Regenerujący balsam do ust Blistex


Dzisiaj chciałam Wam przedstawić mój ulubiony balsam do ust. Odkryłam go całkiem niedawno a już podbił moje serce. Pielęgnacja ust jest bardzo ważna szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Co należy robić, aby zapewnić im odpowiedni poziom nawilżenia? Odpowiedź znajdziecie w poniższej recenzji.

Hoy quería presentaros mi bálsamo labial favorito. Lo encontré hace poco y robó mi corazón. Cuidado de los labios es muy importante especialmente durante el otoño y invierno. ¿Qué debemos hacer para les garantizar nivel adecuado de humedad ? La respuesta podéis encontrar en la siguiente reseña.


  • Hidratación profunda y de larga duración para los labios.
  • Reduce el malestar de los labios irritados y ayuda a cicatrizar las fisuras labiales.
  • Reconforta los labios afectados por las úlceras (fuegos).
Blistex Crema Labial es una fórmula única, Premium, de hidratación profunda y de larga duración, que reduce el malestar y ayuda a cicatrizar las fisuras labiales, labios deshidratados por el sol o con herpes labial (fuegos).
  • Ayuda a hidratar, proteger y reconfortar los labios afectados por ulceras con una delicada sensación de frescura y suavidad.
  • Por su rápida y profunda hidratación, los Profesionales en belleza usan la Crema Labial dentro de sus rutinas diarias con el fin de suavizar la textura de los labios antes de aplicar el color. Aplicar 5 minutos antes de la aplicación del color y retirar el exceso con un pañuelo facial.
  • Contiene FPS 10.

Instrucciones de Uso

Aplíquese frecuentemente hasta que la resequedad o incomodidad desaparezca, o antes de exposición al sol, viento o frio. Reaplíquese en caso de prolongada exposición. A la primera señal de aparición de ulceras, aplique uniformemente y reaplique cada media hora.

Balsam znajduje się w plastikowej i bardzo praktycznej tubce. Możemy ją nosić w torebce bądź kieszeni. Design jak same widzicie jest bardzo prosty.
 
Bálsamo se encuentra en un tubo muy práctico de plástico. Se lo puede llevar en el bolso o en el bolsillo. Diseño como vemos es muy simple.
Tubka posiada aplikator, który jest wielkim plusem w tego rodzaju kosmetykach.
El tubo tiene un aplicador que es una gran ventaja en este tipo de cosméticos.

Kosmetyk posiada dość gęstą i białą konsystencję. Nie pachnie fenomenalnie i przyjemnie, ale mi to w żadnym wypadku nie przeszkadza.

Cosmetico tiene una textura bastante espesa y blanca. No huele fenomenal y agradable pero a mi este olor no molesta de ninguna forma.

Zaraz po jego aplikacji tak jak w przypadku Carmexa czujemy delikatne chłodzenie, które przynosi ulgę ustom. Nie obciąża ich i bardzo szybko się wchłania. Zostawia na wargach delikatnie białą powłokę. Niestety dość często nie wygląda to zbyt estetycznie.
 
Inmediatamente después de su aplicación , como en el caso de Carmex siento un enfriamiento suave. No cargue y se absorbe muy rápidamente. Deja los labios con capa blanca que es muy suave. Por desgracia a menudo esta blancita capa no es estética.
Usta są bardzo dobrze nawilżone, miękkie i gładkie. Taki stan utrzymuje się przez bardzo długo. Balsam doskonale sobie radzi z suchymi skórkami. Jestem zachwycona ponieważ w przypadku Carmexa takich efektów nie odnotowałam.
 
La boca es muy bien hidratada y suave. Este estado se mantiene durante un largo tiempo. Bálsamo es excelente para lucha contra las pieles secas. Estoy muy contenta porque cuando usaba Carmex no observaba tantos efectos.

Kosmetyk aplikuję przede wszystkim na noc.
Cosmético aplico principalmente para la noche.

Na pewno wypróbuję inne produkty Blistex.
Por supuesto voy a probar otros productos Blistex.

Podsumowując jedynym minusem jaki widzę przy używaniu tego balsamu jest nieestetyczne bielenie. Z samych efektów jestem bardzo zadowolona. Polecam wszystkim osobom, które borykają się z problemem suchych ust.
 
En conclusión el único inconveniente que veo usando este bálsamo es la capa blanca dejada en labios. De solos efectos soy muy feliz. Lo recomiendo a todos que tienen problema con labios secos.

Balsam możecie kupić w większych drogeriach. Za 6 ml trzeba zapłacić ok. 10 zł.
Bálsamo se puede comprar en las farmacias, grandes tiendas. Por 6 ml hay que pagar alrededor de 5 EUR.



