuń
  9. nie miałam jeszcze żadnych Yankesów:) Ale ten różowy piasek musi być faktycznie genialny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różowy piasek jest najpiękniejszy :))

      Usuń
  10. what an amazing candles , am thinking about buying a couple for my own house after i get married

    *(Splash of colors , Splash of food )an outfit already posted on my blog come by and see it to get inspired more

    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    P.S. Follow me on insta & i will instantly follow back @nanyslife

    N@NY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I would recommend waxes, because they smell really wonderful ;)

      Usuń
  11. idealne na jesienne wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
  12. They look really lovely !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym powąchała Sun&Sund. Tęsknie już za wakacjami i pięknym polskim morzem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) nie wiem jak przetrzymam tą jesień i zimę :D

      Usuń
  14. sun&sand rzeczywiście przenosi na nadmorskie plaże - uwielbiam ten zapach, ale i tak pierwsze skrzypce pośród wosków gra u mnie czarny kokos;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie paliłam czarnego kokosa :D następnym razem odpalę ten wosk :) jestem ciekawa jak pachnie ;))

      Usuń
  15. Hola preciosa!!

    Me encantannnn
    Un besazo y feliz fin de semana

    OdpowiedzUsuń
  16. Apetece probarlas,seguro que su aroma es delicioso.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Gracias por tu visida a mi blog <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten wosk, który pachnie jak nuxe pewnie i mnie by się spodobał bo uwielbiam zapach olejku:')))
    Kurcze, ile takie małe woski potrafią zdziałać:-) i nastrój poprawią i w domu przyjemniej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) woski niesamowicie poprawiają nastrój :D nie mogę się nimi nacieszyć :D

      Usuń
  19. I love Yankee Candles, my favourite are.. all of them :D Today I´m burning Honey Blossom in the lamp. For Christmas I love Sugared apple. Mango Peach Salsa is also very nice and Pineapple Cilantro ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't burnint honey blossom :) I love smell apple also :)

      Usuń
    2. Honey blossom is perfect, the smell is not about honey at all, it is just a perfect flowery smell :) thanks for visiting my blog ;)

      Usuń
  20. wszyscy ostatnio przypominają mi że musze zakupic nowe zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie :) musisz być dobrze zaopatrzona przed zbliżającą się jesienią :D

      Usuń
  21. Jestem ich bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszyscy dookoła kuszą tymi woskami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie na każdym blogu można o nich przeczytać :D

      Usuń
  23. bardzo kusi mnie ta nowa zimowa seria:) chyba sobie kupię, bo wyczaiłam fajną promocję na ebayu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo :D ja jeszcze nie odpalałam zimowych wosków :D jeszcze żyję latem :>

      Usuń
  24. uwielbiam te woski :)

    Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sun&sand musi pachnieć cudownie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. huelen fenomenal, me encantan

    BESOS, REBECA
    http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tych rodzai nie miałam jeszcze żadnego ale zainteresowałaś mnie dwoma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się domyślam chodzi o Sun & Sand i Pink Sands :)

      Usuń
  28. żadnego z nich jeszcze nie miałam. Zamówiłam niedawno kilka wosków i czekam na przesyłke :)

    Twoje letnie, wakacyjne zapachy będą idealne na jesienne wieczory :) takie wspomnienie lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) z woskami YC długie jesienne wieczory będą przyjemniejsze ;)

      Usuń
  29. Hello from Spain: Nice collection of scented waxes. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  30. Przypomniałaś mi o moich YC. Latem zupełnie o nich zapomniałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :) w takim razie odpalaj kominek :D

      Usuń
  31. O proszę w takim razie mogłaś powrócić do wakacyjnych miejsc! Cudowne! Z chęcią wypróbowałabym Twojego faworyta! Pozdrawiam Pola <3

    Zapraszam do mojego zwariowanego świata:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki tym woskom mogę jeszcze przez chwilę poczuć wakacje <3

      Usuń
  32. Pink Sands sama chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpiękniejszy zapach z całej trójki ;)

      Usuń
  33. Wszyscy mają te woski a ja nie xD Chętnie bym powąchała ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. J'aime beaucoup ces chandelles ..
    nouveau post sur mon blog.

