Krem do rąk L'Occitane z masłem shea


Dzisiaj chciałabym Wam wytłumaczyć na czym polega odpowiednia pielęgnacja rąk obecną porą roku. W tym celu posłużę się recenzją kremu do rąk L'Occitane z masłem Shea. Z dobrą ochroną możemy chwalić się pięknymi dłońmi. Dzięki produktowi L'Occitane mam je delikatne jak nigdy. Zapraszam na recenzję.

Hoy me gustaría explicaros como cuidar adecuado nuestras la mano durante temporada actual. Para esto voy a utilizar reseña crema de manos de manteca de karité L' Occitane. Con buena protección podemos lucir manos hermosas. Con producto L' Occitane las tengo tan suave como nunca. Os invito a leer.


Krem do rąk znajduje się w tubce o pojemności 30 ml. Sam design kosmetyku jest prosty, ale mimo to przyciąga nasz wzrok. Tubka jest miękka i bardzo łatwo jest z niej wycisnąć resztki produktu.

Cremas está situado en un tubo con una capacidad de 30 ml . El diseño es estético y muy simple, pero todavía atrae nuestra mirada. El tubo es suave y es muy sencillo exprimir residuos del producto.

Posiada przyjemny i bardzo delikatny zapach. Bardzo mi przypadł do gustu. Nie lubię kremów do rąk, które posiadają owocowe lub kwiatowe aromaty. Miłośniczki subtelnych woni będą zachwycone.

Tiene un olor agradable y muy delicado. Me gustó mucho. No me gustan las cremas de manos que tienen aroma frutal o floral. Amantes de aromas sutiles deberían estar muy contentos. 
Kosmetyk posiada bardzo gęstą i zbitą konsystencję przez co trochę dłużej się wchłania.
Cosmético tiene una consistencia muy espesa y densa por lo que se absorba rápidamente.
Nawilża na wiele godzin, pielęgnuje i chroni nasze dłonie. Wystarczy niewielka jego ilość do dokładnego posmarowania rąk przez co jest bardzo wydajny. Dodatkowo krem skutecznie chroni dłonie przez czynnikami zewnętrznymi.

Hidra por muchas horas , nutre y protege las manos. Sólo una pequeña cantidad es suficiente para aplicarla en todas manos. Además la crema protege las por factores externos .

Krem w swoim składzie oprócz masła shea posiada ekstrakt z miodu, orzecha i kokosu.
Wszystkie składniki razem tworzą konsystencję, która zapewnia naszym dłoniom  odpowiedni poziom nawilżenia i wysoką ochronę.

Crema en su composición además  de manteca de karité tiene extracto de miel , nuez y de coco .
Todos los ingredientes juntos  forman una consistencia que hidra nuestras manos en nivel adecuado y les asegura alta protección .

Krem L'Occitane dostępny jest w 3 wielkościach: 150 ml, 75 ml oraz 30 ml. Mały format zawsze noszę przy sobie w torebce.

Crema L'Occitane está disponible en tres tamaños : 150 ml , 75 ml y 30 ml . Pequeño formato siempre llevo conmigo en mi bolso.

Uważam ,że noszenie kremu w torebce lub plecaku jesienią / zimą jest obowiązkiem każdej z nas.
W tym czasie nasze dłonie są narażone na wiele szkodliwych czynników i potrzebują natychmiastowej ulgi.

Creo que llevar la crema de manos en bolso o mochila durante otoño / invierno es la responsabilidad de cada una de nosotras. En ese momento nuestras manos están expuestos a muchos factores nocivos y necesitan un alivio inmediato.


Aktualnie w sklepie L'Occitane pojawiły się nowe wersje kremów do rąk z masłem shea. 
Actualmente en tiendas L' Occitane aparecen nuevas versiones cremas de manos con manteca de karité .

Cena: 90 zł / 150 ml
Precio: 19,50€ / 150 ml

Mogę go polecić wszystkim bez wyjątku. Efekty są długotrwałe i widoczne zaraz po aplikacji. 
 Se lo recomiendo a todo el mundo . Los efectos son duraderos y visibles inmediatamente después de la aplicación .


