BB krem Youngy 20+ Lirene

10/30/2013 , , , 74 Komentarz


Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć BB krem Youngy 20+ marki Lirene. Byłam pewna, że po kremie BB od Garniera nic gorszego mnie nie może spotkać a jednak... Liczyłam ,że krem od Lirene sprosta moim oczekiwaniom. Dlaczego tak się nie stało? Zapraszam na recenzję.

Hoy quiero presentaros crema BB Youngy 20+ de marca Lirene. Después de probar crema BB Garnier estaba segura de que nada peor no podría encontrar pero me equivoqué... Tenía esperanza de que la crema de Lirene cumplió con mis expectativas. ¿Por qué esto no se sucedió ? Os invito a reseña.

Unikalna formuła kremu BB łączy funkcje nawilżająco - odżywczego kremu z poprawą kolorytu skóry. Lekka i delikatna konsystencja sprawia, że krem idealnie się rozprowadza, wtapia w skórę, dopasowując do każdego typu cery. Krem nadaje skórze naturalny i zdrowy wygląd, likwidując oznaki zmęczenia i zszarzenia.
Efekty stosowania:
- optymalnie nawilża skórę,
- ukrywa niedoskonałości cery,
- pobudza i dodaje skórze energii,
- matuje,
- daje efekt naturalnego rozświetlenia.
Twarz jest doskonale nawilżona i aksamitnie gładka. Zachwyca wyrównanym kolorytem, promiennym i nieskazitelnym wyglądem. Krem odpowiedni dla wszystkich typów cery, zwłaszcza dla osób młodych po 20-tym roku życia. 

Krem zapakowany jest w plastikowej, nieprzezroczystej tubce o pojemności 50 ml. Design kosmetyku jest zaprojektowany w azjatyckim klimacie. Na pewno przyciąga nasz wzrok i zachęca do kupna.

La crema se encuentra en un tubo de plástico, opaco con capacidad de 50 ml. Diseño de producto está diseñado con un toque asiático. Sin duda atrae a nuestra mirada y anima a comprar.

Posiada on delikatną konsystencję. Bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.
Na zdjęciach możecie zobaczyć, że posiada lekko ciemny odcień przez co ma problem z wtopieniem się w nasz naturalny odcień skóry. Po jego aplikacji prawie zawsze na twarzy pojawiał się efekt maski. Tego rodzaju kosmetyki powinny się dopasowywać do naszej karnacji.

Tiene una textura suave. Muy bien y rápidamente se absorbe. En las fotos se puede ver que tiene un tono muy oscuro y por eso tiene gran problema con unificar nuestro tono de piel. Después de la aplicación casi siempre se aparece efecto máscara en la cara. Este tipo de cosméticos deben adaptarse a nuestra piel pero aquí no veo este efecto.
Pachnie bardzo delikatnie egzotycznymi owocami. Nie czuję w jego zapachu ani odrobiny alkoholu. Pod tym względem jak najbardziej jestem na tak. Gdyby każdy BB krem tak pachniał, to byłabym od
nich wszystkich uzależniona.
 
Huele a fruta exótica muy delicado. No siento en su olor ni poco de alcohol. En este sentido, me sorprendió mucjo. Si todas las cremas BB así olieran sería adicta de
todas.
Krem beznadziejnie kryje! Pierwszy raz spotykam BB krem, który w ogóle nie radzi sobie z krostkami i licznymi przebarwieniami. Zawiódł mnie ogromnie. W dodatku jest nietrwały i utrzymuje się na twarzy do ok. 2 godzin.
 
Crema cubre muy mal! Es primera vez que encontré con BB crema que no cubre las imperfecciones y rojeces. Me decepcionó. Además es inestable y se mantiene en la cara durante aproximadamente 2 horas.

Delikatnie nawilża i nie wysusza za co jestem mu bardzo wdzięczna.
Kosmetyk lubi zapychać.

Hidrata suavemente y no se seca,  por esto estoy muy agradecida.
Cosmético no minimaliza los poros. 

