MUA Undress Me Too


Wiele z Was doskonale już kojarzy paletkę MUA Undress Me Too. Jest to światowy bestseler firmy inspirowany legendarną paletą Naked 2 Urban Decay. Większość osób wspominając o cieniach MUA od razu mówi, że są one tańszym odpowiednikiem tych z Naked. Takie wypowiedzi są jak najbardziej uzasadnione. Same zaraz się o tym przekonacie. Zapraszam do zapoznania się z marką MUA i jej światowym hitem.

Muchos de ustedes ya bien conocen paleta de sombras MUA Undress Me Too. Es bestseller mundial de esta empresa inspirado por el legendario Naked 2 Paleta Urban Decay. La mayoría de la gente mencionando las sombras MUA inmediatamente dice que son equivalentes más baratos a los de Naked. Tales declaraciones están justificadas. Por qué? Os invito a conocer marca MUA y su éxito mundial.

W Polsce kosmetyki MUA możecie kupić na stronie Cocolita. Niestety ostatnio większość lepszych paletek  nie była dostępna w sprzedaży. Moja do mnie przybyła z ojczystego kraju tej firmy - Anglii.

En Polonia cosméticos MUA se puede comprar en página Cocolita. Por desgracia últimamente la mayoría parte de las paletas no estaba disponible para compra. Mía Undress Me Too vino del país de origen de la compañía - Inglaterra.
MUA jest angielską firmą, która posiada w sprzedaży wiele dobrych i tanich kosmetyków. Przeczytałam wiele recenzji na ich temat i muszę powiedzieć, że prawie wszystkie były przychylne.

MUA es una empresa británica que vende muchos cosméticos buenos y baratos. He leído un montón de comentarios sobre ellos y debo decir que casi todos estaban a favor.
Jest to pierwsza paleta firmy, której opakowaniu jest koloru białego. Zastanawiałam się nad tym dlaczego tak jest i doszłam do wniosku, że w ten sposób producent chciał ją odróżnić od kolejnej kolorystycznie neutralnej paletki Heaven and Earth.

Esta es la primera paleta de empresa cuyo envase es de color blanco. Me preguntaba  por qué y llegué a la conclusión de que productor de esta manera quería que ella se distingue de otra paleta neutral Heaven and Earth.
Na pierwszy rzut oka widzimy połączenie 12 neutralnych cieni, które w większości są perłowe. Tym razem paleta zawiera 3 matowe cienie: wanilia, delikatny brąz i czerń. Jest to jedyna paletka MUA, która nie posiada matowej bieli. Waga jednego cienia, to 9,6 gr. 

A primera vista , vemos una combinación de 12 sombras neutras , la mayoría de ellas es perlada. Esta vez la paleta contiene 3 tonos mate: vainilla, suave marrón y negro. Es la única paleta MUA, que no tiene un blanco mate. Cada sombra pesa de 9,6 gr.

Paletka posiada aplikator z gąbeczką. Doskonale wiecie, że nie lubię tego sposobu aplikacji cieni.

La paleta tiene un aplicador con esponja . Bueno, ya sabéis que no me gusta este método de aplicación sombras.
1. NAKED- Matowa wanilia. Doskonały jako cień bazowy.
1. NAKED- Vanilla mate. Excelente como base de sombras.
2. DEVOTION- Ciemne metaliczne złoto
2. DEVOTION- Oro metálico oscuro
3. SHY- Perłowy beż (idealny do rozświetlenia)
3. SHY- Beige perlado (ideal para la iluminación )
4. FIERY- Metaliczny brąz z pomarańczowym tonem
4. FIERY Marrón metálico con tono naranja

5. LAVISH- Brązowy mat
5. LAVISH- Marrón mate
6.
DREAMY- Metaliczny brąz z odcieniem złota i miedzi
6. DREAMY- Marrón metálico con un tinte de oro y cobre
7. TRANSQUIL- Brąz z domieszką złota
7. TRANSQUIL- Marrón con un toque de oro
8. EXPOSED- Ciemny perłowy szary
8. EXPOSED- Gris oscuro perlado
9. REVEAL- Perłowy beż
9. REVEAL- Beige perlado
10. WINK- Miedziany metaliczny brąz
10. WINK- Bronce de cobre metálico
11.
OBSESSED- Ciemny brąz z fioletowym metalicznym półtonem
11. OBSESSED- Marrón oscuro con semitono púrpura metálico
12. CORRUPT- Matowa czeń
12. CORRUPT- Negro mate

Cienie posiadają rewelacyjną pigmentację. Są bardzo trwałe i się nie osypują. Bardzo dobrze się rozcierają i blendują. Bez problemu można nimi wykonać zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy.