Znacie kremy do rąk L'Occitane? W jaki sposób dbacie o swoje dłonie jesienią?
Conocéis cremas de manos L'Occitane? Cómo cuidáis sus manos durante otoño? 
 

73 komentarze:

  1. W torebce mam wersję 30 ml tego kremu, natomiast w domu stoi wersja 150 ml :)
    Uwielbiam ten krem - zeszłej zimy uratował moje dłonie, które pękały i były całe poranione.

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam go.nie ! Ja go jeszcze mam..gdzeis wtorebce fruwa. Dla mnie jest to niestety nic nie warty bubel U mnie nie sprawdza sie . nie nawilza, nie chroni i nawet ladnie nie pachnie. staram sie juz go wycisnac , ale oporonie mi to idzie

    OdpowiedzUsuń
  3. I use this too! works really well:) Great post hun!

    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sama go nie używałam, ale moja koleżanka go bardzo lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cena spora, ale mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very good!
    www.maridress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo wszystko 90 zł z 150 ml kremu wydaje się być ceną przesadzoną. Owszem, krem jest dobry, ale można zaleźć porównywalnie dobre kremy za jednak niższą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  8. I would like to try this product!!! Thanks for sharing:)

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. very soft and nice a blog
    i like it
    i following now :)
    kibelem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gdyby nie ta lepka warstwa jaką zostawia niestety na dłoniach na dość dłuuugi czas, to bym go bardzo lubiła- głównie za opakowanie i zapach. Dobry krem, ale u mnie lepiej się sprawdza krem z ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kremy L'occitane. :) Też mam ten kremik do rąk. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! what a useful blog! thank you!
    please follow me:
    http://everymomenthasitsmagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czaję się na niego już od dawna, w tym sezonie grzewczym na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pese a que las cremas de manos muy densas me dan grima, las de esta marca me encantan por que son realmente hidratantes, por lo que aprovecho la noche para ponérmelas. BESOS!

    OdpowiedzUsuń
  15. La conozco hará un año y algo y no puedo con ella. Se la regalé a mi madre que tiene las manos muy secas y agrietadas por el trabajo y le fue genial, pero en mi era super pastosa y no se absorbía jamás. No podía tocar nada con ella puesta y aunqeu es muy hidratante se pasa para mi piel. Es muy buena y la recomiendo para manos secas o dañadas, pero en mi caso no puedo usarla. Besiños.

    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś pewnie bym go już szukała, ale odkąd używam zwykłego Bambino nie mam już pękających dłoni zimą, a kosztuje bardzo mało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam małą tubkę i niestety nie zrobiła na mnie piorunującego wrażenia. Miło się ją używało, ale ponownego zakupu na razie nie planuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie bym przetestowała- niektórzy go uwielbiają, inni wrecz przeciwnie...

    OdpowiedzUsuń
  19. I have this cream too! I love it! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  20. osławiony kremik. Żałuję, że rok temu nie załapałam się na próbkę...

    Ja myślę, że obowiązkiem nie powinno być noszenia a... jego używanie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja chyba jakaś dziwna jestem bo dla mnie to przeciętny krem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam go, jest to mój ideał, który najlepiej radzi siboe z moją przesuszoną skórą dłoni a do tego jest niesamowicie wydajny :) wydaje mi się, że osoby nie mające problemów z suchością dłoni nie będą nim zachwycone

    OdpowiedzUsuń
  23. Hola: yo uso esa crema de manos por la noche y es muy buena.- Las manos quedan realmente suaves. Gran marca. Seguimos en contacto

    OdpowiedzUsuń
  24. L'Occitane robi rewelacyjne kremy:) tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak bardzo chcę go przetestować a tak bardzo mi z tą cena nie jest po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałyśmy jeszcze styczności z tym kremem :). Jednak kremy do rąk jesienią i zimą to podstawa pięknych dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  27. One of my favorite cteam did a post what in my bag shoeing this cream love it always buy it. Great review very true in the consistency.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. la conozco aunq nunca la he probado!!!!

