Maska do włosów Crema Al Latte Kallos


Jakiś czas temu postanowiłam wypróbować osławioną w blogosferze maskę do włosów Kallos. Zdecydowałam się na wersję Latte ponieważ ona najbardziej była zachwalana. Czym mnie zaskoczyła? Czy pozytywne opinie na jej temat są jak najbardziej uzasadnione? Zapraszam na recenzję.

Hace algún tiempo, me decidí a probar la famosa en blogosfera mascarilla para cabello de Kallos. He optado la versión con la leche porque ella fue más promocionada y tenia muchas buenas reseñas. Qué es lo que más me ha sorprendido? Si las buenas opiniones sobre ella están justificadas ? Os invito a mi reseña.

Maska znajduje się w plastikowym nieprzezroczystym i odkręcanym opakowaniu o pojemności 275 ml. Jest ono poręczne, ale możemy mieć problem z jego odkręceniem mokrymi dłońmi.  Mimo wszystko dzięki takiej formie opakowania jesteśmy w stanie z ogromną łatwością wydobyć resztki kosmetyku. Podoba mi się design, który jest prosty i bardzo kobiecy. Różowy jest moim ulubionym kolorem i uwielbiam etykiety o takim kolorze.
 
Mascarilla se encuentra en una envase de plástico y opaca con capacidad de 275 ml. Este envase es útil, pero a veces tengo problemas con abrirlo con las manos mojadas. Sin embargo, debido a la forma del envase, somos capaces de obtener fácilmente los restos del cosmético. Me gusta su diseño que es simple y muy femenino. El rosa es mi color favorito y por eso me encanta  tanto esta etiqueta.

Po otworzeniu maski od razu poczujemy bardzo słodki mleczny zapach, który moim zdaniem jest zbyt mocny. Dla mnie jest nachalny i ciężki do zniesienia. Pod tym względem nie przypadła mi do gustu. Miłośniczki słodkawych zapachów będą oczarowane. Mnie on do siebie nie przekonał.

Después de abrirla siento olor lechoso muy dulce que para mi es demasiado fuerte. Según mi opinión  es feo y muy pesad. En este caso no me gustó nada. Amantes de aromas muy muy dulces deberían estar contentas. A mi este aroma no me convenció.

Kosmetyk posiada dość gęstą, budyniowatą konsystencję. Dla mnie najważniejszy jest fakt, że się nie przelewa przez dłonie. Bardzo dobrze się rozprowadza na włosach i jest łatwa do zmycia.

Cosmético tiene consistencia bastante espesa. Para mí lo más importante es el hecho de que no se vierte a mano. Muy bien se extiende en el cabello y es fácil de lavar.

Maskę używałam dwa razy w tygodniu nakładając ją na świeżo umyte włosy i trzymając ok. 30 minut. Jakie zauważyłam efekty?
 
La mascarilla uso dos veces a la semana aplicándola sobre el cabello recién lavado y dejándola unos 30 minutos. Que resultados he observado?

Moje włosy po jej użyciu były gładkie, miękkie i przyjemne w dotyku. Bardzo łatwo się rozczesywały. Dodatkowo zauważyłam, że są bardziej błyszczące niż po użyciu zwykłej odżywki.
 
Mi cabello después de su uso era liso, suave y agradable al tacto. Estaba muy fácil de peinarse. Además me di cuenta de que son más brillantes que después de uso acondicionador.

Podoba mi się jej przyzwoity skład.
Me gusta su buena composición.

Niestety maskę jest bardzo ciężko dostać stacjonarnie. Osobiście kupiłam ją w drogerii Hebe, ale widziałam, że można ją też kupić na allegro.
 
Por desgracia es muy difícil de conseguir esta mascarilla. Personalmente la compré en Hebe pero he visto que también se puede obtenerla en allegro .

Cena: 8 zł / 275 ml
Precio: 8  zł / 275 ml



Znacie kosmetyki do włosów Kallos? Co o nich sądzicie?