Las sombras tienen una pigmentación sensacional. Son muy duraderas. No se desparraman cuando las aplicamos. Fáciles de difuminar. Son ideales para maquillaje de día y noche .
 
Paletki są  dostępne w Polsce i można je kupić już od 20 zł.

Paletas están disponibles en Polonia y España. Se puede comprarlas por
4.99€..

Ja jestem bardzo zadowolona ze swojej. Na pewno kupię jeszcze nie jedną paletkę tej firmy.
Estoy muy contenta con mi paleta. Voy a comprar m
ás paletas de esta empresa.

Co sądzicie o tej paletce? Znacie kosmetyki MUA?
¿Qué  pensáis de esta paleta ? Conocéis los cosméticos MUA ?

127 komentarzy:

  1. this looks like the perfect kit for all makeup fans!

    www.steffysworld.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I just love this palette :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/11/my-persunmall-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Tengo esa paleta y me gusta mucho, no dejo de usarla! Creo que la han fabricado de color blanco para distinguirla de la paleta Undressed, que es la copia de la Naked.
    Un beso :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si estoy pensando lo mismo :) es para distinguirla :) Espero que MUA produce paleta copia de NAKED 3 :)

      Usuń
  4. Beautiful palette great review.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. identyczna jak Naked 2 :) Mam ochotę jeszcze na MUA Heaven and Earth :)

      Usuń
  6. Que paleta de colores más chulas
    Besos Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna paleta, w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: beautiful tones of this palette makeup. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  9. It took me a little while to like this as much as I do Undressed, but now I use it all the time - lovely shades. Xx

    http://makeupbycandlelight.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on this page has translate for english ;)

      Usuń
  10. No las conocia pero tiene muy buena pinta!!
    Bss
    http://unvestidorconideas.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tienes que probar porque esta paleta es maravillosa :)

      Usuń
  11. ale cudowne kolory! ;)
    uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) świetne zarówno do makijażu dziennego jak i wieczorowego :)

      Usuń
  12. Piękna. Wydaje mi się, że niektóre cienie są grubo zmielone, jakby mokre, a takie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie są :) mają bardzo kremową konsystencję ;)

      Usuń
  13. Przepiękne zestawienie kolorystyczne, z chęcią zobaczyłabym tą paletkę w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Cocolita.pl z tego co widziałam jest dostępne ta paletka :)

      Usuń
  14. wow love these colours for eye shadows!! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tę paletkę :) Sliczna jest. Ja myślałam, że to tańsze wersje Sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ;) to jest tańsza wersja Naked 2 ;)

      Usuń
  16. Moim zdaniem ta paleta przebija Sleeka. Cienie sa o wiele lepsze i bardzo ją lubiłam. Poleciała jednak w świat bo w Inglocie skompletowałam sobie paletkę kolorów , która jest połączeniem MUA i Sleek'a bo w każdej były jakieś "nieruszane" kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przebija :) cienie są o wiele lepszej jakości. Kupiłam paletkę Sleeka Storm, bo miała być małym odpowiednikiem Naked 2 i bardzo się przejechałam. Porażka...

      Usuń
    2. chyba zdecyduję się na MUA, szukam klasycznych cieni w stylu naked i myślałam też o Sleeku, ale chuba MUA będzie lepsza ;)

      Usuń
    3. Sleek jest beznadziejny. Ma 2-3 podobne cienie i nic więcej. Mua Undress Me Too jest najlepszym odpowiednikiem Naked 2 ;)

      Usuń
  17. Długo zastanawiałam się nad tą paletą. Ostatecznie postawiłam jednak na Urban Dacey Basic. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może zainwestuję w Urban Decay 3 ;)

      Usuń
  18. Te recomiendo tambien la Undressed! Es preciosa! Saludos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tengo que probarla ;) Me gustan mucho colores de sombras en esta paleta ;)

