Złota maska ajurwedyjska 'Gęstość i wzrost'


Ostatnie chłodniejsze dni skłoniły mnie do rozmyślania o jesiennej pielęgnacji włosów. Zauważyłam ,że w okresie jesienno-zimowym są one bardzo suche. Mam problem z dostarczeniem im odpowiedniego poziomu nawilżenia. Testuję wiele nowych kosmetyków. Dzisiaj na tapetę postanowiłam wziąć maskę ajurwedyjską 'Gęstość i wzrost włosów'.

Recientes días fríos me llevaron a pensar en cuidad otoñal del pelo. Me di cuenta de que durante el otoño y el invierno  mi cabello es muy seco. Siempre tengo problema con entregarlo un nivel adecuado de hidratación. Pruebo muchos nuevos cosméticos. Hoy me decidí presentaros mascarilla ayurvédica " Densidad y el crecimiento del cabello ".
Kosmetyk znajduje się w plastikowym odkręcanym słoiku. Podoba mi się jego design, który odpowiada kolorowi maski.

 Cosmético se encuentra en un frasco redondeado de plástico. Me gusta su diseño , que es igual como el color de la máscara.
Złota maska posiada bardzo intensywny, mało przyjemny zapach. Niestety utrzymuje się on bardzo długo na włosach. Wolałabym, gdyby nie pachniała aż tak bardzo drzewem sandałowym.

Máscara de Oro tiene un olor muy intenso pero no agradable. Desafortunadamente se mantiene durante mucho tiempo en el cabello. Yo preferiría que no olía tanto arbol sándalo.
Produkt posiada doskonałą konsystencję, czyli taką jaką najbardziej lubię - gęstą i kremową. Idealnie rozprowadza się na włosach. Dzięki takiej konsystencji jest bardzo wydajna. Do pokrycia włosów na całej długości wystarczy jej niewielka ilość.

El producto tiene una excelente consistencia , es decir una que más me gusta - una espesa y cremosa. Idealmente se extiende sobre el cabello. Con esta consistencia es muy eficiente. Para cubrir toda la longitud del cabello sólo necesito una pequeña cantidad.
Włosy po jej użyciu są miękkie, przyjemne w dotyku i nawilżone. Maska ich nie obciąża. Szkoda, że drobinki nie utrzymują się na włosach. Myślę ,że dzięki temu mogłyby one jeszcze piękniej błyszczeć. Niestety nie zauważyłam zwiększenia objętości moich włosów. Liczyłam ,że staną się one gęstsze, ale nic z tego. Pod tym względem mnie rozczarowała.

Cabello después de su uso es suaves, agradable al tacto y bien humectado. Máscara no lo carga. Es una lástima que las partículas no permanecen en el cabello. Creo que esto podría afectar más hermoso brillo. Por desgracia , no me di cuenta que este cosmético aumenta el volumen de mi pelo. Tenía la esperanza de que llegue a ser más denso pero nada de es . En este sentido me ha decepcionado .

Jest to kosmetyk, który warto wypróbować mimo mało przyjemnego zapachu. Spełnia swoje podstawowe zadanie.

Es un cosmético que vale la pena probar aunque no tiene muy bonito olor. Hace el trabajo básico.

Możecie ją kupić w sklepie Skarby Syberii
Cena: 21,90 zł 

Podéis comprarla en la tienda online  Skarby Syberii (Tesoros de Siberia)
Precio: 21,90 zł

Znacie maskę ajurwedyjską? Jakie inne maski możecie polecić?
Conocéis mascarilla ayurvédica? Que otras mascarillas podéis recomendarme?

61 komentarzy:

  1. chcialabym ja wyprobowac, ale wczesniej balsam pijawkowy jest na mojej chciej liscie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks so good, love the colour and texture !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda, szkoda tylko że tak samo świetnie nie działa na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks like a great mask.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Really looks like a nice product
    and great review.

    http://roomsofinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zapach jest taki zniechęcający, spodziewałam się po niej trochę lepszego działania :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your amazing look
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  8. Me encanta lo cremosa que se ve, a mi ya sabes que todo lo que sean productos para hidratar el cabello me gustan ;)
    BESOS!

    OdpowiedzUsuń
  9. OJ te drobinki mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Que blog lindo, adorei tudo por aqui!!!

