Krem BB 5w1 Orzech&Bursztyn Bielenda


Co raz więcej polskich marek decyduje się na produkcje BB kremów. Kremy, które przywędrowały do nas z Azji robią furorę na naszym rynku kosmetycznym. Ostatnio pisałam na temat BB kremu Garniera, który mimo małych wad zaskoczył mnie pozytywnie. Dzisiaj chciałam Wam przybliżyć jeden z niskopółkowych i za razem bardzo dobry BB krem marki Bielenda. Zapraszam wszystkie miłośniczki azjatyckich kremów jak i ich tańszych zamienników.

Cada vez más marcas polacos opta por la producción de BB cremas. Las cremas que vinieron a nosotros de Asia , han creado un furor en el mercado de la cosmética. Recientemente escribí sobre la BB crema de Garnier que además de pequeños defectos me sorprendió positivamente. Hoy quería presentaros uno de baratos y muy buenos BB crema marca Bielenda. Invito a todos amantes cremas de Asia y también sus alternativas más baratas.

Kosmetyk znajduje się w brązowym, papierowym pudełku na którym znajdziemy wszystkie potrzebne informacje m.in skład oraz obietnice producenta. Sam krem tak jak w przypadku Garniera jest umieszczony w miękkiej i nieprzezroczystej tubce, która zamyka się na zatrzask.

Cosmético está en la caja de papel marrón en la que se puede encontrar toda la información necesaria : su composición y promesas del fabricante. La misma crema como en el caso Garnier se encuentra en un tubo suave y opaco que se cierra muy bien.
 
Krem posiada dość gęstą i treściwą konsystencję. Nie lepi się i nie pozostawia smug. Dość szybko się wchłania pozostawiając skórę gładką i przyjemną w dotyku. Nie podkreśla porów ani suchych skórek.
 
La crema tiene textura bastante gruesa y carnosa. No es pegajosa y no deja marcas. Se absorbe bastante rápidamente dejando la piel suave y agradable al tacto. No pone de relieve los poros o pieles secas.
Na opakowaniu kremu możemy przeczytać, że ma on naturalny słoneczny odcień. Jak dla mnie jest on idealny, ale obawiam się, że dla posiadaczek bardzo bladej cery byłby zbyt ciemny. Szkoda, że krem jest dostępny tylko w jednym kolorze.

En envase de la crema leemos que tiene tono soleado natural. En cuanto a mí es perfecto pero me temo que para personas con piel muy pálida sería demasiado oscuro. Lástima que la crema sólo está disponible en un color.

Krem bardzo dobrze stapia się ze skórą, kryje niewielkie niedoskonałości i zaczerwienienia. W dodatku nadaje jej delikatną opaleniznę. Cera po aplikacji kosmetyku wygląda na zdrowo opaloną. Po raz pierwszy spotykam krem, który daje takie efekty.
 
Crema muy bien se adapta la piel cubre imperfecciones y rojeces. Además dándola un bronceado suave. La piel tras de la aplicación cosmético tiene bronceado muy delicado que se ve saludable. Es primera vez que encuentro BB crema con estos resultados.

Kosmetyk delikatnie nawilża. Nie ściąga skóry i nie podrażnia. Posiada delikatny orzechowy zapach, który bardzo polubiłam.

Cosmético hidra con suavidad. No tira de la piel y no la irrita. Tiene un olor de nuez que es muy agradable.
BB krem Bielendy bardzo dobrze się sprawdzi u posiadaczek ciemniejszej jak i opalonej cery. Moim zdaniem jest on idealny na lato.

Crema BB Bielenda est
á ideal para personas con piel más oscura o bronceada. En mi opinión este producto es ideal para el verano.

Jest bardzo wydajny ponieważ wystarczy niewielka jego ilość na równomierne pokrycie twarzy. 

Es muy eficiente , ya que sólo una pequeña cantidad cubre toda la cara.

Podsumowując jest to dobry i tani BB krem, który spełnia moje oczekiwania. Mam tu na myśli krycie, zapach, efekt nawilżenia oraz naturalny wygląd.
 
En resumen es una BB crema muy buena y barata que cumple todas mis expectativas. Estoy pensando en cubrimiento, olor , efecto de la humedad y aspecto natural(su tono).

Znacie BB krem Bielendy? Co o nim sądzicie? Jakie są wasze ulubione polskie BB kremy?
Conocéis BB crema de Bielenda? Que pensáis sobre el? Tenéis sus favoritas BB cremas españolas?

