Cynamonowe woski Yankee Candle

Kto z Was uwielbia zapach cynamonu? Dzisiaj chcę się podzielić z Wami opinią na temat wosków z tą właśnie nutą zapachową. Muszę przyznać, że woń cynamonu była doskonałym połączeniem z świątecznym okresem. Świąteczna aura już minęła, ale zapachy pozostały wciąż te same. Zapraszam :)

Quién de vosotros ama el olor de la canela ? Hoy quiero compartir con ustedes la opinión de ceras con ese mismo olor. Debo admitir que el olor de la canela era la combinación perfecta para este  tiempo navideño. Aura de Navidad se ha ido, pero se mantuvieron ceras que todavía huelen igual. Bienvenidos :)


Cinnamon Stick
Prawdziwy zapach świeżego cynamonu. Wąchając ten wosk mam właśnie przed oczami tą przyprawę. Jest to prawdziwy aromat bez odrobiny chemii. Wosk podbił moje serce i jestem pewna, że każdemu miłośnikowi cynamonowego aromatu przypadnie do gustu. Jest idealny na zimowe, a tym bardziej świąteczne popołudnie.


El verdadero olor de la canela fresca. Cada vez que estoy oliendo la cera, ante mis ojos tengo el imagen de esta especia. Es un verdadero sabor sin un poco de química . Cera capturó mi corazón y estoy segura de que todos amantes de sabor canela van a enamorarse en ella. Es perfecto para el invierno, y la tarde navideña.


Warm Spice
Bardzo słodki i otulający zapach. Doskonałe połączenie nuty cynamonu z syropem waniliowym. Nie wyczuwam w nim tak mocnego aromatu tej przyprawy jak w przypadku Cinnamon Stick. Jest o wiele delikatniejszy i przez to bardzo często łączę go z Cinnamon Stick. Połączenie tych wosków jest genialne.
 
Aroma muy dulce y soñadora. Una perfecta combinación de notas de canela con jarabe de vainilla . No me siento tan fuerte aroma de esta especia , como en el caso de Cinnamon Stick. Es mucho más suave y por eso muy a menudo combino esta cera con Cinnamon Stick. La combinación de estas ceras es brillante .
Home Sweet Home
Ten Wosk kojarzy mi się z ciepłem domowego ogniska. Jak wszystkie woski korzenne Yankee Candle posiada mocniejszą nutę zapachową. Jeden z moich ulubionych zimowych zapachów. 


La cera me recuerda a la calidez de la chimenea y el hogar. Al igual que todas las ceras erradicares Yankee Candle tiene una nota muy fuerte. Una de mis fragancias favoritas de invierno.


Lubicie zapach cynamonu? Znacie powyższe woski Yankee Candle?
¿Te gusta el olor de la canela? Conoces estas ceras Yankee Candle?

67 komentarzy:

  1. Myślę, że warm spice przypadłby mi do gustu, bardzo lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubie zapach cynamonu w połączeniu jeszcze z innym składnikiem jak np Christmas Memories,a z tych chętnie bym wypróbowała Warm Spice :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm, muszą być obłędne!

    zapraszam na pulchne ciasto mandarynkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak lubię woski i wszelkie zapachy tak za cynamonem nie przepadam. Jest dla mnie zbyt duszący.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tylko warm spice i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kocham cynamon i myślałam nad zakupem cinnamon stick i warm spice :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam szczególnie cinnamon stick :)

      Usuń
  7. Z tej trójki najbardziej lubię Home sweet home :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Home Sweet Home kojarzy mi się ze świętami :)

      Usuń
  8. tych zapachów jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Home sweet home is beautiful, but I love Sugared apple for winter time, Christmas and holidays :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, this is amazing for Christmas ;)