Conocéis cosméticos para cabello Kallos? Que pensáis sobre ellos?

75 komentarzy:

  1. Suelo ser fiel a una amrca y no cambiar porque leugo em arrepiento... pero lo pensaré ;) 1besazo!

    Estoy de sorteo en mi blog, te encantará!
    ◈✾◈✾◈Monas de Seda◈✾◈✾◈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahora yo tengo una mascarilla de esta marca ;) quiero probar shampoo :)

      Usuń
  2. Tyle już było recenzji tej maski, a ja jeszcze jej nie testowałam :-) musze wreszcie się nią zainteresować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować ;) nie wiem tylko czy Ci ten zapach przypadnie do gustu ;)

      Usuń
  3. Hi!
    I had such a hair care and it was good! But you do not have one I use!
    http://juditnailpolishblog.blogspot.hu

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam zapach tej maski z dawnych czasów i jak mi później poduszka pachniała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jest zbyt mocny :D i utrzymuje się bardzo długo na włosach

      Usuń
  5. Znam i lubię tę maskę, mam ją w litrowym słoiku :)
    Co do zapachu się zgadzam, że jest za mocny, ale działanie to rekompensuje.
    Mam też wersję Keratin, ona ma lepszy zapach, mniej intensywny i trochę bardziej perfumowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę musiała wypróbować maskę o mniej intensywniejszym zapachu :) jak będę w Hebe, to po nią sięgnę ;)

      Usuń
  6. WOW ostatnio dowiaduję się o tanich rzeczach, ale naprawdę bardzo dobrych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Kallosa mam maskę waniliową i bardzo ją lubię :) Na pewno skusze się też na wersję Latte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chcę wypróbować waniliową ;) mam nadzieję, że ją znajdę ;)

      Usuń
  8. Miałam ją i na pewno jeszcze kiedyś do niej wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej nie miałam i chętnie kiedyś spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ;) na pewno będziesz zadowolona :)

      Usuń
  10. Nie mialam, ale ostatnio czytalam dwie negatywne opinie na jej temat i chwilowo chyba sobie ja odpuszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czytałam same pozytywne opinie nawet odnośnie jej zapachu :) niestety zapach wg mnie jest jej najsłabszą stroną...

      Usuń
  11. Chyba ją wypróbuję ;)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam przyjemność używania czegoś z oferty tej firmy, ale jakoś nie wzbudziło to we mnie chęci powrotu ;) Wolę jednak zupełnie inne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej maski ale nie lubię ciężkich, duszących zapachów więc dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. great post and gorgeous blog!
    now following :)
    xx

    let me know if you'd like to follow back!
    - www.theurbaneye.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie ta maska kompletnie się nie spisała a dodatkowo zapach mnie odrzucał, jak dla mnie to ona cuchnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach mnie też odrzuca :( ciężko jest używać maski o tak duszącym i mdłym zapachu...

      Usuń
  16. I like hair mask and thos its something I will consider for sure.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie się nie sprawdziła. Moje włosy nie potrzebują tak duże dawki protein :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem z niej zadowolona, jeśli chodzi o efekty ;)

      Usuń
  18. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem Kallos maska z oliwą z oliwek i jedwabiem ;)
    ale aktualnie dostałam maskę do współpracy i ta będzie w kolejce do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz słyszę o masce z oliwą z oliwek Kallos :)

      Usuń
  19. Oh, looks like the perfect product.


    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja znowu uwielbiam ten zapach "sernika w proszku" ;) ogólnie maska może być jak dla mnie, ale szału nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to jest zapach skondensowanego mleka :))

      Usuń
  21. Nice post!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja kompletnie nie trawie Kallosów puszą moje włosy,tłuszczą je i nie działają ;'(

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedyś wypróbuję, ale nie mogę jej nigdzie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam, ale przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Viendo sus características, creo que me gustaría. El envase me recuerda a la que uso de Garnier, que me va muy bien. BESOS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nunca no he probado mascarilla de Garnier ;) Besos

