Aromatyczne olejki do kąpieli Bielenda


Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić najnowsze olejki do kąpieli firmy Bielenda. Wiele aromatycznych kosmetyków do kąpieli już wypróbowałam i większość z nich nie przypadła mi do gustu. Olejki Bielendy są dostępne w czterech wersjach zapachowych. W mojej recenzji będziecie mogli przeczytać o dwóch z nich: Mandarynka + Werbena oraz Cyprys + Olejek Grejpfrutowy. Zapraszam na aromatyczną podróż.

Hoy me gustaría presentarles las últimas aceites de baño de Bielenda. Muchos cosméticos aromáticos de baño probare y la mayoría de ellos no me gustó. Aceites de Bielenda están disponibles en cuatro fragancias. En mi reseña podéis leer acerca de dos de ellos: Mandarín + Verbena y Cipre + Aceite esencial de pomelo. Te invito a un viaje aromático.


Oba olejki otrzymujemy w plastikowych, przezroczystych butelkach o pojemności 300 ml. Na nich są naklejone stylowe naklejki z motywem owoców: grejpfruta oraz mandarynki. Na odwrocie opakowania znajdziemy skład oraz obietnice producenta. Mały otwór dozuje odpowiednią ilość produktu.

Ambos aceites recibimos en botellas de plástico transparentes de 300 ml. En ellos están etiquetas  elegantes con motivo de frutas : pomelo y mandarina. En la parte posterior del paquete encontramos las promesas del fabricante y composición. Pequeño agujero distribuye la cantidad correcta de producto.
Olejki są przezroczyste i tym samym nie zabarwiają wody. Doskonale nadają się również także pod prysznic. Kąpiel z tymi olejkami jest prawdziwą przyjemnością. Zapewniają spokój i duże odprężenie. Dobrze się pienią i nie wysuszają skóry. Skóra po kąpieli jest dobrze nawilżona i gładka. Nie pozostawiają osadu na ściankach wanny. Są bardzo wydajne.


Los aceites son transparentes y , por tanto no decoloran el agua. Perfectamente adecuados también para una ducha. Bañarse con estos aceites es un verdadero placer. Ellos proporcionan tranquilidad y una gran relajación. Se espuman muy bien y no se sequen la piel. La piel después del baño está bien hidratada y suave. No dejan depósito en las paredes de la bañera. Son muy eficientes .


Olejek Cyprys + Olejek Grejpfrutowy posiada piękny i bardzo naturalny zapach. Połączenie tych dwóch składników zaowocowało cudowną wonią. Zapach nie podrażnia i nie męczy. 

Aceite esencial  Cipre + Aceite esencial de pomelo tiene un hermoso y muy natural olor. La combinación de estos dos componentes se ha traducido en una fragancia maravillosa. El olor no irrita y no cansa.
Olejek Mandarynka + Werbena pachnie soczystą i świeżą mandarynką. Zapach ten jest bardzo wyrazisty. Niestety nie utrzymuje się dość długo na skórze.

Aceite Mandarín + Verbena huele mandarina jugosa y fresca. Este olor es muy expresivo. No se mantiene durante mucho tiempo en la piel.

Nie podoba mi się, że producent nazwał je olejkami do kąpieli skoro są to zwykłe płyny.
No me gusta que el fabricante los llama aceite para el baño , ya que es un normal baño de burbujas.


Znacie olejki Bielendy? Używacie płynów do kąpieli?

Conocéis aceites de Bielenda? Usáis baños de burbujas?

53 komentarze:

  1. Obie wersje zapachowe bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam któryś, ale już nie pamiętam który :D ale pachniał bardzo ładnie i świetnie się pienił

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale chyba warto w końcu wypróbować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice products great review.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a tych jeszcze nie widziałam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pese a todo, deben ser un auténtico placer!
    Un besazo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy ich nie miałam i gdybym nie miała w domu tylu kosmetyków do kąpieli, na pewno bym po nie popędziła, bo wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale będę musiała wypróbować, bo jestem fanką takich rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety, obecnie nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo pomarańczowy bym sobie chętnie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusisz :). Oba zapachy chętnie bym przygarnęła :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ajć szkoda,że ta mandarynka jest taka nietrwała :( Fajne produkty,ale ja ich raczej nie kupie bo nie mam nawet tyle czasu żeby sobie tak w wannie poleniuchować :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym ich wypróbowała w wannie ale obecnie jej nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Habrá que probar y más si dejan la piel hidratada.
    Besitos decosurvintage.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam olejek arganowy do pielęgnacji ciała wlasnie od Bielendy całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam ten "olejek" z tym że wariant lawendowy, pachniał obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. hi! nice blog!
    follow to follow?
    let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ochotę zakupić sobie jakiś olejek Bielendy ;)
    Ale jakoś nie trafiłam jeszcze na niego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Great product review!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Chetnie ktorys z nich bym przetestowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wąchałam je, ale zapachy mnie nie do końca zachęciły do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Skusiłabym się na mandarynkę i werbenę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. oh, ¡qué buena pinta! Me imagino lo bieeen que deben oler... <3 *u*

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello from Spain: great oils. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  26. zaciekawiły mnie, z chęcią kupię a zwłaszcza ten z mandaarynką:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ogromną ochotę na wersję lawendowo-eukaliptusową, ale to dopiero jak zużyję obecne zasoby !

    OdpowiedzUsuń
  28. właśnie od niedawna używam ich olejku (wersja mandarynkowa) i bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Adoro óleo aromático para banho, deixam a pele macia e muito cheirosa. Temos uma marca aqui no Brasil que é ótima, chama-se Natura, e produz um óleo excelente!
    Beijo querida e obrigada pela sua visita, fiquei feliz!
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie używałam tych olejków, ale czytałam o nich sporo pozytywnych opinii:) Sama ostatnio preferuję kule i babeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. już od dawna chce je wypróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hola! :D
    No conocia esa marca ni uso baño de burbujas...
    Pero tengo que experimentar, parecen muy buenos!

    *Beijinhos*
    Caty<3
    http://myfairytale4.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam, zużyłam i nie chcę więcej. Nie dość, że średnio można nazwać je olejkami, to zostawiają tłustawy film na wannie -.-. Szkoda, bo zapachy piękne.

    Ps. Zapraszam do siebie - nowe wydanie starej aLoveliness :)
    www.nejviis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdybym miała wannę... :-) Koniecznie muszę kupić i wypróbować w domu!

    OdpowiedzUsuń
  36. Best wishes for 2014!

    Amazing post!

    Seems like a great product, I'll have a look to see if I can get it here :D

    Just came back from holiday and needed to of course check out what you’ve been up to :D
    I also had a new post and it would be great to see you pass by for a chat !

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam kąpiele, a tym bardziej wszelkie możliwe umilacze do nich, przy mojej suchej skórze szczególnie doceniam olejki i od kiedy skończył mi się Decubalowy szukam czegoś na zastąpienie. Będąc teraz na urlopie w Polsce patrzyłam na bohaterów Twojej notki kilka razy będąc w drogerii, ale jakoś nie przemówiły do mnie i ich nie kupiłam, teraz muszę przyznać, że żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  38. Amei seu blog anjo estou seguindo se poder segue de volta obrigado e Feliz Páscoa bjs.
    http://dinhamodas10.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)