      Usuń
  10. Aw yankee candless are amazing. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. The warm spice must smell delicious great post doll. Have a great weekend.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nos encanta el aroma de la canela incluso en los postres.
    Un beso decosurvintage.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam cynamonowe zapachy, ale moj partner nie za bardzo, wiec nieczesto po nie sięgam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie otworzyłam Home Sweet Home,uwielbiam również Vanilla Chai!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie właśnie się pali w kominku Home Sweet Home :)

      Usuń
  15. Home Sweet Home ujdzie, ładny cynamonowy zapach. Ale na Warm Spice się zawiodłam, pachniał mi często rozgotowanym kompotem jabłkowym:/ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się na nim zawiodłam :( szkoda, że nie zamówiłam sobie typowo świątecznych zapachów

      Usuń
  16. Uwieeeeeeeelbiam zapach cynamonu! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. I've heard lots of postive things about those yankee candles.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ah te woski, chciałabym mieć je wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nadal nie moge sie przekonac do woskow ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kuszą mnie wszystkie 3. Jak bede miala okazje to kupie je skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sono molto buone!!!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  22. Hola querida!
    Feliz Año Nuevo!

    Yo adoro el olor de la canela, el paladar es maravilloso!
    No conocia esas ceras pero parecen ser buenas!

    *Beijinhos*
    Caty<3
    http://myfairytale4.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias :) Igualmente! Todo que mejor para ti ;) Besos

      Usuń
  23. Por cómo las describes, creo que me gustarían todas!! Y es que el olor de la canela me fascina.
    BESOS!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam żadnego. W kółko palę Red Apple Wreath, który pachnie jabłkami z cynamonem, zupełnie jak taka świeżo upieczona szarlotka mojej mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam zapach cynamonu, ale nie znam tych wosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. żadnego nie miałam, ale wszystkie już obwąchałam w sklepie. Wykańczam aktualnie moje wcześniejsze zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Adoro aroma de canela, deixa um odor gostoso em qualquer ambiente.
    abraço,
    Denise - dojeitode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ich zapach musi być zniewalajacy!

    OdpowiedzUsuń
  29. niestety jeszcze nie miałam okazji ich używać ale mam nadzieję, że to wkrótce nastąpi :) ostatni zapach musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię laskę cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię zapach cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nuty zapachowe mają nieziemskie, miałam cynamonową i nie sposób jej nie lubić :D . Na co dzień prostsze w obsłudze są olejki zapachowe, które też można dorwać w niesamowitych zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I love these candles..... They smell delicious :)))

    http://helentsokana.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi casa huele a canela! Me encanta!

    OdpowiedzUsuń
  35. jestem chyba jedną nielicznych, która nie poddała się woskom i świecom z Yankee Candle, nie mniej jednak uważam, że zapachy bywają naprawdę piękne. Chciałabym poczuć ten cynamonowy, bo uwielbiam cynamon ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam żadnego z nich. Moje zapasy wosków powoli się kończą i bede musiała je koniecznie uzupełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Great blog :) Welcome to Us
    Patricia & Daniel

    OdpowiedzUsuń
  38. mmm che meraviglia queste Tart!!^_^...io le collezionerei praticamente tutte...^_^Un bacione e Buon anno nuovo un po in ritardo..^_*

    OdpowiedzUsuń
  39. Me encanta la canela y sus propiedades, además es un magnífico afrodisíaco.

    Mil besos,
    www.sognaliaeventosymoda.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Home Sweet Home, należy też do moich ulubionych zapachów Yankee. Ja najbardziej go lubię na długie, jesienne wieczory. Nie wiem, co w nim jest, ale faktycznie dla mnie pachnie domem i świeżo zaparzoną herbatą :) Bardzo przyjemny, odprężający i otulający zapach.

    OdpowiedzUsuń
  41. son la perdición!! que ricas huelen todas!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jak czuję cynamon to od razu głowa mnie boli ;/

    OdpowiedzUsuń
  43. I love this candles!
    Thanks for the comment :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Candles are very sweety. I think they smell very amuzing:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo serdecznie za każdy komentarz. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania :)