Jesienne woski Yankee Candle


Dzisiaj przychodzę do Was z następną porcją wosków Yankee Candle. Specjalnie wybrałam typowo jesienne zapachy, które pokochałam. Dodatkowo do dwóch niebieskich tart dobrałam uspokajającą woń rumiankowej herbaty.  Zapraszam ;)

 Hoy vengo a vosotros con otra porción de ceras Yankee Candle.  Especialmente elige aromas típicamente otoñales que me encantaron. Además de los dos tartas azules elige un aroma calmante de té de manzanilla. Os invito a leer ;)

NOVEMBER RAIN

Typowo mocny i bardzo orzeźwiający zapach. Idealna woń dla miłośników zapachu powietrza po deszczu.  Wosk posiada nutę męskich perfum. Bardzo go polubiłam ponieważ już po pierwszym zapaleniu poprawił mi nastrój. Jest idealny na długie i ponure jesienne wieczory. Pobudza do nauki oraz pracy. Przy odpalonym kominku z November Rain lepiej rozwiązuje mi się zadania i przygotowuje do kolokwium.

 Por lo general el olor fuerte y muy refrescante. Ideal para los amantes de la fragancia del aire después de la lluvia. Cera tiene una nota de perfumes masculinos. Me gustó porque después del primer encendido mejoró mi estado de ánimo. Es ideal para largas y sombrías noches de otoño. Estimula para aprendizaje y el trabajo. Sentando junto con la chimenea y November Rain resuelvo mejor mis tareas y preparo para diferentes exámenes.

 BLISSFUL AUTUMN

Bardzo słodki i wyrazisty zapach owoców. Kojarzy mi się z jesiennym spacerem w sadzie. Woń jest bardzo ciepła i otulająca. Nie jest ona aż tak mocna jak w przypadku November Rain. Tu mamy całkowite przeciwieństwo. Dwa jesienne woski, któe tak bardzo od siebie odbiegają pod względem zapachów. Wystarczy jego niewielka ilość, aby po rozpaleniu zapach utrzymywał się przez kilka godzin. Bardzo przyjemnie się przy nim zasypia i odpoczywa. Błoga jesień na pewno pozostanie w mojej pamięci na bardzo długo. 


Aroma muy dulce y crujiente de la fruta. Me recuerda a un paseo de otoño en el huerto. El olor es muy cálido y gateado. No es tan fuerte como en el caso de November Rain. Aquí es todo lo contrario. Dos ceras otoñales por lo que se diferencian uno de otro en cuanto a olores. Sólo una pequeña cantidad es necesaria para olor persistiera durante varias horas. Muy agradable para dormirse y descansar junto con el. Olor de Blissful Autumn sin duda permanecerá en mi memoria durante mucho tiempo.

CAMOMILE TEA

Wyczuwam tu delikatny aromat rumianku, miodu i cytryny. Siedząc przy kominku czuję się tak jakbym właśnie piła rumiankową herbatę. Zapach tego zioła jest tak silny i świeży, że można się od niego uzależnić. Ta kompozycja jest bardzo subtelna i przyjemna dla nosa. Wosk doskonale uspokaja i odpręża. Jest moim lekiem na ciężkie popołudnie bądź wieczór.
 
Percibo aquí un delicado aroma de té de manzanilla , miel y limón. Sentado junto a la chimenea me siento como si hubiera bebido té de manzanilla. El olor de esta hierba es tan fuerte y fresco que se puede hacerse adicta de
él. Esta composición es muy sutil y agradable a la nariz. Cera calma y relaja perfectamente  Es mi curación para la tarde o por la noche severa.
Woski znajdziecie na stronie Goodies.pl
Ceras podéis comprar en la tienda Goodies.pl

Znacie te zapachy Yankee Candle? Co o nich sądzicie? 
Conocéis estas aromas Yankee Candle? Qué pensáis en ellas?

61 komentarzy:

  1. Muszę się zaopatrzyć w November Rain przed sesją :)) Skoro tak dobrze się przy nim uczy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg i love thosee! we don't have yankee candle here but lots of otherbrands that make these scents!

    xx 1310bynora.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Candlee I love Yankee Candles! Must be nice to fragrance!
    http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbatka rumiankowa bardzo przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie braki z woskami, musze ich w końcu wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  6. La november rain,seguro que nos encanta!!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  7. W swojej woskowej kolekcji posiadam November Rain. Mocny zapach, który mnie zdecydowania pobudza do pracy. Jest taki orzeźwiający :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę się na nie w końcu skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam piękne zapachy w moim otoczeniu. Ostatnio posiłkowałam się dostępnymi w drogeriach świeczuszkami, no ale nie były to tak interesujące zapachy, jak te o których piszesz! Nie wątpię, że poprawiły one nastrój! Pozdrawiam Pola <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Blissful Autumn na pewno by mi się spodobał, skoro zapach jest słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I never try it but reading this makes makes me want to. Have a wonderful weekend.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. November rain będzie w moim kolejnym zamówieniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio powiększyłam swoją kolekcję wosków i zapachów, znalazł się w kolekcji m.in november rain :) niedługo wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbowałam i zakochałam się w nim :)

      Usuń
  14. Za November Rain specjalnie nie przepadam, jakoś jest dla mnie za ciężki i przytłaczający. Od dawna mam ochotę na rumiankowy wosk i tym bardziej mnie przekonałaś do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mhahahaha ja sobie akurat zamówiłam i czekam na nie,na mojej liście też się znalazł November Rain,mam nadzieję ,że i mnie się będzie przy nim lepiej uczyć :O

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice post. I have to try it :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zapach tego rumiankowego wosku! Jest cudowny :)
    Pozostałych niestety nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio mam bzika na punkcie świeczek z Rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  19. oooh how I love aroma candles! thank you for review dear=))
    xo

    OdpowiedzUsuń
  20. na razie tylko o nich czytam i już sama nie wiem na co się zdecydować aby kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  21. już nie wiem co wybrać,wszystkie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. I love these candles, but my favorite is undoubtedly the raspberries, kisses

    http://fashionprincess23.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  23. What a nice blog!!!

    My name is Lena and I am a Blogger based in Greece. I was wandering if we could follow each other GFC and Facebook.
    Let me know I will follow you back!!!

    Lots of kisses!

    http://throughbluecupeyes.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  24. Żałuję, że mój luby nie lubi takich zapaszków... ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. We love aroma candles!!
    we hadnt heard about this before but we really like them!

    have a nice weekend!!!! xxx


    Nuevo outfit / new outfit: MADRID FASHION DREAM

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne bardzo bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Adorei flor.
    Já comecei a seguir aqui viu ?
    Beijos
    Tem post novo lá no blog. Espero por você <3
    www.estiilocarol.com.br

    OdpowiedzUsuń
  28. Me encantan las velas aromaticas, hoy tengo encendida una en mi escritorio de Cupcake de vainilla que me provoca comerla!
    saludos
    L.
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawi mnie wosk niebieski o zapachu owocow. ja jednak raczej nie kupuje woskow, swieczek , rzeczy zapachowych po za odswierzaczem powietrza... wole za te pieniadze kupis kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Żadnego z tych wosków nie miałam. W sumie zaczynam je dopiero poznawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. najbardziej zaciekawil mnie 2 zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Those candals look so nice!


    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Yankee candles smell so good!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ay, ¡qué olores tan especiales! Me muero por oler la de lluvia de Noviembre. *u* <3

    OdpowiedzUsuń
  35. lovely blog :)
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda, że ​​nie można znaleźć tych, tu gdzie mieszkam :/
    Bardzo podobał mi się Twój blog, wrócić częściej!
    Obserwuję bloga.
    Buziaki

    http://vaidosaborboleta.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja za to bardzo nie lubię tego November rain, jak dla mnie to on śmierdzi tak "kiblowo" :/

    OdpowiedzUsuń
  38. No wszyscy na około kuszą tymi woskami:)

    OdpowiedzUsuń
  39. comprando em 3 2 1 ... rrsrsrs

    passei pra desejar um bom , fns
    e retribuir a visitinha linda , te
    espero lá no blog denovo hein (:

    http://apetrechosdeumagarota.blogspot.com.br/2013/11/cyberbully.html

    OdpowiedzUsuń
  40. jak na razie mam dwa woski - black cherry i sun and sand. Black cherry jest niesamowity, sun and sand jak dla mnie pachnie trochę za delikatnie ;-) ale przymierzam sie do kupna kolejnych więc wyczekuję postów o zapachach, żeby sie na coś zdecydować, bo z tym ciężko... :-D

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello !
    I'm Ariadna from Spain.
    I have already found your blog and I LOVE IT !!
    This is my blog
    http://ariptisima.blogspot.com.es
    I hope we can follow each other
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  42. Great post!

    We folllow you no GFC!

    Conosinmediastintas.blogspot.com.es

    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  43. I love yankee candles, not tried these ones though :) xx

    OdpowiedzUsuń
  44. seu blog e lindo, amei o post
    amor, eu estou super seguindo aqui, visita meu blog :) jubsenrique.blogspot.com
    se poder retribuir ficarei super feliz, um beijo espero ansiosamente !

    OdpowiedzUsuń
  45. Niedawno kupiłam mój pierwszy wosk tej marki i jestem oczarowana zapachem oraz wydajnością , muszę koniecznie zaopatrzyć się w te jesienne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Those candels are beautiful, thanks for comment. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  47. Great post! :)
    Have you heard about GlamST the virtual make up tester?
    Check out my new post about it at: www.lovefromsimmie.com

    Stay beautiful xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  48. beautiful candles!
    Wish you a rocking week ahead of you,
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Gosto bastante do cheirinho de camomila *--*
    isadoradoria.blogspot.com.br
    beijinhos *-*

    OdpowiedzUsuń
  50. November i camille już miałam, przede mną jeszcze ten jesienny :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Lovely candles!! HTTP://helentsokana.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)