Podsumowując ma on więcej wad niż zalet.
Plusy:
- zapach
- śliczny design
- nawilżenie
- konsystencja

 Ventajas:
- el olor
- el diseño precioso
- hidratación
- consistencia

Minusy:
- kolor
- krycie
- trwałość
- zapychanie

Desventajas:
- color
- cobertura
- durabilidad
- no minimaliza poros

Cena: ok. 22 zł / 50 ml
Precio: 6.25 € / 50 ml

Używałyście? Macie podobne odczucia? Jaki są wasze ulubione BB kremy?
  ¿Habéis probado? ¿Tenéis sentimientos similares? ¿Cuáles son vuestras cremas BB favoritas?

74 komentarze:

  1. Tiene una pinta estupenda!! :D Lo buscaré ! Muacks!!

    Outfit otoñal en el blog!
    ◈✾◈✾◈Outfit-Monas de Seda◈✾◈✾◈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pinta tiene estupenda pero es muy mal...

      Usuń
  2. No creo que la probemos,parece que no te ha convencido.
    Besos de las dos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no me ha convencido :( para mi es muy mala

      Usuń

  3. I really like this bb cream :)
    cool :)
    http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  4. W takich kremach krycie powinno być podstawą... miałam z Garniera i też byłam niezadowolona.;)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba sobie zamówię oryginalny azjatycki BB krem. Mam już dosyć tych polskich podrób :D

      Usuń
  5. Ja mam to samo jeśli chodzi o ten krem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że tylko u mnie wypadł tak fatalnie :O

      Usuń
  6. Gracias por la información!

    Un beso

    www.elventall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola guapa, lástima que esta marca no la vendan en España, al menos para probarla!
    Mi BB Cream favorita es la Hidra Life de Dior, aunque ahora estoy usando la de Guerlain y no se queda atrás, también me gusta mucho. Un beso de miércoles!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nunca no he probado crema BB de Dior ;) Tengo muchas ganas de hacerlo :) Debe ser maravillosa y cubrir muy bien :)

      Usuń
  8. miałam z garniera i też średnio ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten z Garniera wypadł o wiele lepiej niż Lirene Youngy 20+ :)

      Usuń
  9. Nie wiem dlaczego, ale kremy BB nie robią na mnie dużego wrażenia, a jak już zdecyduję się na zakup to zawsze mam do kosmetyku jakieś ale... :-)
    ____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię BB kremy, które dobrze kryją i dopasowują się do tonu mojej skóry :)

      Usuń
  10. ojj sporo minusów i to ważnych, raczej sie na niego nie skusze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie polecam :) jestem ciekawa jak ten drugi BB krem wielofunkcyjny Lirene się dopasowuje do tonu skóry :)

      Usuń
  11. Szkoda, Lirene się nie popisał ;(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to wielka szkoda ;) bardzo sobie cenię kosmetyki tej marki, a tu taka przykra niespodzianka :(

      Usuń
  12. I like that it blends very well good review.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że tak słabo kryje :/
    na pewno po niego nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle nie kryje :O można go nakładać i nakładać... zero efektów :(

      Usuń
  14. zdecydowanie nie dla mnie, ja lubię mocne krycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Olá?
    Adorei!
    Ainda não usei este!
    Parece ser ótimo!
    Beijos
    http://mundo-d-moda.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  16. não conheci... obrigada pelo carinho no blog, volte sempre!

    bjo bjo
    Coisas de Gi

    OdpowiedzUsuń
  17. A co Cię zawiodło w tym BB od Garniera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. średnie krycie, tłustawa konsystencja i potworny zapach alkoholu :(

      Usuń
  18. Looks good.


