Wrześniowy ShinyBox // ShinyBox de septiembre

10/03/2013 , 73 Komentarz

Właśnie dotarło do mnie pierwsze jesienne pudełko ShinyBox. Pewnie wiele z Was widziało już jego zawartość i wie ,że Shiny tym razem postanowiło przygotować nas do jesieni. Dzisiaj chciałam Wam pokazać co znalazłam we wrześniowym boxie. Zapraszam!

Hoy he recibido la primera caja otoñal ShinyBox. Probablemente muchos de ustedes ya han visto su contenido y saben que Shiny esta vez he decidido prepararnos para el otoño. Hoy quería mostrar lo que he encontrado en caja de septiembre. Disfruten!


Szczerze powiedziawszy, to nie jestem oczarowana tym pudełkiem. Sierpniowe było o wiele lepsze. Kredka i róż PAESE są mi dobrze znane. Miniatury kosmetyków do włosów wydają się być bardzo ciekawe. Najbardziej jestem zainteresowana serum Toni&Guy, które obecnie jest dostępne w Rossmannie. W zawartości tego pudełka brakuje mi typowego jesiennego kosmetyku. Mam tu głównie na myśli masło do ciała lub jakiś balsam. Więcej na temat kosmetyków napiszę po ich przetestowaniu.
Para ser honesta no estoy encantada por la caja. En agosto fue mucho mejor. Lápiz y colorete PAESE son bien conocidos por mí. Miniaturas productos para el cabello parecen ser muy interesantes. Estoy muy interesada en el suero Toni & Guy, que está disponible actualmente en Rossmann. En el contenido de esta caja estaba buscando cosmético típico para otoño y no lo encontré. Estoy pensando principalmente en crema para el cuerpo o una loción. Escribo más acerca de los cosméticos de caja cuando los probaré.


Co myślicie o wrześniowym Shiny?
Qué pensáis sobre Shiny de septiembre?

73 komentarze:

  1. Podoba mi się zawartość, choć wiele z produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wcześniej nie znałam tych kosmetyków do pielęgnacji włosów :)

      Usuń
  2. Jeżeli miałabym to pudełko, byłabym zadowolona jedynie z kredki, różu i serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najbardziej jestem zadowolona z serum :) jestem ciekawa jak się sprawdzi na moich włosach :)

      Usuń
  3. Ja też nie byłabym oczarowana tym pudełkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shiny ma czasem perełki a czasem przeciętne kosmetyki :) tym razem wyszło średnie pudełko :D

      Usuń
  4. mi zawartosc pudelka sie podoba, szkoda ze nie mam do niego dostepu :( serum tony&guy jest swietne (bylo w glossyboxie uk )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najbardziej jestem ciekawa tego serum :)) jak się sprawdzi, to zainwestuję w pełnowymiarowe opakowanie ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. mi się też bardzo podoba ;) uwielbiam kosmetyki PAESE ;)

      Usuń
  6. Róż wygląda bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. szkoda, bo mają bardzo dobre kosmetyki do makijażu :)

      Usuń
  8. wow...I want ot try it
    xoxo
    happy day

    OdpowiedzUsuń
  9. no też myślę, że przeciętnie. ale lepiej niż glossbox bo tam to już sam avon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się zawsze wydawało, że w Glossy są lepsze kosmetyki :)

      Usuń
  10. nie kusi mnie jakoś szczególnie to pudełko

    OdpowiedzUsuń
  11. ach coraz mało fajne te pudełka ;/ szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) Shiny ma wzloty i upadki :D

      Usuń
  12. El colorete de Paese no está mal! Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam dużo produktów z scottisch .. ale składy nie sa najlepsze... owszem intensywnie ładnie pachną... ale to zasługa chemi dodanej " parfum " :(

    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  14. Róż z Pease zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. razem z serum są najlepszymi kosmetykami tego Shiny ;)