      Usuń
  19. Me encanta Mua y adoro esa paleta,un saludo

    http://elcajondemibureau.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. kusi mnie !!! Jak za taką cenę !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego, że kusi ;) Na pewno będziesz z niej zadowolona :)

      Usuń
  21. słyszałam o tej firmie kiedyś ale nigdy nic z niej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pro qué maravilla de colores!
    Me encantó, yo adoro sombras colores tierra y perladas, es justo las tonalidades que más me favorecen, ya que tengo los ojos azules y soy blanca de piel. Siempre me toca comprarlos por separado, pero esto es un festín para mi, que tengo todos mis colores preferidos en una paleta!
    Muchas gracias por este post
    Que tengas buen fin de semana :)

    http://alissagromova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yo también adoro sombras de colores tierra y perladas :) son mis favoritas ;) estos tonos son ideales para maquillaje diario y para noche ;)

      Usuń
  23. Przepiękne odcienie, takie naturalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ahhh jaka cudna paletka :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna, a w dodatku tańsza od mojej ulubionej paletki Sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne ma kolory ♥

    Ostatnie dni rozdań urodzinowych, zapraszam do udziału ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Preciosas sombras,nos encantan.
    Besos y buen fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi también :) Son maravillosas :)

      Usuń
  28. Tengo 3 paletas de esta marca y me encantaba su relación pigmentación/precio, pero he tenido que tirar dos porque les han salido hongos, así que no sé hasta que punto merecen la pena :(
    BESOS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. su pigmentación es maravillosa :) voy a comprar otras :)

      Usuń
  29. mam jej siostrę bliźniaczkę i tą kupię z pewnością po twoim poście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja kupię jej siostrę bliźniaczkę :) widziałam ,że jest dostępna na Cocolita ;)

      Usuń
  30. Great palette! I love MUA products! Thanks for sharing:)

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also :) This products are amazing ;)

      Usuń
  31. Nie dawno widziałam porównanie MUA z Naked. Praktycznie niczym się nie różnią.;) Tańszy zamiennik, a takie same produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są identyczne :) jestem pełna podziwu dla MUA za skomponowanie takiego odpowiednika :)

      Usuń
  32. Ładna ta paletka, w bardzo podobnej kolorystyce jest Heaven and Earth, którą posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heaven and earth jest odpowiednikiem Naked :)

      Usuń
  33. śliczna paletka, jak byłam w UK to miałam ją w ręce, ale jakoś nie kupiłam... a szkoda ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :) ja w UK bym wykupiła pół sklepu z tymi kosmetykami :D

      Usuń
  34. Nice shades!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  35. jak ja ci zazdroszcze tej palety, w kazdej drogerii internetowej jaka ma kosmetyki MUA jest juz wyprzedana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam aż bęzie dostępna na Cocolita i się nie doczekałam. Swoją kupiłam na allegro.

      Usuń
  36. bardzo ładne cienie :) właśnie uświadomiłaś mi, że potrzebuję kupić taką neutralną paletkę do używania na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. La verdad es que esta paleta de MUA está teniendo muy buenas críticas por ahí y no me extraña, tiene unos tonos preciosos y pigmenta genial. Buen post. Besiños,

    Estoy de sorteo: www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si tiene muy buena pigmentación :) tonos son iguales como en Naked 2 ;)

      Usuń
  38. Que divinos colores!
    Quiero una también
    saludos
    L.
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Really beautiful colours!!it's a perfect dupe of Urban Decay Naked!!!

    xoxo Francesca
    http://maisonduparfum.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  40. Paletka jest śliczna. Od dłuższego czasu nie mogę się zdecydować między nią a Heaven & Earth. Którąś w końcu kupię:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heaven & Earth, to odpowiednik Naked ;)
      Undress Me Too, to odpowiednik Naked 2 ;)

      Usuń
  41. Que lindas cores, adoro esses tons, são os que mais combinam com minha pele.

    Beijo querida e bom final de semana,
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Cunde kolorki, uniwersalne, a jednocześnie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) muszę wykonać nimi jakiś tutorial :D

      Usuń
  43. Aquí estoy conociendo tu espacio y enterándome de lo que está de moda en Europa
    besoss hoy desde
    http://siempreseraprimavera.blogspot.com.ar/2013/11/la-fibra-en-la-alimentacion-diaria.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muchas gracias ;) puedes encontrar aqui muchos productos interesante ;)

      Usuń
  44. Me gustan esos colores. Un saludo desde Venecia

    OdpowiedzUsuń
  45. I love all of those colors!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. You know how with a lot of eyeshadow pallets, there always seems to be one colour (or three!) that you'd never wear?! I would wear ALL of these colours!!

