Aktywny szampon regenerujący do włosów suchych Pharmaceris H, Nutrimelin

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić szampon, który nie tak dawno wprowadziłam do mojej codziennej pielęgnacji włosów. Szukałam kosmetyku, który dopasuje się do moich suchych i bardzo zniszczonych włosów. Czy go znalazłam? Zapraszam na recenzję.

Hoy me gustaría presentaros un champú que no hace mucho tiempo entró en mi cuidado diario del pelo. Estaba buscando cosmético que sea adecuado para mi cabello muy seco y dañado. Si lo encontré? Os invito a reseña.

DZIAŁANIE:   

ACCIÓN:

Opracowana przez Centrum Naukowo-Badawcze Dr Irena Eris bogata formuła szamponu łączy doskonałe właściwości myjące z intensywną ochroną przed wysuszaniem. Odżywczy ekstrakt z miodu bogaty w aminokwasy i cukry oraz gliceryna głęboko odżywiają struktury włosów przywracając im miękkość i optymalne nawilżenie. Prowitamina B5 zapewnia ochronę przed czynnikami atmosferycznymi. Polimery kationowe i emolienty ułatwiają rozczesywanie włosów, zabezpieczają je przed rozdwajaniem i zapewniają właściwy połysk. Szampon posiada pH neutralne dla skóry.

Desarrollada por el Centro para la Ciencia y la Investigación Dr. Irena Eris rica fórmula shampoo combina excelentes propiedades de limpieza con una amplia protección contra la sequedad. Extracto de miel rico en aminoácidos, azúcares y glicerina  nutre profundamente la estructura del cabello restaurando la suavidad y la hidratación óptima. Pro - vitamina B5 proporciona protección contra la intemperie. Polímeros catiónicos y emolientes ayudan a peinarse pelo protegerlo de la separación y proporcionan brillo adecuado. Champú tiene un pH neutro para la piel .

EFEKT:

RESULTADOS: 

Szampon przyspiesza naprawę struktury włosa na całej długości i skutecznie ją chroni. Po zastosowaniu włosy są odpowiednio nawilżone i bardziej podatne na układanie. Odzyskują miękkość i połysk potwierdzony przez 80%* użytkowniczek.

Champú acelera la reparación de la estructura del cabello a lo largo de toda la longitud y protege de manera efectiva . Después de aplicar el pelo es adecuadamente hidratado y más fácil para arreglarlo. Recupera el brillo y suavidad confirmado por 80 % * portadores.
Szampon znajduje się w plastikowej przezroczystej butelce o pojemności 250 ml. Bardzo podoba mi się jej design, który jest prosty, a zarazem przyciąga nasz wzrok. Kosmetyk ma żółty kolor. Myślę, że może to być spowodowane w pewnym stopniu ekstraktem z miodu zawartym w jego składzie.
 
Champú se encuentra en una botella de plástico transparente con una capacidad de 250 ml. Me gusta mucho su diseño que es muy simple pero atrae la mirada. Cosm
ético tiene un color amarillo. Creo que esto puede ser debido en parte por extracto de miel contenido en su composición.

Produkt posiada delikatny i lekko ziołowy zapach,który jest bardzo trwały.

El producto tiene un aroma delicado y ligeramente herbario que es muy duradero.

Jest to jeden z szamponów po których nie muszę używać odżywki. Bardzo dobrze myje i pielęgnuje włosy. Po umyciu są one gładkie, przyjemne w dotyku oraz świetnie się układają. Nadaje im błysk, który jest porównywalny z tym po odżywce.
 
Después de lavar pelo no utilizo los nutrientes. Limpia muy bien y acondiciona el cabello. Después del lavado mi pelo es suave, agradable al tacto y se arregla muy bien. El cabello tiene muy bonito brillo.

Jedynym minusem jest szkodliwe SLS w składzie.
El único inconveniente es nocivo SLS en composición.

Cena: 23zł / 250ml
Precio: 6.73 € / 250ml

Bardzo go polubiłam i na pewno zakupię kolejną butelkę. Warto wydać kilka złotych więcej na szampon, który spełnia wszystkie obietnice producenta. 
 
Me gustó y sin duda voy a comprar otra botella. Vale la pena comprar un poco mas caro champú que cumple todas las promesas del fabricante.
 
Z serii Pharmceris macie do wyboru jeszcze 3 inne szampony, które mogą być bardziej odpowiedniejsze dla waszych potrzeb.

