Słodki i bardzo kaloryczny post z woskami Yankee Candle // Muy dulce y calórico post con ceras Yankee Candle

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na bardzo słodki i kaloryczny post z woskami Yankee Candle. Tym razem postanowiłam wybrać ciasteczkowe zapachy: Red Velvet, Vanilla Cupcake oraz Strawberry Buttercream.

Hoy me gustaría invitaros a muy dulce y calórico post con Yankee Candle. Esta vez , decidí optar por aromas de pasteles : Red Velvet , Vainilla Cupcake y Strawberry Buttercream.


Jako pierwszy chcę opisać wosk, który najbardziej przypadł mi do gustu. To ten zapach uprzyjemnił mi ciężki tydzień.
 
La primera que quiero describir es la cera que me gustó mucho. Este olor ha hecho más adorable mi ultima semana que estaba difícil .

RED VELVET - pachnie jak najprawdziwsze ciastko, a przecież jest to tylko zwykły wosk. Posiada waniliową i bardzo przyjemną woń. Nie jest ona dusząca i chemiczna przez co jest jedną z moich ulubionych. Połączenie wanilii i brązowego cukru okazało się być strzałem w dziesiątkę.  Idealny wosk na długie jesienne wieczory. Na pewno kupię sobie świeczkę Yankee Candle o tym cudownym aromacie.

RED VELVET - huele a pastel de verdad y sin embargo es sólo la cera normal. Tiene olor de vainilla que es muy agradable. No es sofocante y químico, todo esto hace que sea uno de mis favoritos. La combinación de vainilla y el azúcar moreno resultó ser un tiro en el blanco. La cera es ideal para largas noches de otoño. Definitivamente voy a comprar una vela Yankee Candle con este maravilloso aroma.

VANILIA CUPCAKE - jeden z najpiękniejszych waniliowych zapachów jakie wąchałam. Wosk  pachnie bardzo słodko i subtelnie. Jeden z moich ulubionych aromatów. Waniliowa babeczka dogłębnie pobudza zmysły i odpręża. Tarta jest idealna na ponure i deszczowe dni. Siedząc przy odpalonym kominku w ogóle nie czuję się głodna. Wosk zaspokaja potrzebę konsumpcji słodyczy.

 VANILIA CUPCAKE- una de las fragancias más bellas que olía a vainilla . La cera huele muy dulce y sutil. Uno de mis sabores favoritos. Magdalena de la vainilla estimula profundamente los sentidos y relaja. Tarta es perfecta para los días tristes y lluviosos. Sentado junto a la chimenea no se siente hambre. Cera satisface a la necesidad de consumo de dulces .
STRAWBERRY BUTTERCREAM- bardzo mi się spodobał. Ostatni wosk, który wypróbowałam w tym tygodniu. Posiada delikatną i zmysłową truskawkową nutę, w której bez wahania można się zakochać. Dodatkowo pachnie wanilią połączoną z cukrem. Jedyną wadą jaką tutaj widzę jest mało intensywny zapach.

STRAWBERRY BUTTERCREAM-
me gustó mucho. Última cera que he probado esta semana. Tiene una nota de fresa suave y sensual en la que no me dudaría en enamorarse . Además huele el olor de vainilla combinado con azúcar . El único inconveniente que veo aquí es un olor poco fuerte.

Woski możecie kupić w sklepie Goodies.pl
Ceras podéis comprar en tienda Goodies.pl


Lubicie takie zapachy? Miałyście już któryś z powyższych wosków?
Os gustan estos olores? Habéis probado ya una de estas ceras?  

95 komentarzy:

  1. Ale piekneee!! Wszystkie chce :D
    Dziękuje za obserwacje ja już zrobiłam to samo ;*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Red Velvet ma najpiękniejszy aromat :)

      Usuń
  3. Właśnie wczoraj zamówiłam dużą świecę Red Velvet, bo uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpiesz się, bo to niestety wycofywany zapach :(

      Usuń
  4. czaje sie na red velvet juz od jakiegos czasu , niestety pobliski sklepik nie ma go na razie na skladzie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i może już nie być, bo to wycofywany zapach..