    Venha me visitar e se gostar me siga tbm!!!

    beijos

    maniasdasu@blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  11. trzeba spróbować! koniecznie ! :D

    http://subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogę znieśc jej zapachu.. o tyle, o ile podoba mi się jak wącham go 'tak sobie' , to w łazience, może pod wpływem pary i ciepła (?), staje się nie do zniesienia... użyłam tylko raz i obciążyła mi bardzo włosy.. nie wiem czy mam ochotę na kolejne podejścia ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Una buena mascarilla siempre viene bien en otoño!!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Great review you are good in convincing me to try these new products.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że włosy nie stają się jednak gęstsze. Ale konsystencja jak dla mnie na + za gęstość, nie lubię kiedy odżywka jest rzadka i spływa mi z włosów....

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie zapach jest jednak bardzo ważny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie złote konsystencje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hola desde España: es un buen producto para el pelo. Yo leo que huele demasiado... gracias por tus recomendaciones. Seguimos en contacto

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks good. I like the cover. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wiedziałam o istnieniu tej maski =) ja używam biovax

    OdpowiedzUsuń
  21. Kusi mnie i to mocno, wedruje na liste zyczen ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. This looks good enough to eat (somehow, that ALWAYS seems to make products more appealing, doesn't it?!)

    OdpowiedzUsuń
  23. I take note! this looks like a great stuff!!!
    kisses pretty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Conoces un montón de productos, este me ha encantado

    Besos, Rebeca

    OdpowiedzUsuń
  25. używam tej maski do włosów - ma świetny zapach i jest w dobrej cenie!

    Pozdrawiam:)
    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Também tenho cabelos secos, ainda mais agora que no Brasil está chegando o verão. Vou muito a piscina e mar, aí fica pior. Geralmente tenho problemas para encontrar um bom produto. Obrigada por compartilhar, vou procurá-lo.
    Abraço,
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. hej swietny produkt :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znam, ale ciekawi mnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  29. z miłą chęcią bym jej spróbowała :)
    ps. wpadnij na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna maska, szkoda tylko, że ten zapach jest aż tak intensywny i trwały.

    OdpowiedzUsuń
  31. No conocia esa mascarilla, pero me gusto - tdo que es ayurvedico me encanta! Hidratacion para la piel y pelo son muy importantes en el invierno... buebno, siempre... no se si encuentro esa mascarilla en mi ciudad, pero voy a buscarla en internet. Gracias por tu post! denisesplanet com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam jeszcze o niej ale całkiem ciekawa,może nie jakiś efekt wow,ale zawsze coś,zastanowię się nad jej kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. godna uwagi, widziałam ją , ale poczekam z zakupem, aż zwolni mi się miejsce na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. If it's good for our hair, we will resist its bad smell! Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  35. Thanks for review! I'd love to try this product!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ogólnie bardzo ciekawa maska, ale jednak mogłaby dodawać tej objętości ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Siempre nos traes productos muy novedosos, me encanta tu blog!!!
    Un besito :) http://almudenabuena.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  38. I didn't know that, really interesting!
    Kisses, Maricha.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nice, I have to much problems in winter my hair looks without shine!
    Thank you for shared
    xx
    L.
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wonderful product review!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo przyjemnie wygląda ta maseczka, ale przeszkodą jest dla mnie to, że tak intensywnie i długo pachnie...
    Ja niedawno kupiłam sobie maseczkę Biovax, bardzo jestem ciekawa jej efektów :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. un buen descubrimiento. no conocía esta firma. bss

    http://trendytalha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. amei o blog !! seguindo ^^

    http://galaxykawaiii.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  44. te drobinki brzmią obiecująco;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pues no me disgustaría para nada probar esta mascarilla tan untuosa! has probado Orofluido de Revlon? huele divino y deja le pelo espectacular. Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  46. Tiene una pinta... !!!
    Me encantan los olores en este tipo de productos, y este seguro que huele muy bien!
    te sigo des de yaa!
    un besito guapa!

    OdpowiedzUsuń
  47. fajną ma konsystencję ;) przypomina mi trochę rozwodnione masło orzechowe :D

    OdpowiedzUsuń
  48. i want to try it ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. I love masks...this looks splendid!! Thank you for visiting me and for following too...I have returned the follow with pleasure. Have a wonderful evening doll!!

    Kizzy @ The Dainty Dolls House
    xx

    OdpowiedzUsuń
  50. Now we are following you
    xoxo
    amigasyresidentesenstylestation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Thank you so much for your lovely post in my blog :) I am following you now as well! http://dhariascloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. brzmi dobrze ale troche znecheca mnie ten zapach :/ o ktorym wspominalas
    dzieki za recenzje
    Xoxo
    Patinka
    patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)