Nowa paletka Sleeka Garden of Eden


Nie tak dawno do sklepów internetowych trafiła najnowsza paletka Sleeka Celestial, a już dzisiaj możemy obejrzeć zapowiedź następnej Garden of Eden.

No hace mucho tiempo tiempo que llegó a las tiendas nueva paleta Celestial de Sleek y hoy podemos ver preview de la próxima Garden of Eden (Jardín del Edén).


Kolory cieni inspirowane są ogrodem Eden. Mam tu na myśli głównie zielenie drzew i barwy węża.


Colores de las sombras se inspiran en el jardín de Eden. Estoy pensando sobre todo de verdes de árboles y de colores de la serpiente.

Większość cieni posiada wykończenie perłowe.
La mayor parte de las sombras tiene un acabado perlado.


Paletka będzie dostępna w sprzedaży pod koniec stycznia 2014 roku.
La paleta de sombras estará disponible a finales de enero de 2014.

Cena: 9.99 €
Precio: 9.99 €

Zakochałam się! Podoba się Wam?
Me enamore! Os gusta? 

78 komentarzy:

  1. Ale piękna! Muszę pokazać siostrze, bo ona kocha zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj niestety zupełnie nie dla mnie, nie przepadam za zielenią.. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. te górne kolorki bym użyła, ale zieleń nie jest dla nie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolorki, szkoda, że nie umiem malować oczek cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo ta jest piękna :D Celestial jakoś słabo przypadła mi do gustu, ale tą kupie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny Sleek, którego koniecznie trzeba nabyć! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już i jakoś nie wzbudziła moich emocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great review! I like the pearl effect!

    TaipeiStyle
    Gemma

    OdpowiedzUsuń
  9. Muito bonita essa paleta! eu tenho uma paleta dessa marca só que nas cores claras, tons de marrom!!

    beijos!!

    http://blogdaluhmorgado.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety nie podoba mi sie kompletnie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Seguindo aqui, beijos.

    http://cidocemulher.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  12. Loving the colors shades !!! amazing palette

    Am sharing the hobby of my dreams in a new post , BTW it is romantic heavy pics inside !!! Please Tell me what do you think ?

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    P.S. Follow me on insta & i will instantly follow back @nanyslife

    OdpowiedzUsuń
  13. pues la verdad es q tiene muy buena pinta

    BESOS,REBECA

    OdpowiedzUsuń
  14. Looks really good.I have the Sleek Storm Palette and love it :)

    OdpowiedzUsuń
  15. paletki pojawiają się w zaskakującym tempie ;)_

    OdpowiedzUsuń
  16. es preciosa!!! no la habia visto antes
    Un besote

    OdpowiedzUsuń
  17. very nice palette, especialy brown shades :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Adorei o post!!! amei a paleta...

    Bjuuu
    Juliana Medeiros
    https://umabonecamasnaodeporcelana.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  19. Es muy bonita, pero no me sale maquillarme con sombras verdes... :/ creo que antes me compraría la Vintage Romance o la Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna! W takich odcieniach Sleek jeszcze paletki nie miał, przynajmniej tyle zieleni. Chyba będzie moja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety to nie moje kolory,ale paletka ogólnie ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello from Spain: beautiful tones. I like the brand. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  23. bellissimi i colori di questa palette...*_*...stupendi....e poi ad un prezzo fantastico!^_^

    OdpowiedzUsuń
  24. Cores lindas, amei!

    beijinhos,
    www.blogsonhosdemenina.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorki nie dla mnie, ale samą paletkę podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Boa tarde!!!
    Oiii vim agradecer pelas felicitações do meu aniversario, vocês fizeram o meu dia mais FELIZ...
    Obrigadaaaaaaaaa, aproveita e passa lá pra conferir o post novo, nele falo como foi meu niver e sobre a ação da Natura em Recife.
    Seguindo aqui :)
    Beijos...

    http://singelabeleza.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  27. Con lo que a mi me gusta un verde...me ha parecido preciosa!
    BESOS!

    OdpowiedzUsuń
  28. Si, esa paleta me gusta muchisimo! ero si esta en euros, no encuentro en Inglaterra, creo... pero es muy bonita, colores lindos! Disculpa que no he estado ni en tu blog ni en el mio por un tiempo, pero ahora ya vuelvo! denisesplanet com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne kolorki! idealne na jesień : ) pasujące też do mojego typu kolorystycznego

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj tym razem nie dla mnie, nie lubię zieleni i na powiekach :/

    OdpowiedzUsuń
  31. The shades are gorgeous !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  32. przez te zielenie jakoś nie przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oi!! Seguindo e amando seu blog!
    Que cores lindas dessa paleta!
    Beijos!
    Maih Ferreira

    OdpowiedzUsuń
  34. Me gusto mucho la paleta... los colores son hermosos :)

    http://teoremanath.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładna, taka naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. O ile Vintage Romance i Celestial nie kuszą aż tak bardzo, to tę MUSZĘ mieć :)!

    OdpowiedzUsuń
  37. Looks like a really good palette.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  38. jak dla mnie piękna paletka do brązowych oczu!! a ta ostatnia zieleń wydaje się być podobna do tej butelkowej zieleni z paletki matowej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Los verdes son preciosos!!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam Sleeka, nawet dzisiaj sobie zamówiłam nową paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. cudna jest:) chociaz ja nie jestem pewna czy mi pasują zielone kolory...

    OdpowiedzUsuń
  42. Que linda a paleta :3
    Obrigada pela visita no blog, também amei o seu e estou te seguindo ♥
    beijos!
    quemprecisadetvparaverbeyonce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudne kolory ♥ Chyba wpiszę ją na moją liste must have :D

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami :)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne kolory, ale perła to już nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo podoba mi się ta nowa paletka i jej zestawienie kolorów, głownie dzięki zieleniom które lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja akurat nie przepadam za zieleniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Divinos colores, no soy de sombras en el dia mi maquillaje es casi natural, pero estoy segura para la noche se verían genial, gracias por compartir
    saludos
    L.
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  48. cool,
    Seguindo, retribui?
    http://www.wondermarcelo.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  49. górna część paletki jest bardzo fajne, cienie mają ciekawy kolor ale dolna ... to już nie moja bajka ;(

    OdpowiedzUsuń
  50. Que linda paleta, parece ótima <3

    MEU CAPRICHO

    Beijos,
    Mayara

    OdpowiedzUsuń
  51. que cores lindas :) gostei muito !
    https://www.facebook.com/decaranoaltar

    beeeeijos, Patricia porto
    pequenamenina31.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  52. Ma po prostu cudowne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Amei essas cores!
    Muito bonito o seu blog!
    Beijos
    http://aliciagarota.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  54. Qué blog más bonito tienes. Acabo de descubrirte y me quedo por aquí =)
    Un beso dulce ^^

    OdpowiedzUsuń
  55. Great colours...I'd wear them all!!

    OdpowiedzUsuń
  56. so great colors!

    dera I follow you ;)

    http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ładne kolorki, widać że są lekko błyszczące :) chociaż osobiście wolałabym bardziej żywe kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  58. I loveee it!!
    love,
    http://rosannevandierenn.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)