Balea odżywka mango + aloes

Wybór odpowiedniej odżywki do włosów nie jest łatwy. Każda z nas chciałaby mieć miękkie, zdrowe i pełne blasku włosy. Odżywki ISANY są bardzo dobrze znane w blogosferze, ale powoli co raz większą popularnością zaczynają się cieszyć kosmetyki Balea. Po wypróbowaniu swojej pierwszej odżywki tej firmy kokos i kwiat tiare postanowiłam przetestować Balea Mango + Aloe Vera. Jakie skutki moim włosom przyniósł ten wybór? Zapraszam na recenzję.

Elegir el acondicionador adecuado para pelo no es fácil. A cada uno de nosotros nos gustaría tener  suave, sano y lleno de  brillo cabello.  Los acondicionadores de ISANA son muy bien conocidos en la blogosfera , pero poco a poco más y más popular con el tiempo comienzan a ser los cosméticos de Balea. Después de probar mi primer acondicionador de esta empresa con coco y flor tiare decidió poner a prueba la Balea Mango + Aloe Vera. ¿Cuáles consecuencias para mi pelo ha traído esta elección? Os invito a mi reseña.


Odżywka znajduje się a plastikowej nieprzezroczystej butelce o pojemności 300 ml. Łatwo z niej wycisnąć produkt. Design jest typowy dla wszystkich odżywek Balea. Na opakowaniu znajdziemy informację odnośnie składu oraz opis kosmetyku.
 
Acondicionador est
á
en una botella de plástico opaca con una capacidad de 300 ml.  Es fácil exprimir el producto. El diseño es típico de todos los nutrientes Balea. En el paquete encontramos información sobre la composición y la descripción de la cosmética.

Balea mango posiada dość rzadką konsystencję. Przypomina przeciętny balsam do ciała. Bardzo dobrze rozprowadza się na włosach.

Balea mango tiene la consistencia bastante rara. Recuerda típico loción para el cuerpo. Muy fácil de extender sobre el cabello. 
Pachnie bardzo słodko i naturalnie. Piękny aromat mango połączony z delikatną nutą aloesu. Zapach nie utrzymuje się długo.

Huele muy dulce y naturalmente. Aromas de mango hermoso combinadas con una delicada esencia de aloe.  El olor no permanece durante mucho tiempo en el cabello.

Kosmetyk doskonale nawilża, dodaje blasku włosom i  poprawia ich kondycję. Jestem pewna ,że dzięki silikonom w składzie włosy są miękkie i przyjemne w dotyku. Od razu po umyciu dobrze się rozczesują i nie są obciążone.
 
Cosmético muy bien hidra, añade brillo al cabello y mejora su condición. Estoy segura de que siliconas en su composición hacen pelo suave y agradable al tacto. Inmediatamente después de lavar cabello es ideal para peinar.
Jest bardzo wydajna, gdyż niewielka jej ilość wystarcza na pokrycie włosów na całej długości.

Es muy eficiente , debido a que una pequeña cantidad es suficiente para cubrir toda la longitud del pelo.

Odżywka aloes i mango zaskoczyła mnie swoją delikatnością. Daje lepsze efekty niż Balea kokos + kwiat tiare. Jest stworzona dla moich włosów, które od razu ją pokochały.

Acondicionador de aloe y el mango me sorprendió con su dulzura. Da mejores resultados que Balea coco + flor tiare. Es creada para mi pelo, que se enamoró en ella.


Jedyną wadą jest jej dostępność ponieważ kosmetyki Balea w dalszym ciągu nie są stacjonarnie dostępne w Polsce. Swoją kupiłam na allegro za ok. 6 zł.  Można ją też dostać w internetowym sklepie Kokardi.

El único inconveniente es su disponibilidad porque cosméticos Balea todavía no son disponibles estacionarias en Polonia. La compre en allegro por cerca de 6 zł. También puede obtenerla en la tienda online Kokardi.

Podsumowując jestem zauroczona swoim najnowszym odkryciem.

En conclusión, estoy fascinado por mi último descubrimiento.

Próbowałyście już odżywki Balea? Co o nich sądzicie? 
Ya habéis probado accondicionadores de Balea? Que opináis sobre ellos?


37 komentarzy:

  1. Great review so true its not easy to pick the right conditioner this product sound amazing like that it spread easy and that its gentle for the hair.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Great review! I love the mango smell!

    TaipeiStyle
    Gemma

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja, zachęciłaś do mnie do kupna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobało mi się. Chetnie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam szampon z tej serii i bardzo go sobie chwalę :) Chętnie przetestuję też odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje sie, ze ma fajne wlasciwosci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tomó nota

    Besos, Rebeca
    Http.://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej firmy miałam tylko szampon malinowy, który dobrze służył moim włosom :) szkoda, że kosmetyki Balea nie są stacjonarnie dostępne w PL :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ta odżywka jest na mojej liście zakupów ;) kusi, oj kusi! a z serii nawilżającej mam mleczko do włosów bez spłukiwania, radzi sobie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się! chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  11. Jop en España no hay de esa marca, me quedo con las ganas

    Un saludo

    elcajondemibureau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak będę miała okazję,napewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ją! Mój nr. 1 jeśli chodzi o odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym ją wypróbowała, ale szkoda, że z dostępnością cienko :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie się biorę za jej testowanie:) Mam nadzieję,że u mnie też się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie bym spróbowała, mam szampon z tych owocowych serii i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  17. My daughters have a very curly and dry hair...good product for them!

    OdpowiedzUsuń
  18. Some Balea products are really good. :)
    I´d be glad if you enter on my giveaway- http://fashionhappenss.blogspot.sk/2013/12/1-giveaway-firmoo-okuliare-1-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Wonderful product review!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak tylko wykończę moje Garniery to chętnie ją wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Musi mieć przepiękny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  22. mam dokładnie ten wariant, zobaczymy jak się spisze u mnie, oby tak dobrze jak u Ciebie, ale póki co stoi "w kolejce" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hola desde España: me gusta esta acondicionador de pelo. Yo leo que es muy bueno. Yo siempre utilizo el acondicionador de Loreal. Gracias por tu recomendación. Seguimos en contacto

    OdpowiedzUsuń
  24. rzadko mam, niestety, do czynienia z tą firmą, ale uwielbiam ją za zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Manga e aloe-vera parecem uma boa combinação, deixando o cabelo macio e muito cheiroso!
    Beijo querida,
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Akurat tej jeszcze nie mialam, ale pewnie kiedys wpadnie mi do koszyka ;) Tyle, ze piszesz, ze "dzieki silikonom w skladzie...", a akurat chyba ta odzywka, jak wiekszosc z Balea, jest bezsilikonowa?

    OdpowiedzUsuń
  27. Hemos utilizado el gel ducha y es bueno,gracias por la recomendación.
    Besos decosurvintage

    OdpowiedzUsuń
  28. I'd love to try this product! Thank you so much for review!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta odżywka nie ma chyba silikonów... Tak przynajmniej mówi etykietka z przodu. Właśnie zaczynam ją używać i czytam recenzje innych dziewczyn co o niej sądzą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)