    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  19. i love bb cream...thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tiene muy buena pinta, yo también le doy importancia al tema de los olores.
    Un besazo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. para mi olor de crema siempre es muy importante ;)

      Usuń
  21. pues vaya q pena, entonces ni la pruebo

    BESOS, REBECA
    http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ma fajną konsystencje.Nigdy nie próbowałam BB z Lirene, zawsze podkłady,z których zresztą byłam zadowolona ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię podkłady Lirene i Pharmaceris :)

      Usuń
  23. Racja opakowanie takie azjatyckie przyciąga (mnie) :D Ale raczej go nie kupię,poluję na ten z Bielendy,który kiedyś opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z czystym sumieniem polecam ten z Bielendy ;) na pewno będziesz z niego zadowolona ;)

      Usuń
  24. Jeszcze nie słyszałam o tym kremie, wygląd zewnętrzny przyciąga znacznie uwagę!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Design opakowania przyciąga, ale jak widać, gorzej z zawartością:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) zamiast pięknego designu wolałabym dobre krycie ;)

      Usuń
  26. szkoda, że zapycha:/ poza tym ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ehh.. dzięki Twojej opinii na pewno po niego nie sięgnę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Skoro zapycha, to niestety u mnie kompletnie odpada :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też dlatego leży na półce :( więcej po niego nie sięgnę

      Usuń
  29. Estou a seguir seu blog e agradeço sua visitinha...
    Bjs e sucesso!!
    Susy Suh* Blog Minhas Escolhas

    OdpowiedzUsuń
  30. dobrze wiedziec! na pewno sie nie skusze...

    OdpowiedzUsuń
  31. Do BeBe jestem troszkę zrażona, ale te z którymi miałam do czynienia raczej miały mocniejsze krycie :) Lubię Lirene, gdybym kierowała się tylko firmą pewnie bym się skusiła na ten BB. A tu takie "oo!"

    OdpowiedzUsuń
  32. Mialam Garnier i dla mnie byl niemal idealny, rewelacyjnie wspolgral z moja cera, ciekawe jak spisalby sie bebik Lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jedyny jaki mi spasował to z garniera do cery tłustej. :) właśnie założyłam nowego bloga, ocenisz? beauty-fashion-inspiration.blogspot.com :) z gory dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z Garniera miałam do cery mieszanej :)

      Usuń
  34. Do mnie kremy BB do tej pory nie przemawiają i chyba sie nie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hola
    Yo uso la BB cream de Garnier y si me da buenos resultados.
    Igual gracias por la recomendación como siempre
    saludos
    L.
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  36. o kurczę, u mnie się sprawdził...z tym, że krycie faktycznie słabe, no ale to nie podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  37. thanks for visiting me :-) i follow you too :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojej, po tej recenzji już na pewno po niego nie sięgnę ;) Jeśli zapycha i w dodatku słabo radzi sobie z kryciem, to szkoda marnować fundusze na takiego średniaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pues vaya chasco! Una pena, gracias por el aviso. Besiños.

    http://www.ysilacosafunciona.com/2013/10/halloween-make-up-disfraz-maquillaje.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Adorei seu blog tbm, obrigado por seguir o meu, já estrou te seguindo ;)

    xoxo
    http://amigadaleitora.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  41. Olá vim retribuir a visita e já estou seguindo bjs...
    http://bio-pink.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  42. Gostei do resultado desse creme *---*
    seguindo aqui!Parabéns pelo blog
    http://isadoradoria.blogspot.com.br/
    beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  43. I love your blog. I'm following you. Kisses!
    www.espacotudodebom.com.br

    OdpowiedzUsuń
  44. Thanks for visiting my blog! I had a hard time reading your blog, but this looks like BB Creme, which I've heard really great things about, but never actually tried it myself :).

    OdpowiedzUsuń
  45. Wczoraj byłam w zaprzyjaźnionej drogerii chciałam nabyć ten produkt lecz został mi on odradzony i teraz bardzo się cieszę że go nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  46. Qué pena, a seguir probando! saludos!

    OdpowiedzUsuń
  47. Używałaś może kremu bb sorayi? Bo on z kolei kryje bardzo dobrze. Dzielę się tymi doświadczeniami, bo sama wybrałam ten akurat kremik pod wpływem dobrych opinii w internecie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)