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne kolory! uwielbiam takie i w sumie tylko takich używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) neutralne kolory są cudowne ;)

      Usuń
  48. Thanks for the introduction to MUA. The colors look amazing!

    xo,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Me encantan las osmbras de mua tanto en paleta como individual,el precio esta genial.te sigo.Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si su precio es genial :) quiero comprar otras paletas MUA ;)

      Usuń
  50. Amazing!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo tanie i bardzo ładne :D Jak nie Naked, to tylko to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ;) zawsze można mieć klona Naked ;)

      Usuń
  52. Yo tengo la clon de MUA pero de la Naked 1 y va genial, no me hice con la Undress Me Too porque me compré la Naked 2 pero sino seguro que sí. MUA ha conseguido clonar ambas paletas a la perfección y en relación calidad precio es mucho más rentable.
    Besitoos!

    OdpowiedzUsuń
  53. Hola guapa, ya te sigo, lo unico que tengo que traducir tu blog porque no sé polaco, jaja, no me queda claro si es la undress o la undress me too, creo que debe ser la segunda, yo la queria comprar en maquillalia ahora con el viernes negro ese pero creo que no es la undress me too la que está, es que llevo tiempo tentada a comprarla y digo, me voy a dar un gustazo hombre, jaja, un besote.

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie się prezentuje ta paletka :) Ja mam Undressed i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  55. muy chulo tu blog, no dejaré de visitarte, un besazo y gracias por seguirme =)

    OdpowiedzUsuń
  56. Realmente bonitas y si sabes combinarlas el efecto tiene que ser precioso.

    OdpowiedzUsuń
  57. Adoro esta paleta!De MUA tengo otra parecida, que dicen que tbn es mas o menos un clon de la Naked!
    Yo ahora mismo tras la que estoy loca es la naked 3, que ganas de poder hacerme con ella!! o en su defecto algun clon :P

    OdpowiedzUsuń
  58. amazing colors !
    Would you like to follow each other?? Let me know.. :)

    Kisses

    SHAN
    www.memyheelsandi.com

    OdpowiedzUsuń
  59. ¡Hola! Gracias por pasarte por mi blog, seguirme y comentar!
    Es todo un honor que podamos seguirnos y estar en contacto! Me encanta conocer blogs nuevos de Moda y belleza y el tuyo es muy completo y estiloso! sin duda te sigo!
    Un beso

    Angela

    puchitajournal.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  60. lovely shade of neutral! liking it!

    http://homebaseddiva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. ma piękne kolory!;)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Deseo que tengas buenas ventas.

    Un beso

    OdpowiedzUsuń
  63. Me gustan mucho!! AUnque no conocia la marca, tienen muy buena pinta.
    Bss

    OdpowiedzUsuń
  64. Nice! love this boxes!
    santiroyalhome.blogspot.com
    Santi

    OdpowiedzUsuń
  65. swietne kolorki. mam paletkę naked i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Que paleta mas bonita neutra!!
    http://sonymingoss.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  67. Es una paleta muy bonita!! Por lo que he entendido vale aproximadamente unos 5 euros, si es así, es una diferencia enorme con la Naked 2, y por lo que he visto no tienen mala calidad, así que debe merecer mucho la pena :)
    Gracias por pasarte, comentar y quedarte en mi blog!! ^^
    Nos leemos, un beso!

    Laura de Glitter of April

    OdpowiedzUsuń
  68. Excellent data here. This interesting submit made me smile. Maybe if you throw in a few footage its going to make the whole thing more interesting. Anyway, in my language, there arent a lot good supply like this.
    jeux de cuisines

    OdpowiedzUsuń
  69. Miałam ją kupić, ale jakoś zawsze jest coś ważniejszego. Kolory bardzo ładne w paletce. Bardzo w moim stylu :)
    Pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  70. Super się prezentuje miałam ją ostatnio kupić ale zrezygnowałam z bezpiecznych brązów na poczet paletki Sleek Del Mar

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)