Nowa kolekcja Essence Superheroes


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać nową kolekcję Essence Superheroes. Na wstępie jednak zadam proste pytanie. Czy nie macie wrażenia, że nowe limitki Essence nie spełniają waszych oczekiwań? Moim zdaniem ostatnie kolekcje zniechęcają niż przyciągają. Mam tu na myśli kosmetyki często dziecinne, straszne pod względem kolorystyki oraz zbędne dodatki, które są obowiązkowo dołączane do każdej limitki. Może to tylko moje wrażenie... Zapraszam do zapoznania się z "czarującymi" nowościami.

Hoy me gustaría mostraros una nueva colección Essence que se llama "Superhéroes ". Al principio sin embargo , déjenme haceros una pregunta simple. ¿No tenéis la impresión de que las nuevas ediciones limitadas de Essence no satisfacen vuestras expectativas? En mi opinión recientemente las colecciones son muy feos. Estoy pensando en los cosméticos a menudo muy infantiles, con terribles colores y productos innecesarios que están unidos entre colecciones limitadas . Tal vez sea sólo mi impresión... Os invito a conocer " encantadora " colección Superhéroes.


W kolekcji znajdziemy przede wszystkim lakiery oraz różne przybory do dekoracji paznokci. Lakieromaniaczki powinny być oczarowane, ale czy faktycznie będą? 
 
En la colección podemos encontrar una gran variedad de esmaltes y accesorios para decorar las uñas. Amantes de nail art deberían ser encantadas  pero que realmente son serán ?

Lakiery do paznokci
A. Nail Polish Thermo - pod wpływem temperatury zmienia swój kolor na ciemny róż
B. Nail Polish Sand - daje piaskowy efekt
C. Nail Polish Oil Slick - lakier, który w zależności od naświetlenia przyjmuje różne odcienie niebieskiego
D. Nail Polish Holo - holograficzny lakier o kolorze pięknego srebra
E. Nail Polish Liquid Gold - metaliczny lakier, który pokrywa paznokcie cudownym złotym odcieniem
F. Nail Polish Galaxy Flakes - jak sama nazwa wskazuje jest to lakier z efektem galaxy
Lakiery mają kosztować 2,49 EUR

Esmaltes para las uñas
A. Nail Polish Thermo - bajo la influencia de la temperatura cambia su color a rosa oscuro
B. Nail Polish Sand - da efecto de arena
C. Nail Polish Oil Slick - esmalte que dependiendo la luz brilla en distintas tonos de azul
D. Nail Polish Holo - esmalte holografía en c
olor plata
E. Nail Polish Liquid Gold - esmalte metalizado que cubre las uñas en maravilloso color dorado
F. Nail Polish Galaxy Flakes - como su nombre indica es esmalte con el efecto de la galaxia
Esmaltes van a costar 2,49 euros

Ozdoby do paznokci dające efekt 3D
Effect Nails efecto 3D
Pędzel do aplikacji różnego rodaju ozdób do paznokci
Pincel ideal para la aplicación de los efectos de purpurina en las uñas

Holograficzne naklejki
Pegatinas holográficas
Zmywacz do paznokci
Nail Polish Remover

Kosmetyczka
Neceser cosmético

Szczerze, to nic mi się nie podoba z tej kolekcji. Jestem głęboko zawiedziona. Czekam na jakąś świąteczną limitkę, która pewnie i tak nie dotrze do Polski tak jak to było w przypadku Home Sweet Home.

Sinceramente no me gustó nada de esta colección. Estoy profundamente decepcionada. Estoy esperando en una colección de Navidad que probablemente no llegue al Polonia como lo fue en el caso de Home Sweet Home.

Co sądzicie o nowej kolekcji Essence? Podoba się Wam?
¿Qué pensáis de la nueva colección de Essence ? ¿Os gusta?

99 komentarzy:

  1. nic mnie nie zachwyciło z tej kolekcji ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie :( Moim zdaniem cała ta kolekcja, to dno...

      Usuń
  2. Faktycznie ta limitka chyba przeznaczona dla dziewczynek :-) szkoda, ale może niedługo nas czymś zaskoczą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby ;) czekam na ten dzień z niecierpliwością :)

      Usuń
  3. Z kolekcji na kolekcję utwierdzam się w przekonaniu, że już "wyrosłam" z Essence, nie dla mnie te pstrokate kolory, brokaty, aplikacje :) Ale po kosmetyki w neutralnych kolorkach chętnie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę najnowsze limitki Catrice :) tam przynajmniej mogę coś dla siebie znaleźć ;) ja też z Essence już wyrosłam...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mi też nic się nie podoba. Mam 20 lat, za dużo? ;)

      Usuń
    2. Essence moim zdaniem celuje w 13-14 latki...

      Usuń
  5. Nie podoba mi sie :( Jak dla dzieci :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier termiczny i 'benzynkowy' przyciągneły moją uwagę :) reszta to faktycznie porażka, ale limtce 'be loud' kiczem nie dorówna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ;) zresztą każda kolejna limitka Essence rozczarowuje mnie co raz to bardziej...

      Usuń
  7. Los colores son un poco chillones,y dices que no te gustó?
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. mi również nic nie przypadło do gustu i fakt tak kolekcja jest dość dziecinna...

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm ten srebrny lakier jako jedyny jeszcze mógłby mnie zainteresować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko jestem ciekawa jak te lakiery będą wyglądać w rzeczywistości :)

      Usuń
  10. a mi sie kolekcja podoba :) jestem wielka fanka komiksow (nigdy chyba z nich nie wyrosne ) wiec lakiery i naklejki jak najbardziej do mnie przemawiaja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, moze design promocyjnych opakowan jest bardzo mlodziezowy. Ale widze, ze niektore lakiery sa bardzo ciekawe (szczegolnie na impreze), brokaty, ozdoby. Wystarczy odrobina wyobrazni i efekt wcale nie bedzie dziecinny!
    a ze cenowo sa atrakcyjna firma, dlatego staraja sie przyciagnac nastolatki. Nic dziwnego. Ja osobiscie nie wykupilabym calego asortymentu essence, ale mam swoje ulubione produkty. ;)
    Mozemy tez stac sie bardzo ''dorosle'' i kupowac Diora i Gerlain. Genialne produkty. Tylko chyba niewiele dziewczyn przed 30-stka na to stac. Hmmm?
    Pozdrawiam!

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogliby robić bardziej stonowane kolekcje ;) wtedy zadowolone byłyby zarówno nastolatki jak i dorosłe kobiety ;) mam nadzieję, że popiszą się świąteczną limitką ;))

      Usuń
  12. Llevo mucho tiempo sin comprar de esta marca. Además donde yo vivo es muy difícil encontrarla y nunca tienen las colecciones limitadas. Si a eso añadimos tu opinión, creo que ya ni me molesto en buscarla! Un beso

    http://contaconesdecharol.blogspot.com.es
    http://lexdemoda.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si Essence tiene a veces cosmeticos muy feos ;)

      Usuń
  13. chętnie wypróbuję lakier termiczny ;-) fakt design jest trochę dziecinny, ale czasem fajnie jest mieć coś takiego - na poprawę humoru :D

    OdpowiedzUsuń
  14. tym razem mnie nic nie zachwyciło

    OdpowiedzUsuń
  15. I think its a great collection for our inner child great post.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi się właśnie bardzo podoba! lakiery! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Odniosłam identyczne wrażenie co Ty. Z lakierami fajna sprawa, ale Essence poleciało po jakości i nic nowego nie wymyśli. Szkoda, któraś z kolei kolekcja, która mnie nie interesuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence już nie ma takich limitek jak kiedyś... wypalili się już dawno :(

      Usuń
  18. Nice collection!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolekcja kojarzy mi sie z bajkami np z czarodziejkami z ksiezyca :-D. Nin podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  20. Me encantan los esmaltes y la brocha!!! Besos guapa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. para mi brocha es mejor producto de esta colección ;)

      Usuń
  21. Oh my! I hope these are available in Greece soon :)

    Maria Pol | mariapoool.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawe kiedy wejdzie do Polski... bywały lepsze limitowanki ;)
    Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic mi się nie zjeżyło... Może firma nastawia się bardziej na rynek zbytu wśród młodszych konsumentek?