      Usuń
  26. A ja nie miałam muszę nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Znamy się już ponad osiem lat. Przyznam szczerze, że gdy zaczynaliśmy swoją przygodę zapach był inny, znacznie bardziej przyjemny i nieco słabszy. Całe szczęście, że tylko zapach jest gorszy, działanie, wciąż mnie satysfakcjonuje (:

    OdpowiedzUsuń
  28. jak na 8 zł ma dużo plusów, myślę ze warto przetestować =)

    OdpowiedzUsuń
  29. dostalam kiedyś "odlewkę" od koleżanki- zapach był dla mnie nie do zniesienia, a dzialanie przecietne ://

    OdpowiedzUsuń
  30. This hair mask is one of my favourites :)

    I'm following you back ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam ją i bardzo fajnie działa na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. no la conocía, pero parece q pinta bien

    BESOS, REBECA
    http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Sporo osób ją poleca i kiedy spotkam ją stacjonarnie to z pewnością ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hello from Spain: I like the color and thickness of this mask. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  35. Hola preciosa, que bonito blog, por supuesto que te sigo. En principio me he quedado un poco mosqueada porque estaba viéndolo en un idioma que no conocía, pero luego vi que escribias en español, que por cierto, te recomiendo que la parte que escribes en español no la hagas todo en cursiva, ya que la letra cursiva se utiliza para resaltar algo en una frase y para un parrafo entero da problemas de legibilidad, podrías poner el texto en español en color gris o rojo o azul, siguiendo los colores de tu blog. Respecto a tu artículo, me gustaría probarla, porque viendo que dices que te deja el pelo super liso es algo que me gusta en estos productos :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gracias por seguirme, me ha gustado mucho ti blog, me ha pasado como a la chica de arriba, jajaja

    Un beso, te sigo!

    OdpowiedzUsuń
  37. Stacjonarnie jeszcze chyba jej nie spotkałam, ale kiedyś na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kallos latte to mój hicior numero uno i nie umiem go zastąpić, kupując od lat regularnie (pierwsze opakowanie dostałam chyba od koleżanki w gimnazjum???). Miałam jeszcze placentę, która znów kompletnie się nie sprawdziła...

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo tani produkt, nigdy o nim nie słyszałam, ale także poszukam jej na allegro. Ostatnio poszukuję dobrej odżywki,maki, balsamu, czegokolwiek,żeby nawilżyć włosy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Olá que blog lindo vc tem, parabéns, to seguindo de volta ;).

    OdpowiedzUsuń
  41. Dónde está lo de suscribirse de forma "normal" lo de participar en este sitio que no lo encuentro jeje

    OdpowiedzUsuń
  42. Tiene buena pinta pero si es difícil de conseguir... es una pena. Pero me gusta. Gracias por la info. Besiños

    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Boa noite
    Obrigada pela visita e comentário deixado no blog.
    Que lingua é esta? Não entendi nada.
    Beijo.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ainda não conhecia essa marca, mas parece ser muito boa!
    Obrigada por ter passado lá no Sweet Gloss. Volte sempre!

    OdpowiedzUsuń
  45. Não conheço a marca, mas parece ser de qualidade!!
    Abraços.Sandra

    OdpowiedzUsuń
  46. Great post.
    Following you back.
    Kisses

    http://achadosdamila.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  47. używałam ją kiedyś i pamiętam, że miała piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  48. pierwszy raz o niej slysze , ale juz wiem, ze musze ja miec ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Posiadam dużą wersję i moje włosy ją uwielbiają :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja jestem miłośniczką słodkich zapachów, ale ten mi się zupełnie nie spodobał. Wydaje mi się, że ta maska przesusza mi włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam tą większą wersję - i muszę przyznać, że całkiem dobrze działa na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochałam tą maskę ale teraz znalazłam coś co mnie zachwyciło maskę z serii Bapp . Jest naprawdę rewelacyjna moje włosy po paru zastosowaniach są jak "nowe" ( kupiłam w internecie bo taniej)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)