    BESOS, REBECA
    http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam go i byłam bardzo zadowolona :) Gdyby nie cena zagościłby na stałe w mojej pielęgnacji dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  30. zazdroszczę kremiku!

    zapraszam na makaron z brokułami w sosie serowym :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Occitane siempre es una garantía!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  32. Trudno powiedzieć czy zdecydowałabym się na krem do rąk w tak wysokiej cenie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh i love this handcream. i only use this! :)
    Especially the smell is great!

    greez Mariana

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam kiedyś miniaturkę i byłam bardzo zadowolona z działania.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdyby tylko nie ta cena byłby mój. Dostalam kiedyś od przyjaciółki miniaturkę i okazała się idealna. W sam raz na używanie kremu w biegu, kiedy wszystko musi szybko wsiąknąć.

    OdpowiedzUsuń
  36. wydaje się być świetny, ale nie stać mnie na takie zakupy, muszę poszukać czegoś nieco tańszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja miałam jego próbkę i niestety uważam, że jest za słaby...

    OdpowiedzUsuń
  38. I've heard a lot of good things about this cream from L'Occitane. I've yet to purchase one for myself though as I find it a little too rich for my liking.

    P.S. Thank you for dropping by my blog and following me on Bloglovin as well. I just followed you on Bloglovin too as I find that you have some amazing product reviews =)

    OdpowiedzUsuń
  39. I love L'Occitane products!

    PS- now following you on bloglovin'! Are you following back? http://www.bloglovin.com/blog/4710029/le-stylo-rouge

    -Ashley
    http://lestylorouge.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham masło shea i podoba mi się jego działanie,ale cena mnie zabiła X.x

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda, że jest taki drogi. ._.

    Ja również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. interesting review! thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  43. I love karitè cream. Thanks for sharing this useful product
    Kisses
    Alessandra

    OdpowiedzUsuń
  44. I have been wanting to try this hand cream for a while now. Thank you for the review, I must try it now. Thank you for stopping by my blog! I followed you, hope you follow back! :)

    xoxo,
    Olivia Yuen
    Morning Blush Blog
    Bloglovin'/Twitter/Instagram/Pinterest

    OdpowiedzUsuń
  45. La he probado y me gustó mucho! Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  46. I can get it in Catalonia. I like all L'Occitane's products!

    OdpowiedzUsuń
  47. I use that product and it is wonderful!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. nie używałam tego kremu, ale na pewno jest rewelacyjny i świetnie poradziłby sobie z moją skórą w zimie:) koniecznie muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  49. hello! i love your blog hun! thank you for your comment on my blog post :)
    http://urbanbeautyblush.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  50. Thanks for your visit, I'm your new follower!
    Mafalda ❤
    www.mafaldadotzero.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  51. Sounds great! And your header looks so lovely. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny krem ;) Uzywam go rowniez! ;D
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Want to follow each other on GFC?
    Would you also like our facebook fan page? www.facebook.com/fashfabx

    OdpowiedzUsuń
  53. Lubię kremy do rąk z L'occitane, ale mimo wszystko nie robią na mnie aż takiego wrażenia. Pielęgnacja na dobrym, ale nie porywającym poziomie. Zaznaczę, że nie mam wymagającej skóry na dłoniach dlatego jakoś specjalnie nie zabiegam o zakup ;)
    Moim faworytem w tej kwestii jest od lat Nuxe Reve de Miel :)

    OdpowiedzUsuń
  54. jeszcze nie probowalam kremow tej firmy, ale jak czytam recenzje to czesto zaluje;)

    OdpowiedzUsuń
  55. I love this hand cream it is one of my favourites!

    Wishing you a lovely day.

    OdpowiedzUsuń
  56. phantastic post!!! I follow you too girl..
    keep in touch

    http://angeliqueprefers.blogspot.gr/2013/10/best-of-fashionweek.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)