ShinyBox listopad 2013 by DeeZee

Przedwczoraj podsumowałam zawartość październikowego ShinyBox, a już dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować najnowsze listopadowe pudełko przygotowane przez sklep DeeZee. Szata graficzna opakowania w tym miesiącu jest czerwono-czarna. Jesteście ciekawe jak sklep internetowy z butami i torebkami poradził sobie z kompozycją Shiny? Porażka, a może ogromny sukces? ;)

El día antes de ayer resumí el contenido del ShinyBox de octubre y hoy me gustaría presentaros la última caja de noviembre que fue preparada por la tienda DeeZee. Diseño de este mes es de color rojo y negro. Tenéis ganar de ver como tienda de zapatos y bolsos hecho frente a la composición de esta caja? Es una derrota o un gran éxito? ;)

W listopadowym pudełku znajdziemy (uwaga! ) aż 5 pełnowymiarowych kosmetyków.
En caja de noviembre encontramos (atención!!) hasta 5 cosméticos de tamaño completo .

BINGOSPA
MASKA DO TWARZY ZE 100% OLEJEM ARGANOWWYM
MASCARILLA CON 100 % ACEITE DE ARGAN

Po wypróbowaniu kilku kosmetyków tej firmy mam bardzo mieszane uczucia. Jedne są doskonała, a inne zaś fatalne. Jest to moja pierwsza maseczka od BingoSpa, więc jestem bardzo ciekawa efektów. Mam nadzieję, że kosmetyk nie wyrządzi krzywdy mojej skórze. Nie podoba mi się jej skład przepełniony parabenami.
120 g/12 zł
 
Después de probar varios cosméticos de esta compañía tengo sentimientos muy encontrados . Algunos son excelentes y otros son mortales. Esta es mi primera máscara de BingoSpa , así que estoy muy curiosa sus efectos. Espero que este cosmético no va a causar daño a mi piel. No me gusta su composición llena de los parabenos.

MARIZA
MATUJĄCY PUDER RYŻOWY
MATTING POLVO DE ARROZ

Od bardzo dawna miałam zamiar wypróbować ten kosmetyk. Shiny trafiło idealnie w moje potrzeby. Wiele pochwalnych recenzji pod jego kierunkiem już przeczytałam. Teraz jestem ciekawa jak się sprawdzi u mnie. Faktycznie jest takim wielkim przebojem? To się okaże wkrótce.
5 g/ 18 zł
 
Durante mucho tiempo quería probar este polvo. Shiny lo eligió ideal para mis necesidades. He leido muchos comentarios buenos bajo su dirección. Ahora tengo curiosidad como va funcionar en mí cara. De verdad se trata de un éxito tan grande? Queda por ver pronto.

AA BODY CARE PROGRAM
UJĘDRNIAJĄCY BALSAM DO CIAŁA
REAFIRMANTE LOCIÓN CORPORAL

Ostatnio skończył mi się  ujędrniający balsam Eveline i miałam ochotę zakupić następny. Teraz już nie będzie takiej potrzeby. Po raz pierwszy będę miała okazję wypróbować ujędrniający balsam do ciała firmy AA. Widziałam ,że niektóre dziewczyny dostały inne balsamy. Ja najbardziej jestem zadowolona z tego. Shiny idealnie trafiło w moje potrzeby. Nie wiem jak to możliwe. 
250 ml/ 24 zł

Recientemente terminé mi loción reafirmante de Eveline y quería comprar otro. Ahora no tengo que hacerlo. Por primera vez tuve la oportunidad de probar
loción corporal reafirmante de empresa AA . Vi que algunas de las chicas tienen otras lociones. Estoy muy contenta con él. ShinyBox salió perfectamente en mis necesidades. No sé como es posible.

LA ROSA
LAKIER DO PAZNOKCI NR 106
ESMALTE DE UŃAS N º: 106

Trafił mi się bardzo ładny kolor. Podoba mi się jego płaski i szeroki pędzelek. Jestem ciekawa jak będzie z trwałością. 
 10 ml/ 18 zł

Me dieron muy bonito color. Me gusta su pincel plano y ancho. Tengo curiosidad cómo será la durabilidad.

LA ROSA
MINERALNY CIEŃ DO POWIEK NR 20 EMERALD
SOMBRA MINERAL DE OJOS Nº 20 EMERALD


Trafiłam na bardzo ładny odcień z rozświetlającymi drobinkami. Jego pigmentacja jest rewelacyjna. Z ogromną przyjemnością będę go używać w codziennym makijażu. Zobaczymy, czy nie będzie się osypywał.
3 g/ 25 zł

Me pareció una muy bueno tono con las partículas iluminadas. Su pigmentación es sensacional. Con mucho gusto voy a utilizarlo en el maquillaje todos los días. Vamos a ver su durabilidad.

