Nowa kolekcja Rocking Royals Catrice // Nueva colección Rocking Royals de Catrice

Kolejna kolekcja Catrice nosi nazwę Rocking Royals. Jest to limitka złożona między innymi z cieni o metalicznym wykończeniu, które rozświetlą nam ponure jesienne dni. Na większości kosmetyków z tej serii znajdziemy motyw korony. Zapraszam na prezentację iście królewskiej kolekcji Catrice.

La próxima colección Catrice se llama Rocking Royals. Esta es la colección limitada que se compone entre tras cosas de las sombras con
un acabado metálico que va a iluminar nuestros días oscuros de otoño. En la mayoría de los cosméticos de la serie encontrarámos tema de corona. Os invito a la presentación de una colección verdaderamente real de Catrice.

4 cienie do powiek z pięknym złotym odcieniem na czele
4 sombras de ojos con muy bonito dorado

matowy czarny eyeliner
eyeliner negro mate

 rozświetlacz z uroczym aplikatorem
iluminador con precioso aplicador 
baza na usta, która sprawi, że szminka utrzyma się na nich przez cały dzień
base para barras de labios que consigue que quedan todo el día 
fioletowy róż 
colorete violeta
szminki do ust
barras de labios 

futerko do paznokci
terciopelo para las uñas
piękne lakiery
bonitos esmaltes de uñas

Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży na przełomie listopada/grudnia.
Colección sera disponible en venta en finales de noviembre, principios de diciembre.

Jak się Wam podoba? Skusicie się na coś?
Cómo os gusta? Vais a comprar algo?

60 komentarzy:

  1. Nice products :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/10/choies-mesh-cut-out-bodycon-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze dwa cienie bardzo mi się podobają, ale w zasadzie tylko one.
    Ostatnio skusiłam się na jeden z cieni z serii Catrice Liquid Metal, na opalizującą brzoskwinkę :)
    Jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach , ale metaliczne cienie do powiek to coś dla mnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Las sombras y labiales de esta colección me han encantado, ideales para invierno y otoño. BESOS!

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym sprawdziła ten rozświetlacz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery wyglądają naprawdę świetnie, cienie mają piękne wykończenie, a najbardziej mnie zainteresował róż w kolorze fioletowym! Hm... zbankrutuje ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  7. No nieee, wydam majątek na cienie Catrice. Najpierw Liquid metal teraz te :D

    OdpowiedzUsuń
  8. La verdad es que es muy bonita en general, pero a mi el colorete me tiene ganada desde la primera vez que lo vi :D
    Un saludo! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory :) idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne cienie!

    Ja również obserwuję :)
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Futerko do paznokci i te pomadki w ciemnych kolorach mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. waw che collezione meravilgiosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ¡Qué bonito es todo! Quiero ese eyeliner y las barras de labios. *u* A ver si llega prontito a España. ^-^ ¡Besos!

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna kolekcja :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Me enamorado de los labiales morados!! A mi me encantan esos tonos y estos son chulisimos!!! un besiko!! http://sayfarandom.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. W oko wpadł mi liner, jestem ciekawa co skrywa w środku i jaki ma aplikator :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Baza do ust mnie zaciekawiła, chętnie ją przetestuję jak się pojawi choćby tylko ze względu na śliczne opakowanie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. the gold and silver eyeshadows look so good :) but i'm also really liking the lipsticks :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te fioletowe szminki są obłędne :-))!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Los colores son muy bonitos,apetece probarlos.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie przemawiają do mnie te pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  22. una colección preciosa!! me han llamado mucho la atención las sombras y la base para labios.
    Un beso :)

    OdpowiedzUsuń
  23. such a beautiful blog!
    love Rachael
    www.poseswithroses.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  24. Que lindos tonos!
    saludos
    L.
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Tienen una pinta estupenda éstas sombras, puestas quedarán preciosas

    OdpowiedzUsuń
  26. great post http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  27. I haven't heard of this brand before but it looks like a great product!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful colors!

    http://bruh-correa.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam nic z tej kolekcji, chyba czas to nadrobić:)




    Zapraszam do mnie na rozdanie http://otulona-zapachem.blogspot.com/2013/09/niespodzianka-dla-was-kochani.html

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny wystrój bloga !:)
    obserwuję,
    i zapraszam do mnie - www.marigoldds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Great review!!! Thanks for sharing:)

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Hum amei as sombras! São lindas.
    Seguindo você!
    Beijinhos.
    Like Skyscraper|Fan page |Tumblr

    OdpowiedzUsuń
  33. cała kolekcja wygląda świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne lakiery :))

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Całkiem niezła limitowanka! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. gold and silver eye shadow is very interesting:))

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne kolory :)
    Chętnie bym wypróbowała ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Qué chulada de colección, me tientan el delineador y las sombritas... unos colores ideales para el otoño. Besiños.

    Sigo de SORTEO en mi blog con cositas de Mac y Sleek, por si te interesa:
    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny blog, widzę jesteś bardzo popularna ! =) Chętnie tez poobserwuje=)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne kosmetyki! Szminki są czadowe! ;)
    Dziękuję za odwiedziny oraz obserwację, również obserwuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Me encanta el maquillaje con acabado metálico!
    Un besitoo

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi najbardziej podoba się rozświetlacz :)
    również obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam tej firmy, ale widzę że ładne rzeczy ma ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  44. Me encanta esta marca
    Besos, rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ta kolekcja jakoś do mnie nie trafia - ale będę z przyjemnością podziwiać u innych :) szczególnie ciekawa jestem tego ciemnego różu :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  46. thanks for wathing my blog i follow younow

    OdpowiedzUsuń
  47. nice products! xx
    http://lovely-utopia.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)