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmywacz do paznokci z błyszczącymi drobinkami? To już przesada:D

    OdpowiedzUsuń
  25. No me gusta esta colección, y estoy de acuerdo contigo en que últimamente son un poco feas... esta de momento no ha llegado a España, aunque viendo lo que trae tampoco creo que comprara nada.
    Un beso :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojala esta colección no llegue a ningun pais :)

      Usuń
  26. Hola desde España: yo creo que esta nueva colección tiene unos colores algo infantiles. Yo prefiero colores más serios y elegantes. Seguimos en contacto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yo también prefiero colores mas elegantes ;)

      Usuń
  27. BUENO... SIMPLEMENTE... UNO DE CADA UNO X AQUI, POR FAVOR! JAJAJJA

    OdpowiedzUsuń
  28. lakiery mają ciekawe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Poza całkiem przyjemnie wyglądającymi odcieniami lakierów to raczej nie ma rewelacji

    OdpowiedzUsuń
  30. Really nice colors. So bold and fresh. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem lakiery są świetne! Szczególnie ten holograficzny i ostatni brokat ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Lakiery mnie zaciekawiły. Ale czy bym się zachwyciła po użyciu? Oto jest pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa jak będą wyglądały na żywo :)

      Usuń
  33. ten zmywacz, oj, jestem w szoku ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dużo błysku i wszystko to takie dziecinne ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. bajkowa kolekcja! najbardzej podobają mi się ozdoby do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hola
    Hermosa colección, lastima que donde vivo no venden esa marca.
    Me gustaron los colores de los esmaltes
    muchos saludos
    L.
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie również nic nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  38. mnie kusi termiczny lakier, zawsze taki chcialam a nie chcialo mi sie specjalnie zamawiac... ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. a mi si me gusta tiene colores muy llamativos

    BESOS, REBECA
    http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nic mi specjalnie się nie spodobało z tej limitowanej serii. Były(moim zdaniem) dużo lepsze serie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A mi me gusta mucho el neceser cosmético!! Yo creo que esta collection es muy linda!! Pero en Italia no està! Besitos!

    OdpowiedzUsuń
  42. Hola guapa! Claro que te sigo, muy interesante tu blog ^^

    Nos leemos, un besito ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeju!Bardzo lubie jak dodajesz posty z nowościami (nowe kolekcje) :) Te dodatki na paznokcie widziałam już w sklepie,ale reszty jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. oil slick można zobaczyć, reszta przeciętna, albo ja już za stara jestem na takie "fanaberie";)

    OdpowiedzUsuń
  45. super kolekcja :)
    może coś zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. de esta coleccion la verdad no me atrae nada

    OdpowiedzUsuń
  47. Jedynie lakier do paznokci wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow! really like your blog!
    Subscribe to mine too:
    http://everymomenthasitsmagic.blogspot.com/
    Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  49. Hi sweetie! Thank you for following my blog:) Following your beautiful blog too now.
    Have a wonderful day!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  50. essence products are great :) i love them

    OdpowiedzUsuń
  51. muszę wybrać się do natury i obejrzeć nowości ;-))

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie przemawia do mnie jakoś ta seria, chociaż nie wiem co by było, gdybym któryś z tych produktów zobaczyła na żywo.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  53. Thank you for the wonderful comment dear! I followed you back!!

    xx
    www.starringsamantha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. cute blog =) do you want to follow each other? following you now on facebook =)

    www.lesley-kim.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi! Very beautiful this collection! We are following you back!


    http://www.onlyinspirations.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  56. Loved the glaze <333
    Perfect.

    Kisses, http://primeiroseusonho.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  57. mi sie osobiście lakiery podobaja....maja ciekawe kolorki..szkoda że ich nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  58. Adorei esses esmaltes são lindos demais espero que chegue ao Brasil, seguindo de volta, beijos

    http://dicascoisasdemulher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. No puedo atender de ver esa collecion en vivo!

    http://bionicgirl94.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie ma nic dla mnie w tej kolekcji :/.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też odnoszę wrażenie że te kolekcje Essence są dla gimnazjalistek albo i młodszych... Mam jeszcze stare kosmetyki tej firmy i są ładne kolorki, kobiece... a teraz... będę je kupować dla siostrzenicy która ma 12 lat xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)