Próbki :
1) Corine de Farme - Krem 2 w 1 przeciwzmarszczkowy
2) Romantic- Szampon i balsam do włosów regenerujący 


Muestras:
1 ) Corine de Farme - Crema 2 en 1 anti-arrugas
2 ) Romantic - Champú y loción para el cabello

Muszę powiedzieć, że to najlepsze pudełko jakie trafiło mi się do tej pory. 5 pełnowymiarowych kosmetyków, które bardzo miło mnie zaskoczyły. Jestem zadowolona!

Tengo que decir que esta es la mejor caja que he recibido hasta ahora. 5 artículos de tamaño completo , me sorprendieron muy agradable. ¡Soy feliz!

Co myślicie o listopadowym ShinyBox?
¿Qué pensáis de ShinyBox de Noviembre?

50 komentarzy:

  1. Muy completa la caja!!
    Feliz semana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si, es muy completa ;) estoy muy contenta de ella ;)
      feliz semana guapa!

      Usuń
  2. Fajne produkty, bardzo przydatne:)

    Zapraszamy na konkurs do nas:) jeśli chcesz wygrać super herbatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak wygląda super, produkty pełnowymiarowe i bardzo przydatne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shiny w tym miesiącu nie żałowało produktów pełnowymiarowych :)

      Usuń
  4. No trzeba przyznać, że się postarali. Lakier i cień są naprawdę śliczne! Czekam też na recenzję pudru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem ciekawa jak się sprawdzi puder ;) wiele osób mówi ,że to najlepszy kosmetyk Marizy :)

      Usuń
  5. Great items!

    Have a good week!

    Internetional GIVEAWAY!
    vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. Tiene buena pinta, no conocia esta caja ^^la sombra mineral es preciosa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si esta sombra llama la atención :) tiene muy bonito color ;)

      Usuń
  7. You got amazing stuff.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dostałam właśnie próbki tego kremu Corine de Farme i duetu szampon & odżywka Romantic. Tylko nie w ShinyBoxie, lecz paczce niespodziance, którą dopiero co pokazałam u siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat kremu po tak małej próbce będzie bardzo ciężko wyrobić sobie zdanie :) Chętnie obejrzę twoją paczkę niespodziankę :)

      Usuń
  9. Hola desde España: esta caja tiene productos muy buenos. Yo estoy de acuerdo contigo. Grandes crema de belleza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si, tiene maravillosos productos :) me encantan :)

      Usuń
  10. Bardzo się cieszę,że jesteś zadowolona chociaż jak dla mnie minusik za Bingo Spa z takim składem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się kosmetyku BingoSpa w Shinybox ;)

      Usuń
  11. Moim zdaniem zawartość jest ok jednak Glossy Box zdecydowanie przebił Shiny Box

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ,że Glossy Box ma o wiele lepsze kosmetyki ;) Zastanowię się nad zamówieniem pierwszego GB :)

      Usuń
  12. Such an awesome box!

    x Angela
    www.bouncingbrunette.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Such an awesome box! :)
    Love the nail polish!
    Thank tou so much for your lovely comment :)
    I follow back :)
    Natasha
    http://natasha-fashioncupcake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko wygląda interesująco, jednak cień do powiek jest najlepszy :) kolor przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) cień jest najlepszy ze wszystkich kosmetyków ;)

      Usuń
  15. This box looks like it has some great products in it! Would love to know how you like all the products!

    Thanks so much for visiting my blog dear, I am definitely following back :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the nail color - i bet it's dazzling on!
    Chic on the Cheap

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie zainteresował puder Maroza ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też trafiła mi się maska z olejem ryżowym, szkoda bo lubię bingospa, ale ona nie pasuje do mojego profilu cery, mam tłustą, trądzikową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie pasuje do twojej cery :( Zobaczymy jak się sprawdzi u mnie ;)

      Usuń
  19. All great pieces!!
    xo TJ

    http://www.hislittlelady.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Looks pretty nice!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Madre mía q caja más completa

    Besos,Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si :) tiene tantos productos de tamaño completo ;)

      Usuń
  22. Ogólnie zawartość mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne

    obserwuje i licze na to samo
    www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Vaya pedazo de caja!! Ojalá por aquí también tuviéramos los 5 productos en tamaño Full Size! Me gusta mucho su contenido.
    Gracias x seguirme, me uno al tuyo también! Un beso!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)