      Usuń
  15. Ay, ¡qué bonita! Me encanta todo lo que contiene. *u* ¡Besitos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi un poco porque colorete PAESE ya conozco muy bien :)

      Usuń
  16. Such a lovely box !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogsot.fr

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już polubiłam szampon, pachnie gumą orbit:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna zawartość pudełeczka :)

    również obserwuję :)
    pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Są to zawsze piękne pudełko piękno ... Cieszę się, że odejdziesz z mojego bloga, wymiany z wielką przyjemnością! :) Gratulacje dla przestrzeni ltuo blog ... bardzo ładny.
    Miłego dnia

    PS: Przepraszam, jeśli niektóre błędy, użyłem tłumacza ... Motl jednak fascynuje wiedzieć i mieć kontakt z ragazzza kochanka makijażu i blgo na własne namiętności kraju, który jest odmienny od mojego ...Zróżnicowanie kultury, języka i rasy przeciw zawsze mnie fascynowała.

    ^. ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie to napisałaś :) większość zrozumiałam :)) buziaki

      Usuń
  20. Hello from Spain: I really like the products of the box. Very interesting. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  21. wow so many cool stuff in one box :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice post!
    http://myinspirationjk.blogspot.com/
    Julia x

    OdpowiedzUsuń
  23. Loved the products <3
    www.indianbeautyzone.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Por lo que vemos no estas demasiado satisfecha con la caja,algunos meses fue mejor!!Quizás el próximo mes sea más de tu agrado.
    besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si :) espero que próximo sea más mejor :)

      Usuń
  25. Jakoś zawartość mnie też nie powala ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodziewałam się czegoś lepszego :))

      Usuń
  26. Mnie też najbardziej zainteresowało serum z Toni & Guy ,daj znać jak się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod koniec miesiąca zdam szczegółową relację :)

      Usuń
  27. I love makeup!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. O tak, jakieś masło do ciała też by sie przydało w tym pudełeczku.:)
    Ale mimo wszystko, mnie się zawartość podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że w październikowym będzie masło lub jakiś balsam do ciała :)

      Usuń
    2. Wszystko możliwe. :)
      Obserwuję. :):):)

      Usuń
  29. jego zawartość mnie nie powala, zdarzały się lepsze,jak kurier przyniósł paczuszkę miałam wrażenie że jest pusta była taka lekka jak nigdy :-( . Również obserwuje. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejmy nadzieje, że zawartość październikowego będzie lepsza :)

      Usuń
  30. Lastima que no era lo que esperabas igual y la siguiente, suerte con lo demas!
    saludos
    L.
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładny blog
    zapraszam do mnie http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna zawartośc boxa :) Ja sie jakoś boję zamawiać w ciemno pudełek :(

    OdpowiedzUsuń
  33. już właśnie ostatnio gdzieś czytałam, ze wrześniowe pudełko nie zachwyca :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję w ramach akcji "Obserwacja za obserwację" :)

    OdpowiedzUsuń
  35. planuję sobie kupić ten róż :) koniecznie daj mi znać jak będziesz pisać o nim recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem ciekawa jak sprawdzi się zawartość:))
    Pozdrawiam gorąco!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Esta bien no? Parece completa

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Looks like a nice box!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  39. piekny blog, będę tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Aquí en Brazil tenemos unas cajitas cómo esta, pero no me encantan los productos, entonces no tengo asignatura de ninguna!

    My Holy Place Blog | Facebook | Comunidade no Google+

    OdpowiedzUsuń
  41. taki sredni ten box dzisiaj.

    roniez obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  42. ja jeszcze nigdy nie subskrybowałam żadnego pudełka, ale patrząc na zawartość niektórych pudełek to nie wiem czy warto;)

    PS. Bardzo fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow . Śliczny wygląd bloga , mądry tekst . Kocham Cię <3
    :* Zapraszam do mnie :
    meetann.blogspot.com - daje follow za follow :*
    Ps. Zaczęłam uczyć się hiszpańskiego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)