Świąteczny grudniowy Shinybox

12/16/2013 , , 42 Komentarz

Świąteczny Shinybox zaskoczył mnie swoim wyjątkowym i bardzo kolorowym opakowaniem. Nie sądziłam ,że w tym miesiącu pudełko dotrze do mnie tak wcześnie. Chcecie zobaczyć co znalazłam w środku? Zapraszam na szybką prezentację.

Shinybox de Navidad me sorprendió con su cajita única y muy colorida. No creía que la caja de este mes me llegó tan temprano. ¿Quieres ver lo que encontré dentro? Bienvenido a la rápida presentación.



W grudniowym Shiny znalazłam aż 5 pełnowymiarowych produktów.
En Shiny de diciembre he encontrado hasta 5 productos de tamaño completo.

 ORGANIQUE - PEELING ENZYMATYCZNY
Jestem wielką miłośniczką peelingów enzymatycznych, więc jestem bardzo zadowolona z otrzymanego kosmetyku. Jestem ciekawa jak się sprawdzi zdzierak w stylowym słoiku za 73 zł. Przebije mój ulubiony peeling enzymatyczny od Lirene? Zobaczymy ;)
ORGANIQUE - EXFOLIANTE ENZIMATICO
Soy gran fan de los exfoliantes de este tipo , así que estoy muy contenta con este cosmético. Tengo curiosidad por comprobar este producto en un frasco elegante por 73 zł. Ser
ía mejor que mi favorito exfoliante enzimático de Lirene ? Ya veremos ;)

ANATOMICALS - BALSAM DO UST
Uważam ,że zimą należy zapewnić odpowiednią ochronę naszym ustom. Kosmetyk idealny na obecną porę roku. Lubię próbować nowe balsamy ochronne. Będzie to moje pierwsze spotkanie z firmą Anatomicals. Jestem ciekawa jak wypadnie na tle Carmexu.
 ANATOMICALS - BÁLSAMO LABIAL
Creo que durante el invierno se debe garantizar una adecuada protección para nuestros labios. Cosmético perfecto para la temporada actual. Me gusta probar nuevos bálsamos. Esta será mi primera reunión con la empresa Anatomicals. Tengo curiosidad si sería mejor que Carmex.

L'OREAL - BŁYSZCZYK DO UST GLAM SHINE
Od dawna miałam ochotę go kupić. Daje bardzo ładny i delikatny efekt. Doskonale się sprawdzi w codziennym makijażu. Błyszczyk zawiera witaminę E i olejki roślinne.
L'OREAL - BRILLO DE LABIOS GLAM SHINE
Por mucho tiempo quería comprarlo. Se da un efecto muy agradable y suave. Ideal para el maquillaje diario. Brillo de labios contiene aceites de vitamina E y vegetales.
 

MARION - BIBUŁKI MATUJĄCE Z PUDREM MAT EXPRESS
Coś, co każda kobieta powinna mieć w swojej torebce. Jestem ciekawa, czy odcień pudru dopasuje się do mojej karnacji. W opakowaniu znajdziemy 50 bibułek. Producent obiecuje matowienie skóry na długi czas.
MARION - TEJIDOS COSMÉTICOS CON POLVO MAT EXPRESS
Algo que cada mujer debe tener en su bolso. Me pregunto si el tono de polvo es adecuado para mi piel. En el paquete encontrará 50 papelitos. El fabricante promete embotamiento de la piel durante mucho tiempo .

FARMONA - MASŁO DO CIAŁA
Masło pachnie zieloną herbatą od której to jestem uzależniona. Producent obiecuje poprawę kondycji i wyglądu skóry. W swojej kolekcji mam wiele maseł do ciała począwszy od Green Pharmacy kończąc na Esdorze. Nie wiem kiedy je wszystkie zużyję. Mimo wszystko jestem zadowolona, że będę mogła wypróbować kosmetyk bogaty w naturalne składniki.

FARMONA - MATEQUILLA CORPORAL
Mantequilla huele a té verde en la que estoy totalmente enamorada. El fabricante promete mejorar la salud y el aspecto de la piel. En mi colección tengo un montón de cremas para el cuerpo. No sé cuándo voy a usar todos. Aún así, estoy contenta de haber podido probar cosmético rico en ingredientes naturales.
 

Jestem bardzo zadowolona z zawartości grudniowego Shiny. Firma stanęła na wysokości zadania i skomponowała genialne świąteczne pudełko robiąc nam wszystkim wspaniałą niespodziankę.

Estoy muy contento con el contenido del Shiny de diciembre. La compañía aceptó el reto y compuso una caja de Navidad brillante haciendo para todos una sorpresa maravillosa.



Co sądzicie o kosmetykach z grudniowego Shiny? Znacie?
Qué opináis sobre cosméticos de Shiny de diciembre? Los concéis?

42 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się pudełko, ma śliczne kolory :)
    No i fajnie, że dali pełnowymierowe kosmetyki z Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  2. How nice to get an awesome pretty surprise with cool items.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tiene muy buena pinta la cajita,besos

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam, że niektóre subskrybentki dostały inny kosmetyk z Anatomicals i tonik i krem z wyciągiem ze ślimaka :D sporo się różni :p

    OdpowiedzUsuń
  5. wualaaa menuda cajita, está superbién, un saludo

    un saludo

    elcajondemibureau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko średnie, ale jakbym miała okazję kupić go w wyprzedaży to może i bym sie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne produkty ciekawi mnie ten peeling enzymatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełeczko jest śliczna, zawartość też niczego sobie ;) Błyszczyk L`oreala mam sama i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: great box. I like Loreal lip gloss. Perfect color. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. I choose the body butter!!! I'm sure all is better before use it! Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masło z Farmony wygląda zachecająco :

    OdpowiedzUsuń
  12. Te błyszczyki były na wiosnę do wygrania w opakowaniach Princessy :P Dokładnie te same kolory, które trafiły do pudełka :P

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa tego peelingu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym razem zawartość bardzo mi się podoba :-)
    Zwłaszcza ten peeling enzymatyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful post and review!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. adoraria ter o esfoliante e a manteiga corporal!
    abraço querida e uma ótima semana,
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bibułki wydają się bardzo ciekawe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny box! W sumie szkoda, że go sobie nie zamówiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice box!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostała Ci się fajna zawartość pudełka! Szczególnie ten peeling z organique :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna zawartość, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Q caja más completa,

    Besos Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Peeling enzymatyczny zapowiada się ciekawie:) Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hola, que tengas una linda semana navideña, un placer descubrir tu bello blog, feliz Martes, te invito de manera cordial a que visites el Blog de Boris Estebitan y leas un poema mío titulado “El guerrero Pegaso”, espero que te agrade, puse mucho de mí para escribirlo, saludos cordiales y un abrazo enorme.

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie najbardziej zainteresowało rytualne masło do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thankx so much for this! I havent been this thrilled by a post for a long period of time! Youve got it, whatever that means in blogging. Anyway, You are certainly someone that has something to say that people need to hear. Keep up the good job. Keep on inspiring the people!
    cheats online games

    OdpowiedzUsuń
  28. qué de cositas!
    besitos

    estamos de sorteo en el blog: Jollychic $100 bonus giveaway: http://losaway.blogspot.com.es/2013/12/jollychic-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)