103 komentarze:

  1. Sounds good :) Nice review...

    International Giveaway by Vintagebuying!!
    Join the Giveaway Here,

    http://www.beautyfrontline.com/2013/10/international-giveaway-by-vintage-buying.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. też mi się podoba :) moim zdaniem jest lepszy od Garniera ;)

      Usuń
  3. Dobrze, że trafiłam na tą opinię bo kremy BB skutecznie mnie zniechęciły i dałam sobie z nimi spokój. Zaciekawiły mnie kremy BB Bielenda, ale jeszcze się nie zdecydowała. Teraz wiem, że może warto dać kolejną szansę?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej polecam :) na zdjęciu nawet widać jaką ma kremową konsystencję ;) Krem BB jest bardzo wodnisty w porównaniu z Bielendą :)

      Usuń
  4. Zupełnie nie znam tego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justo te iba a comentar que me recordaba muchísimo a la de Garnier! Que por cierto me gusta, aunque ahora alterno dos (una de Bioderma y una CC cream de Olay) que también me están encantando.Un besazo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sabia que Olay tiene cc crema :) Tengo muchas ganas de probar alguna cc crema :))

      Usuń
  6. Używałam go całe lato, jest całkiem fajny. Ja bym mu tylko dała trochę więcej krycia:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola desde España: yo utilizo las cremas BB. Son muy buenas. Gracias por tus recomendaciones.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BB cremas son mis favoritas pero ahora tengo ganas de probar cc cremas :))

      Usuń
  8. szkoda , ze nie bedzie dobry dla bladziochów :)
    z polskich bb kupilam krem sorayi- dla mnie to bubel roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, nie wiem czy soraya tak się własnie odmienia;) mam zacmienie

      Usuń
    2. nie wiedziałam, że Soraya w swojej ofercie posiada BB krem :) teraz już każda firma kosmetyczna ma swój BB

      Usuń
  9. Mam go, czeka na swój moment w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie przyjemnego testowania :) czekam na twoją opinię ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. szkoda :( nie wiesz co tracisz ;) BB kremy są genialne

      Usuń
  11. You have a nice blog :) I follow you :) x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś starą wersję - pamiętam, że go lubiłam, ciekawe czy obecny skład nie robi większej krzywdy cerze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki masz login na instagramie? Chciałam Cię dodać, ale nie otwiera się odnośnik na blogu :(

      Usuń
    2. nie mam niestety instagrama :(

      Usuń
    3. rozumiem ;) dlatego ikonka tam nie odsyła...

      Usuń
  13. Z drogeryjnych BB kremow poki co, moim numerem jeden jest wersja Light od Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim ulubionym kremem bb jest ten od firmy AA

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie pokazałaś efektu na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio nie mam czasu na nic :( ledwo dodaję notki i robię kilka zdjęć :D szkoła... :(

      Usuń
  16. Looks great.


    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie niestety zdecydowanie za ciemny :( a szkoda bo z checia bym wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że BB krem Bielendy jest dostępny tylko w jednym odcieniu :(

      Usuń
  18. I use Garnier but the one you just review its thicker and creamier will love to try.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kremów BB używam tylko w lecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja cały czas :) jestem już od nich uzależniona :D

      Usuń
  20. fajnie się prezentuję ten kremik ale ja raczej nie używam kremów BB;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie dla mnie te specyfiki. primo - kolor za ciemny, secundo - właściwości takie sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polskie BB kremy nie dorównują tym azjatyckim :) nie mają nawet 20% takich samych właściwości ;)

      Usuń
  22. nie używałam nigdy kremu BB, chyba czas się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sounds like a great product, wonderful review!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam, ciekawie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze to chyba coś dla mnie,obecnie używam BB ze Skinfoodu i jestem zachwycona,ale cena to 96 zł więc trochę hardcore,jak mi się skończy to chętnie go wypróbuje tym bardziej,że też nie mam zbyt bladej karnacji,mam nadzieje,że nie zapcha mi skóry... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, że krem ze skinfoodu jest oryginalny :) ja mam zamiar sobie kupić prawdziwy azjatycki bb krem ;) nie zapycha :)

      Usuń
  26. Bielenda wydaje się mieć lepszą konsystencję. Ostatnio chciałam kupić krem BB ale moją uwagę przykuły podkłady z Revlonu :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Latem bym się na niego skusiła, bo naprawdę wydaje się fajny:)
    A jakby któraś poszukiwała bardzo jasnego kremu BB (trochę rozświetlającego), to polecam z Under Twenty - 01;):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda ciekawie!
    P.S.
    Zapraszam Cie do odpowiedzi na pytania w TAGu: Kocham jesień, w którym Cię otagowałam :)
    http://myombrelife.blogspot.com/2013/10/tag-kocham-jesien.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor jak dla mnie w porządku :) Tylko ten efekt opalenizny mnie martwi. Czyli co, ciemnieje na twarzy?