    je vais attendre
    un baiser
    trésor

    OdpowiedzUsuń
  35. pink sand bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy uwielbiają zapach pink sand :D na pewno by Ci się spodobał :)

      Usuń
  36. Dzisiaj stałam się posiadaczką Pink Sands :)) Pięknie pachnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. Nakusilyscie mnie wszystkie na te woski :) Przy najblizszej okazji kupie ktorys na sprobowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D wybierz Pink Sands, bo jest najpiękniejszy <3

      Usuń
  38. Hi! great blog! I follow you too! :)
    xo xo

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja dopiero rozpoczynam przygodę w woskami. Chętnie wypróbuję sun&sand oraz pink sands:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) moje dwa ulubione wakacyjne zapachy :)

      Usuń
  40. podoba mi sie,bd musiala kiedy wyprobowac;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie :) z czystym sumieniem polecam :)

      Usuń
  41. I often buy colorate and perfumed candle...when my home is full I'm complelled to eliminate a lot of these...I like so much that I'll never not finished! I follow you like you follow me with great pleasure...nice to meet you! Bye
    Marika

    OdpowiedzUsuń
  42. OMG me encantan las velas! Que afortunada
    saludos
    L.
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi tambien ;) Velas Yankee Candle son mis favoritas ;)

      Usuń
  43. Hi Gabusiek, thanks for your visit! I'm glad to have you among my followers. Congratulations on your blog. See you soon! =D

    OdpowiedzUsuń
  44. Tengo muchas ganas de probarlas! saludos!

    OdpowiedzUsuń
  45. omg! to musza być zapachy
    a ja jeszcze ich nie mam;/

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam pink sands <3
    koniecznie muszę poszukać tego sun&sand

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sun & Sand jest tak samo piękny jak Pink <3

      Usuń
  47. Hi, thank's for your visit ,I'm Happy!
    Your blog is beautiful, I'm a new follower!
    Kiss
    Serena

    OdpowiedzUsuń
  48. Coraz bardziej podobają mi się te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  49. w takim razie, podczas najbliższych zakupów skuszę się na różowy piaseczek. również jestem fanką wosków. moja kolekcja niebezpiecznie się powiększa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Różowy piaseczek pachnie nieziemsko :) jestem już od niego uzależniona ;)

      Usuń
  50. Che bello il tuo blog! Complimenti e grazie per essere passata da me :) Buon weekend, a presto! :**

    OdpowiedzUsuń
  51. Those candals smell really good.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  52. thank you very much for this amazing review! I adore candles=))

    flw on your blog with pleasure=)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  53. Bellissima questa recensione amo le candele e queste sembrano meravigliose!
    http://mywonderrfulworld.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/MyWonderfullWord?fref=ts
    ti seguo :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Hi, thanks for stopping by my blog!! I follow you back, kisses!!

    Le Mani di Calypso NAIL ART
    Sogni d'Inchiostro - Dreams of Ink

    OdpowiedzUsuń
  55. muszą pięknie pachnieć te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Muszą pachnąć nieziemsko ! <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Adoro le candele profumate!
    NEW FOLLOWER :)
    MY BLOG: http://theworldofjosephina.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  58. beautiful candles! I love it!
    http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ay, ADORO las tarts de Yankee Candle... ¡las quiero todas! :D Un besito desde España. :*

    OdpowiedzUsuń
  60. beautiful sweet smelling candles
    my facebook page is maria's creations

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciao!
    Adoro le Yankee Candle, ne ho diverse, ma ora voglio provare Sun and Sand, se assomiglia all'olio Nuxe il profumo chissà che bontà!!!
    Ti seguo molto volentieri, grazie per il follow e per essere passata da me :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Thank you very much for your visit, this blog is very interesting.
    Have a good evening!
    Sabrina

    OdpowiedzUsuń
  63. Olá!!!, Deus te abençoe boa tarde, amiga amei os post, eu acho que essas ceras é para colocar no guarda roupa para da cheio é muito bom as roupa ficam com um cheiro bem gostoso, SUCESSO AMIGA, eu já estou te seguindo.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal de youtube: http://www.youtube.com/NekitaReis

    OdpowiedzUsuń
  64. i love yankee candles!! so delicious! and your blog is beautiful - love the design!

    xo j. von Stereo|typically Me

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)