Świąteczne niespodzianki


Wczoraj otrzymałam świąteczną niespodziankę od Lirene i L'Occitane. Nie spodziewałam się, że firmy będą o mnie pamiętały i jestem tym faktem mile zaskoczona. W tubce od Lirene znalazłam najnowszy balsam Rubin Charm i bransoletkę. Do wszystkiego była dołączona urocza kartka z życzeniami.

Ayer recibí unos regalitos de Navidad de Lirene y L'Occitane. No esperaba que la compañía iba a recordar por mí y estoy gratamente sorprendida por este hecho. En un tubo de Lirene he encontrado la última loción Rubin Charm de esta empresa y la pulsera. También estaba incluida tarjeta con deseos navideños.

W świątecznym pudełku od Akademii Zmysłów L'Occitane znalazłam oprócz pięknych życzeń malutki balsam do ust z masłem shea oraz świecę Winter Forest, którą na pewno zapalę podczas zbliżających się świąt. Z ciekawości sprawdziłam na stronie L'Occitane jej dostępność w naszym kraju, ale niestety świeczka o tym zapachu nie jest dostępna w Polsce.

Dentro la caja de la Navidad de la Academia de los Sentidos L'Occitane he encontrado hermosos deseos navideños, pequeño bálsamo labial con manteca de karité y vela bosque del invierno, que por cierto voy a usarla durante la Navidad que esta cercándose. Por curiosidad, he comprobado en la página de L'Occitane su disponibilidad en nuestro país y esta fragancia de la vela está disponible en España. Pueden obtenerla aqui.

Obie przesyłki sprawiły mi ogromną radość. Bardzo dziękuję! :)
Ambos regalitos me causaron gran alegría. ¡Muchas gracias! :)


54 komentarze:

  1. Ale ci fajne prezenty sprawili!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Muy buen detalle,el balsamo tiene buena pinta,besos

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miła niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny prezent na święta ;) miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również dostałam zestaw od LIRENE - jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję fajnych przesyłek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do you want to follow each other?

    or even better, join my 2 lovely Giveaways, you can win Firmoo glasses and $40 Gift Card from SammyDress to buy what ever your heart wants.

    Happy Holidays


    FASHION-SPIKE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow niesamowita niespodzianka hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie niespodzianki :) idealnie się wpasowały na święta :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  11. Great gifts =) L'occitane is a great brand. I like their hand cream a lot. Enjoy! =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne niespodzianki! Lirene również mnie rozpieściło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Preciosa la presentación de los productos Lirene, no los conocía y me han encantado. Un besazo y que los disfrutes todos!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne przesyłki ;)
    Chętnie przygarnęłabym jedną i drugą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. też dostałam przesyłkę od Lirene, jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie niespodzianki zawsze sprawiają najwieksza radość:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fascynuje mnie ta kolekcja balsamów z drobinkami =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też jestem mile zaskoczona podarunkiem od Lirene :) Balsam pachnie ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne upominki:) Bardzo miła niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę tych niespodzianek :)

    zapraszam na pierniczki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Looks nice.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ojojej! Fantastyczne! Uwielbiam takie niespodzianki!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są takie prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Que buen obsequio

    Besos Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cool items. Happy Holidays to you and yours.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. L'Occitane is one of my favorite product lines, they have such great lotion! Beautiful post!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietny prezent, to miłe z ich strony.

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne prezenty, Loccitane rozpieszcza

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello from Spain: great gifts. Very nice. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  30. ale świetna niespodzianka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Omg! Q belleza!! Q lo disfrutes! Xoxo hermosa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)