    OdpowiedzUsuń
  30. A właśnie latem kusił mnie ten krem. Szkoda, że go wtedy nie wypróbowałam. ;P

    OdpowiedzUsuń
  31. kusił mnie jakiś czas temu, ale teraz mam za duzo podobnych produktów, więc musi poczekac na swoją kolej :P

    OdpowiedzUsuń
  32. chyba musze wypróbować! ten post mnie namówił ;p
    obserwujemy? ja już :D
    http://subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. it looks great!
    kisses
    Besazos
    http://withmyhips.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  34. Loving BB creams lately! :)

    -Ashley
    http://lestylorouge.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Garnier has good products.BB cream I have not used, but I'm sure it's good.
    Thanks for following me.
    I'm following you back.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cute!!!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  37. Używałam bronzera z Bielendy i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To mój ulubiony krem bb, a przetestowałam ich ogromną ilość! Fantastycznie stapia się z cerą, nie ciemnieje i nie zapycha. Ideał! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  39. looks good!
    Thank you for the follow, following back (:
    Abigail xx
    www.lerevasser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. BB z Bielendy jeszcze nie miała, ale zazwyczaj kremy BB współgrają tylko z ciemniejszą karnacją i jestem niepocieszona. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Vamos a provar ,nos gusta la de olay.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  42. Que buen post! Me encanta el producto
    Gracias por seguirme!
    Te sigo de vuelta;)
    Besos
    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Very fantastic reviews :) ! Thank you for the follow, I followed your bloglovin back! Happy Tuesday to you sweety! ox

    http;//www.attraction2fashion.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Hi! your blog is lovely!! i am following you too

    OdpowiedzUsuń
  45. u mnie kremy bb sie nei sprawdzaja, sa za lekkie, dodatkowo skaldow tez nie maja reweacyjnych... :).

    OdpowiedzUsuń
  46. Dla mnie trochę za ciemny odcień, ale ogólnie wygląda na przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. dziekuje za odwiedziny:) również obserwuje
    http://magdelaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. hmm tego kremu BB jeszcze nie widziałam;D aż chętnie bym wypróbowała;p

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. las BB me gusta que cundan

    BESOS, REBECA
    http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. This seems to be amazing. I am your follower number 2961.
    Would love it if you could visit my blog. Perhaps let me know what you think?
    Thanks so much! <3

    http://meteobeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. we've never heard of this brand before but we love bb creams so it is definitely something we'll look into.

    p.s. we love the quality of your photos

    www.mkstyleramblings.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  52. LIke it!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  53. jakoś nie ciągnie mnie do BB kremów ;) ale lubię kosmetyki bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nice blog!!!
    http://vanilleklokje.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  55. Cool


    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Thank you for leaving such a kind comment on my blog! Please let me know when you start to write in English as well, I'll definitely follow you then!

    xxx
    E from Helsinki
    http://dragonflyelisabeth.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  57. Amazing post! I love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  58. Hola, buenos días !

    Que blog tan lindo tienes, lo extrañe un poco cuando entre, no conseguía saber en que idioma estaba, menos mal que existen los traductores .. jajaja

    Me encanta, y ya te sigo con todo placer, gracias por seguirme también .

    Muchos besos **

    OdpowiedzUsuń
  59. hi dear thanks for your comment! i follow you on gfc:)

    keep in touch:)
    http://sketchofthetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  60. Szkoda, że nie pokazałaś zdjęcia twarzy :) Ciekawi mnie efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. właśnie waham się czy kupić sobie bb czy cc... jaka jest między nimi różnica (oczywiście oprócz ceny;) ?

    www.accordingtozofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. jestem ogromna fanka kremow bb, uwielbiam je! mam jeden prosto z Koreii :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  63. great post! would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. No tengo nada de esta marca pero esta crema fijo que me gusta porque me encanta el tono bronceado. Besos!!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Bielenda to bardzo fajna firma, mam nadzieję że ten krem BB będzie dobry dla cery mieszanej bo ja się zawiodłam już na jednym :) a Twoja recenzja zachęca do kupna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)