Makijaż z użyciem paletki MUA Undress Me Too

Jakiś czas temu stałam się szczęśliwą posiadaczką palety MUA Undress Me Too. Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować makijaż wykonany z jej użyciem. Zapraszam!

Hace algún tiempo me convertí en feliz propietaria de una paleta MUA Undress Me Too. Hoy me gustaría presentar el maquillaje hecho con ella.  Bienvenidos!





1) En todo párpado he aplicado una sombra Obsessed



2) La caída del párpado acentúo con sombra Wink
3) En la esquina exterior del ojo he puesto sombra Corrupt
4) En la parte interior del ojo aplico la sombra Shy
5) En el párpado inferior he aplicado sombra Lavish
6) Máscara, eyeliner y ya listo ;)

 
Jak się Wam podoba?
Cómo os gusta?
La caída del párpado acentúo con bronce delicado
La caída del párpado acentúo con bronce delicado

67 komentarzy:

  1. Muy bonito y elegante, me encantan tus fotos son de una calidad estupenda y eso permite muy bien distinguir el maquillaje. Un besazo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muchas gracias :) un placer! siempre trato de hacer muy buenas fotos ;) Besos!

      Usuń
  2. Ładny:) Idealny na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna te paletka, uwielbiam takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) do makijażu używam przeważnie neutralne paletki ;)

      Usuń
  5. Mam ją :) Do dziennych makijaży jest jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż w moim stylu, delikatny =)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny dzienny makijażyk :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny makijaż, paletka też mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny! świetne kolory ma ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) dla mnie jest jedną z najlepszych paletek jakie mam ;)

      Usuń
  10. Great job awesome tutorial.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Suave, natural y bonito... ¡me encanta!
    Un abrazo y he vuelto después de más de dos meses de ausencia, pásate si quieres :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny, piekny, niesamowity makijaz- takie zestawienie kolorow lubie najbardziej :) Paletka swietna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny delikatny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great make-up. It looks so natural and also chic. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny, delikatny makijaż. ja mam paletkę Undressed z MUA i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bellissimo mi piace molto questo make up e i colori che hai usato..Ti auguro Buon Anno!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż mi się ogromnie podoba,a ta paletka zachwyca,możesz mi powiedzieć ile za nią zapłaciłaś cholernie mi się spodobała i muszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Un look muy favorecedor y precioso, saludos!

    OdpowiedzUsuń
  19. Un maquillaje genial para el día a día! Yo hace poco compré mi primera paleta de MUA y estoy encantada ;)

    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful eye makeup!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny makijaż i śliczne kolory tych cienie, właśnie takie, jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ta paletkę jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię cienie w takich kolorach, idealne do codziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Un maquillaje precioso, esta paleta de MUA me parece realmente bonita. Besiños.

    Estoy de sorteo con un pack de Kiko: www.ysilacosafunciona.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż.
    Mam i lubię bardzo tę paletkę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely look.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny makijaż, cała paletka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny make up ;D bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. super oczka <3
    zapraszam na bezy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oko prezentuje się naprawdę ślicznie! Zazdroszczę paletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Un look muy bonito!! Yo también tengo esa paleta y la utilizo mucho, tiene unos tonos preciosos.
    Un beso :)

    OdpowiedzUsuń
  32. paletka ma śliczne kolory:) właśnie zastanawiam się czy kolekcjonowac pojedyncze czy lepiej kupić całą paletkę w brązach:) makijaż bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolory przecudne <3 Boskie oczko *__* Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ive got to say, the layout alone made me come back to this web site again. But now that Ive check out what youve got to say, Ive got to share it with the world!
    Cross Running games

    OdpowiedzUsuń
  35. jak ja choruję na tę paletkę :)
    Szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Adorei, ficou linda!

    beijos
    macaaverdee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. amazing xo

    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  38. Makijaż rewelacja i piękne rzęsiska :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hi! Nice blog!
    follow to follow?
    let me knows
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  40. ten makijaż jest bardzo ładny ;) pasuje do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię makijaże w takim stylu - delikatny, kobiecy, seksowny, wyrazisty, ale nie przytłacza spojrzenia. Do tego bardzo fajny tutorial, aż sama nabrałam ochoty, by kupić tę paletkę. Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)