De la serie Pharmceris pueden elegir entre tres champús diferentes que pueden ser más mejores para sus necesidades.
 
a) H-SEBOPURIN
SPECJALISTYCZNY SZAMPON NORMALIZUJĄCY DO SKÓRY ŁOJOTOKOWEJ, WŁOSY PRZETłUSZCZAJĄCE SIĘ
wyciąg z łopianu i biotyny + sole cynku + witamina B3
a) H-SEBOPURIN 
SHAMPOO para cabello grasoextracto de bardana y biotina + sales de zinc + Vitamina B3
b) H-KERATINEUM
SPECJALISTYCZNY SZAMPON WZMACNIAJĄCY DO WŁOSÓW OSŁABIONYCH, Z TENDENCJĄ DO WYPADANIA
wyciąg z czerwonych liści winorośli + Camelia sinenis + prowitamina B5
b) H-KERATINEUM
 SHAMPOO para cabello muy delico con una tendencia a la bajaextracto de vid roja deja Camelia sinensis + + provitamina B5
c) H-SENSITONIN
SPECJALISTYCZNY SZAMPON KOJĄCY DO SKÓRY WRAŻLIWEJ
Olej canola + SensilineR + żel z czerwonych alg
c) H-SENSITONIN
CHAMPÚ CALMANTE ESPECIAL PARA PIELES SENSIBLESEl aceite de canola + gel + SensilineR de algas rojas

Znacie szampony Pharmaceris? 
Conocéis champú Pharmaceris?

88 komentarzy:

  1. na pewno bym sie na niego skusila :) w szczegolnosci przemawia do mnie fakt, ze nie trzeba uzywac odrzywki po nim ( co u mnie jest musem )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też go bardo za to lubię :) moje włosy po umyciu nie wymagają użycia odżywki :) Warto wydać te kilka złotych więcej :)

      Usuń
  2. lubię produkty z miodem ;) myślę, że byśmy się polubili!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam szamponu tej firmy, ale wszystko brzmi bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej serii mam wzmacniający i sprawdza się fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele dobrego czytałam na jego temat ;) mam ochotę kiedyś wypróbować :)

      Usuń
  5. O kurde a ja szukałam czegoś dla włosów suchych i nie było w aptece! Jak dobrze, że piszesz!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) na pewno będziesz zadowolona :)

      Usuń
  6. u mnie natomiast w ogóle się nie sprawdził, włoski były siankowate, spuszone i poplątane :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :( moje włosy go pokochały ;)

      Usuń
  7. hm.. ciekawe czy u mnie by się sprawdził tak dobrze jak u Ciebie :) miałam z pharmaceris szampon ten czerwony, bodajże wzmacniający i był ok, ale jakoś bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie chcę wypróbować szampon wzmacniający ;)

      Usuń
  8. Great review! I didn't know this brand before!

    TaipeiStyle
    Gemma

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że mógłby się dobrze sprawdzić na moich włosach ;) Jeszcze nigdy nie miałam szamponu z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować :) możesz też wybrać inną wersję :)

      Usuń
  10. Pues seguro que me iría bien porque mis necesidades son muy semejantes a las tuyas.
    Un besazo!

    OdpowiedzUsuń
  11. It must be an awesome product when you willing to buy another one. Nice review.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hola! Gracias por tu visita a mi blog!
    Follow you on Google Friends!
    Kisses
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie się niestety nie sprawdzi, bo moje włosy bardzo szybko się przetłuszczają. Ale recenzja bardzo ciekawa :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola desde España: me gusta mucho que el champú deje el pelo suave y liso. Yo leo que este champú es muy bueno. Seguimos en contacto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. es muy bueno y vale la pena probarlo ;)

      Usuń
  15. Mnie bardziej odpowiada wersja do włosów osłabionych i wypadających :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great product review!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hola!
    Parece supr bueno, me llamó mucho la atención lo del aroma herbario, ya que para mi es muy importante, adoro los champus que tienen olores más de naturaleza o a algunas plantas como lavanda o camomila.
    Además como tengo el pelo bien seco, creo que lo buscaré!
    Gracias por la información, justo estaba pensando de cambiar de champú
    Espero que me visites y que también te guste mi blog, sería genial que nos siguiéramos :)
    Saludos

    http://alissagromova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hola ;) Muchas gracias por tus palabras :) Este champu es muy bueno y vale la pena probarlo :)

      Usuń
  18. ja mam na wypadanie włosów,

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja miałam ten na wypadające włosy i bardzo go lubiłam, również nie musiałam stosować odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że większość osób jest zadowolona z szamponów Pharmaceris ;)

      Usuń
  20. A ver si lo encontramos ,tenemos el pelo seco y si el aroma es herbal mejor.
    Saludos de las dos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. para pelo seco este champu es ideal :)

      Usuń
  21. Ciekawią mnie te szampony z Pharmaceris;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Adorei o blog,
    muito lindo,
    tem conteudo,
    Beijinhos,
    umcupcake4you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pues no conocía esta marca, pero para mi tipo de pelo me iría genial! saludos!

    OdpowiedzUsuń
  24. NO lo he probado, siempre me descubres productos nuevos

    BESOS, REBECA

    OdpowiedzUsuń
  25. Looks good. I haven´t heard about it before. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  26. No lo conocia pero tengo muchas ganas de probarlo. Lo venden en cualquier parafarmacia?¿?¿?

    Un besito guapa :)) http://almudenabuena.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. en España desafortunadamente no :( sólo puedes comprarlo en la Red

      Usuń
    2. Gracias por responderme y lo buscaré por internet!!! :)

      Usuń
  27. Muchas gracias por tu lindo comentario!!!

    I follow you back on GFC and bloglovin, Thanks a lot
    Keep in touch

    http://alissagromova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. parece ser muito bom esse produto...
    ¤*¨¨*¤*¨¨*¤*¨¨*¤*¨¨*

    http://blogdarehpink.blogspot.com.br/

    Instagram:@renatinhapink
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie,że zadziałał,ale ja jakoś wolę zostać przy zwykłym szamponie za 3 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja boję się używać szamponów za 3 zł :)

      Usuń
  30. I think that product look good :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Qué buena pinta tiene.
    Ahora ta soy seguidora tuya (follow back)
    Te mando un saludo

    conmuchoroll0

    OdpowiedzUsuń
  32. Hola, gracias por seguir mi blog. Por supuesto yo también te sigo ;)

    Besitos

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam wersję wzmacniającą i niestety to była porażka :( Masakrycznie przetłuszczały się po nim włosy, już po kilku godzinach :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam, ale ostatnio Urban też chwaliła szampon Pharmaceris. Chyba będę musiała wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Looks good.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Olá, infelizmente não temos essa marca ainda no Brasil, uma pena, pois me parece bem interessante. Só me resta esperar...

    beijo querida e uma ótima quarta-feira,
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Stumbled upon your amazing blog!! Lovely! Wanna follow each other? Let me know so that i can quickly return the favour!

    xx

    Manila-Hongkie Girl
    http://www.Manila-HongkieGirl.blogspot.hk

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda tylko, ze jednak bazuje na SLS ;( Do codziennego stosowania raczej u mnie odpada, a takiego wlasnie szamponu szukam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Swego czasu używałam szamponów Pharmaceris i byłam z nich zadowolona. Tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  40. muchas gracias por tu recomendación! Te sigo de vuelta ;)

    www.shoppingmarbella.com

    OdpowiedzUsuń
  41. gracias por la recomendacion!!
    Besos
    EL ARMARIO DE UNA SHOPADDICT BY PATRIORO
    http://patrioro.blogspot.com.es/
    http://www.bloglovin.com/en/blog/4580161
    https://www.facebook.com/elarmariodeunashopaddictbypatrioro

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie używałam, ale skusiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sounds good :)
    Btw love your blog design!

    OdpowiedzUsuń
  44. Thanks for the nice comment.
    Your blog is full of great ideas and advice.
    I'm missing here but unfortunately translator.
    Have a nice evening.

    OdpowiedzUsuń
  45. Thank you for your lovely comment! Following you back xx

    OdpowiedzUsuń
  46. Love your great blog!
    and thanks for the comment on my blog,

    im following you on GFC :)
    lots of love

    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  47. Niestety nie na moją kieszeń na dzień dzisiejszy. ;< Ale może kiedyś.; p Trzeba być dobrej myśli. ;]

    OdpowiedzUsuń
  48. Argument z odzywka jest dla mnie kluczowy - to znaczy, że to naprawdę dobry szampon!

    OdpowiedzUsuń
  49. Sounds amazing :)
    I'm in love with your blog!


    OdpowiedzUsuń
  50. passando para retribuir a visita, adorei seu blog super legal!
    Bjos
    Tatty Nunes - Mãe de Primeira Viagem

    OdpowiedzUsuń
  51. Hola, me encanta tu blog aunque no entiendo mucho jajaja
    besos de brasil
    www.crisedosvintepoucos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Muy bonito blog, ya te sigo tambien!

    OdpowiedzUsuń
  53. nie próbowałam jeszcze szamponów tej firmy ale wzmacniający brzmi obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)