      Usuń
    2. szkoda :( nie wiedziałam, że już wycofali ten zapach. W takim razie ak najszybciej musze kupić świeczkę Red Velvet póki jest dostępna :)

      Usuń
  5. Kusisz, pewnie bym nabrała ochoty na te ciastka, niebezpieczne dla moich chciejstw. ;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. całkowicie moje zapachy!!!:) nie znam tylko red velvet, ale koniecznie muszę wypróbować! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie znasz :)) moim zdaniem jest to najpiękniejszy zapach z całej trójki :D

      Usuń
  7. Z twoich wosków miałam tylko dwa, czyli Red Velvet oraz Vanilla Cupcake. Oba bardzo polubiłam i będą u mnie gościć częściej, szczególnie podczas zimowych wieczorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo polubiłam te dwa woski :) szkoda, że strawberry butter ma taki słaby zapach :(

      Usuń
  8. Cuando estuve en Inglaterra veía esa marca por muchas tiendas, pero entre unas cosas y otras nunca las probé, eso sí, cuando las olía, me gustaban mucho más las tartaletas estas que las velas, además, para probar los aromas en mucho más económico. Tienen muy buena pinta, así que creo que las probaré ^_^ Un besito

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vale la pena probarlos :) son muy buenos. Tienen maravillosos olores ;)

      Usuń
  9. Na każdy bym się skusiła, lubię takie jedzeniowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie 6zł za wosk to jest za dużo i dlatego kupuję ich podróbki na all po 1,55zł/szt ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz słyszę o podróbkach YC :D

      Usuń
    2. Są niestety dostępne na all. Nazywają się podobnie do oryginałów, ale zapachy nie są nawet w 5% tak intensywne jak oryginały :)

      Usuń
  11. Vanilla cupcake - mój ostatnio ulubiony zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też oczywiście obok Red Velvet ;)

      Usuń
  12. Wydają się być autentycznie smakowite. Tych wersji zapachowych jeszcze nie miałam, ale podczas najbliższych zakupów z przyjemnością to nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować ;) każdy wosk pachnie cudownie i bardzo słodko <3 aż chce się je wszystkie zjeść :)

      Usuń
  13. I love this vosks. They´re amazing ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zapachy wybrałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zastanawiam się jakie wybrać na następny post :D

      Usuń
  15. Hola desde España: yo no he probado estas ceras pero los olores me gustan mucho. Me gusta el de vainilla. Seguimos en contacto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi también :) vanilla es una de mis favoritas ceras ;)

      Usuń
  16. Their candles are soo nice.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ohhh, i love it!
    Strawberry Buttercream ist my favorite!!!!
    Greetz,
    Mariana

    OdpowiedzUsuń
  18. Vanilla cupcake its my favoite love the smell.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ojjj, jak mnie mogą kusić te woski ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. red velvet wygląda bardzo zachęcająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. STRAWBERRY BUTTERCREAM-też sobie zamówiłam, czekam na moje pierwsze YC :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I have recently started loving candles a lot!! The red one looks really nice :)

    Maria Pol xx

    http://mariapoool.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  23. que bonitas! amo estos productos con aroma, son super practicos, los llevo siempre en la cartera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yo también :) soy adicta de Yankee Candle :D

      Usuń
  24. I love candles, and yankee candle company has some great ones for sure!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Love your blog! :)
    Started following you via GFC, follow me?

    Kisses from Spain xx
    http://magicalsergiofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. wanilia to nie moje rejony, ale ten ostatni jest ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  27. io adoro tantissimo le Yankee Candle!!!!!!!^_^

    OdpowiedzUsuń
  28. love yankee candles
    xoxo
    happy day

    NEW POST

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym sobie wyobrazić ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam strawberry buttercream i w sumie go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ten zapach jest zbyt słaby :(

      Usuń
  32. Que delicioso, me encantan las velas con olores a pastelitos!!! Me provocan querer darles una mordida!!
    saludos
    L,
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pewnie cudownie pachną!


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Son olores que me encantarían! Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post. Już któryś raz je widzę i chyba się skuszę ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować :) na jesienne wieczory są idealne <3

      Usuń
  36. Ja też właśnie planuję zebrać wszystkie najsłodsze zapachy Yankee Candle, wypróbować i opisać :) Lubię słodycz, na równi z soczystym owocowym zapachem. A wanilia, kruche ciasteczka, lody - zapachy idealne na zimę moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I love Yankee Candles, they all smell so beautiful xx


    Gemma | Miss Makeup Magpie

    OdpowiedzUsuń
  38. Me gustan mucho ls velas aromáticas

    Beso rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ay, ¡qué bonitos! Quiero el red velvet. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Lovely blog you have here :) I'm running two giveaways in my blog :) I'd love it if you enter :)
    http://www.bighairloudmouth.com/sammydress-giveaway.html
    http://www.bighairloudmouth.com/giveaway

    Love Nyt,
    from
    BIG hair LOUD mouth
    FACEBOOK
    BLOGLOVIN

    OdpowiedzUsuń
  41. ehh jeszcze nigdy sie na nie nie skusiłam, ale kuszą coraz bardziej.... :) w końcu nadejdzie dzień, że i ja je kupię ^_^

    OdpowiedzUsuń
  42. I absolutely love Yankee candles and I own some of these scents too...they smell amazing. :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  43. Very beautiful photos ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.fashionzauber.com

    OdpowiedzUsuń
  44. I would love the Vanilla Cupcake! thanks for visiting my blog, I followed you.
    http://alwaysblabbing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)