Znacie balsamy do ust Blistex?

Conoceis bálsamos labiales Blistex?

57 komentarzy:

  1. nie wiem dlaczego , ale blistex kojazy mi sie ze specyfikiem na opryszczke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go jeszcze, ale biały osad po aplikacji mnie odstrasza:(

    OdpowiedzUsuń
  3. kusi mnie :) może też go wypróbuję:) ahh zazdroszcze takiego wysokiego poziomu znajomosci hiszpańskiego. Ten jezyk zawsze był moim marzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę spróbować ;)

    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Un básico para proteger los labios en estas estaciones venideras!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Parece interesante, aunque yo suelo usarlos sin petrolatos porque me terminan resecando más la piel del labio. BESOS!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohhh muy interesante tu blog *O*
    Yo soy de tener labios secos ;A; jejej Pero me incomoda mucho usar labial o crema u3u
    Gracias por visitar y comentar en mi blog *w*~
    Disculpa que tardé tanto en responder °///A///°
    Le estaré siguiendo *A*~ jej Que tengas un bello día/noche =D
    Saludos *3*/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam swoją ulubioną pomadkę do ust, która genialnie je nawilża, ale z chęcią wypróbuję ten balsam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie niestety jest nieosiągalny, ale słyszałam o nim same pozytywy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o proszę, kolejna pozytywna recenzja o tym balsamiku, widziałam je ostatnio w hebe i chyba jak kolejnym razem tam będę to sobie wezmę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten produkt, Blistex nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  12. I love Blistex lip products. They are soo great!


    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię Blistex i chyba właśnie najbardziej tą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Blistex jeszcze nigdy nie miałam, moją miłością są masełka do ust od Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny jest! używałam go całą zeszłą zimę i parę razy uratował mi usta :) no i jest niesamowicie wydajny, dopiero niedawno udało mi się go wykończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great review this product does work I had once the worst wind burn and blistex relief it within 24 hours.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja najbardziej lubię formę pomadek w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie mam ochotę na Blistex, ale w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś wersję med o zapachu malinowym. Działanie miał bardzo dobre, ale ja bardzo nie lubię tego chłodzenia, więc podobnie jak Carmex, tak i Blistex omijam szerokim łukiem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. kupię jak tylko wykończę swoje smarowidła do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Może się skuszę bo cena dość przystępna. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Blistex jeszcze nie miałam, na razie bardzo polubiłam masełka z Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  23. jeszcze nie miałam okazji poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  24. gdzie można coś takiego nabyć ? :P przydałoby mi się :)

    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam próbkę, podobny do carmexa

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię ten balsam. Kusi mnie. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. este no lo conocía, yo utilizo la vaselina de toda la vida

    BESOS, REBECA
    http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Para el tiempo que comienza es genial, saludos!

    OdpowiedzUsuń
  29. que producto interesante! lastima lo de la capita blanca

    OdpowiedzUsuń
  30. czasem sięgam po blistex, ale własnie na noc i wtedy kiedy mam naprawdę spierzchnięte usta.pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  32. Adorei o post, o produto parece muito bom, pena que não dá pra encontrar onde moro.

    Beijos e Obrigada pela visita!

    http://petalasmaquiadas.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  33. Beaty blog! Follow u too!

    http://leitecombiscotos.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  34. Achei super interessante, creio que aqui no Brasil, ou no meu estado, não tenha esse produto. Tentarei descobrir se tem por aqui.

    Abraços e carinhos
    My
    www.massovita.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna recenzja :)
    Jednak ja nie jestem fanką u siebie balsamów;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Very nice this lip balm, i am following you! Liked your blog!

    belezanomundo.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  37. Czytam same pozytywne opinie na temat tych balsamów i mam ochotę na wypróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Adorei o aplicador dele, que bonitinho!


    Beijos
    Brilho de Aluguel

    OdpowiedzUsuń
  39. Obrigada pela visitinha, estou te seguindo, bjs

    http://angelimcosmeticos.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  40. Muszę spróbować :) Miałam kiedyś balsam Blistex w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam jego próbki i jakoś mnie nie przekonuje a uwielbiam mazidła do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  42. No está mal conocerlo aunque yo ya tengo mi pareja estrella Neutrógena + Isdin y me va genial. Besiños.

    www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
  43. need to try this! :)
    Check out my new post: 'Tartan Crazy & A Casio Watch!

    www.lovefromsimmie.com

    Stay beautiful doll xxxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)