Nastrojowa i pudrowa biel wosków Yankee Candle

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować nastrojowe białe woski Yankee Candle. Dlaczego właśnie taki wybór? Kolor tart kojarzy mi się z czystym i pięknym śniegiem. Mimo, że na zewnątrz jeszcze typowa jesień, to zima się do nas zbliża wielkimi krokami. Czy poniższe woski oprócz koloru mają coś wspólnego z tą porą roku? Zapraszam do lektury.

Hoy me gustaría presentaros romántica blancas ceras Yankee Candle. ¿Por qué esta elección ? Tarta de este color me recuerda a una nieve limpia y hermosa. Aunque todavía en el exterior tenemos típico otoño, el invierno se acerca a nosotros a grandes pasos. Si estas ceras blancas tienen algo que ver con esta temporada del añoOs invito a leer .


YANKEE CANDLE - BABY POWDER

Nie należy do delikatnych zapachów. Kojarzył mi się na początku z konwalią, ale po odpaleniu wcale tak nie pachnie. Mi ta kompozycja w ogóle nie odpowiada. Typowy zapach pudru dla dzieci, który przyprawia o ból głowy. Na razie odstawiłam ten wosk daleko w kąt. Może kiedyś najdzie mnie ochota na silny zapach, to do niego wrócę. Na razie tego nie planuję. W tym wypadku jestem na nie.

No tiene aroma delicado. Al principio me recordaba olor de lirio de los valles , pero después tan no huele. Esta composición no me responde. Olor típico de polvo para bebés que da un dolor fatal de cabeza. En este momento lo dejé en la esquina. Tal vez algún día quería  sentir un olor fuerte y lo traería de vuelta. Por el momento, no pienso en esto. No me gusta para nada. Muy pero muy feo.

YANKEE CANDLE - LOVES ME, LOVES ME NOT

Przechodzimy do zapachu, który najbardziej przypadł mi do gustu. Delikatny aromat stokrotek, który rozprzestrzenia się po całym mieszkaniu. Nie wiem jak mogłam go przeoczyć i nie wybrać w pierwszej kolejności do testów. Idealnie odwzorowuje wiosenne spacery po łąkach. Każdy z nas zna zapach stokrotki, więc nie będzie miał problemu z wyobrażeniem sobie woni Loves me, loves me not.

Vamos al olor que más me gusto. Delicado aroma de margaritas que se está extendiendo por toda casa. No sé cómo lo he podido perder y no elegirlo para la primera prueba. Idealmente refleja paseos durante primavera en los prados. Cada uno de nosotros conoce muy bien el olor de las margaritas , por lo que no tendrá ningún problema en imaginarse el olor Loves me, loves me not .

YANKEE CANDLE - SANDALWOOD VANILLA

Bardzo męski, słodki, ciepły i otulający zapach. Od razu mi się spodobał. Połączenie wanilii z drzewem sandałowym okazało się być znakomitym pomysłem. Boski i bardzo romantyczny aromat. Doskonale się sprawdzi podczas zimowego wieczoru we dwoje. 

Muy masculino, dulce, cálido y de ensueño aroma. De inmediato me gustó mucho. La combinación con sándalo vainilla resultó ser una excelente idea. Aroma divino y muy romántico. Ideal para una noche juntos de invierno.

Woski możecie kupić w sklepie internetowym Goodies.pl
Ceras podéis comprar en tienda online Goodies.pl

Znacie powyższe woski? Jakie są wasze ulubione zapachy na aktualną porę roku?
Conocéis estas ceras? Cuáles son vuestras aromas favoritos durante actual temporada del año?

58 komentarzy:

  1. Właśnie,Wanilia i drzewo sandałowa,to jeden z tych wosków które pragnę mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały wosk :) Zakochałam się w jego zapachu :)

      Usuń
  2. La vainilla siempre es una buena idea ♥ La marca de Candee Yankee no sé si se vende en Barcelona, tendré que informarme...
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pienso que si :) Esta marca se vende en España ;)

      Aqui tienes direcciones ;) http://www.yankeecandle.co.uk/en/uk/distributors/page/distributors

      Usuń
  3. Qué pinta tienen! me gustan mucho las velas con aromas creo que dan esencia a una casa
    me quedo guapa!
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dan esencia en toda casa :) Huelen maravilloso y muy fuerte ;)
      Un beso ;)

      Usuń
  4. Muy bonitas las velas, deben oler de maravilla!!
    Bss
    http://unvestidorconideas.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. de verdad huelen maravilloso :) Has probado alguna tarta Yankee Candle? :)

      Usuń
  5. El aroma de vainilla nos encanta!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi también :) es mi aroma preferido :)

      Usuń
  6. SANDALWOOD VANILLA to był mój pierwszy wosk :) Bardzo mi sie spodobał szkoda, że go wycofują :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam, że go wycofują :O skąd taka informacja? :)

      Usuń
  7. Nie ma wyobraźni jeśli chodzi o zapachy, ale w sobotę mam zamiar wybrać się poniuchać te słynne woski na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że większość Ci się spodoba :) Czekam na twoją opinię :)

      Usuń
  8. these candles are perfect. amazing scent :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale milusi :D uwielbiam świeczki i woski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) jestem od nich uzależniona :)

      Usuń
  10. Nie mam tych wosków, jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  12. Yankee Candle has such a great selection! Beautiful post!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. I also :) Yankee Candle are perfect ;)

      Usuń
  14. Adoro os odores de baunilha. Sândalo também é muito bom, deixa um aroma bem agradável no ambiente.

    abraço,
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Están muy de moda pero aún no he caído con ellas!!! Besos!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tienes que probar ;) estas ceras son increíbles ;)

      Usuń
  16. mi baby powder sie spodobal :) przypomina mi czasy jak moje szkraby byly male :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie mam swoich szkrabów i może dlatego podchodzę tak sceptycznie do tego zapachu :)

      Usuń
  17. I prefer vanilla to remember my lovely cupcakes! Kisses!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vanilla is very beautiful :) I don't like Baby Powder ;)

      Usuń
  18. Those candles are soo nice.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nice candles
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bonsoir,

    Un très joli billet... je suis une amoureuse des bougies...

    Gros bisous

    OdpowiedzUsuń
  21. Hola amiga

    Claro que sigo tu blog...Siempre que puedo paso a visitarte para ponerme al dia de tus entradas tán interesantes

    Gracias por compartir
    Con cariño Victoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Que palabras tan bonitas :) Muchas gracias Victoria :) Un placer ;)

      Usuń
  22. Obrigada por sua visita!
    abraço
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello from Spain: my favorite scent is vanilla. Interesting proposals .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  24. Ya te había comentado que me encantan las velas aromáticas, hoy tengo una de harvest berries que huele deliciosa, me gustan las que hueles a vainilla, las de bebe no tanto porque me fastidia el olor, gracias por mostrarnos
    Saludos
    L.
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  25. tutte fantastiche..non c'è una candla Yankee che non mi piaccia..^_^

    OdpowiedzUsuń
  26. Me encantan las velas, además son tan románticas

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. nie miałam żadnego z nich... jeszcze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Baby Powder rowniez nie przypadl mi do gustu, chociaz przez wieksza czesc blogosfery jest mocno chwalony. Jak dla mnie traci dusznoscia i starsza Pania ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Stokrotkowy kusi mnie już od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Good day, dear!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  31. nie widziałam jeszcze nigdzie Baby Powder ;D Muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Da pena utilizarlas, son muy bonitas, un besote.

    OdpowiedzUsuń
  33. Love yankee candle :)
    Would you like to follow each other on GFC and g+, hope you follow back :)

    Fashionistaneversleep.blogspot.com

    Kisses from France :)



    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)